Szerelem és NFC

2013.05.28. 08:00 ][-][alo

Szerelmi vallomás Sony-módra az NFC technológia felhasználásával.

Ez mind szép és jó... És kúúl, ahogyan napjaink gyermekei mondják. Azt is értem, hogy haladni kell a korral, és jó az NFC is. Csak... Szerintem elég suta dolog a marketingeseknek így eladniuk ezt a technológiát. Kíváncsi vagyok, ők hogyan vallanak szerelmet. S arra is kíváncsi lennék, hogy mit szólnának ahhoz, ha a gyerekeik tennének úgy, ahogy a videóban láthattuk.

Tudom, személyes ilyesmit kérdezni, de Ti hogyan vallottatok szerelmet az okostelefonok előtt? És hogyan vallotok szerelmet most? Az eltelt évek és a technológia fejlődése milyen változást hozott? Vagy csak én ragadtam le a személyesség mellett?
Akár a helyet is megadhatjátok, ha érdekesnek találjátok. (Persze, nem GPS-koordinátákra vagyok kíváncsi :-) 

Segítségül tizenkilenc nyelven a "Szeretlek!"


Címkék: sony videó nfc

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr945321315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yarner · http://androlib.blog.hu 2013.05.28. 09:36:20

A videó tényleg aranyos, bár megnézem azt a gimnazistát nálunk, aki ilyen cuccokkal jár suliba...
Most, hogy így belegondolok, ha ma élek, gimis koromra biztosan kisírok egy olcsó okostelefont szegény szüleimtől, meg valami fapados netcsomagot hozzá, de nem hiszem, hogy ez sokban hozzájárult volna a suta és nem túl hatékony romantikus bepróbálkozásaimnak.
Biztos meglesz a maga romantikája, amikor 15-20 év múlva visszagondol a mai eresztés, hogy mekkora szívdobogás volt bejelölgetni egymást a facebookon, pláne megbökni a csajt, aki tetszett...
Tényleg kíváncsi lennék, hogy megy ez most :-)

ZoCi Racing 2013.05.28. 10:10:54

Régen szerelmes levelet írtunk, aztán korszak váltás történt, a neten ismerkedtem meg a barátnőmmel...ennek napjainkban történt a 4. évfordulója :)

decoati 2013.05.28. 11:46:37

na ha ennek nem lesz kétezer feldolgozása, akkor egy sem (leginkább a "vadász, vadász.." vonalon) :)

medwe27 2013.05.28. 12:06:43

én rendszeresen küldözgetek gifeket emailben a kedvesemnek! :)

Rocko- 2013.05.28. 21:55:40

várom a paródiát, amiben az lesz, hogy a csajnak nem NFC-s a zenelejátszója, a srác meg beszopja.

a_tom 2013.05.29. 21:15:46

Én romantikából analfabéta vagyok úgyhogy elmagyarázná nekem valaki hogy puszi vagy valami kézfogás, beszélgetés, AKÁRMI helyett miért futott el a csóka a csaj nélkül? Ráadásul ennek mindketten nagyon örültek...
Manapság már ennyi kielégíti őket? :)

Yarner · http://androlib.blog.hu 2013.05.30. 11:51:22

@a_tom: Nekem működött a film. A kölyök van vagy 14 éves. Ilyenkor még egy kézfogáshoz is több napos bemelegítés de minimum egy mozis randi kellett.
Mindenesetre az avatárod passzol a témához :-)

Yarner · http://androlib.blog.hu 2013.05.30. 11:57:52

@decoati: ha valakinek van ideje, dobjon össze egy verziót, ahol a pl srác dr máriást küld, mire a csaj tereskovával válaszol, biztos sikere lenne a fészbúkon :-)

Google+
süti beállítások módosítása