CoolIris Androidra

Régen, amikor még a Windows-os képnézegetés felért egy önmarcangolással, szinte kötelező volt egy új installnál, hogy az AcdSee is landoljon a vinyón, aztán idővel Bill Gates-éknek is sikerült megoldani a képnézegetős problémát, ezért a konkrétan csak képnézegetésre használt programok kihaltak. Én is több évig megelégedettséggel használtam a built-in picture viewert, míg nem egyszer ráakadtam a CoolIris-re.

 

 

Annyira jól kitalált program, hogy nem is azért nézed a képeket, mert érdekelnek, hanem azért, hogy a CoolIris-t használhasd. Tegnap nézegettem a Marketet és örömmel láttam, hogy eme méltán híres programnak fent van az Androidos változata is, a DroidIris. Sajnos ez a verzió a végletekig van butítva, nem tud többet annál, mint hogy egy saját display-en mutatja meg a Google képtárból általunk megadott keresési feltételnek megfelelő képeket, de ezeket a CoolIris-hez megszokott módon teszi meg. Működik alatta a multitouch is, úgyhogy annak, aki csak a neten található képek között szeretne szemezgetni tökéletes választás :)

 


Címkék: alkalmazások képnézegetés

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr532246950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xstranger 2010.08.25. 20:33:19

Pontosan hogy oldottak meg a kepnezegetest?

IrfanView meg most is alap.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.08.25. 20:43:23

@xstranger: A mostani képnézegetője szerintem a célnak megfelel, arra gondoltam. Régen nem lehetett azért "ennyi mindent" csinálni benne és ha jól emlékszem a 95-ös időkben még léptetni sem lehetett a képeket, amik az aktuális könyvtárban voltak.

Google+
süti beállítások módosítása