Az Android userek a legértékesebbek

A Cihkita nevű online hirdetési hálózat felmérte, hogy az Android, iPhone és iPad userek hány százaléka kattint az appokban található hirdetésekre. Ahogy a grafikonon is látszik az Android userek voltak a legaktívabbak a maguk 1.187%-ával, ami 81%-kal több, mint az iPhone userek átkattintása, ami csak 0.654%. Úgy látszik, hogy az egyre növekvő Android piacon jobban megéri hirdetni is. Ez bizonyára nagyban függ a felhasználók hozzáállásától is. Ti szoktatok ad-okra kattintani? Ha igen miért? Mert érdekel a hirdetés, vagy mert így szeretnétek támogatni a fejlesztőt? A régebben megjelent cikkünkből kiderült azért, hogy egy 3-4 ezres letöltéssel rendelkező app, alig bír hozni 10 dollárnál többet a hirdetésekből. Ha ezt az arányt nézzük, akkor igencsak fel kell kötni a nadrágod az Androidos fejlesztőknek, hiába itt a legkészségesebb a felhasználói tábor.

 

 


Címkék: apple hirdetés android

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr962251236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Werewolfmayer 2010.09.03. 19:28:25

Őőőő... Az iPad és az iPhone számait nem kéne összeadni? OS-t OS-el kéne összehasonlítani, nem?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.09.03. 20:16:25

@Werewolfmayer: Mivel az Android egyelőre telefonon érhető csak el, így fair :)

Majd ha Androidos tabletek is negyed éve lesznek a piacon, akkor mehet a telefon-telefon, tablet-tablet és az OS-OS összehasonlítás.

Google+
süti beállítások módosítása