Google Asszisztens Indító

2014.08.03. 10:30 ][-][alo

Február végén még csak bizonyos készülékre volt hivatalosan elérhető a Google Now Launcher. A minap a Cég elérhetővé tette az összes eszközre, amin legalább 4.1-es android rendszer fut. A magyar nyelvű Playen "Google Asszisztens Indító" név alatt keressétek az alkalmazást! 

GAI.jpg

 

Korábban már bemutattam a launchert - a fő funkciókat tekintve nem vettem észre változást. A Moto X-nél használható "OK Google Now" hangparancs rövidebb formája az "OK Google" viszont elérhetővé vált elvileg a legtöbb készülékre. (Razr i-n teszteltem, ott működött.) A Google Now beállításoknál célszerű az angol nyelvet kiválasztani. Ezután bármelyik kezdőképernyőn kiadható a fenti varázsszó, s a megfelelő hangutasítás.

Februárban is csiripelték a verebek, hogy a közeljövő Android rendszerén alapértelmezettként ez az indító program fut majd, azóta több gyártó, többek között a ZTE is bejelentette, hogy elébe megy az eseményeknek, s a készülékein a Google Now Launchert használja majd.

A lehetőség adott a legalább 4.1 rendszert futtató eszköz tulajdonosának: telepítheti, tesztelheti, használhatja bátran a Google Asszisztens Indító alkalmazást.

Már csak a letöltési link hiányzik:

play-letoltes.png

 

 


Címkék: alkalmazások launcher google now launcher

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr146569633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kúrcsány Ferenc 2014.08.03. 13:19:47

Hű de jó én inkább kikapcsolni szeretném ezt a szart de nem lehet (gyári SONY)

FurryParadise · http://furryanimations.blogspot.com/ 2014.08.03. 13:31:58

Nekem is Sony-m van, és nagyon jó, sokkal jobb mint a gyári Launcher. Gyorsabb, letisztultabb, 1-2 alkalmazással még vacakol, de be lehet állítani

Gabking 2014.08.03. 13:57:56

Használatba vettem, és rögtön bele is szerettem! Nagyon jól teszi a dolgát, és szerintem gyorsít a készüléken.

meglivorn 2014.08.04. 19:20:39

N5-ön használom, szerintem tökéletes. Tudja amit kell, a flanc meg nem igazán vonz. És én kifejezetten szeretem a fix lapot az asszisztensnek.

Sajna tabletre nem megy fel, arra csak 4.0.4 van :(

Google+
süti beállítások módosítása