S.M.T.H. (Send Me To Heaven) - Az okostelefonok orosz rulettje
Ha játékfejlesztésről van szó okostelefonokra, már megszokhattuk a képtelen ötleteket. Arra már fel sem kapjuk a fejünket, hogy ha madarakat kell lőni egy gigantikus csúzliból disznókra, netán krokodilt fürdetni, vagy épp békát etetnünk édességgel. És, ha mondjuk tehén fejés a feladat? Már ilyen is van, - "valami egészen új ötlet kell ide!" -gondolta Petr Svarovsky!
E remek Cseh úriember, minden bizonnyal unalmasnak találta az ügyességi játék felhozatalt és igazi tétet, mi több hatalmas kockázatot szeretett volna csempészni a "tökösebb" felhasználók ingerszegény mindennapjaiba. Valahogy így tudom elképzelni, az S.M.T.H.(Send Me To Heaven) ötletének megszületését. A játék célja ugyanis az, hogy indítás után minél magasabbra kell FELDOBNUNK(!) készülékünket, melynek hellyel-közzel pontos eredményét meg is kapjuk, természetesen méterben kifejezve. Az így kapott legjobb eredményeinket megoszthatjuk, majd összevethetjük nemzetközi és országos viszonylatban is, plusz az aktualitás kedvéért egy "heti legjobb eredmények" tábla is helyet kapott az alkalmazásban.
Mint az a fenti képeken is látszik a kezdés pofon egyszerű. Csupán egy nevet kell megadnunk, és a régiót ahonnan játszunk. Ezután egy igencsak barátságtalan üzenet fogad minket, melyben tudatják velünk, hogy telefont dobálni nagyon veszélyes lehet, ugyanis megsérülhet a készülék, vagy akár a felhasználó is, ha mondjuk a fejére esik a drága játékszere. Ezután már csak egy nyilatkozatot kell elfogadnunk, melyben kijelentjük, hogy megértettük a kockázatot, és jöhet is a játék! Itt említeném meg személyes összeesküvés elméletemet miszerint: WP8-ra azért nem jelent meg az alkalmazás, mert egy Lumia 920-al bizony komoly személyi sérüléseket lehet okozni! Az iOS-el természetesen más a helyzet(ja, nagyobb a piaci részesedés), készült is rá S.M.T.H., de a szőrösszívű almacenzorok kitiltották az iTunes-ról. Mint minden valamirevaló játékot...
Természetesen nem szeretnénk bátorítani SENKIT a játék használatára! Mi viszont, mivel kötelességünknek érezzük, hogy hiteles tesztekkel lássuk el az olvasóinkat, beszálltunk a játékba, és Magyarország Legjobb eredményét produkáltuk! (Tesztkészülékünk egy Galaxy Note II volt egyébként.)
Azt viszont ne feledjétek: Nem biztos, hogy nektek is megéri kockáztatni! Pókhálós képernyőről nehéz minket olvasni!
"Alábbi remek illusztrációt ezúton is köszönjük a Nokiának!" - Androlib
Mivel nagyon nagy poénnak tartjuk az app-ot, ezért a ZippZar Mobile-lal karöltve kitaláltuk, hogy tökéletes alap lenne egy versenyre, amit ezúton ki is hirdetünk. A feladat természetesen az, hogy dobjátok minél magasabbra a telefonotokat, majd az eredményt töltsétek fel a Facebook oldalunkra. A 2013. szeptember 15-ig 23:59-ig beérkezett legjobb eredményt egy a nyertes telefonjára illő tokkal és egy 8 GB-os microSD-vel jutalmazza a ZippZar Mobile. Kalandra fel, ha meg a földön landol, ne minket szidjatok, mi szóltunk! :D
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.