Samsung Galaxy SIII - Egyik szemem sír, meg a másik is
Tegnap eljött a Nagy Nap,- az Androlib birka módjára szépen át is aludta, mert megérdemli - és a Nagy Nap keretében a Samsung bejelentette a Samsung Galaxy SIII eljövetelét, amit persze már mindenki előre tudott, vagy gondolt, esetleg csak remélt. No de ne szaladjunk ennyire előre, lássuk mik is történtek a mobilpiac Jézusának eljövetele előtt, akiről tegnap kiderült, hogy még Júdásnak is kevés lenne. Az első követ meg az vesse rám, aki még sosem mondott csúnyát semmire.
A Csillagszemű Juhász.
Emlékszem, hogy anno, mikor még az Acer Liquid-emmel rohangáltam és büszkélkedtem mindenkinek, egyik nap megjelent egyik munkatársam egy Galaxy Spica-val a kezében. Megnéztem, megnyomkodtam és az Acer-hez képest egy kimondottan rossz minőségű, csúnya, idétlen módon összerakott és lassú telefonnal találtam szemben magam. "Nem rossz" mondtam a munkatársamnak, de persze odabent jót nevettem az egészen és azon, hogy a Samsung csak ennyire volt képes hirtelen. Aztán persze megjelentek sorra Samsung modellek, elkezdett felnőni a Galaxy széria, kijött az SI, aminél már elkezdtek gondolkodni az emberek azon, hogy a Samsung végre elkezdett telefonokat gyártani.
Valami lett a levegőben.
Amikor tavaly kijött az SII, akkor már sejteni lehetett, hogy a Galaxy vonal ezen típusa még sok példányt meg fog élni és az SI-gyel erősen lábat vetett brandnek meg kellett mutatni, hogy ki az úr a háznál. Bár az SI-nél még kétséges volt, a világuralom, az SII megjelenésével kiderült, hogy ami itt történik, az olyan mint egy polgárháború kitörése. Az SII jött, látott, győzött és megmondta a frankót. Emberek 10 milliói szerettek bele és nyugodt szívvel ki lehetett jelenteni, hogy az iPhone méltó versenytársra talált. Ehhez mondjuk annyi is elég lett volna, hogy valami jó drága legyen, semmi más, a Samsungnak meg sikerült így áraznia. Azt azért kijelentem én is, hogy az SII telitalálat lett, így egy évvel a megjelenése után is az egyik legjobb darab a piacon és még manapság is sok gyermeki lelkű felnőtt férfi és nő alszik el könnyes szemmel, mert még nem sikerült megkaparintania ezt a készüléket.
Egyszer fent, egyszer még fentebb.
A Samsung tehát tapogatózott (Spica), aztán fogdosott (SI), aztán már tudatosan húzta magát előre (SII). Ezek a kampányokon is meglátszottak. A kezdeti lépéseknél még az inkább, "Sziasztok, bejöhetünk?" életérzés és kedvesség dominált, az SI már a "Nézzétek, ezt Nektek csináltuk!" jegyében került kommunikálásra, az SII már mint "Itt az új Király!" érkezett. Az SIII-ra meg már csak annyi jutott, hogy: Hülyék vagytok!
Mert hülyék vagytok.
Elérkeztünk hát napjainkig, mikor is két héttel ezelőtt elkezdhettük csodálni az SIII bevezető promóit, kezdve a megtanulhatatlan nevű www.tgeltaayehxnx.com oldallal, ami egyfajta ráizgító volt egy 2012.05.03-án bejelentett valamire. Mindenki tudta persze, hogy ez az SIII lesz és mindenki tudta azt is, hogy ez lehet, hogy nem az SIII lesz. A www.tgeltaayehxnx.com mindenesetre egy visszaszámolós site lett és miután visszaszámolt és elérte a nullát, kiderült, hogy nem történik igazából semmi, csak az, hogy eltelt 5 nap és várhatsz még hetet. Ez nem volt se nem vicces, se nem izgalmas, sokan (köztük én is) úgy aposztrofálták ezt, mint a Samsung első fricskáját a userek felé. Azért persze kaptunk egy új oldal linket, a www.thenextgalaxy.com-ot. Hát kösz.
Még ennél is hülyébbek vagytok.
Akinek ez nem lett volna elég, (márpedig a Samsungnak nem volt az), jött a teaser second flow-ja, ami ahelyett, hogy a kezdeti fricskákat helyretegye és megnyugtasson mindenkit arról, hogy a május 3-as bejelentés nem lesz más, mint az SIII és különben is mi együtt örülünk Veletek, nem szólt másról, mint arról, hogy a Samsung még nagyobb tömegeket hülyézhessen - birkázhasson - le. Apple bolt elé szervezett Wake up! tüntetés (ez a RIM műve volt, bocsi - a szerk.), Galaxy phone reklám végére berakott birka hegyek, lassan már azt vártam, hogy reggel 6-kor csengetésre ébredek és az ajtót kinyitva egy koreaival fogok szemben állni, aki lefúj valami vicces spray-vel és az arcomba röhög. Mert ezek után, már ez következik. Robi írt is erről egy szép posztot és ahogy fogalmazott, valakinek tényleg elgurult a gyógyszere Koreában. A legszomorúbb az egészben az, hogy a Samsung 80 éve azon dolgozott, hogy ne egy brand, hanem egy családtag legyen, ezt most sikerült egy idióta, pökhendi és magamutogató kampánnyal hazavágni. Wake up! A meglátás helyes, de nem nekünk kellene felébredni, hanem a Samsungnak...
Nesztek.
Ne utáljatok, itt van, amiért ide jöttetek, tessék, elmondom mi van. Az van, hogy megjelent az SIII, Európában május végétől kapható két színben: kékben és fehérben. Igen, mert mindenki hülye és aki hülye akkor is megvenné, ha libazöld lenne, úgyhogy lehet simán kék is. Ne háborogj, ne akarj más színt, jó ez Neked, amúgy is mitszólszbele, kifizeted érte a 180.000 forintot, elmondhatod, hogy tiéd egy négymagos procival ellátott, 4.8 inch-es kijelzőjű csúcsmobil, a legfrissebb, a legjobb, a legmenőbb, kit érdekel, hogy kék? De nem? Itt nem arról van szó, hogy Te mit akarsz, itt arról van szó, hogy Téged akarunk. Azt akarjuk, hogy vedd meg a csúcsmobilunkat és legyél a haverunk, ha koreaiakat látsz, akkor mosolyodj el és érezd a melegséget a szívedben és közben azért az se ártana, ha mutatnál némi tiszteletet és alázatot. Mert birka vagy. De van laposkő alakú kék telefonod. Csajok érteni fogják? Nem. Bajod? Nekem igen.
Van új a nap alatt?
Nincs. A 8 megapixeles kamera az SII-höz képest maradt, a kijelző nőtt, RAM-ból megvan az 1 Giga, microSD-ből mindenki 16 gigásat pakol majd bele, előlapi kamera, ahogy az SII-nél megszokhattuk, ICS és a többi, már megszokott dolog (jack, giroszkóp, stb.). Ami újdonság az a formavilág, a kidolgozás, a nagyobb képernyő és a gyorsabb processzor. Persze a fejlesztési folyamat alatt bizonyára elfogyott több zsák rizs és szójaszósz, mégsem sikerült akkorát alkotni, amekkorát vártunk. Semmi brutál újítás, inkább csak a meglévő technikai korlátok, de elunt koncepciók feszegetése. Sajnáljuk Samsung, ez most dupla öngól volt és egy hatalmas lépés az új Apple-lé válás felé.
Gondolkodni kellene.
A Samsung nyilván dollármilliárdokat ölt ebbe az egészbe, rendkívül okos embereket alkalmazott és próbált olyan dolgot letenni az asztalra, amivel megszorongathat mindenkit. Az Android tábor mindig is őszinte, gyermeki lelkesedéséről, malacperselyéről volt híres, arról, hogy mindig rajong mindenért és idővel - habár pénze nincs rá - mégis összegyűjti valahogy azt a 120 ezer forintot, amiből megtudja venni álmai készülékét. Kedves Samsung! Ezeket a srácokat (beleértve a lányokat is) becsülni és szeretni kéne! Ők tettek Titeket naggyá! Ehelyett most nem megy más, mint a szapulás és a lejáratás. A miénk.
No de majd beszéljen helyettünk a készülék, amit szépen szét fogunk majd szedni, ha eljut hozzánk és akkor majd meglátjuk, hogy ki a hülye. Addig meg maradjon a kérdés: Et tu mi Fili Samsung?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Yarner · http://androlib.blog.hu 2012.05.04. 10:04:08
Ami tényleg megütött, az a kötelező témázás egy univerzálisnak szánt készülékben. Ez tényleg egy erősen apple-szagú húzás: "kijelölöm az irányt, ti meg kajálni fogjátok, mert csak".
Az Android egyik alapvonása, hogy személyre szabható a telefon megjelenése. Ha a cég azt gondolja, hogy lenne kereslet egy tengerparti kavicsnak álcázott, pitypangos-hullámsustorgós hippifonra, azt csinálja meg rétegkészüléknek, ne ez legyen a tízmilliók kezébe szánt zászlóshajó.
lMichele 2012.05.04. 10:07:58
Mert akkor mit tesznek a következőbe , és a következőbe ???
Kamera gondolom volt készleten bőven ....
A vevőkről akarnak sok bőrt lehúzni , azzal hagy apránként csepegtetik a fejlesztéseket , hogy vedd meg a következő készüléket is majd .
Úgy hogy ne hőbörögjetek ez egy ilyen világ :(
lMichele 2012.05.04. 10:09:02
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 10:12:14
Darth Zed 2012.05.04. 10:28:19
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 10:31:37
Rebelinside 2012.05.04. 10:36:54
Szerintem a színválasztás is azért volt, hogy nehogy ráfogják, hogy ugyanolyan, mint az iPhone. Szerintem így is jól néz ki, az óriási mérete zavaróbb, de ízlések és pofonok.
Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2012.05.04. 10:37:28
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 10:45:04
@Gerusz: Szerintem semmibe :D Csak nehogy úgy járjanak vele, mint anno a HP az arcfelismerős notebookkal, ami racist feutre-ként vonult be a köztudatba, mert négerekkel nem működött :D
Yarner · http://androlib.blog.hu 2012.05.04. 10:46:55
Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2012.05.04. 10:53:10
(Meg mondjuk ez a rezgő értesítés is jónak tűnik, de szerintem azt lehet replikálni a Taskerrel)
Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2012.05.04. 10:55:27
meglivorn 2012.05.04. 11:00:14
Így is kapott egy brutál 4magos procit, egy péklapátnyi kijelzőt (továbbra is tartom, hogy 4" felett kényelmetlen és rossz), és ahhogy elnézem, az akksija is erősebb mint a konkurencia készülékeiben.
A kamera lehet, hogy nem jevult, de őszintén, lenne bármi érdemi különbség ha beletettek volna egy 10 mpx-eset? (pláne, hogy az 5mpx-es sgsem konkrétan szarabb képeket készít, mint az előző, szintén samsung telóm 3,2 mpx-es kamerája :( )
Az nekem is fura, hogy nincs fekete verzió. De talán nem is baj, így is minden teló fekete vagy sárgult fehér. A tengerészkék még mindig elegáns színnek számít, de ugyanakkor ki is tűnhet a tömegből.
decoati 2012.05.04. 12:46:57
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 13:10:30
Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.05.04. 14:15:03
Az viszont epic fail, hogy a hivatalos oldal android alatt nem hasznalhato mert hianyzik a menu :)
Globetrotter2014 2012.05.04. 14:41:45
A legnagyobb nyertes itt a Nokia lesz szerintem...
Globetrotter2014 2012.05.04. 14:46:31
Az Iphone 4 sokkal jobb arányt talált el.
Remélem van B terve a samsungnak.
A sok fricka mellé beleférne még hogy ez csak egy vicc volt...
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 15:00:17
HairMetal 2012.05.04. 15:17:57
...mmm, eszembe se jutott hogy valahi is Samsung telefont vegyek...
sumo · http://sumo.4242.hu 2012.05.04. 15:20:48
Egyébként én pont az a user vagyok, aki lassan 2 éve Spica-t használ. Nem mondom, hogy maradéktalanul meg vagyok vele elégedve, de tanulós telefonnak nagyon jó volt. Egy hónap múlva lejár a hűségem, akkor cserélem. SIII eszembe sem jutott. Én személy szerint két készülék között fogok a helyszinen választani: Motorola RazR xt912, vagy Galaxy Nexus.
Ezek valamelyikével újabb két évet elleszek úgy érzem... :)
Serenic 2012.05.04. 15:26:51
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.05.04. 15:27:38
Szerintem nem kotelezo megvenni abban a pillanatban ahogy kijott a boltokba az uj SG.
Fel ev mulva mar emberibb aron is hozza lehet jutni.
Aki meg divat termeknek, ruhazati kiegeszitonek akarja venni az megerdemli, hogy ennyi penzt gomboljanak le rola.
2012.05.04. 15:29:41
Ha bevált a forma, minek változtatni? Bele kell rakni többet mindenből, és kész.
titanmanus 2012.05.04. 15:29:53
sumo · http://sumo.4242.hu 2012.05.04. 15:37:53
Yakk 2012.05.04. 15:43:29
Egyébként tény, hogy én is vártam volna valami érdekesebb innovációt az S3-ban, vagy ne csaptak volna ekkora felhajtást körülötte...
gatyamadzag (törölt) 2012.05.04. 15:44:19
gatyamadzag (törölt) 2012.05.04. 15:45:07
Globetrotter2014 2012.05.04. 15:46:27
Fekete vagy valami ignyesebb alu kellene a fizetőképes veveőknek szerintem.
A fehérhez nem passzol a fomra, a kéket még látni kell.
350 EUR az SII újonnan függetleneül, és azért 600 EUR elég tetemes összeg (egyébbként ilyesmi volt a kezdőár az SIIre is).
Nem látom hogy mire lenen jó nekem ez a készülék.
Nem szivesen vennék Iphone-t de ninxcs sok vűálasztásom.
First world problem... :)
kkkchris 2012.05.04. 15:46:28
Az indukciós töltő nem rossz, néha úgy megszorul a microUSB töltő a Note-omon hogy azt gondolom na vége, ez segít megakadályozni a csatlakozó tönkremenetelét az biztos.
vadiúj nick 2012.05.04. 15:46:35
Ez így gagyi nekem, ennyi pénzért legyen saját külseje, mint a HTC-nek, SE-nak vagy az Apple. Nincs pénze rá?
Ez egyszerűen igénytelenség, és ellenszenves egy márkától, hogy évek óta nem jön elő semmilyen újdonsággal, csak a konkurenciát másolja plusz rárak arra egy lapáttal, hogy tessék, ez még jobb. Jobb lenne, ha olcsóbb lenne, mint az eredetiek.
És nem, nem vagyok Apple fan.
gregaba 2012.05.04. 15:47:24
LAVÓRVAGÁNY 2012.05.04. 15:50:34
Egyet kell értsek a cikkel, semmi hűdedurva nincs ebben a telefonban, amitől 2012-ben (látva pár konkurens cég dolgait) le kéne esnie az államnak.
fokukac 2012.05.04. 15:50:44
Tojglitojas 2012.05.04. 15:51:29
Már most fogadok egy rekesz sörben, hogy ez lesz a Samu egyik legsikeresebb készüléke.
Abban van igaza egyedül a postnak, hogy a Samu is elindult a szifonosodás felé, ami nekem elvből sem szimpi, a többi egyszerű erőltetett fikázás.
És hiába nem szimpi például nekem az "ájfonosodás", átlag usernek bejön, lásd részvényeket. A kék szín és forma egyedivé teszi, lehet vele villogni, némi szoftveres tuning, árcsökkentés, pár látványos app ami kihazsnálja a kijelzőt és a 4 magot és dőlnek a milliárdok Samu kasszájába.
Ráadásul gyanítom, kézbe véve, picit nyomkodva kevesen mondanák, hogy nekem nem kell, ha meg tudom fizetni... :)
Yarner · http://androlib.blog.hu 2012.05.04. 15:52:52
"Azt azért kijelentem én is, hogy az SII telitalálat lett, így egy évvel a megjelenése után is az egyik legjobb darab a piacon és még manapság is sok gyermeki lelkű felnőtt férfi és nő alszik el könnyes szemmel, mert még nem sikerült megkaparintania ezt a készüléket."
vazz.
Tapogatott Kukorica 2012.05.04. 15:53:36
Talan lesz egy masik termekvonal, vagy egy teljesen uj csalad, amibe belepakolnak majd sok uj hardvert/megoldast, itt inkabb azt erzem, hogy letisztult a fejlesztok fejeben, mi is kell a nepnek (az I-II. szeriakbol befuto millio infobol mar eleg jo kepet alkothattak).
Igaz, ez egyben azt is jelenti, hogy az ara egy kicsit magas, de ha valaki nem vagyik instantgetre, akkor par honap utan mar baratsagosabb arak is lesznek majd az uzletekben.
Meg egy dolog a koreaiak vedelmeben: eleg furcsa a humoruk, igy egyaltalan nem tartom megleponek, hogy a kimondhatatlan nevu weboldalon a visszaszamlalas vegen csak egy ujabb webcimet kapott az odalatogato. Szerintem viccnek szantak, csak ezt nem veszi be azonnal a nyugatiak agya. :)
justStevee 2012.05.04. 15:54:50
De ez tagadhatatlan, hogy pofára esés, igaz hogy hozza az elvárt szintet de ennyi hype és nyálverés után, kötelező lett volna komolyabban virítani.. a benne lévő újdonságok fele "haszontalan" és leginkább az aksi üzemidejét fogja csökkenteni.
Ez olyan szifon 4-4S váltás utánérzet mikor az almatársadalom pofára esett :D Várták a messiást és megjött helyette a szomszéd gyerek "új biciklivel" :D De nekem végül is mindegy.. aki Samu fan az megveszi, nekem nem kéne, alapból 4-4,2" felett nem látom értelmét a kijelzőméretnek
chabusch 2012.05.04. 15:55:11
Jómagam egyébként a downsizing híve lettem. A csúcsgépek teljesítménye/mérete már szükségtelen számomra, emellett az akkuidő is vicces, úgyhogy az ideális középkategóriás készülék lett a célom, amely árban és akkuidőben is racionális választás lehet. Egyelőre még nem találtam meg.
Tapogatott Kukorica 2012.05.04. 15:57:51
Az I-et pedig nyugdijazom talan.
Smoother (törölt) 2012.05.04. 15:58:38
Remélem azért 2 hetet elmegy egy töltéssel...
Yarner · http://androlib.blog.hu 2012.05.04. 16:01:20
Yarner · http://androlib.blog.hu 2012.05.04. 16:04:10
LiberAll 2012.05.04. 16:08:06
ananda123 2012.05.04. 16:12:50
Ha ez így van, akkor miben különbözik az apple tábortól?
liamhowlett 2012.05.04. 16:15:11
Jokerpofa 2012.05.04. 16:17:20
Fül~orr~régész 2012.05.04. 16:19:58
Aztán majd meglátjuk, tényleg hülye-e a sokmillió ember, aki majd megveszi, vagy te vagy helikopter (de inkább csak irigy...)
Én meg a biztonság kedvéért megrendelem az SIII-t...
Nyugodtan hülyézz le.
SPQR300 2012.05.04. 16:20:00
É2I 2012.05.04. 16:23:50
És ne aggódj lesz a csajoknak bugyirózsaszín hellókittys változat is, mérget vehetsz rá.
Mondom úgy, hogy semmilyen retkes telefonért nem adnék 180ezret, de még az 50ezer is irreális. Ja hogy ez okos, ellenben a gazdája meg buta, ha kiad érte ennyit. :P
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2012.05.04. 16:40:10
Teljesen jò vèlemèny:). A blogolònak ideje felkeresni egy jò pszichiàtert (nem pszichològust):))))
Rák Attantam 2012.05.04. 16:44:23
Egyébként nem értem, hogy ekkora nagy geekeknek hogy nem esett le, hogy 2012.05.03-án a Samsung SIII -at jelentik be?
Pedig egyértelműen le is írták:
2012.05.03
2012. S 3
Capise? :)
Bert Sels 2012.05.04. 16:45:11
banom hogy ide jottem tobbet nem fog elofordulni
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 16:45:15
Anyway, kösz, hogy beugrottál, láttunk legalább ilyet is.
gregaba 2012.05.04. 16:47:25
My name is Buck and I came here to fuck 2012.05.04. 16:49:51
Szóval jó-jó, szódával elmegy, de azért én is egy kicsit többet vártam volna ettől (mondom úgy, hogy leszartam a hype-ot eddig is).
Az iBirkákra meg több szót nem is vesztegetnék...
Puszi, valami, hhhh?
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 16:50:17
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 16:52:29
Ez nem mélyre menő teszt, hanem egy egy bejelentést követő poszt. Arról, hogy annyit jelentettek be, amennyit, nem mi tehetünk.
Yarner · http://androlib.blog.hu 2012.05.04. 16:55:53
clegane 2012.05.04. 16:57:37
szerintem szép / elegáns.
"Csajok érteni fogják? Nem. Bajod? Nekem igen."
ezt nem értem, te azzal szoktál csajozni, hogy milyen telefonod van? és olyan csajokat fogsz ki, akik otthagynak ha nem tetszik nekik a telód? vagy mi??
és akkor ki a birka?
Morfologista 2012.05.04. 16:59:00
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 17:00:12
De megnyugodhatsz, az SIII olyan embereknek készült, amilyen Te is vagy.
clegane 2012.05.04. 17:03:35
várjál má,
- belengetsz ilyen nagy szavakat hogy okosnak tűnj, de tartalom nincs mögöttük
- felszínességedet tudományos háttérrel próbálod magyarázni
- minősítesz engem valamilyen alappal, pedig igazából nem tudsz rólam semmit
wtf??
Mayday 2012.05.04. 17:05:23
Egyebkent meg... ez egy telefon, minek bele 4 cpu meg akkora kepernyo hogy a fel fejed lebarnul tole telefonalas kozben, ha bekapcsol 2 masodpercre? Hogy 5.1-ben lehessen hallani a szuszogasodat? Ertem hogy nem csak telefonalni jo, de egy ekkora szorny helyett inkabb get a real life
(nekem SGS van 800 MHz-re lassitottam az akksi erdekeben, a leggyakrabban hasznalt alkalmazasom rajta a sakk, de vhogy sosem hianyzott a sebesseg, mert mint mondtam, ez egy telefon alapvetoen)
Ralesk 2012.05.04. 17:09:20
De nincs.
Nagyon nem akarok tepsiket, mert *nem érem át* és kellemetlen zsebben hordani őket. De nem akarok butafonra visszatérni sem, mert szeretem az Androidot.
És akkor a tendencia: csináljunk akkora telefont, hogy az ajtón is alig fér be, legyen rajta minél kevesebb gomb (mi a faszom ez, iPhone?), az ICS már a menüt is meg akarja szüntetni, pedig mennyire jó volt (nem tudom, én őszintén nem találkoztam még emberrel, akit a menü gomb és a mögötte rejlő extra lehetőségek összezavartak). Én szomor.
Dobi82 2012.05.04. 17:09:27
Tény, hogy nem forradalmi az S III, tény, hogy az S1 annó nagyobbat szólt, de őszintén, mire számítottatok? Most itt tart a technológia, most a magok számának a sokszorozása a menő. Meg a kijelző méretének növelése. Ennyi. De még 2 év se telt ez az SGS óta, nem lehet atomrakétát építeni telefonba ennyi idő alatt...
Őszintén, mivel több a One X akár? Az, hogy "szebb", szubjektív. Funkcionalitásban kb. ugyanaz. Innentől kezdve meg vallási kérdés kb, hogy One X vagy SGS III. Az SGS III-ben sok kis apró fícsör van, mindenki annyit használ, amennyit akar.
Akinek tetszik, és van rá pénze, megveszi, akinek nem, az nem. Ennyi. Én személy szerint örülök neki, hogy végre nem fekete, hanem vittek bele egy kis színt is.
Szerintem pl. az SGS 2 nem hozott semmi újat, és csúnyább is, mint az SGS1 (speciel utóbbit használom másfél éve kb.) Eltérő vélemények vannak, ebből is el fog kelni 10 millió darab, ennyi. És sztem az a 10 millió ember örülni fog neki, és nem fogja érdekelni, hogy a többie kmit gondolnak.
Na mindegy, úgyis le leszek fikázva, mert más a véleményem.
szgy 2012.05.04. 17:12:05
AlbaZen 2012.05.04. 17:12:45
Squid 2012.05.04. 17:18:53
Figyi! Csak egy kérdésem lenne igazából! Én tuti nem védeni akarom ezt a kütyüt, de te mihez képest vagy csalódott? Mit vártál?
Csak, hogy legyen mihez viszonyítani!
Thx!
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 17:23:16
Amekkora volt a lángja és amilyen pökhendi és nagyzoló a marketing, nagyobb technikai előrelépést vártam volna. Gyakorlatilag semmi olyan újítás nincs benne, ami egetverő. Nincs benne az a plusz, amitől azt mondod, hogy igen, ez az evolúció.
Mondok példát:
karakteres kijelző -> tft kijelző
tft kijelző -> LCD kijelző
LCD kijlező -> AMOLED
Itt semmi ilyen nincs, semmilyen téren. 4,8-as képátló? Note-on már megcsinálták 5,3-ban. Ez a mobil inkább csak egy optimalizált változat, nem egy mérföldkő. Nekem ez a bajom vele, többet vártam.
Squid 2012.05.04. 17:32:18
Miben vártál többet? Hol kevés a dolog?
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 17:36:53
gyagyás 2012.05.04. 17:37:07
KÁ72 2012.05.04. 17:37:23
Tominak:
Magánvéleményem szerint ennél jobb kijelzőt nem érdemes telefonba tenni. Full HD-nek nincs értelme, ennek még határeset. Gondolom kisebb méretben nem tudták megoldani ezt a felbontást, ezért lett ekkora. Később lesz kisebb is. (Pentile-on lehet morogni, ha valaki nagyítóval szeret telefont nézni)
Amúgy fejlesztés terén sem állt meg a Samu, csak éppen ez nem a kijelzőn látszik, hanem a processzoron. Benchmark alapján nagyon jónak tűnik hardverileg, a szoftvert, meg majd összerakja a közösség. Talán megkockáztathatom, hogy a legjobb...
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 17:41:24
De Neked jó lesz hidd el mer kék, és te azért veszed, hogy kitőnjön a lakásból, szóval érted. Ja nem. Mindegy :D
Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.05.04. 17:48:58
4,8 kijelző ma a trend. Sokaknak már ez is nagy. Nem lehet a végtelenségig növelni a kijelzőméretet, legfeljebb majd akkor, ha megjelennek és elterjednek az összehajtható megoldások. Én is szeretnék 10'' kijelzőt amit 5''-ra félbehajtva is használhatok, de itt még nem tart a technológia :)
Kék szín... Szubjektív, hogy mi tetszik, nekem a képek alapján bejön, aztán ha majd élőben látom és nem tetszik, van belőle fehér is. Az miért nem jó?
A 8 megapixeles kamera telefonba bőven elég. Majd ha nanotechnikával összehúzódó optikai zoomos objektívet képesek telefonba ültetni, akkor lesz majd olyan is. De még itt sem tart a technológia.
Őszintén, ne azt mondd, hogy miért nem forradalmi a SGS3 (mert tényleg nem az, csupán egy JÓ telefon, és meg merem kockáztatni, hogy a legjobb a piacon) hanem hogy konkrétan mit vártál, vagy mivel nem vagy elégedett.
Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.05.04. 17:53:01
@LiberAll: Milyen jelekre gondolsz? A Windows Phone kimutathatatlan piaci részesedése mondjuk?
KÁ72 2012.05.04. 17:53:24
Van itt színválaszték:
androidcommunity.com/samsung-galaxy-s-iii-accessories-hands-on-20120503/
Amúgy nekem tetszik a kék, a telefont meg nem gondolom szobadísznek. Ha használom a kezemben van, ha nem használom, a zsebemben, nem a TV és a többi elektronikus kütyü mellett. Akkor már inkább a ruhámhoz menjen a színe :-) Persze, ha mindig feketében jársz, akkor igazad van, zavaró lehet a kék telefon....
is 2012.05.04. 17:53:32
is 2012.05.04. 17:55:54
Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2012.05.04. 17:58:26
Globetrotter2014 2012.05.04. 17:58:48
De amíg az alapofunkciók hiányoznak nincs érteleme telefonról beszélni...
Az S2nél is pár alap dolog nem volt megoldva (pl bluetooth ne nyrja ki az aksit pár óra alatt, amit már az öreg Iphone-ok is tudtak).
Nekem egylőre a Note lenne szimpi, forma stílus és ha már úgyis kabátszeb kell hozzá, minek aprózzam...
keptelen kepkeret 2012.05.04. 18:02:12
Az Iphone-al szemben rengeteg fenntartasom van,kb 5 evvel ezelott amikor kijott a 3G termeszetesen megvettem,es ket het uta el is adtam.Ami a legnagyobb fenttartasom az Iphone-nal kapcs az az,h a navigacios rendszer em mindig mukodik,nem ismeri fel a 3G-t,etc.
Gabor Zulu 2012.05.04. 18:03:48
Squid 2012.05.04. 18:05:38
Ennek nehéz megfelelni!
Én azt gondolom, hogy egy felnőtt ember nem kajálja be a médiahype-t, legyen az Q10 multivitamin, bifidus essensis (lol) vagy a kedvenc cégem éves modellfrissítése. (legyen az apple,Samsung vagy Zaporozsec)
Várjuk meg amíg fizikai valójában lehet basztatni valamelyik boltban, képek alapján nem vesz semmit józan ember!
pamut 2012.05.04. 18:14:15
Én nagyon várok egy olyan telefont, amit angolul jól el tudok vezérelni.
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 18:15:43
androlib.blog.hu/2012/01/31/speaktoit_assistant_vegre_egy_no_aki_ert_a_nyelvunkon
Gabor Zulu 2012.05.04. 18:16:21
iPhone-ba is van, ott Sirinek hívják, keress pár videót a témában.
Elég jól működik egyébként, kérdés, h a napi életben mennyire használod majd a funkciót.
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2012.05.04. 18:17:00
Aki viszont nem okostelefont akar, hanem egy menő divatcikket, amivel villogni lehet, akkor érthető a kék szín miatti felháborodás. :)
Fogyasztói társadalomban élünk, minden cég abból profitál, hogy rávegye az embereket, hogy dobják ki egy-két év alatt az előző, amúgy még teljesen jól működő készülékét egy olyan újabbért, ami mondjuk 20%-kal gyorsabb bizonyos funkciókban, meg valamivel jobb a felbontása és tele van amúgy több tucat új parasztvakítással. :)
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.05.04. 18:19:59
Lásd be, szar ügy, ha az okostelcsi nem passzol a sarokülőhöz. 200 ezerért, hát mekkora ciki már. :D
(Jó, jó, már itt sem vagyok!)
justStevee 2012.05.04. 18:20:55
Megy a kurva sok "szakértés" de eközben egy dolog nem megy senkinek, az értő olvasás, mert nem csak olvasni kell, hanem megérteni amit írnak! :D
Konkrétan hol lett itt leszarozva a telefon??? Sehol!
De egy ekkora NYÁLVERÉS után illene valamit letenni az asztalra és nem egy olyat amit minden gyártó heteken, hónapokon belül le fog!
Ahogy Tomi is említette hol itt a kreativitás, az innováció??
Formaterv: kb egy nagy nulla, ilyet szerintem bármelyik jobb kézügyességű ember rajzol, mindenféle formatervezési ismeret nélkül
Anyaghasználat: megint nulla... nem kell fém háznak lennie de nem hiszem, hogy a műanyag ami egy ilyen kategóriájú telefonhoz kéne, főleg ez az ujjlenyomatgyűjtő szar...
Kijelző: ne a méretet növeljük bassza már meg, hanem a minőséget, a jó színhűséget, a lehető legjobb betekintési szöget, napfényben való láthatóságot, stb.. persze lehet két kézzel használni, de ha a másik kezem foglalt (és itt nem a recskázásra gondolok :D ) akkor mi van? a kijelző másik felében lévő dolgokat bűvésztrükkökkel fogom elérni??
Proci: 4 mag, 8 mag faszomtudja hány mag.... mi ez dinnye?? Minek is van szüksége jelen pillanatban 4 magra?? A 2-őt sem használja ki minden, sőt, max arra jó, hogy megegye az üzemidőt...
Ram: OK
Akku: plussz pont végre eljutottunk 2000mAh fölé ez a Motorolának sikerült pár hónapja a RAZR MAXX-al és senki sem kezdett el sírni, hogy jaj de vastag lett (9mm) inkább legyen fele az aksi de 6-7 mm-nél ne legyen vastagabb
Ficsörök: felemás érzés.. fele "haszontalan" főleg ez a szemkövetős baromság, újabb dolog ami eszi az akksit, mit olvasol te 2 percig?? Ha valamit eddig tart elolvasnod egy ekkora kijelzőn akkor minek neked okostelefon, főleg 200.000-es (még az olvasással is gondjaid vannak, vagy gondolom azért kell, hogy legalább egy okos legyen a családban :D )
Meg hogy figyeli ha oldalra fordulsz ne fordítsa el a kijelző tájolását, most őszintén ki az a beteg aki oldalt fekve olvas??? (Vagy csak én vagyok a selejtes és nekem kényelmetlen és értelmetlen dolog.. :D )
Szín: most őszintén az alapválaszték kék és fehér... vajon miért nem jött még ki egyik gyártó sem úgy hogy ezek a színvariánsok (itt a kék a lényeg és írom mindezt úgy hogy a kék a kedvenc színem) vannak? Hány ember fog kék telefont venni? Persze "unalmas" a fekete-fehér, de ha ennyire dizájnozni akarnak a színnel az legyen a 3. színvariáns azt kész, nem hinném hogy a műanyagburkolat a legdrágább része a telefonnak és más színben előállítani olyan kurva nagy költség lenne (bár olaszban tarolni fog ők nagyon szeretik a színes telefonokat :D )
Meg amúgy is mindenki valami biszbaszom tokban, "bugyiban" tartja a telefonját akkor mivel is ad többet ez a szín?
És mielőtt bárki "beugatna" én sem fogtam a kezemben (valószínű soha nem is fogom, hacsak egyik elvetemült ismerősöm meg nem veszi)a telefont. Nem leszóltam csak kifejtettem mi nem tetszik benne és ennél többet vártunk/vártam. És ezt kaptuk, mindazok után, hogy az arcunkba tolták a hetekig tartó semmit..
Végül is biztos egy csomót el fognak ebből is adni, mert aki "végigélvezte" az SGS I-SGS II vonalat (mármint SGS I után SGS II-re váltott) és nem csalódott túl nagyot akkor úgyis megveszi..
És egy kérdés mindazok felé akik "verik a nyálukat" a benchmark eredményekre.
Áruljátok el mi a fasz lesz attól jobb, hogy a telefonod benchben 1 milliárd pontot ért el? Erre fog felállni a répa vagy ezzel nőzöl?
"Szia Szöszi a telcsim bencsmárkban 7000 pontot ért el." majd a csaj ezután a mondat után térdre borul és beveszi a répád?
Én is mindig kihoztam a maximumot a telefonomból, tabletemböl custom rommal és minden finomsággal de a büdös életbe nem jutott eszembe azon kattogni, hogy hány pontot érek el benchmarkban...
Olvass, értelmezz, majd nyilatkozz és a haza fényre derül!!
meszape 2012.05.04. 18:21:22
Sesquatch 2012.05.04. 18:26:55
Asszem ez privát gond hogy túl sokat vártál :).
A marketingnek az az értelme, hogy megpróbálja az érzelmek mentén eladni az adott terméket. Ez az S3-nak is valszeg sikerülni fog. Egyetértek veled, hogy semmi egetrengetőt nem tartalmaz a mobil - egy korrekt iparosmunka semmi több. Viszont tucatnyi apró dolog van benne, ami kedves lehet az emberek többségének. (én pl. utálom, hogy olvasás közben elfordul a képernyő és külön be kell mennem a menübe hogy kikapcsoljam. Vagy a pl. az intelligens képernyőzár is jópofa lehet, majd meglátjuk).
Kiváncsi vagyok pl. hogy az új szuperkamerás nokia mobil mennyire fog beválni pénzügyileg a Nokiának. Ott tényleg (legalábbis az előzetes leírások alapján) forradalmit alkottak, de szerintem senkit nem fog érdekelni. Most már a fizikai résznél sokkal fontosabb a szoftver, illetve az egész ökoszisztéma. Az emberek nem 4 magos mobilt vesznek, hanem olyat, amin elérhető az instagram, az angry birds, vagy a skype.
2012-ben az összes középkategoriás telefon "elég jó" kategória már.
Lehet, hogy itt a gondod - hogy nincs nagy különbség a 180 eFt-s és a 80 eFt-s telefon között?
EvilHedgehog 2012.05.04. 18:30:12
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2012.05.04. 18:33:21
Mondjuk nekem a Spicában (nekem is 2 évig volt) a lassúsága bosszantott nagyon, nem sírom vissza, pedig az elején nagyon szerettem. A megfelelő gyorsaságot eddig a Galaxy SI és a jelenlegi SII (lopás miatt cseréltem le, nem gizdulásból) tudja szolgáltatni, pedig az én kezemben is kissé ormótlanok. De megszokható.
tjunior 2012.05.04. 18:34:15
Malachi 2012.05.04. 18:35:20
- nevetségesen nagy tepsi, nem normális, nem kényelmes. telefonnak nagy, táblának kicsi.
- egy közel 200 ezres készülék 2012-ben NE legyen 20 filléres műanyag. gagyi.
- egy csúcsmodellbe ne tegyenek pentile kijelzőt, ha van nekik jobb. értelmetlen fillérbaszó húzás ebben a kategóriában.
+ indukciós akkutöltés, ez jó, ebben asszem az elsők.
nem tudom, nem készültem a bejelentésre, tegnap láttam, hogy esemény van, szóval nem izgat igazán a telefon. de ha most váltanék, és androidos cuccot keresnék, ezerszer inkább az új HTC, mint ez. ha arra ránézek, nem a középszert látom minden porcikáján és akkor még nem is tartunk ott, hogy bekapcsoljam.
Squid 2012.05.04. 18:37:55
Zsebtelep (törölt) 2012.05.04. 18:39:43
justStevee 2012.05.04. 18:43:49
Ez már ilyen virtuális e-penis összemérős dolog kb hogy bibibi az én telefonom 7800 pontot ért el a tiéd meg csak 7700-at. Hol nem szarom le? :D Ha nekem smoothul működik? Ne számokkal fejezzük ki hogy milyen a telefonom hanem "felhasználói élményekkel" és ez konkrétan azok felé volt kérdés akik erre izgulnak :D Akkora "hype" lett ez hogy nemrég én is ráeresztettem minden kütyümre a benchmarkot :D De nem kezdtem el sírni meg kattogni hogy James texasban 100al több pontot ért el :D
nikk rivers 2012.05.04. 18:44:58
Szopsz marketing frászisokon és trükkökön, a készüléket elintézed azzal a szinvonaltalansággal, hogy nagyobb lett a kijelzője.
Grat.
justStevee 2012.05.04. 18:47:18
pamut 2012.05.04. 18:57:07
@Gabor Zulu: azt mond meg nekem, hogy mikor ér el oda a technika, hogy amit angolul mondanak a telefonnak (szép kiejtéssel), azt szépen kiírja szövegben a képernyőre? És aztán egyből fordítja is magyarra valamelyik translate progi :) amolyan elfogadható szintű nyersfordításban. azaz: mikor lesz használható tolmácsgépként a telefon? nyilván nem szakszövegre gondolok, hanem egyszerű hétköznapi beszélgetéshez.
meglivorn 2012.05.04. 19:00:04
Csak ezért szerettem volna köszönetet mondani. Nagy volt XD
KÁ72 2012.05.04. 19:00:14
Az emberek különbözőek. A hozzáállásuk akár kütyünként is változhat, például van akit egy órában csak az érdekel, hogy mutassa az időt, valakit az, hogy szépen nézzen ki, valakit az, hogy mechanikus legyen a belseje, mert az technológiailag érdekes (akkor is, ha nem szedi szét), van akit az, hogy ne kelljen benne elemet cserélnie, stb. Engem speciel csak azért érdekel a benchmark, mert érdekesnek találom a technológia fejlődését és most ez a processzor tűnik a legjobb fejlesztésnek, de ezt valahogy meg is kell mérni. Mint amikor a Ferrari tulaj örül, hogy a Lambo-s szomszédjához képest az ő autójának jobb a motorvezérlése :-) Tök mindegy, főleg Ladából nézve, de mégis jó érzés lehet, ha a szerelmünk tárgyáról tudjuk, hogy jobb mint a másik, akkor is, ha nem érezzük...
Amúgy persze logikusabb a Ladát megvenni, de nem csak logika van.
Gabor Zulu 2012.05.04. 19:00:39
pamut 2012.05.04. 19:07:17
gyagyás 2012.05.04. 19:08:23
ebből most miért következik hogy a telefonom is az legyen ???? Ezt éééérted ??:D
justStevee 2012.05.04. 19:09:10
justStevee 2012.05.04. 19:12:52
És ez csak azokra vonatkozott akik erre "verik" nem arra aki kíváncsiságból nézi meg hogy egy adott custom, finomhangolás után mennyit javult a rendszer :D
attila7575 2012.05.04. 19:14:30
attila7575 2012.05.04. 19:15:16
gpt32 2012.05.04. 19:31:50
Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2012.05.04. 19:32:54
unrealnoise · http://unrealnoise.blog.hu/ 2012.05.04. 19:33:47
kékkel és fehérrel nincs gond legyenek, jobb mintha 10 évig csak feketét lehetne kapni...
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 19:36:29
Informálunk és szórakoztatunk. Bocs.
HaDes 2012.05.04. 19:36:29
unrealnoise · http://unrealnoise.blog.hu/ 2012.05.04. 19:40:17
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 19:41:18
Ident_ 2012.05.04. 20:20:54
jó a bejegyzés, csak az nem érti, aki nem akarja :)
justStevee 2012.05.04. 20:26:54
cso zsi 2012.05.04. 20:29:44
Anno, amikor csak vezetékes volt, fekete járt mindenkinek, a különcök felárért kaphattak "színt".
A mobilok a hőskorban szintén:
img1.indafoto.hu/10/9/19729_1fa94bd27600d8fc326e8c9cc285847e/15345935_79018928bc259003444e53373b538d90_l.jpg
Nem utángyártott, hanem gyári cucc:
img1.indafoto.hu/10/9/19729_1fa94bd27600d8fc326e8c9cc285847e/15345957_82c527f0ebf544434c632fcbfd098890_l.jpg
Pszt! 2012.05.04. 20:31:53
antimason (törölt) 2012.05.04. 20:34:55
Darkcomet 2012.05.04. 20:34:56
Három dolgot viszont had jegyezzek meg. Az egyik ez a nevetséges anyag felhasználási mizéria. Most őszintén! Nem mindegy? Könyörgöm, ez egy telefon, és nem egy iparművészeti alkotás. A geekek egy, az átlagfelhasználók két év múlva úgy is lecserélik, akkor nem baromira mindegy, hogy műanyag a hátlap, vagy éppen szálcsiszolt alumínium, hogy kerámiába van a készülék, vagy éppen fába? Úgyis valami tokba, bugyiba, apámtökébe fog belekerülni a cucc, ami pár hónap alatt olyan lesz, mint egy elhanyagolt alsógatya.
A színe. Biztosan lesz belőle fekete is, de engem speciel nem fog zavarni, ha kékbe jutok hozzá. Nem a lakásom tapéta színéhez vásárolok kütyüt.
Kijelző méret. Ez van. 20 éve kétkezesek voltak a telefonok, most megint azzá váltak. Tetszik, nem tetszik, ez lett az ára annak, hogy ezeket a bizgentyüket nagy részben tartalomfogyasztásra is használjuk.
Zol 2012.05.04. 20:37:20
Amilyen csinnadrattát rendeztek a készüléknek, amennyiért adják, ahhoz képest tényleg csak parasztvakítás ez a néhány újdonság.
Pl.: Elég csak megnézni a Samsung következő Exynos (5-ös) chipset-jét, amit 2012 Q2-re ígértek.
Cortex A15 CPU: kisebb csíkszélesség, nagyobb teljesítmény, kisebb fogyasztás. Következő generációs Mali GPU OpenGL3 és DirectX11 támogatással.
Ez így tényleg hatásos lett volna.
Tavaly az iPhone 4S szólt kisebbet az elődjénél, idén valószínűleg a Galaxy fog. Persze így is viszik mindkettőt.
De valahogy nekem túl mesterkéltnek tűnik ez a harc, pláne annak tudatában, hogy a felszínen a Samsung és az Apple öli egymást, de az iPhone összes fő egysége Samsung.
Most a Samsung bontogatja szárnyait azon a terepen, ahol az Apple már otthonosan mozog. Úgy érzik, belefér nekik szondázás gyanánt. De ehhez a következő Galaxy-nak nagyon jónak kell lennie.
Zol 2012.05.04. 20:40:01
Zol 2012.05.04. 20:52:28
Ha telne rá BMW-t sem szívesen vennék, ha csak élénklilában lehetne kapni és csak 14"-es acélfelnivel :o)
JohnHenry 2012.05.04. 21:08:17
zettlorf 2012.05.04. 21:08:28
Nash vs. Keynes 2012.05.04. 21:08:48
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 21:10:06
@zettlorf: jaj, de cuki vagy, hogy új nicket regeltél megint csak azért, hogy bevédd a Samut. Édi :)
zet lorf 2012.05.04. 21:15:41
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 21:17:10
Darkcomet 2012.05.04. 21:19:48
Kismacska (BELLA) 2012.05.04. 21:25:30
Ja, reménykedtem, hogy egy VALÓBAN minőségi borítással-anyaghasználattal odab.nak, de igazából nem hittem.
Egyébként gyönyörű kis darab lenne, csak ez a silány, fényes, kopogós műanyag... és nem tud többet, mint a 1X, de mondjuk az sokkal jobban is tetszik nekem külsőre is, anyaghasználatra is.
Kíváncsi leszek az SGS3 készenléti idejére, takarékos ötödik mag híján, azt olvasom a 1X tulajoktól, hogy döbbenetesen jó a kicsike rendelkezésre állási ideje... :)
NaC 2012.05.04. 21:34:29
Az SII aksija intenzív használatnál kb 4-5 órát bírja, az SIII nagyobb procija és kijelzője miatt a fogyasztása jelentősen nőni fog. Egy pörgősebb játéknál szerintem 2-3 óra és lehet tölteni.
NaC 2012.05.04. 21:34:58
Az SII aksija intenzív használatnál kb 4-5 órát bírja, az SIII nagyobb procija és kijelzője miatt a fogyasztása jelentősen nőni fog. Egy pörgősebb játéknál szerintem 2-3 óra és lehet tölteni.
NaC 2012.05.04. 21:35:54
Az SII aksija intenzív használatnál kb 4-5 órát bírja, az SIII nagyobb procija és kijelzője miatt a fogyasztása jelentősen nőni fog. Egy pörgősebb játéknál szerintem 2-3 óra és lehet tölteni.
NaC 2012.05.04. 21:37:10
Picsasereghajtó 2012.05.04. 21:55:29
Én simán recskázok is a 7 collos HTC Flyeremmel, betöltöm rajta két kézzel a redtube/xhamster videót, kirakom fullscreenbe utána egy kézzel fogva nézem a vidit a másikkal meg rázom a brét. Problem? :)))
Zendorr 2012.05.04. 21:55:51
Na de lényeg a lényeg, hogy azért vannak dolgok amiket a samu igazán izzíthatott volna ennyi pénzért.
Ezer meg ezer technológia létezik már, amit - ennyi pénzért - _kötelező_ lett volna felhasználni.
Gondolok itt többek között:
-Gorilla glass
Vagy különböző felületkezelések:
-Ne párásodjon
-Ne gyűjtse az ujjlemnyomatokat
-Ne tükröződjön
-Legyen könnyen tisztítható (ne szétkenődjön rajta a zsír, hanem egyszerűen legyen letörölhető)
-Taszítsa a port
Ezeket összegyúrni 1 felületbe, na igen, az munka lenne! Ennyi pénzért mindezt kötelezően elvárná az ember. Csak hát ugye mi lenne a biznisz a nem karcolódó, "törhetetlen" kijelzőkben. Mindemellett szerintem nagy közönséget lehetne megnyerni ilyen apróságokkal, mint amiket felsoroltam.
Egy-egy tesztnél megjegyzik, hogy kevésbé gyűjti az ujjlenyomatot az anyaga, vagy jobban... szóval 100%-ig biztos vagyok benne, hogy mindezekre van, illetve lenne igény.
Mert más az, hogy - a gyártó személvel nézve - "igyekszünk figyelni ezekre is", vagy alkotunk egy ilyen burkolatot, és kijelentjük, hogy minden eddiginél kényelmesebb, jobb, tisztán tarthatóbb, elődjeihez képest sokkal karcállóbb, törni szinte lehetetlen, stb stb...
Én ezeket várnám el egy-egy ilyen csúcskategóriás masinától, a 4 magos proci, meg a többi "kötelező" nyalánkság mellett.
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 21:57:22
Picsasereghajtó 2012.05.04. 21:58:38
Picsasereghajtó 2012.05.04. 21:59:20
2012.05.04. 21:59:40
a posztoló frankó szegénységi bizonyítványt állított ki magáról, mert képtelen elegánsan kezelni a nagy látogatottsággal óhatatlanul járó nem mindig kedves kommenteket, ehelyett gondosan visszaanyáz mindegyikre. Ez még akkor is gáz lenne, ha e kommentelők némelyikének nem lenne mélységesen igaza a tartalommal kapcsolatban...
Te Tomi! Azzal csak óvatosan áltasd magad, hogy bármiféle színvonalat képvisel az írásod. A 120+ kommentedet (amit, és ezzel persze a posztod értékét ugye, növelnek a visszaanyázásaid) szinte bármi hozná, aminek a _témája_ minimálisan érdekel embereket, és kirakják index címlapra (a szerkesztőnek ezúton gratulálok az ízléséhez). Informálunk és szórakoztatunk, boccs? :D Aztán anyu tudja, hogy szórakoztatóelektronikaiújságíró vagy? :D
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 22:01:57
Picsasereghajtó 2012.05.04. 22:03:57
-Gorilla glass
Van. Ráadásul ha jól olvasom, valami kettőpontnullás verzió.
Vagy különböző felületkezelések:
-Ne párásodjon
Nekem eddig egy telefonom se párásodott. Mondjuk szaunában nem használom őket.
-Ne gyűjtse az ujjlemnyomatokat
Most ezt így mégis hogy? Amihez hozzáérsz ujjal, az ujjlenyomatos lesz. Ez ilyen fizikai cucc sajnos. Mint az, hogy hiába szeretném, hogy a telefonom képezzen antigravitációs mezőt ha leejtem, sajnos itt még nem tart a techológia. Pedig milyen kurvajó lenne, hogy leejtem, az meg csak ott lebeg és nem esik le és pláne nem törik össze :)
-Ne tükröződjön
Fizika. Üveg mögött sötét = tükröződés. Sajnos ez van.
-Legyen könnyen tisztítható (ne szétkenődjön rajta a zsír, hanem egyszerűen legyen letörölhető)
Egy jó mikroszálas törlőkendő ezt megoldja. Nem teszkós ablaktisztítóval kell összegányolni a telefont.
-Taszítsa a port
Meg a gravitációt, mert mér' ne :) Meg a kozmikus háttérsugárzást is, akkor már.
Zendorr 2012.05.04. 22:04:47
"...hogy minden eddiginél kényelmesebb, jobb, tisztán tarthatóbb, elődjeihez képest sokkal karcállóbb, törni szinte lehetetlen, stb stb..., mert felhasználtuk ezt, meg ezt, meg ezt a technológiát..."
plus még: Szerintem ilyen dolgok terén meríthetnének a szemüveggyártásból... kismillió féle felületkezelés létezik, és akár több rétegben is. Nem tudom, hogy ez telefonoknál miért ilyen elképzelhetetlen.
plus még: a törhetetlen kijelzővel meg órásit szakíthatnának... oké, hogy tizedelődne a kijelzőcserék száma, de vásárlói körökben ez egy olyan fajta minőséget képviselhetne, ami ma már nem jellemző.
Pl.: ezt a készüléket 1x kell megvenned, és ha nem csinálsz valami irtó nagy hülyeséget, akkor addig fog szolgálni, amíg úgy nem döntesz, hogy másikat veszel. (Régebben ezt nevezték a prémium kategóriának... és nem a 4 processzort meg a 32 magot, meg 19823719837 giga memóriát.)
Picsasereghajtó 2012.05.04. 22:05:15
Picsasereghajtó 2012.05.04. 22:08:16
Ti most tényleg azt vártátok, hogy a SGSIII majd olyan forradalmian új lesz, hogy a fizika törvényeit is átírja? Hát hülyék vagytok-e? Nem elég az, hogy egy kurvajó, és a 2012es technikai szintnek maximálisan megfelelő telefont kaptok?
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 22:09:18
Semmi kreatív (új) dolog, puszta innováció az egész, de már azt sem mondanám, mert minden egyes eleme volt már valahol. Ez nem a best mobil, hanem a best of.
Átlátszó, hajlítható, növelhető méretű kijelzőt akarok, ami ha akarom 4 colos, ha akarom 32, olyan akksit, ami 1 hétig bírja, olyan billentyűzetet, ami tudok is használni, újításokat akarok, jövőt akarok, 21. századot akarok!
És most ne gyere azzal, hogy miféle álom dolgokat akarok. Ha a Marsra el tudunk jutni, tudjunk már kijelzőt is csinálni a kutya fáját már!
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 22:10:59
Picsasereghajtó 2012.05.04. 22:12:04
Landscape = horizontal = vízszintes
Portrait = vertical = függőleges
Szerintem te kevered a szezont a f.szommal... (Amire mindjárt rá is rántok a flájeremmel ha már így eszembe lett juttatva) :)))
Picsasereghajtó 2012.05.04. 22:13:20
Zendorr 2012.05.04. 22:13:52
várom az SIV-ben! Hajrá samsung!
Tudod, a lecke fel van adva, csak a samsung is leszarja, ugyanúgy ahogy a többi is. Én ilyen újításokat várnék egy közel 200k-s telefontól.
Mondjuk érdekes, hogy eddig fikáztad az s3-mat, de érveket, és elvárásokat nem tudtál megfogalmazni... most amikor ezt megteszi valaki helyetted, akkor meg azt mondod, hogy lehetetlent vár el! :DDDD
Holott mindenre tudnék mutatni példát youtube-on, csak lusta vagyok megkeresni. Ti vagytok a telefonguruk, nem én :DDDD
Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.05.04. 22:18:33
Zendorr 2012.05.04. 22:19:13
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.05.04. 22:21:49
@Dönekszt sztop iz nyugati rélvély sztésön: Igen? Mi új benne ami még sosenemvolt?
Blogerovac 2012.05.04. 22:28:35
keptelen kepkeret 2012.05.04. 22:43:03
Uuugy szeretnem azt mondani,h nem,nem azert vonz mert a kedvenc rendezomnek is van,vagy azert mert lattam egy divattervezonel,vagy azert mert tokjo amikor a Feszbuk kiirja,hogy Iphone rol lett feltoltve eshat az Instragam.Szoval szeretem azt mondani,h mindezek nem erdekelnek,nem hatnak ram,es most megyek is vissza Boris Johnson-t olvasni,de akkor hazudnek,ahhoz pedg tol oreg,tul lusta es tul oszinte vagyok.Erdekes,h fuggetlenul attol,h az amcsi celebek zome BB-vel rohangal,az nem kisertes,leven utalom a BlackBerryt,ergo ha az egesz vilag azzal jarkalna akkor sem vennem meg.Ok.Sikerult.Magammal beszelgetve eldontottem,h ajfont veszek,haszos volt a blog,koszi mindent.Most pedig lehet mondani,h sznob reklamfogyaszto vagyok,a tarsadalom vegtermeke,es hasonlo szeterotip szarok.
Imadom amikor az emberek kenyszert ereznek arra,hogy igazoljak,h ok nem neznek tevet,csak lattak a pubban,mert ok csak Yesterday meg History channel-t neznek,o es louis Theroux doksifilmjeit(amit imadok).Telefonnal ugyanez: mindig megjelennek egy ilyen blog alatt azok,akik kozlik,hogy "toknyooc mi van benne,telozni tudjak"meghat"az okostelefon szart sem er,es mindenki aki ajfont vesz az taplo,paraszt,zsiradek".Aztan jonnek,h "bezzek a jo oreg Nokiak,na azok voltak az igazi telok" de akkor miert irogat a smart phone blog ala,kerdem en..felve.Jaaaa es zaraskepp: megint egy kulfoldre szakadt alak,aki ekezetek nelkul ir.Azaz.Kesz csoda h nem az Arab billentyuzetet lottem be:-)))
AzHofi 2012.05.04. 22:46:14
GennagyijGolovkin 2012.05.04. 22:48:39
Dr. Verőköltő 2012.05.04. 22:58:49
Thorwald 2012.05.04. 22:59:27
Nem olvastam vegig a tobbi hszt, de a technologia nem itt tart.
A pentile matrix mar ket eve is ciki volt.
Amiben a samu jobb az a sok kis feature es az sd kartya bovithetoseg. Ennyi.
A HTC ONE X viszont szebb, igenyesebb kialakitasu es azert ott a sense:)
Az SD kartya az egyetlen hatranya (meg a 4,8as kijelzo, mert sztem a 4,6 boven eleg)
Jofiu 2012.05.04. 23:10:08
Ha nem csináltak új és hasznos (!! ezt sajna külön hangsúlyozni kell) funkciókat a mérnökök, akkor megkérik a marketing árát. Valamit csak el kell adni, hogy vehessenek rizst belőle a kicsiknek és az asszonynak.
Reklámot vegyeneeek!! Friss szagos a rekláám! Féláron a specifikációóó!
Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.05.04. 23:19:27
@Tomi from Space: Nincs kedvem végignyálazni 170 kommentet. Mondd csak meg szépen, egyértelműen, hogy mit hiányolsz a SGS3-ból. Mert ebből a posztból nem derül ki, csak az, hogy szerinted szar, mert nem elég forradalmi.
usb2.0 2012.05.04. 23:22:22
2012.05.04. 23:59:02
Más: mi ez az SD kártya mánia? Tök felesleges hogy lehet bele tenni, meg bővíteni. Ha tárolni akarsz, ott a dropbox, meg a terás hordozható vinyók...
Tita nick 2012.05.05. 00:00:12
2012.05.05. 00:03:15
2012.05.05. 00:05:51
Nos, talán te vagy a hülye, ha te csak erre tudtad használni :)
(tájat sose fotózok mikor túrázok, de időnként hasznos a GPS, ha meg utazni kell, nem cipelem a laptopot, mert egy gyors meló email teljesen jól intézhető róla). Játék nincs rajta, ja a Kindle fent van, olvasni sokat szoktam rajta villamoson, vonaton. Tudod, ilyen dolgokra is lehet használni, ha nem is tudtál eddig róla...
Való 2012.05.05. 00:44:50
SGS III: Jó készülék éppen annyival veri a mezőnyt, mint annak idején a kettes.
Kijelző: Én full HD-t vártam, az is csalódás, hogy csak sima (Super!?)Amoled nem, pedig SuperAmoledPlus, mint az SGS II-ben.
Kijelző méret és dizájn: Dícsérendő, hogy nem sokkal lett nagyobb a készülék, mint elődje annak ellenére, hogy megnövelték a képátlót.
Nekem tetszik a telefon, a színek is és a forma is, végre valami enyhén innovatívat is lépett ebben az irányban a Samu.
Proci: Hozza a kötelezőt se több(!) se kevesebb.
Akku: Egyértelműen pozitívum az indukciós töltővel együtt az egyik legnagyobb érv a telefon mellett. Az viszont, hogy pontosan mire lesz elég ez a nagy aksi majd kiderül a tartós tesztekből.
Kamera: Tökéletes, ennél jobb mobiltelefonba nem nagyon kell, egy xeon villanó azért még elfért volna.
Mint mondtam éppen annyival veri a mezőnyt, mint korábban az előd. Ez viszont szerintem kevés, hiányolok egy kis pluszt. Nincs meg bennem az a KELL, mint annak idején mielőtt megvettem a 2-őt. Sőt valószínűleg, ha választhatnék én a HTC One X mellett tenném le a voksomat a Beats füles miatt. Azzal együtt ár/érték arányban jobb készülék (!)SZERINTEM.
Kommentelők(Tisztelet a kivételnek): Fogjátok már fel, hogy egy blogot olvastok. ----> hu.wikipedia.org/wiki/Blog egy kis segítség :)
Tomi leírta a készülék specifikációit és a legtöbb információt, amit tegnap megtudhatott a nagyérdemű. A cikk törzsét, a készülék köré helyezett (Szerintem!!!!) már, már groteszk marketingkampányról alkotott saját szubjektív vélemény teszi ki. Nem az a lényeg, amit sokan láttok, vagy látni szeretnétek benne.
Való voltam, Szép estét Mindenkinek! :)
no mail, no problem 2012.05.05. 01:13:08
majd' két hete ezen az új galaxy tematikán nyervogsz. pont olyan szánalmas vagy, mint a néhai terminal.hu-n a telefonokról nagy arccal eszet osztó középiskolások.
most őszintén, nem kurvára mindegy, ki milyen hardvert gyárt, hogyan és milyen marketinggel tolul? aki megveszi, annak egészségre, a töbieknek, meg teljesen mindegy, nem?
Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2012.05.05. 01:26:21
Szintén az i cuccok tulajdonosainak birkaságát mutatja, hogy azért vesznek meg valamit, mert Apple. Kész. Legtöbbjük körül sem néz, hogy más készülékek is tudják ugyanazt, kevesebb pénzért. Esetleg más készülékek bizonyos szempontokból még többre is képesek, mint egy Apple termék. Esetleg más gyártóknál VÁLOGATNI LEHET a design-ok között. Nem. Az Apple rajongó az egy olyan fajta, hogy ha egy Apple terméknek kutyaszar formája lenne, akkor is megvenné, mert ott van rajta az Alma logó. És bár csak nálunk lenne az, hogy sok Apple vásárlóban ettől még egy egyfajta felsőbbrendűség érzés is kialakul, de nem így van. Ha ez tipikusan a szegényebb országokra lenne csak igaz, akkor a jelenség nem lenne kifigurázva oly sok helyen (Chuck, South Park, stb...)
Aki meg 120 ezerért vesz telefont, holott nem futja rá, az birka, legyen az Apple, Samsung, Nokia, vagy akár lófasz fan...
Ralesk 2012.05.05. 01:36:25
Egyébként a mai napig Spicám van – a külsős firmware-ekkel csodákra képes a cucc, a Samsung szoftveresei látványosan képtelenek rendes programokat kiadni a kezük közül.
Való 2012.05.05. 01:45:32
Azt viszont nem értem, hogy akkor minek olvasol el egyáltalán ilyen és ehhez hasonló cikkeket, ha láthatólag Téged, teljes mértékben hidegen hagy a téma. (!?)
Tita nick 2012.05.05. 02:11:15
mehemed 2012.05.05. 02:38:27
2012.05.05. 02:50:57
"nincs az a dolog ami ne érne rá" - ezt hol olvastad, Nők Lapjában?
nemecsek ernő áruló 2012.05.05. 07:04:22
Hosszú távon nem, de van, hogy ágyban fekve rohadtul nincs kedvem feltápászkodni, annyi erőm van, hogy magam mellé fektessem a telefont, és úgy meg akarok nézni valamit. Na ez eddig csak úgy működött, ha az automatikus tájolást kikapcsoltam egy az egyben, de akkor meg reggel kapcsolgathatom vissza, áhh first world pains, tudom jól! :D
A lényeg, hogy ebben az egy feature-ben meg kell védenem a koreaiakat, de a többiben nagyjából egyetértünk.
LEndy 2012.05.05. 07:06:37
LEndy 2012.05.05. 07:11:47
Itt a tévedés szerintem. Vasban (papíron) lehet, hogy van jobb, összes integráltságban más eszközökkel (teló-tablet-laptop-asztali gép) vonalon azonban nincs. És ezzel sakk-matt, nem a megahertzel nyer.
De sorbanállók tényleg birkák... :-)
Zol 2012.05.05. 07:48:57
Akinek meg számít hogy ennyit kell adni érte, szerintem valahol jogosan reklamál.
Bár ez szubjektív.
Persze biztos van az a vékony réteg, ami az iPhone-nál nem annyira vékony. Akiket nem érdekel a szín, meg a pingpong ütő méret, csak az hogy menő és megteheti hogy vegyen. Ez a legjobb a gyártó szempontjából, mert ha ezek az emberek 'megvannak', akkor ezután minden szart le lehet nyomni a torkukon.
Zol 2012.05.05. 08:18:30
Zol 2012.05.05. 08:25:51
mim 2012.05.05. 09:31:51
De.. mi a gond? azt látom, hogy a szin nem tetszik.
Azt is, hogy kevésnek tertja az író az újítást.
Pedig egyszerű a képlet:
ezek az okos telefonok az új PC-k. Ahogy a 486 --> pentium 1 esetében is, a hardware fejlődése nem garantál azonnali szoftveres forradalmat. Időt kell adni a fejlesztőknek, valamint azt is figyelembe kell venni, hogy az átlag fejlesztő meg akar éli, ezért nem a csúcsgépre fejleszt, amiből pár százezer fog az első pár hónapban elkelni.
Dr. GGG77 2012.05.05. 10:28:03
mojszipupi 2012.05.05. 10:28:11
similarthings 2012.05.05. 12:48:35
Pont egy éve vettem nagyon olcsón 65.000 Ft.-ért (még most is 80 felett van), egy év bolti garanciával. Leejtem, dobálom, futok vele 10 km-t és össze-vissza izzadom és még mindig frankón működik. Tok vagy fólia nincs hozzá, karcmentes a kijelző. A két végétől eltekintve fémháza van. Ez az első Nokiám, soha nem is értettem a Nokia buzi embereket, akik gyenge cuccokkal villogtak csak azért mert Nokia. De pont most amikor a Nokiának leáldozik a csillaga, én is beálltam kicsit ebbe a sorba.
A gyári GPS szoftver halál egyszerű kinézetű, de nagyon pontos, még az utcaneveket is mondja hanggal ráadásul ingyenes és online frissít. Offline vagy online módja is nagyon frankó. Mellette megvan a Sygic, de az bár szebb, rosszabbul navigál. Ugye ezt a Nokia ingyen adja. Önmagában egy ilyen világtérképes navi minimum 30 rongy ha nem sokkal több.
Az N8 fényképezője zseniális, olyan szép képeket csinál hogy az szinte felfoghatatlan. Azt mondjátok hogy ez csak telefonos kamera és nem ér fel a fényképezőkkel? A Carl Zeiss Tessar széles látószög és tsai?
Nagyon híres fényképész-művész mondta hogy az a legjobb fényképezőgép AMELYIK NÁLAD VAN. Nos ez mindig nálam van. Ezer és ezer képet csinálok. Szó szerint. Felér egy Canon Ixus kompakttal. Nem én állítom.
Ennyit arról hogy milyen a jó fényképező.
AZ N8 nagyon sokáig bírja töltés nélkül, és eddig csak egyszer fagyott meg (!) mert valszeg túl sok szoftvert futtattam, de ez is egy újraindítással (ugye ebből akksit nem veszel ki) megoldódott. A Galaxy SII nagyon gyenge akksi időben, illetve van egy X10i, az is detto.
Az N8 szoftverellátottság korrekt (közepes), ha nem is olyan jó mint Androidon vagy Iphone-on.
Nézzük a hátrányait. Ez egy rendkívül elavult proci és GPU teljesítményű cucc, a kijelzője is bár szép Amoled, gyenge felbontású. Kicsit kicsi, bár nekem ez előny, amikor futva magammal hurcolom. De jobban örülnék egy 4 collos kijelzőnek. Vagy Samsung Note-szerű dolognak :D
A RAM is kevés, bár a teljesítménnyel arányos.
A böngészője bár tudja a flash-t katasztrofálisan rossz. Ez a legnagyobb hibája. :( Operával együtt lehet netre használni.
Maga a Symbian rendszer (Anna és Belle) szvsz. nagyon jó, mert letisztult és könnyű használni, van itthon Androidos cucc, de attól komolyan mondom agyfrászt kapok amilyen kaotikus és bugos. A Symbian azért natív oprendszer, nem pedig Linuxon környezetben futtatott oprendszer, mint egy emulált oprendszer, mintha Mac-en Windowst futtatnánk.
Összefoglalva nekem nem a Samsunggal van bajom, mert nagyon jó vasakat csinál. Hanem magával az Androiddal. A 2.1-es rendszert követően nagyon nagy újításokkal nem jöttek ki. A ICS túl sok jó dolgot nem hozz ki. Persze, mivel mindenki Androidra fejleszt és mögötte a Google is ott áll, emiatt nagyon jó az integráltsága. Ez hatalmas előny.
De a Nokiának rengeteg olyan értéke van, amivel üti a gyenge vasakkal is a többit több területen. Elég hülye a Nokia, hogy pont ott nem tud produkálni valamit is pont vasban, ahol a névtelen gyártók is már több magos giga Hz feletti cuccokat hoznak ki.
Szóval nekem az az érzésem hogy a Samsung egyszerre harcolt a Nokiával és az Apple-el. És most hogy a Nokia befeküdt, és az Iphone 4s cucca sem volt ütős, elfogyott a K+F pénz, hiába hogy sok jön vissza az eladásokból. Lassulni fog konkurenciaharc.
Számomra nincs semmi meglepetés abban hogy olyan az SIII mint amilyen. Jó cucc, a kérdés az lesz, mennyi lesz az ára fél év múlva. Mindig ez az elsődleges kérdés.
Gyikarc 2012.05.05. 13:46:14
Darkcomet 2012.05.05. 16:59:05
Való 2012.05.05. 21:15:23
A Windows is jó irányba halad, és az alkalmazás kínálat is folyamatosan bővül, szóval 1-2 éven belül szerintem komoly versenytársat jelenthet majd az Androidnak és az Apple-nek is a Nokia&MS összeborulás, feltéve, hogy így folytatják.