Frissült a Box alkalmazás

A Box egy online tárhely szolgáltatás. Tehát az adatainkat a "felhőben" tudjuk tárolni. Én nap mint nap használom az alkalmazást. Nagyon kényelmes az, hogy az a dokumentum amin éppen dolgozok (szakdolgozat) az feltöltve a Box szerverére telefonról tabletről vagy Laptopról is elérhető bármikor.
 
A mostani frissítés apróbb hibajavításokat tartalmaz. Az új verzióban már kommentelhetjük a fájlokat. Ennek például akkor látom hasznát ha egy publikus dokumentumot másokkal együtt szerkesztünk. Változások történtek a kezelőfelületet illetően is. Jobban illeszkedik az ICS stílusához. Ezen felül új nyelvek kerültek bele a programba.
 
Ezek a változások nem is lennének olyan komolyak. Azonban a Box fejlesztői az ingyenes 5 GB limitet 50 Gb-ra emelték. Ennek talán a konkurens fejlesztő cégek elleni harc lehet az oka. Mindenesetre kellemes gesztus.
A tárhelyünk megnöveléséhez csak frissítenünk kell az appot és belépni a fiókunkba. Az új regisztrálóknak az alapból ingyenes 5 GB-os tárhely érhető el. 
 
Akik még nem regisztráltak szerintem mindenképp tegyék meg. Nem fognak csalódni. Itt egy kis kedvcsináló videó.
 
 
 

 


Címkék: alkalmazások

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr334191577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2012.02.24. 20:38:23

Mivel tud többet/mivel jobb a Dropboxnál? Tényleg nem tudom, nem kötekedek :)

A Dropbox azért elég ismert, én pölö tuti nem cserélem le, mert vagy 20 különböző célpont felé használom, nem fogom mindegyikkel felrakatni ezt a másikat :)

De, aki nem használja a Dropboxot, annak miért is ne?

bio

bioLarzen 2012.02.24. 20:40:45

OK, utánanéztem: a Dropbox jóval kisebb helyet ad - legalábbis ingyen.

bio

bioLarzen 2012.02.24. 20:43:43

Hmmm... megnéztem a honlapjukat, ott még csak 5 gigát kínálnak ingyen. Mondjuk, az is több, mint a Dropbox :), és a screenshotodon látom ,hogy nálad már tényleg 50 GB szerepel.

Hogy van ez? Tudja valaki?

bio

bioLarzen 2012.02.24. 20:49:26

Esxm, hogy utoljára írok :)

Regisztráltam, és csak 5 giga helyet adott, az 50-ért péntzt kért volna.

Ez akkor most csak valamiféle egyszeri akció volt, hogy te 50-et kaptál, vagy valamiféle, a használat arányában járó upgrade? Esetleg csak a telefonokra vonatkozna (én PC-n regisztráltam)?

bio

Lorybalance 2012.02.24. 21:01:08

Sokáig én is Dropboxot használtam. De azt kinőttem. Körbenéztem milyen ingyenes lehetőségek vannak még, és így jutottam el a Box-hoz. Funkciókban semmivel nem másabb mint a Dropbox. Megszokás kérdése az egész. Az 50 GB gyanítom, hogy a meglévő felhasználóknak járt. Mivel csak frissítettem az appot beléptem és feldobta a tárhely növekedést.

Szerintem pár nap tesztet megér. Szedd le telóra is használd aztán majd dönts melyik jön be neked jobban. :)

bioLarzen 2012.02.24. 21:10:19

@Lorybalance: Annak mindenképp megéri a Dropboxról váltani (azt feltételezve, hogy mindkét megoldás azonos minőségű), akinek a DB által ingyenesen kínált 2,5 giga kevés - ez manapság már nem akkora tárhely, úgyhogy ez valószínűleg egy nem kis szelet. Nekem egyelőre elég, mert elsősorban munkára használom, az "üzleti partnerekkel" tartom így az adatkapcsolatot (magyarul ezen küldjük egymásnak a munkát oda-vissza), és arra egyelőre bőven elég a 2,5 giga. De, ha most kéne választanom, akkor persze én is a kétszer akkora tárhelyet választanám :D

Ha szabad egy javaslatot tennem: szerintem nem lenne rossz beírni utólag a cikkbe, hogy a friss regisztrációhoz továbbra is csak 5 giga jár, hogy aki eleve az 50 gigát célozza meg, ne csalódjon.

A telefonra nekem nem éri meg feltenni, csak foglalja a helyet, használni meg úgyis akkor használja az ember, ha van wifi - akkor meg mág megéri akkor lerántani, ha épp szükség van rá. A Dropbox-szal is így tettem, eddig úgy 2 év alatt háromszor kellett a telfonon, mindháromszor leszedtem, használtam, töröltem... Kb. 2 plusz perc, nem nagy ügy, inkább, mint hogy az idő 98 százalékában feleslegesen legyen fönt :)

bio

Lorybalance 2012.02.25. 08:04:20

Építő jellegű a javaslatod. Így hozzáadtam a cikkhez. A telefonon való használat nekem azért mindennapi. De hát nincs ezzel gond. Mindenki más módon használja az egyes szolgáltatásokat. Emellett én konkrétan tárhelynek használom. Zenék, videók streamelésére is akár. Így meg esélytelen volt a Drpobox által adott 2 GB. De még az 5 GB is amit a Box ad. Ezért örültem amikor megjelent az 50 GB-os növelés. :)

bioLarzen 2012.02.25. 13:28:51

@Lorybalance: Persze, mindenki másképp, másra használja a telefonját, így biztos sok ember van, akinek alapból, napi szinten lehet fontos, hogy legyen 50 vagy akár 5 giga elérhető tárhelye - ez teljesen életszerű feltételezés.

bio

szita54 2012.08.02. 16:45:19

Én ma aktiváltam be a drop box-ot eleinte 2 gigát kaptam,aztán elküldtem 1 meghívót egy havrnak,végiglapoztam a "tutorial"-t feltöltöttem pár cumót telepítettem gépre a dropbox alkalmazást és lőn 25 giga tárhelyem lett :D ingyé...remélem meg is marad
Total commanderbe látom a dropboxos mappát amit ott ütyködök az megjelenik telón is...ha 100mega körüli cuccot töltök fel kicsit időigényesebb mire megjelenik de ez csak feltöltési sebesség függő (135kb/sec-15-20p volt 100 mega körüli fájl)
Amugy baromi gyors ha wifizek ugyanolyan gyorsan lapozom a képeket a dropboxról mintha sd-n lenne szal azt tudom ajálani mindenkinek

Google+
süti beállítások módosítása