Európába jön az LG androidos kagylófonja

2015.08.07. 16:25 Yarner

Volt idő, amikor a kihajtható (avagy kagyló alakú) telefon volt a technikai fejlődés netovábbja, emlékszünk a Motorola StarTAC 95-ben a legfuturisztikusabb készülékek közé tartozott. Aztán persze ott van az a klasszikus GIF is: smartphones.gif

Na, a vicc az, hogy a kagyló alakú telefon egyáltalán nem halott, legalábbis nem Délkelet-Ázsiában, ahol máig minden évben kötelező eleme minden szolgáltató felhozatalának egy-két ilyen "klasszikus" darab. Idén viszont úgy tűnik, megtörik a jég, és az LG bejelentette, hogy az odahaza LG Gentle névre keresztelt készülék átlépi az országhatárt, és Európa bizonyos országaiba is eljut LG Wine Smart néven. (A bor emlegetésével talán a kulturált európaiakat akarják megszólítani?) A sajtóanyag szerint a megcélzott országok "többek között" (bármit is jelentsen ez), Spanyolország, Olaszország, Franciaország, Lengyelország, Nagy-Britannia, Kazahsztán és Japán

lg_wine_smart.jpeg

Milyen is ez a telefon? Ha felsorolom a fő speckóit, nyilván hamar érthetővé válik:

320x480-as 3,5 hüvelykes kijelző, 1,2 GHZ-es Snapdragon 400, 1 GB Ram  és 4 GB beépített háttértár, meg egy 1700mAh-s akkumulátor - és persze az alfanumerikus billentyűzet, amivel sokan talán még ma is villámsebesen tudnak SMS-t írni. A kamera 8 megapixeles, és a telefon képes az LTE hálózatokra is kapcsolódni.

lg-wine-smart-open-closed.jpg

Szóval nem egy erőmű, és az Android Lollipopra húzott masszív skin sem fogja azt az érzetet kelteni, hogy a a távoli jövőben járunk, inkább afféle nosztalgiatúra a kurzorgombokkal navigálható felhasználói felület. A Pocketnow videója ezt a készüléket (akkor még 4.4-es rommal, azóta jött rá 5.0-ás frissítés), és közeli rokonát, az Ice Creamet mutatja be.

Érdekelne benneteket egy ilyen telefon? Ha nem is magatoknak, de esetleg valamely rokonnak, ismerősnek? Lesz rá igény a kontinensen, vagy mi már mind jövőlázban égünk?


Címkék: hírek lg

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr197681998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darkcomet 2015.08.08. 06:45:08

Engem az érdekel, hogy hogyan lehet ezt a kütyüt majd fektetett állapotban használni?

Amigarockwell · http://www.youtube.com/Amigarockwell 2015.08.08. 11:23:45

Hát jó nagy hülyeség. Ebben a formában biztosan az. Én a mai napig vissza sírom a jó kis Sony Ericsson Mini Prot. Amikor vettem akkor nagyon jó volt, pláne az árához képest. Ma miért nincsenek ilyen teljes qwertys okostelefonok. Ez a képernyőn való taperolás nagyon nem jön be. Pedig elég jól be van állítva a SwiftKey.
g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/wireless/detail-page/sonyeric-xperia-minipro-white-keyboard-sm.jpg

2015.08.08. 14:44:42

Nekem lesz ilyenem, amint megjelenik az amazonon. Most is van full querty telóm a nagy androidos mellett, de ez lesz az igazi, amit tényleg telefonálásra lehet használni.

Báthory Ödönke 2015.08.08. 15:37:25

Alig várom már, hogy legyen. Nagyon hiányzik egy rendes kinyithatós telefon. Kezdtem a Soniericsson w300-assal. Nagyon bevált és szerettem hogy egyszerűen lehetett használni. Utána egy Samsung La Fleur, amit beáztattam a Balcsiba. Már másoktól is hallottam, hogy a kinyitós telefont szeretik. Nem értem, hogy mért kell ezt a hülye simogatós telefont eröltetni, amikor volna igény a kinyitósra.

Báthory Ödönke 2015.08.08. 15:38:24

Jól látom, hogy nincs rajta külső kijelző? Akkor mégse kell.

zdanee 2015.08.08. 18:56:46

Remélem, nem lesz drága, jóanyámnak pont valami ilyesmi kell!

Ken Adams79 2015.08.08. 19:18:45

Az amerikai filmekben - főleg a 3 betűs szerveknél - még kinyitható telefonokat használnak ált. (Ha nem látványosan apple-t)

Nekem a mostani a 2. telefonom, amin nincs full qwerty (fizikailag), hianyzik néha, de gondolom ezeket a 4,5 - 5 vagy mégnagyobb képátmérőjű telefonokat csak megnehezitene (súlyra).

Szerintem eljárt az idő ezek felett a telefonok felett.(amiről a cikk szól)
Nem néz ki rosszul becsukva sem, de úgy még az idő sem látszik rajta.

Biztos lesz, aki megveszi, nekem nem kellene már... :-)

Darkcomet 2015.08.09. 09:28:58

@Amigarockwell: Ott a pontu. Egy full qwertys szétcsusztathatós androidos telora azonnal beneveznék. Lehet, hogy már ennyire öreg vagyok, de lassan hat év tapikijelző használat melett sem tudtam tökéletesen megszokni ezeket a virtuális billentyűzeteket.

PsYchoman 2015.12.24. 22:14:21

14 éves vagyok. Nekem nagyon bejön. Valahogy mindig is tetszettek a felhajthatós telefonok. Persze szeretem az érintőseket is (Iphone 5S-em van) de olyan nosztalgikus érzés. Emlékeztet arra amikor olyan 7-8 évesen anyám LG-jével játszottam. Ha kejönn nekem kell!:)

Google+
süti beállítások módosítása