Olvasói rovat: Lenovo A820 teszt

Oroszi György olvasónk nem volt rest és berendelte magának a Lenovo A820-as mobilját, amiről írt is nekünk egy tesztet gyorsan. Az írás engem meggyőzött, azt hiszem, hogy megvan az eladósorba került Note 2-őm utódja. :) A szót ezzel nem is szaporítanám, jöjjön Gyuri, akinek köszönet a tesztért és a Lenovo A820:

Rettentő hosszú várakozás után megérkezett a Kínából rendelt Lenovo A820 mobilom, és 26mivel nem olvastam még komplett leírást a készülékről, úgy gondoltam neki ugrok, hátha valakinek tudok segíteni a választásban.


A puszta tények

  • Operációs rendszer:  Android 4.1.2
  • Processzor:              MTK6589, 4x1.2GHz (4 magos)
  • Belső memória:         4GB (SD kártyával bővíthető)
  • Rendszer memória:   1GB
  • Kijelző mérete:          4.5 Inch
  • Kejelző típusa:          capacitive érintő képernyő (5 pontos multi touch)
  • Felbontása:               960*540Q pixels
  • Színek száma:          16 millió
  • Fm Rádió
  • 3.5 Jack aljzat
  • Wifi, Bluetooth, GPS
  • Kamera felbontása:     8.0 Mp (maximum 3264 x 2448 felbontású képek, és HD videó felvétel)
  • Méretek:                     130 x 70 x 12mm
  • Súlya:                         182g (akkumulátorral együtt)
  • Akkumulátor:               2000 MAh

Hiányosságok: Nincs vaku (LED segédfény), nincs első kamera, nincs Notification LED, és nincs kamera gomb. Nagyjából ezek a legfontosabb tudnivalók, biztos van amit kihagytam, majd úgy is megkérdezitek. :)

A  készülékem a tmallbox.com oldaláról származik, szállítással együtt 153 dodó volt az ára. (150$+3$ szállítás)
A telefon Szingapúr Postával érkezett meg, nettó 10 nap alatt, így aztán a kínzó várakozás még sem volt olyan hosszú. A doboz tartalmazott egy töltőt (európai szabvány átalakítóval), egy mikro usb adatkábelt, egy sztereo headset-et, jótállási papírokat, leírást, egy ajándék kemény tokot, és egy ajándék képernyő védő fóliát, amit a lenti képen meg is tekinthettek:

DSCF2427.JPG

Kicsomagolás után egyből kezelésbe is vettem a "kicsikét". Ami nekem nem is annyira kicsike... 3.7"-os telefonomról költöztem át az A820-ra így eleinte picit nyújtani kellett az ujjaimat, de az igazat megvalva, 1-2 nap után hozzászoktam, és most pont méret... nagyobb nem kellene, de ezt még elérem... éppen hogy még "egykezes" telefon :D

(azok a képek, amin nincs rajta a telefon, azok bizony vele készültek)


IMG_20130604_162147.jpg

Szóval a "TepsiPhone" pont marokra való, pedig állítólag rövid ujjaim vannak:

DSCF2430.JPG
DSCF2428.JPG
Első tapintásra is kellemes, minőségi anyagnak tűnik. Nem nyikorog, és nincs rajta semmi "feltűnő", mármint amire azt mondanád, hogy: "Hú ba*#&*, ez meg micsoda?". Szóval egyben van. :)
Sokkal vékonyabb mint gondoltam, így zsebben (még a kemény tokban is) kényelmesen elfér. A bekapcsolás, nagyon furi volt... sohasem láttam még androidot 20 mp alatt be boot-olni :) Dolgozik a "négymagos". Egy Android 4.1.2.-es JellyBean fut, amit rootolva kaptam, TWRP (Team WinRecovery Project)  recovery programmal szerelve. Ez azért is jó mert tudunk mentést készíteni a komplett telefonról. Az OS elvileg Multi-Language, vagyis tartalmazza a magyar nyelvet, de ne várjatok sokat tőle (olyan 70-80%-os a fordítás), az angol tökéletes (az én angolomnak). A kedves kollégák, kiírtottak belőle minden kínai programot, így csak a Lenovo sajátjai vannak rajta ami egyáltalán nem zavaró, egy-kettő még hasznos is. Apró szépséghiba, hogy a belső memória (4Gb) érdekesen van particionálva, két részre osztva, egy fenntartva a programoknak, a másik fele egy virtuális sd kártyának... hát persze, az úgy kevés... de hála a lelkes magyar fejlesztő csapatnak, egy egyszerű program segítségével kb. 1 perc alatt összelehet vonni a kettőt és hipp-hopp... így születik a külső tárhely! :) A srácok készítettek rá egyedi ROM-okat, és magyarítottak is, de az alap rendszer is nagyon jól működik, ezért csak a teljes magyar rendszer csábíthatja a kalandra vágyó adrenalin függő embereket. Annak ellenére, hogy nincs vaku, meglepően jó képeket készít.

IMG_20130601_152817.jpg

IMG_20130601_152813.jpg

Az akkumulátor is kielégítő üzemidőt engedélyez, normál használat mellett 1.5 nap a nagy átlag (3g, wifi, szinkron, játék, telefonálás). A beépített Lenovo Power Saver programmal, tovább nyújthatjuk ezt az időt. És akkor ami a legfontosabb a teljesítmény teszt: Igen! :) Viszi! :D Need for Speed: Most Wanted; Modern Combat 4, tesztelve! Meg sem rezzenti :) Igazából a Tegra függő játékokat kivéve, minden akadás mentesen fut. :)
Antutu: 12500-14000 pontig ;) Mint bennem, biztos másban is felmerülnek kételyek, de mind elszállt, amint kézbe vettem.

Néhány fontos kérdés és válasz:

Sokáig tart mire megérkezik! - a 10 nap nem olyan sok.
Az eladók megbízhatóak? - ez egy korrekt Kínai webshop, többen rendeltek már és még senki sem panaszkodott. További infót a rendelésről és a postázásról itt olvashatsz.
Biztos jók ezek a kínai csodák? - jók, kellemes, minőségi darab. A Lenovo azért ismerősen cseng, a laptopjaik nagyon jó minőségűek ezért is fordítottam tekintetem kelet felé :)
De megy is rendesen? - zökkenőmentes, a 200 darab hozzászólást 1 mp alatt scroll-ozza a böngésző, a billentyűzet is pikk-pakk felugrik ha kell :)
Biztonságos a fizetés? - nagyon sokan vásároltak már ilyen telefont Magyarországon, ezek kijárt utak, a PayPal pedig teljesen biztonság
De ha baj lesz az Androiddal mit csinálok? - nagyon jó közösség van a fórumban, hajnalban is bár ki segít, ha elrontottál valamit.


A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr815345364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila Kovács 2013.06.05. 20:00:05

Rövidke a teszt, de annál tartalmasabb :) grat.

Én is épp a napokban (inkább hetekben) teszteltem a modellt, és tényleg kifogástalanul működött. A szállítással azért vannak gondok ami azt illeti... rendben hogy ráírják hogy ajándék besorolással rendelkezik..'.. de elég sokat megfognak a vámnál..és biza akkor kell fizetni...szóval habár te ezek szerint sikeresen megúsztad és a szerencsésebbek közé tartozol, de ismerősöm meg beleesett.

Az audió részéről nem írtál semmit sem, de mondjuk valamilyen szinten fölösleges is- (ha nem gond pótolnám :D...)
-kihangosítva közepes hangminőséget képvisel a készülék, míg bedugva a fülhallgatót egész kellemes hangzásra képes, megfelelő minőségű darabbal karöltve..' :D...)

Onex+ 10 másodperc alatt bootol be :D..

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.05. 20:56:21

@Attila Kovács: Szia, az audió részt azért hagytam ki, mert szerintem az csak egy jó lejátszó és egy jó füles kérdése :) (a htc beats audio is csak egy szoftver elvileg :) )

Ami még kimaradt, hogy HD ls Full HD videókat (mkv) is lejátszik vplayer-el igen szépen :)

A vám meg, hát igen, lutri, de kevés embertől hallottam hogy fizetniük kellett, illetve azok is nagyrészt DHL-esek voltak.

Köszi az olvasást :)

Attila Kovács 2013.06.05. 21:24:56

tudom hogy mókusvakítás a Beats Audio :D..amíg nincs integrált DAC egy készülékben..addig..mind u.az lesz majdnem (kivételt képez a Nokia 5800)
a többiben wolfson DAC teljesít szolgálatot lásd : S1-s2 egyes típusai, nexus, iphone-ok többsége s3 és s4 vmint Note2.

Amit elfelejtettem letesztelni, az a memória bővíthetősége ( a tesztkészülékekhez típustól függetlenül mind csak egy kingston 16gigás class 10 besorolású kártyát használok.. a készülék elvileg támogatja a 32GB os kártyát, de a 64GB-osat vajon tudja-e?... majd megnéznéd ha megkérlek?

válaszod előre is köszönöm! :)

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.06. 10:02:55

@Attila Kovács: Nekem is 16GB-os van, de egy kolléga 32-essel használja tökéletesen. 64-esről nincs infóm :)

Puch Cavette 2013.06.06. 22:39:56

Sziasztok!
Jó és lényegre törő a leírás. Néhány kínai telefonnak a hang- és képminőség mellett a GPS az Achilles ínja (nem túl pontos és/vagy megbízhatatlan). Ebben a készülékben hogyan muzsikál? Köszi előre is a válaszokat.

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.07. 10:20:24

@Puch Cavette: Szia
A Gps teljesítményt teljesen átlagosnak mondanám, az előző tapasztalataim alapján. Keres-keres, keres, aztán megtalál és működik, ha nem vagy túl messze a legutóbbi használati ponttól akkor kicsit kevesebbet keres :)

Ami igazán nagy kérdés gondolom én, az a futkározós és cangázós progik, amiket én nem használok, de más kollégák írtak már róla azt osztom meg veled :)

A RunKeeper tökéletesen megy, az Endomondo és a Sport Tracker nem igazán.
A RunKeeper tud biciklire, és hegyi biciklire is adatokat számolni.
Mármint kalóriát, meg ilyeneket.
Ez a SOC miatt van, hogy sok fejlesztő rosszul írta meg a progikat. De a RunKeeper valamit vagy jól csinált, és frissített, vagy eleve el sem szúrta a dolgot.
Az Edo kikapcsolt kijelzővel hülyeségeket mér, bekapcsolva a legutóbbi frissítés után jól mért. (csak ugye lemerül mint állat a feleslege energia pazarlás miatt.) Strava tesztelés alatt.
Nem kell félni, jó appot kell használni.

Dióhéjban, ha másra gondoltál akkor, írd, és arra is keresek választ :)

Puch Cavette 2013.06.07. 10:44:25

@Dexxter182: Köszi a választ. Igazából teljesen hétköznapi felhasználásra (google navigáció, Igo8) kéne a GPS, viszont szeretem, ha pontosan és megbízhatóan működik. Párom Xperia mini pro-ja például rendszeresen elveszti - néha akár percekre - a jelet, a körülményektől teljesen függetlenül, ami nagyon bosszantó, ha az ember egy idegen helyen halad a forgalommal, és nincs lehetősége félreállni. Érdekes, hogy ez már a második ilyen telefonja, és mindkettőnél fennáll ez a tulajdonság, míg az én eggyel nagyobb kijelzőjű, de hardveresen elvileg ugyanolyan Xperia Pro-m atomstabilan működik - még soha nem szakadt le a műholdról. Ha azt mondod, hétköznapi használatra megbízhatóan alkalmas a Lenovo GPS-e, azzal már megnyugtatnál. Köszi :)

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.07. 10:47:22

@Puch Cavette: Navigáltam már vele és én semmi különöset nem tapasztaltam. Nem veszítettem jelet, ha vagy ha igen akkor nem vettem észre :) Igo Primoval, és a Google navigátorral is használtam, mindkettő tökéletesen ment :)

Puch Cavette 2013.06.07. 10:49:45

@Dexxter182: Hálás köszönet a válaszért! :)

ludati 2013.06.10. 17:48:09

nekem most jött meg ez a készülék. pontosabban mi az az 1 perces módszer, amivel a memória átpartícionálható?

Varga Dániel 875 2013.06.14. 21:45:53

Sziasztok!
Megtetszett ez a teló, és vásárolni is fogok mindenképpen egyet kb. 1 hónap múlva.
Viszont személy szerint, nem vagyok öreg motoros az android rendszerekben.
Felmerült pár kérdés.
Ha én kézhez kapom, akkor ez a teló kínai nyelven fog kommunikálni velem, vagy multinyelv és nem a pálcika pálcika kisszék karakterek dzsungelében kell kotorásznom?
Valamint van itt pár link, ami a memória particionálásáról szól etc.
Ezeket én is szeretném végig zongorázni, már mint szeretném ha teljes memóriát használna, valamint hogy magyar legyen. Igazából a többi nem érdekel, az ilyen teló tuningolás.
Sok az útvesztő, rootolás meg cfw vagy micsoda :-). Ezek számomra nem érthető dolgok. (Tudom, google a barátom)
De kedves cikkíró, én például nagyon örülnék egy nagyon tömör összefoglalónak, hogy az olyan kezdők is, mint én. Egyszerűen tudjuk a telefonunkat majd működésre bírni. :-)
(Hogy mitvel hogyan kezdjünk neki és mik legyenek a lépések - féle szájbarágós dologra gondoltam).
Nagyon remélem, ha lesz szabadidőd, majd leírod, gondolom nem csak rajtam segítesz majd vele! :-)
Valamint egy kérdés, bejáratva az akku meddig bírja? Különböző igénybevételek mellett?
Üdv! :-)

maxyy 2013.06.15. 20:36:39

Gyárilag rajta van a Google play store áruház? És tud szinkronizálni Google fiókkal, mert azt hallottam, hogy a Kínából vásárolt telefonok csak ROM csere után használhatók.

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.17. 22:20:50

@Varga Dániel 875: Szia, ezeket a gépeket már root-olva recovery-vel kapod, ami azt jelenti hogy a meló 80%-át már megcsinálták.
A linkelt forum nagyon jó, és akár 20.jára is elmondják a dolgokat. illetve én személy szerint is szí@esen szájbarágom 50* is ha kell :)

a rom csere, a particionálás, kb 10 perc :) egy személyes megkeresésre bárkinek szívesen segítek :)

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.17. 22:21:30

@Varga Dániel 875: Ja és ezek multilanguage, tehát nem lesz benne sok tyűkláb :) angolul jól tud :)

Varga Dániel 875 2013.06.17. 22:39:23

@Dexxter182: Szuper, +,- kb egy hónap múlva jelentkezem akkor a segítségért! :)

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.18. 08:29:26

@Varga Dániel 875: Mikor rendeled, és honnan? a tmallbox-ot javaslom és szingapúr postát. 6-10 nap alatt kint van :)

geri188 2013.06.18. 10:16:11

Sziasztok!

Pontosan mi a rendelés menete? Kell valamit külön írni a megjegyzés rovatba, hogy kisebb eséllyel fedezzék fel a vámon?

HA esetleg mégis fenn akadna mennyit kell szerintetek pluszban ráfizetni?

geri

geri188 2013.06.18. 10:37:19

Illetve még annyit: van-e valami lehetőség nemzetközi garanciára vagy ebből a szempontból is teljesen lutri a dolog?

Varga Dániel 875 2013.06.19. 00:44:31

@Dexxter182: Igen, az lesz, ahogy írtad. :) Netán ha megvámolnák mennyit kéne ráfizetni? Kb 30 nap múlva rendelem be :)

geri188 2013.06.19. 09:19:59

@Varga Dániel 875: Szia! Ezen: junkieeeboy.blog.hu/2012/10/15/rendeles_kulfoldrol_usa-bol_kinabol_ebay-rol_vam_afa_terhek bejegyzés alapján vámot NEM kell fizetni, csak Áfát ha megbukik az ember. Ami kb 9000-9500 HUF között van árfolyam függő.

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.19. 09:25:33

@geri188: @Varga Dániel 875: A pontos rendelés menete: kiválasztod, postázás szingapúr postával ajánlom, és jelöld be az 'as a gift' boxot. Ez azt jelenti hogy ajándékként tüntetik fel, és azt hiszem 25$ értéket fognak ráírni. Így kisebb az esélye a vámnak! Fizetés PayPal-al. Ha valami gond van, nem érkezik meg vagy ilyesmi, a PayPal nem szarozik egyből visszautalja a pénzt neked.

Garancia, ha jól tudom egy év garancia van rá, gond van a telefonnal írsz a palinak és feladod postán, ők kicserélik és küldenek egy másikat. A Posta költség 2000 forint körül van.

A vám az összeg 27%-a (~10k HuF), de reméljük a legjobbakat :)

Még az akkuidőről nem írtam, hétfő reggel vettem le a töltőről, most van 45%-on :) Igazából csak akkor fogyaszt ha használod, akkor sem sokat. Éjszaka kb 1%-ot merül. Az nfs Most Wanted nyomatom vele kb 4 óra játékkal 60% akksit fogyaszt :)1 nap alatt nem lehet lemeríteni, 2 napot bír átlagban, ha kevesebbet játszok vele (nem napi 2-3 órát) akkor a 3 nap is elképzelhető.

Még kérdés? :)

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.19. 09:36:30

Bár azt hozzá kell tennem, csak megy a mobilnetem amikor kell, nem fut állandóan, az biztos ront a készenléti időn :)

geri188 2013.06.19. 10:41:40

@Dexxter182: Még annyi kérdésem lenne, hogy rendelésnél nekem szingapúri postát nem ajánl fel, csak a kínai és hongkongit, melyik fele meg a szingapúrinak?:) Vagy amikor Te rendeltél az ingyenes kiszállítási lehetőséget választottad?

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.19. 10:52:43

@geri188: Nekem 3$ volt a postaköltség és Reg Sing Post (recommend)-el jött. Most is a recommended-et ajánlom, ami most ugye 4 dollár:
Reg HK Post(recommend) 10-25days $4.00 (tax incl.)

Pipa a Gift-hez! :)

érdemes utána nézni fórumokon, hátha van hozzá Vouchers kód, és akkor olcsóbb :)

geri188 2013.06.19. 10:59:21

@Dexxter182: Köszönöm a válaszaidat és ne haragudj, hogy ennyit zaklattalak.

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.19. 11:00:19

@geri188: Szívesen segítek :) szólj ha kell még valami :)

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.06.19. 12:35:14

Egyébként a perszonális kérdésekre szívesebben válaszolok privátban, mert nem kapok értesítést, az itteni hozzászólásokról, í]y néha elfelejtek benézni :) ezért csúszok meg időben... vagy mert épp sörözök :D

Varga Dániel 875 2013.06.20. 13:41:22

@Dexxter182: Szuper, köszönöm a segítséget! :) Egyelőre ennyi, nem ugrik be más kérdés most.
Ha kézhez kaptam akkor írok! :)

geri188 2013.07.02. 12:08:00

Köszönök minden segítséget, megjött 10 nap alatt a telefon eddig nagyon tetszik :)

Varga Dániel 875 2013.07.23. 00:48:52

Hali, ma rendeltem meg, viszont a GIFT boxot nem láttam, így nem pipáltam be, remélem ettől még áfamentes lesz :)

perim 2013.07.31. 21:39:45

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni.

Nemrég vettem egy ilyen telefont, az Aliexpress-től. DHL-el jött vám nélkül.
Kezdő vagyok, egy program frissítést akartam telepíteni, azóta nem is boot-ol a gép. Csak a Lonovo-felirat jelenik meg.
Utána szürkén világít.
Csak Recovery Mode-ban tudom elindítani, de itt elakadok.
Minden segítségért hálás lennék.
Köszi
Perim

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2013.08.01. 09:09:14

@perim: Itt mindent megtalálsz:
logout.hu/tema/re_lenovo_a820_kinai_kvartett/friss.html

sok segítő kéz van :) factory reset + wipe-ok (mindent wipe-olj)

Thabika 2013.08.10. 19:44:32

Szia.
Én is most szeretnék rendelni egy ilyen Lenovo telefont a Tmallbox-nál, csak a postázásnál mikor a kalkulációra kattintok nem ajánlja fel a szingapúr postát vagy azt csak akkor lehet kiválasztani amikor már fizetek? Vagy ha esetleg már ez a postázási lehetőség megszűnt melyiket ajánljátok? A csomag érkezéséről értesítenek előző nap hogy tudjam mikor várjam? Mi van ha nem találnak itthon.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv.

hfredi1 2013.10.09. 19:16:25

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni telefon vásárlással kapcsolatban mi a különbség ezek között:
www.tmallbox.com/mobile-phone/14936-mtk6589-lenovo-a820.html
www.tmallbox.com/mobile-phone/16880-mtk6589-lenovo-a820.html
csak annyi ,hogy több nyelv van benne?
előre is köszönöm

BaTi 2013.10.09. 20:03:02

Sziasztok.
Nagyon megkedveltem ezt a telefont.
Igazából 1 problémám van vele. Korábbi droidaimon a Gmail online fönn volt és egy kapott mail másodperceken belül megérkezett. Erre a marketből kellett leszedni, megy is szépen de NEM ONLINE!
Van megoldás?
Tibi

Andrea Bezerédi 2014.01.07. 18:27:05

Sziasztok!

Segítséget kérnék! Ma végre megkaptam a telefonomat, van rajta magyar menü, egész okos, DE Vodafon kártyával nem megy a net, akárhogy is próbáltam beállítani a hálózati és egyéb hozzáférést. Sanszos, hogy csak én vagyok béna. A kártyák, mert kettőt is próbáltam bele, más készüléken futtatja a netet, csak ezen nem. ha valaki tudna segíteni, nagyon megköszönném!

Andi

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2014.01.07. 19:28:05

@Andrea Bezerédi: Szia

Itt pontosan le van írva, hogy hogy kell beállítanod a Vodás netet:
segithetunk.vodafone.hu/temp/1/kb/attachments/2030_Android.pdf

Ha ezekkel a beállításokkal sem megy, akkor fel kellene hívni az ügyfélszolgálatukat, hátha tudnak valami turpiszságot, ami mit nem :)

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2014.01.09. 13:42:51

@Andrea Bezerédi: Szia Andi, az a gond hogy csak a Vitamax-os Apn van bent a készülékben.

Nagyon egyszerűen hozzá tudsz adni újat,
Beállítások -> Továbbiak -> Mobilhálózatok -> Hozzáférési pontok nevei -> itt van a lista amiben nem szerepel a vodafone internet, csak a vitamax-os
Menü gomb és új APN

Névnek bármit adhatsz, az APN mezőbe pedig azt írd hogy internet.vodafone.net
Aztán ezt válaszd ki a listából. És menni fog :)

apacska23 2014.01.31. 15:37:33

hali mindenkinek....pár honapja má én is egy lenovo a 820 as telot használok és meg is vagyok vele elégedve csak egy dolog van ami nem tecik az az hogy az alap 4 gb két felé van szedve és így mindig hisztizik a telcsi hogy kevés a tárhely...meg van egy 32 gb memokártya is benne de sok programot feltesz a tel memoriába és onnan nem mindegyiket lehet áthelyezni a kártyára,,,,a cikkben olvastam hogy egy programmal össze lehet vonni az alap 4 gb ot ...mien program kell hozzá ,,,és ami most van rajta rom azt is újra kell e telepíteni vagy minden marad a régibe csak egybe van a 4 gb???? nem kétfelé barmolva

apacska23 2014.01.31. 22:25:08

sikerült egybe hoznom a 4 gb alap tárhelyet de mostmeg nem lássa a memoriakártyát,,,,többet is kiprobáltam egyiket se lássa mi a fasz van ijenkor?????

Dexxter182 · http://ubisali.blog.hu 2014.02.04. 12:57:10

@apacska23: Szia, kérdés hogy mivel csináltad az összevonást, és hogyan. A beállítások tárhely menü alatt kiválasztottad a memória kártyát tárhelynek? :)

Öregimi 2014.05.21. 18:05:43

Sziasztok!

Ma kaptam meg a lenovo a 820 at,de analfabéta vagyok hozzá, még azt sem találom meg, hogy hogy tudnék telefonálni rajta, holtalálom a tárcsázót?

Köszi a segitséget!

Simon Roland 2014.06.22. 12:23:08

sziasztok! van egy ilyen masinám :D (lenovo a820) és van vele egy kis problémám.. mostanság (tegnap) meghalt az android rajta... lenovo felirat bejön és utánna fekete képernyő (nem bootol tovább meg semmi csak világít..) ha valaki tud nekem segíteni az kérem írjon ide vagy a faceemre www.facebook.com/szajmons köszönet előre is!!!

Zsuzsók 2014.09.07. 21:26:43

Tanácsot szeretnék kérni, ma reggel bekapcsoltam a telefont, és közölte velem,hogy nincs sim kártya benne, csak segélyhivásra használható.
Áttettem a felső helyre, de ott sem érzékelte:)

][-][alo 2014.09.08. 00:25:29

reboot - biztos ami biztos, sim-kártya megtörölgetése, a kártyahely kifújása, aztán remélhetőleg jó lesz.
ha nem: másik kártyával próba. ha azzal sikerül, akkor a te kártyád a vacak.
ha az sem... nah, az már gázosabb lehet...

jetike76 2015.04.18. 14:39:08

Hali Tömeg..
Megkésve báár.. de fórumot olvasva megrendeltem eme telót..
Csak az a kérdés, hogy valaki használja ezt e még?? avagy magamra maradtam??!?

Google+
süti beállítások módosítása