Elkezdődött a hivatalos Android 2.2 Froyo frissítés Samsung Galaxy S-re

2010.11.04. 20:51 readya

Igen barátaim, a Galaxy S tulajdonosok végre megkapják a megérdemelt frissítést. Jelenleg magyar szolgáltatónál vásárolt telefonoknál nem jelenik meg a frissítés, de ez már csak napok kérdése lehet. Európa több részéről is jelezték, hogy az unbrandelt (függetlenül, nem szolgáltatótól vásárolt) készülékeknél megjelent a frissítés. Jelenleg két módja van a frissítésnek. Az egyik, hogy a KIES-t átejtjük, a másik az ODIN. Én mindenkinek azt javaslom, hogy várja meg amíg a KIES felajánlja neki a frissítést, de a bátrak fórumozva pillanatok alatt hozzájuthatnak. Viszont a bátrak miatt egy kis kiegészítés. Továbbra sem adok teljes útmutatót de ezzel vigyázni. Aki ODIN-on keresztül frissít, az szépen megkapja a KOR product code-ot, ami ugye nem annyira jó, mert nem Koreában vagyunk... (Magyarországi kódok: független: GT-I9000HKDXEH, Telenor branded: GT-I9000HKDPAN) Tehát aki ODIN-al szeretne frissíteni, az előbb rootolja a telefonját (legegyszerűbb mód: SuperOneClick 1.5, keresni keresni...) és töltse le a root explorer nevű programot magának. Miért? Mert a /efs mappát le kell menteni (Imei, product code, stb. adatok vannak itt, minden telefonnak sajátja van, ha elszúrod senkitől nem kapod vissza. A product code-ot persze utólag vissza lehet írni, csak hexeditor, stb. kell hozzá, tessenek google-t vagy XDA fórumot használni) és az ODIN frissítés után root explorer-el R/W módba tenni a telefon fájlrendszerét, majd visszamásolni egy az egyben.
Product code ellenőrzése (tárcsázó megnyit, gépel): *2767*4387264636#

UPDATE: Milyen az új ROM? Tisztább, szárazabb, tökéletesebb. Imádom. Alig van lag, az is csak akkor ha éppen az adatforgalmat használja valami. Az új youtube app végre nem hibát ad a főoldalon, hanem behozza a főoldalról a videókat. Egyszerűen jobb. Végre elmúlt a frusztráció. Kivételesen dolgoztak a Samsung-nál szoftver oldalon is.

Aki ügyes volt, annak ilyesmi fog látszani: I9000XXJPP / FROYO.XXJPO


Címkék: hírek froyo android 2.2 galaxy s kies readya

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr842424378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joseph_ 2010.11.05. 17:39:11

Majd egy droid verziófrissítős bejegyzést lehetne kérni a mélyen tisztelt bloggertől? Én roppantul örülnék neki, s talán más is szívesen olvasná.

readya 2010.11.05. 18:10:19

@Randalf: Az meleg süti :D Biztos a Telenor megbeszélte a Samsung-al, hogy az ő CSC-jük menjen fel :D

@Joseph_: nekem SGS-em van, szóval arról tudok írni. Összeollózás alapján nem írnék semmiről. Spica-ról van még saját tapasztalatom.

Randalf 2010.11.05. 18:32:30

Ez frankó. Akkor várhatok még egy ideig a hivatalos frissítésre.

Joseph_ 2010.11.05. 20:06:45

Akkor pontosabban, mert az előbb csak 'ideböfögtem' valamit: Szóval nekem Tés GalaxyS-em van. Ugye, ahogy fentebb olvastam, csak napok kérdése, hogy jöjjön függő telókra is a frissítés... Arra lettem volna kíváncsi, lenne-e rá mód, hogy -ha tényleg kijön- olvashassunk 1 how-to bejegyzést a frissítés menetéről?

EvilHedgehog 2010.11.05. 20:21:13

@Joseph_:
Hivatalos módszer:
-Kies
-rádug
-frissít

Joseph_ 2010.11.06. 11:33:14

Na igen, így több mint egyszerűen hangzik, DE! a problémám most ilyen: letöltöttem a KIES-t, 1.5.0.0.0stb verzió.. azt mondja frissülni akar, de félúton rájön, hogy nincs internet, mikor természetesen van. Ezen a verzión pedig nem hajlandó felismerni az SGS-t, hiába teszem át az USB setting-et Kies módra. röhej.. Le lehet vajon tölteni a legfrissebb verziót, hogy ne kelljen neki frissülnie?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.11.06. 11:45:54

@Joseph_: Nekem is volt ilyen szopás a KIES-szel... Factory reset segített csak.

muszeresz 2010.11.06. 12:51:16

2.1 up1 van a telómon, Telenor függő
Eddig a Kies azt írta hogy a legfrissebb verzió van telepítve, most már azt írja hogy a készüléken lévő verzió nem frissíthető.
Most akkor a Froyo nem jött még ki vagy a Telenor korlátozta a telefont hogy ne lehessen frissíteni?

Randalf 2010.11.06. 13:07:03

@muszeresz: Azt hiszem hasonló cipőben járunk, csak nálam az a különbség, hogy én elvileg függetlenként vettem. aztán valahogy Telenoros product kódot kapott a teló.

EvilHedgehog 2010.11.06. 14:01:28

@Joseph_: Igen. A kies használatához egy adag szerencse is kell. Borzalom az a program....a legtöbb ember csak a frissítés miatt indítja el!

readya 2010.11.06. 15:24:59

Szerintem legyetek még kicsit türelemmel. Ha nem lesz jó pár napon belül sem, akkor leírom hogyan lehet frissíteni KIES-el, hogy feladja de az már mókolás kategória. Nem odin, de mégiscsak.

Az viszont eleve jó ha nem tudod frissíteni a KIES-t, ne is tedd meg. A legújabb verziót ugyanis nem lehet átverni. Szóval ha a legújabbat teszed fel, akkor registry hackeléssel sem tudod feltenni majd a 2.2-őt. Kicsit még várjatok, aztán leírom hogyan lehet átverni a KIES-t. És semmiképpen ne frissítsétek a KIES-t. :)

Randalf 2010.11.06. 17:29:14

@readya: A registry buherálós megoldásra gondolsz? Vagy van valami ennél kifinomultabb? :)

readya 2010.11.06. 21:27:21

@Randalf: Arra. Az azért elég kifinomult. Csak egy kis átverés és hivatalosan megy a móka. :)

Joseph_ 2010.11.06. 22:03:58

@readya: Ó, királyság! Akkor mégsem tértem szopó ágra az egésszel... Köszönet az idegnyugtatásért! ;) várom az irományt

n-laci 2010.11.07. 16:01:12

Tegnap frissítettem 2,2Froyora és úgy vertem át a Kiest hogy rádugtam a telfont a kábelre erre kiirta hogy frissítés van akarom-e akartam erre a gép mindent megcsinált néhányszor okézni kellett kb.15perc volt az egész telefon újraindult és kész .tel.könyv,üzenetek,összesbeállítás minden megmaradt kivéve a widgeteket de én személy szerint ezt túlélem,és már hasít is 2.2 Froyo .Majd elfelejtettem nekem csak a legújabb Kis-el ment és a telo
független europai kiadás ,nagyon örülök neki mert sok apró de praktikus változtatás van benne és gyorsabb mint a 2.1.Sok sikert mindenkinek.

Randalf 2010.11.07. 16:47:36

@n-laci: Hali! Ez ugye product kód átírást meg egyéb registry módosítást jelent. Nem változik meg emiatt a teló product kódja?

n-laci 2010.11.07. 20:37:00

@Randalf: Lehet félreérthető voltam ,az "átverést" talán idézőjelbe kellett volna tennem? Semmi átverés ez egy full hivatalos és automatikus frissités a Kies ajánlotta fel mint fentebb is irtam tehát semmi máglya.Modell szám GT-I900 ,FW verzio 2.2 , Alapsáv verzio:I900XXJPP Build:FROYO.XXJPO

Randalf 2010.11.07. 20:49:15

@n-laci: Csak azért csodálkoztam, mert eddig nem túl sok infót hallottam arról, hogy hazai product kóddal sikerült valakinek hivatalosan Kies alatt frissítést csinálnia. Mi a product kódja a te SGS-ednek? Csak érdekelne, hogy mi alapján sikerült.

readya 2010.11.07. 21:11:38

Független EU-s telefonja van. Szóval XEU kell legyen a vége a product code-nak elvileg.

Igen, a hivatalos mód a legújabb KIES-el megy. Az átverős, meg a régebbi verzióval, azt hazudva, hogy új verzió és még pár dolgot beírva. :D
Ezért mondtam, hogy ne frissítsék a KIES-t mert azt ráér akkor ha tutira megjelenik a magyar product code-al is a Froyo.

n-laci 2010.11.07. 23:24:38

@Randalf: ugyanazok az adataot láthatóak a telefon névjegye menüpontban mint a cikk alatti fekete ábrában de ezt le is irtam azt is hogy a telefon europai független készülék.

csiky05 2010.11.08. 17:00:54

Product Code:
GT-I9000HKDXEH

erre én még nem látok updatet. Az létezik?

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.09. 09:23:05

@csiky05: nekem sincs még rá. neked is azt írja, hogy a készüléken lévő firmware nem frissíthető?

csiky05 2010.11.09. 09:34:55

@birorichard: nekem azt írtja a legfrisebb kies, hogy már telepítve van a legfrisebb a csatlakoztatott készülékemre.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.09. 09:41:29

@csiky05: fasza:D akkor én már végképp nem vágom. XEH product key-jel nyomom én is, gyári 2.1 rom van rajta, de nem az, amivel vettem.

zualak 2010.11.09. 10:37:18

@birorichard: nekem pont ugyanez volt a gondom, de most frissítettem a KIES-t (mert nem akarok trükközni, megvárom a hivatalos froyo frissítést) és immáron nem azt írja, hogy nem frissíthető a firmware, hanem azt, hogy a legfrissebb van fenn. Abban is hasonló a helyzetem, hogy nekem is (elvileg) független készülékem van, de egy korábbi hivatalos KIES-es firmware frissítésem volt és most már T-s a product code-om. Mondjuk azt nem tudom, előtte milyen volt...

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.09. 11:12:55

@zualak: Nekem Telenoros volt, most független PC-ja van. Oké, kösz a tippet, tegnap este frissítettem a KIEST, de még nem néztem meg, mit reagált.

zualak 2010.11.09. 11:26:00

@birorichard: ja, bocs, tényleg, az nem te voltál hanem Randalf, akinek függetlenből telenoros kódja lett.

csiky05 2010.11.09. 14:39:40

@zualak: azért ír mást mert más verzió van fenn KIES-ből. az újabb verzióban már kiírja h miért nem lehet frissíteni nem csak annyit, hogy nem lehet, hanem megmondja h a TE PC-dal már az elérhető legfrisebb telepítve van.
én mondjuk kíváncsian várom, mégis mikor akarják ráengedni a HKDXEH -s PC-kre az updatet....

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.09. 15:18:04

@csiky05: sztem holnap. mintha 10-e lett volna a dátum, amit valahol olvastam.

RobChi 2010.11.09. 15:58:10

Nekem a KIES-ből az 1.5.3.10103_100 van, rácsatolom az S-t, firmware frissítés JFB-ről JM2-re, és azt írja ki, hogy nincs elég hely a lemezen, min.1000MB.
Gyári független S-ről van szó.
Ebben kérnék segítséget!
ui.:A Froyo_t még fel sem ajánlotta.
Elöre is köszönném a segítségeteket.

zualak 2010.11.09. 16:14:10

@csiky05: hát ennél azért árnyaltabb a dolog. ugyanaz a kies verzió ugyanarra a firmware verziómra korábban azt mondta, hogy a legfrissebb és néhány napja átállt arra, hogy nem frissíthető. ezután ma reggel frissítettem a kies-t és most újra az az üzenet, hogy a legfrissebb firmware-em van...

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.09. 17:40:33

nagy k*cs*g trógerolás ami szoftver téren a samsungnál megy. mind firmware-re, mind a kies nevezetű hulladékra értve. érik lassan a desire csere. ez így egy hulladék... lagoló 2.1 (a hallgathatatlan határát súroló akadozó zenelejátszás), lagoló 2.2, baromi kései frissítés, nem OTA frissítés, hanem ezzel a programnak nevezett kies valami (amire nem képes csatlakozni 10ből 9 esetben a telefon). egyedül a kijelzője tartja még nálam ezt a f*st, mert az tagadhatatlanul gyönyörű. nagyon kezdi kihúzni a gyufát... azért gáz, hogy egy csúcskategóriásnak mondott készülék után azt mondom (nekem, akinek nincsenek hulla nagy igényei), hogy első és utolsó samsungom volt.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.09. 17:50:00

na már nekem is azt írja az a .... kies, hogy a legfrissebb már telepítve van a készüléken. ha a héten nem engedik rá az upgrade-t a telóra, megőrülök. még bízok benne valahol, hogy hivatalos frissítéssel talán jó lesz.

csiky05 2010.11.09. 18:03:45

@zualak: igen, mert nem a fw változott nálad hanem a kies verziószáma

zualak 2010.11.09. 18:32:00

@csiky05: nyilván, nem is vártam mást, de az azért kicsit megrémített, hogy egyszer csak minden nyilvánvaló ok nélkül azt mondta, hogy a firmware-em nem frissíthető.

Darkcomet 2010.11.10. 09:31:39

Hú. én már teljesen összekavarodtam froyo frissítés ügyileg :-) Lenne két kérdése: most akkor van, vagy nincs hivatalos Telenoros froyo? Ha van, ezt megcsinálják nekem közvetlenül a samsung szervizbe, vagy a szolgáltatón keresztül kell bonyolítani a dolgot? Nem arról van szó, hogy meghaladja a képességemet egy froyo frissítés, és ezért végeztetném el szervizbe, hanem arról, hogy Debian felhasználó vagyok, ez alá meg a nem tudom beüzemelni a KIES-t.

csiky05 2010.11.10. 10:07:32

@Darkcomet: a független telefonokra jelent meg a froyo de még csak külföldi product codeokra. a magyar függetlenre még nem. a telenor tégeci függő telefonok csak a független után 2-3 héttel kapják meg a frissítést. Ha samsung szervízbe mész jobban jársz, de elvileg mindkét helyen lefrissítik neked.

zualak 2010.11.10. 15:11:52

Na, én meguntam a várakozást, és bevállaltam a csalafintaságot. Az alábbi módszer működik, bár a widgeteket újra kell csinálni. Jó próbálkozást!

Try this method. It worked for me each time i connected to Kies.

1- If you're updated to the newest version of Kies, UNINSTALL it and download and install the older version instead. I used Kies_1.5.3.10093_82. You can download it from here:

downloadcenter.samsung.com/content/SW/201010/20101018115930500/Kies_1.5.3.10093_82.exe

2- Open Kies, plug in your device and let Kies recognize it.
3- Click on UPGRADE. Kies will deny the upgrade. Click CANCEL BUT DO NOT CLOSE KIES.
4- Open Regedit and edit the followings

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\]
"LocalVer"="1.5.3.10103.100"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\N *]
"SoftwareRevision"="I9000XXJF3/I9000OXAJF3/I9000XXJF3/I9000XXJF3"
"ProductCode"="GT-I9000HKDXEU" **
"HIDSWVER"="" ***
"DEVCONINFO"="" ***

* N is a number from 1 to 4 in your Regedit that has the SoftwareRevision and ProductCode info.
** If your ProductCode ends with XEU or XEE, your device will be upgraded to JPO or JPA respectively.
*** Make sure you delete whatever is in HIDSWVER and DEVCONINFO.

5- Close Regedit and Click on UPGRADE again. Kies will upgrade your device in 20 minutes depending on how fast your Broadband is.

zualak 2010.11.10. 15:39:22

lásd a fenti megoldást. minden tökéletesen működik és megmaradt a product code-om TMH-nak.

Darkcomet 2010.11.10. 17:34:28

@csiky05: Köszi a segítséget. :-)

zualak 2010.11.11. 09:25:21

@birorichard: na mi a helyzet? próbáld ki a fent leírt módszert, ha máshogy nem megy! Nekem egyébként lett belőle egy kis gebasz, a com.android.mms (az üzenetküldő alkalmazás) meghalt, nem lehetett sms-t írni, fogadni, de még a régieket elolvasni sem. Azt hiszem, hogy ez nem szimplán a firmware update miatt volt, hanem inkább az új verzió valamilyen meglévő alkalmazásommal akadt össze. Csinálatam egy factory reset-et és most már az is rendben van.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.11. 09:55:24

@zualak: Semmi új, nem akart frissíteni még mindig. A sok ROM-csere után már a hátam közepére nem kívánom megint a sok reinstallt, de ez a sz*r laggos zene kezd megőrjíteni. Megpróbálom ma leszedni róluk az album art-ot, hátha azok túl nagyok.
Am. neked mennyire laggol a 2.2?

zualak 2010.11.11. 11:37:32

@birorichard: teljesen rendben van, bár én nem vagyok egy igazi power user (pl. zenét nem igazán hallgatok rajta). Viszont pl. kitűnően tudok rajta mostantól indavideo-kat is nézni meg egyéb flash tartalmat, amit a 2.1 nem tudott.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.11. 12:26:45

@zualak: a zenehallgat azért annyira nem PU-szint egy csúcsmobilnál:D:D
Launcherpro-t használsz? Nekem az app drawere, meg az alkalmazásindítás volt lassú. Te mit tapasztaltál a 2.1hez képest?

zualak 2010.11.11. 13:29:55

@birorichard: :) valóban, nem túl szerencsésen fogalmaztam. csak azért hoztam fel a zenét, mert arra panaszkodtál, hogy azzal vannak gondjaid. Úgy általánosságban gyorsabbnak tűnik a 2.2, de nekem eddig sem voltak ilyen problémáim (ill. nem zavart, ami volt). Nekem inkább a GPS jel probléma okozott gondot, meg a flashplayer hiánya meg az, hogy a céges email-ünk pl. csak 2.2 alatt megy rendesen.

csiky05 2010.11.11. 15:11:29

egy fél órája felhívtam a Samsung Magyarország Zrt-t és megkérdeztem, hogy állnak a HKDXEH PC frissítéssel. Pontos dátumot nem tudnak (már miért is tudnának) de november végén december elején várható....

jdave 2010.11.11. 15:20:23

Sziasztok! Felraktam én is a froyo-t, a fentebb leírt módszerrel, és a választható beviteli nyelvek közül eltünt a magyar. Így most nem tudok pl. hosszú ü-t írni. Nem nagy ügy, de azért zavar. Lehet, hogy XEE-t kellett volna írni a registry-be XEU helyett? Vagy máshol van a gond?

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.11. 15:54:24

@zualak: értem. hát nem tudom. ha nem jön helyre a zene az album art-ok eltávolításával, akkor felrakom, azt csak jó lesz már... :D

@csiky05: az fasza. :) karácsonyi ajándék lesz a samsungtól dec.23-n.

@jdave: Anysoft, van hozzá magyar bill is. szerintem nagyon király. marketben van mind2.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.11. 19:08:53

@zualak: nem akarja telepíteni azt a verziójú kiest. a kiszolgáló nem elérhető....

readya 2010.11.11. 20:40:29

@jdave: Mármint hogy hol tűnt el, a mi? Mert nekem is a JPO van fent és vannak ékezetes karaktereim a billentyűzeten. Mármint a gyári Samsungon. De nem igen használom, mert én ezer éve slideIT keyboardozok. Szerintem jobb, mint gépelni.

lemonkeyface (törölt) 2010.11.11. 20:48:44

na hello. feltettem a 2.2 t a telenoros sgsemre. teljesne jó a fenti módszerrel minden működik. viszont felraktam az uj jutub appot, és 400 as network erort jelez. ötlet?

csiky05 2010.11.11. 21:18:42

magyarországra most szerintetek melyik lesz? JPA v JPO? PDA/PHONE/CSC?

readya 2010.11.11. 22:01:57

@hfeeri: Magyar product code-al 400-as network error van. Nekem is csak addig jött be a youtube főoldala ott, amíg koreai volt a product code-om. Valamiért Magyarország is azon országok közé tartozik, ahol nem működik a youtube categories. Ezért a 400. Csak ronda és nincs kezdőlap, de amúgy működik.

@csiky05: Ha engem kérdezel fogalmam sincs. Elvileg a JPO kellene, hogy ide jöjjön.
Viszont ha azt nézem, hogy a 2.1-ből ez van:
I9000XWJM2
Akkor a JPA...
I9000XWJPA

Annál is inkább mert a JPA-ban a lock képernyőn is magyarul vannak a napok, nálam meg a JPO-n angolul. De fogadni nem mernék rá.

jdave 2010.11.11. 22:47:34

@readya: A gyári Samsung billentyűzet beviteli nyelvei közül eltűnt a magyar. Most is vannak ékezetes karaktereim, csak az ő és ű hiányzik, plusz van néhány magyarban nem használt karakter. Nekem jó volt a gyári billentyűzet, nem akartam másikat feltenni. Azért a tippeket köszönöm.
Kipróbáltam a JPA verziót is, de magyar abban sem volt, ellenben pl. finn igen. (Azt hittem, hogy az XEE az Kelet-Európa lesz, hát nem jött be.)
A termékkód viszont átíródott HKDKOR-ra.
Na mindegy, majd ha lesz hivatalos frissítés HKDTMH-ra, akkor azzal megpróbálom visszaállítani az eredeti termékkódot.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.11. 22:50:48

fel fogom gyújtani ezt a telefont samsungostól kiesestől együtt. fentebb leírt módon megcsináltam a frissítést. telefon betölt, animált galaxy S betű, aztán sötétség, érintőgombok világítanak. nagy önuralmamba telt, hogy földhöz nem b*sztam. valami ötlet? ha még a 3gomb is eltűt, akkor kettévágom.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.11. 22:58:42

na vagy 8 wipe cache, format int. sd meg factory reset után bejött. ugyanolyan szar, mint az előző nem hivatalos froyo-k voltak. már az elején nem reagált rendesen pin beíráskor. bár vettem volna egy htc-t inkább... lagfix van már erre a retekre?

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.11. 23:02:59

@jdave: ne izgulj, nem vagy egyedül, a gyári samsungos nekem is jól működött, bejött nagyon, kábé egyik legjobb része a telónak, na mindegy. használd az anysoft-ot addig, szerintem az sem rossz.

jdave 2010.11.11. 23:13:59

@birorichard: Hát igen, kénytelen leszek így meglenni vele egy darabig. Azért elég gáz ez így. Nekem is ugyanúgy akad a teló, mint 2.1-el. Most nyomtam rá egy factory reset-et, hátha az segít, de nem várok tőle sokat.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.12. 00:06:30

@jdave: próbáld ki a recovery menüben a wipe cache-t. amúgy szerintem se nagy szám, sokkal szarabb, mint egy 2.1+voodoo lagfix mondjuk. ismételten fostalicska softw téren (is) a samsung. pedig amennyit ültek rajta, minimum tökéletesnek kéne lennie.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.12. 09:22:36

@zualak: na. szóval na... :D kies átejtve (froyo JPO)+1clickroot+EXT2 fs+oclf=nem laggol a zene, sebessége tűrhető. viszont a launcherpro még mindig szar froyo-n, lehet kell majd még neki vmi frissítés. már mindegy, lesz*rom, működik jelenleg, ne lássam többé a villanyszámlást, ha a közeljövőben még egyszer hozzányúlok.

zualak 2010.11.12. 09:47:17

@birorichard: mondjatok már egy konkrét példát (mit csinálsz, mennyi a lag) valami alap dolgot használva, ami mindenkinek van. én semmi rendkívüli akadozást nem tapasztalok.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.12. 09:58:39

@zualak: nekem a lagfix meg ext2 fs nélkül pl. launcherpro-ban durván "röcögött" az app drawer scrollja. relatíve (2.1-hez képes) lassan nyitotta meg az app-okat, pl. naptár. szal rányom, egy mp eltelik villan és indul. vagy a galéria is lassabban töltötte be a képeket. nekem ami K**VA nagy baj volt a 2.1-gyel, az a zene laggolása. beakadt 1-1 másodpercre kábé félpercenként. agyhalál. lagfix után egy perce csökkent, 2.2-vel EZ gyakorlatilag megszűnt. lehet az album art workök miatt volt, mert elég nagy képeket raktam be néhány albumnak, de mondom ez már (remélem) a múlté.

szóval rendkívüli akadozás nincs, de döcögősebb (volt lagfix nélkül), mint a 2.1.

lemonkeyface (törölt) 2010.11.12. 11:07:34

nem tudok sms-t küldeni wtf??

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.12. 11:32:00

@hfeeri: "Nekem egyébként lett belőle egy kis gebasz, a com.android.mms (az üzenetküldő alkalmazás) meghalt, nem lehetett sms-t írni, fogadni, de még a régieket elolvasni sem. Azt hiszem, hogy ez nem szimplán a firmware update miatt volt, hanem inkább az új verzió valamilyen meglévő alkalmazásommal akadt össze. Csinálatam egy factory reset-et és most már az is rendben van. "

readya 2010.11.12. 11:49:40

@hfeeri: üzenetküldő központ száma be van írva? Az upgrade törölheti.

@birorichard: igen, a factory reset ajánlott upgrade után

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.12. 11:52:07

@readya: jaja, nekem be sem indult a teló utána. fekete képernyő.

lemonkeyface (törölt) 2010.11.12. 13:08:13

oké megy az sms factory reset után. 2.2 után is reseteltem amugy nemtudom mi ütött belé. viszont attól padlót fogtam h rányomtam a maps-ra és egy másodperc alatt emgmutatta hogy hol vagyok. :) ez a yutubos dolog akkor örökre igy marad vagy mi lesz ? :S

readya 2010.11.12. 13:33:31

@birorichard: nekem működött, de pont azért ajánlott mert bizonyos dolgokat cache-elnek az alkalmazások, még a gyáriak is. És ha változott egy interface és a régi cache-t akarná használni akkor elesik. Ha pedig ez mondjuk a com.android... valamelyik, akkor a telefon biza nem indul el.

@hfeeri: kérdezd a google-t. Övék a youtube is :D

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.12. 13:40:26

@readya: beony. valószínű, hogy ezért nem indult be. lagfixszel ext2 fs-sel már alakul, pár óra uptime után, használat közben már érezni, hogy gyors. a product code-ot már meg se merem nézni... :D valszeg KOR lett megint.

Dobi82 2010.11.12. 15:19:07

Van már Magyarországon hivatalos Froyo SGS-re? Én márkaboltban vettem az enyémet függetlenül, ehhez képest a Kies nem ajánl fel semmilyen Froyo frissítést... Pedig lassan itt a 2.3... Mikorra várható, hogy végre legyen hivatalos, normális Froyo-nk??

d1002393 2010.11.12. 21:58:15

Sziasztok! Sajnos nem értek ehhez a dologhoz, de sikerült upgradelnem 2.2-re, nem volt tapasztalatom, azt hittem hivatalos. Odinal sikerült a művelet, annyira jó lett, hogy azóta nincs kontakt a telón, 3g nem működik, és félig magyar :) Nagyon szeretném visszaállítani a régi bevált 2.1-et, esetleg ha valaki tudna segíteni, nagyon jó lenne, nagyobb kárt nem akarok okozni! Köszönöm

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2010.11.13. 02:46:05

@d1002393: előtte csinálj egy wipe cache-t és factory resetet recovery menüből, ha az sem jó, pdafanclub-on találsz gyári eclair romot. odinnal frissítheted. előtte

readya 2010.11.13. 16:38:11

@d1002393: 3G szerintem azért nincs mert a mobil net beállításokat ilyenkor nullázza, be kell állítanod újra.
Ha megmondod melyik szolgáltató, megmondom mit állíts be.
A kontaktokat kiüríti a frissítés, ha google szinkronizációd volt előtte, akkor simán nyomj rá a szinkronra és visszahozza őket.

Ezért nem írtam le, hogyan kell odinnal, mert mint írtam ha nem olvas utána az ember rendesen, akkor lehetnek gondok.
Persze ezeket most egyszerű megoldani.

A félig magyar mit jelent?
Milyen telefonod van pontosan és melyik firmware-t raktad fel?

jdave 2010.11.13. 17:29:29

Valaki meg tudná mondani, hogy az előző témobilos software revision hogy néz ki? Sajnos nem írtam fel. Főleg a csc érdekelne.
Azért kellene, hogyha kijön a hivatalos frissítés, akkor fel tudjam rakni ugyanezzel a módszerrel.

Joseph_ 2010.11.13. 22:35:42

Estét.
Valami infó, hogy mikor lesz T függő Sgs-ekre upgrade??

d1002393 2010.11.14. 11:17:57

@readya: androidhungary.com/2010/07/letoltheto-a-samsung-galaxy-s-hivatalos-android-2-2-teszt-frissites/ ez alapján csináltam 2.2-es firmware van rajta. A telefon 2.2-es firmwarel van, samsung galaxy s, telenoros. Félig magyar azt jelenti, hogy vannak dolgok amig magyarul vannak, de beállításba minden angol. Esetleg ha msnen (r0landka@hotmail.com), vagy skypeon (psdlabs) tudnál segíteni, nagyon megköszönném. A lényeg hogy 2.1es legyen a firmware, vagy valami ami használható, és működjön. Az egészben az a ciki, hogy nem az én telefonom :)

xt198 2010.11.17. 11:09:07

lassan kezdem feladni a reményt, hogy lesz valaha is 2.2 galaxy s-re...

zsolt7019 2010.11.17. 16:12:43

A remény hal meg utoljára.

2010.12.03. 14:58:39

helosztok az lenne kérdésem hogy van e má magyarországon froyo 2.2 frissítés kiesen keresztül? és ha igen akkor abban szeretnék segítséget kérni hogy nekem a kies azt írja hogy má a legújabb van rajta de ez nem igaz mert 2.1-et ír a teló? előre is köszi a segítséget!

apaBlaH 2010.12.07. 08:54:08

Ezt kaptam a T-mobiltól:

"A levelében feltett kérdésével kapcsolatban a készülék gyártójához fordultunk. A kapott információ szerint a Samsung Galaxy S telefon esetében nem tervezik az Android 2.2 verziójú szoftver bevezetését.
További a szoftverrel kapcsolatos kérdésével kérjük, keresse a Samsung ügyfélszolgálatát a (80) 726-7864 számon hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között, szombaton pedig 9 és 16 óra között."

:-(

AvgDvl 2010.12.08. 18:33:59

@apaBlaH:

Nem a lóf.t, egész europában elérhető a 2.2, kivéve a T-mobilos készülékeken.

Nagyon egyszerű, ha ez így van, akkor mi meg nem tervezzük a T-Mobile-t gazdagítani a továbbiakban.

apaBlaH 2010.12.09. 10:51:49

@AvgDvl: Értem én, de mit tudok tenni? Hogyan frissíthetem így a telómat? :-(

readya 2010.12.10. 10:44:30

@apaBlaH: Pl a friss cikkem leírása alapján

Lacoska 2010.12.23. 10:46:07

Hali Mindenki!!!

A telenoros galaxykra elérhető a frissítés!!!!! Megjött amire vártunk. Karácsonyi előajándék:-).

Mike80 2011.01.03. 13:34:44

Sziasztok!

NE FRISSÍTSETEK 2.2-re!
Bővebben:
Nekem egy 3 hónapos Samsung Galaxy S telefonom van. És sok mindenkivel együtt először a KIES programból frissítettem a FW-t (bárcsak ne tettem volna). Aztán jött a hír, hogy sok telefont ezért kellett szakszervizbe vinni, ahol a "klinikai halálból" kényszerültek egyes telefonokat visszahozni.
Na akkor "okos" ember más hibáiból tanul, elvittem rá 2 napra a telefont, hogy frissítsenek ők is.
Az enyémet rögtön (1 óra) a feleségemét nem tudták a helyszínen, azt beküldték a központba.
Remek.
Naiv boldogsággal mentem vissza a telefonért, ahol a teljesen legyalult telefonomat bekapcsolva, elkezdtem próbálgatni. Szuper! Elköszön, sétál, nyomkod, kiér a parkolóba.
Jé nem működik a névjegyeknél az "alapértelmezett szám" megadása. (pl.: egy névjegynél van 2 telefonszám és 2 email cím) Helyesen szólva, amikor a funkcióra nyomok, gondolkozik 3mp után rezeg egyet, elsötétül a képernyő, majd megjelenik egy HIBA ÜZENET: "Bocsánat! Az android rendszer megáll! Kényszerbeállítás?" Any..!
Futás vissza a hivatalos boltba. Hebeg, habog (egyébként segítőkészek, normálisak) ilyet még soha nem láttak. Majd az üzletvezető elkezdi a szokásos gyorstalpalós problémamegoldásait ajánlgatni. Ekkor kicsit gondolkoztam, hogy 48 órát megér e egy cella!
A lényeg, hogy abba maradtunk, nem akkora életveszély a helyzet a többi működik, majd EZT IS visszahozom az ünnepek után megy a központba!
Haza ér, kevésbé boldogan! JÉ egy újabb probléma!! Any..!
Apps-ok újra letöltés közben ELTŰNIK a KINTI MENÜ! "Alkalmazások" gomb benti "menü" TELJESEN FEKETE KIJELZŐ SEHOL SEMMI! Névjegyek: SEMMI NEM LÁTSZIK! Fejből beírtam a telefonszámot, akkor megtalálja, felajánlja!
Gyerünk a laptophoz, KIES, telefonba élet kerül. Azóta NEM kapcsolom ki, hátha így kibírja a TELEFONÁLÁST!
Azóta felmerült még: bizonyos régi APPS-ok, játékok nem működnek, minden egyes kilépésnél a játék elölről kezdődnek, az installációs ponttól.
Telefon, szakszerviz, tolmácsolás! Megoldás vigyem vissza, beküldik.
Mondom: jó! De én a 2.1 verzíót akarom vissza telefonra. Azt nem lehet, mert visszafelé "nem működik" a rendszer! :):):)

Szóval van egy (azaz KÉT darab) 100 - 130.000.-/db Ft értékű telefon ami a "frissítés" után egy nagykalap sz.r!!!! Telefonálásra végül is jó, egy szavam se lehet! CSAK ezt egy 20.000.- Ft-os alap telefon is tudja!
Köszönöm SAMSUNG! Nem TÚL BOLDOG ÚJÉVET!
Ja és ha visszajön 1-2 HÉT MÚLVA majd a telefon kezdhetem elölről a kis saját beállításaimat megcsinálni.

Mike80 2011.01.03. 13:35:37

@apaBlaH:

Sziasztok!

NE FRISSÍTSETEK 2.2-re!
Bővebben:
Nekem egy 3 hónapos Samsung Galaxy S telefonom van. És sok mindenkivel együtt először a KIES programból frissítettem a FW-t (bárcsak ne tettem volna). Aztán jött a hír, hogy sok telefont ezért kellett szakszervizbe vinni, ahol a "klinikai halálból" kényszerültek egyes telefonokat visszahozni.
Na akkor "okos" ember más hibáiból tanul, elvittem rá 2 napra a telefont, hogy frissítsenek ők is.
Az enyémet rögtön (1 óra) a feleségemét nem tudták a helyszínen, azt beküldték a központba.
Remek.
Naiv boldogsággal mentem vissza a telefonért, ahol a teljesen legyalult telefonomat bekapcsolva, elkezdtem próbálgatni. Szuper! Elköszön, sétál, nyomkod, kiér a parkolóba.
Jé nem működik a névjegyeknél az "alapértelmezett szám" megadása. (pl.: egy névjegynél van 2 telefonszám és 2 email cím) Helyesen szólva, amikor a funkcióra nyomok, gondolkozik 3mp után rezeg egyet, elsötétül a képernyő, majd megjelenik egy HIBA ÜZENET: "Bocsánat! Az android rendszer megáll! Kényszerbeállítás?" Any..!
Futás vissza a hivatalos boltba. Hebeg, habog (egyébként segítőkészek, normálisak) ilyet még soha nem láttak. Majd az üzletvezető elkezdi a szokásos gyorstalpalós problémamegoldásait ajánlgatni. Ekkor kicsit gondolkoztam, hogy 48 órát megér e egy cella!
A lényeg, hogy abba maradtunk, nem akkora életveszély a helyzet a többi működik, majd EZT IS visszahozom az ünnepek után megy a központba!
Haza ér, kevésbé boldogan! JÉ egy újabb probléma!! Any..!
Apps-ok újra letöltés közben ELTŰNIK a KINTI MENÜ! "Alkalmazások" gomb benti "menü" TELJESEN FEKETE KIJELZŐ SEHOL SEMMI! Névjegyek: SEMMI NEM LÁTSZIK! Fejből beírtam a telefonszámot, akkor megtalálja, felajánlja!
Gyerünk a laptophoz, KIES, telefonba élet kerül. Azóta NEM kapcsolom ki, hátha így kibírja a TELEFONÁLÁST!
Azóta felmerült még: bizonyos régi APPS-ok, játékok nem működnek, minden egyes kilépésnél a játék elölről kezdődnek, az installációs ponttól.
Telefon, szakszerviz, tolmácsolás! Megoldás vigyem vissza, beküldik.
Mondom: jó! De én a 2.1 verzíót akarom vissza telefonra. Azt nem lehet, mert visszafelé "nem működik" a rendszer! :):):)

Szóval van egy (azaz KÉT darab) 100 - 130.000.-/db Ft értékű telefon ami a "frissítés" után egy nagykalap sz.r!!!! Telefonálásra végül is jó, egy szavam se lehet! CSAK ezt egy 20.000.- Ft-os alap telefon is tudja!
Köszönöm SAMSUNG! Nem TÚL BOLDOG ÚJÉVET!
Ja és ha visszajön 1-2 HÉT MÚLVA majd a telefon kezdhetem elölről a kis saját beállításaimat megcsinálni.

readya 2011.01.03. 14:00:59

@Mike80: ha nem volt gond a telefonoddal, miután frissítetted miért vitted szervizbe? Klinikai halál az USA-ban volt kizárólag és nem a Galaxy S-el, hanem az ottani verzióval, mert elbaxta az egyik szolgáltató a 2.2 frissítést. Ezért állították le az USA-ban a KIES frissítést és várnak még mindig a jó verzióra. EU-ban ilyenről én nem tudok.

Mike80 2011.01.03. 14:10:03

@readya:

Mert a Samsung központ felhívott egy magyar szolgáltató összes üzletét személyesen, hogy ilyen problémák lehetnek , ha valaki a KIES-ből frissíti a FW-t.
Így logikusan megelőzésből vittem be a telefont.
És nem akartam senki lelki állapotát és hitét megváltoztatni vagy befolyásolni, a saját esetünket írtam le!
Azt sem mondtam sehol, hogy Iphonra vagy másra cserélem le, csak saját esetünket mondtam el.
Mindenki eldönti magától, hogy mit akar.

readya 2011.01.03. 14:54:04

@Mike80: oké, de nekem volt gondod miután a KIES-en keresztül frissítetted vagy csak azért vitted be mert valaki ezt mondta?

Mike80 2011.01.03. 15:28:13

@readya:
Szerintem megválaszoltam az előzőben, hogy ki volt az a "valaki"
és az okot is.
De ha nem érthető akkor szólj, biztos rosszul fogalmaztam.

Mike80 2011.01.03. 15:29:55

@readya:
Egyébként ez már szerintem teljesen mindegy, mert a probléma létezik.
Megoldására leszek kíváncsi.

readya 2011.01.03. 16:20:33

@Mike80: Ha jól értem akkor frissítetted, semmi baja nem volt, de bevitted szervizbe, ahol frissítették újra, akkor rossz lett és most vársz. (a szervizben az Odin nevű szerviz szoftverrel frissítenek)

Illetve a Samsung az egyik szolgáltató (elárulhatnád melyik) üzleteit felhívta (ilyen nincs, a szolgáltatónál jelzik a gondot és ők küldik le az üzletekbe az információt), hogy gond lehet ha KIES-en keresztül frissítik a telefont.

Nem lényegtelen, mert jó lenne tudni biztos információt, ugyanis eddig az egyetlen vagy aki ezt állítja és nem egy ember frissítette a telefonját 2.2-re KIES-en keresztül, de én itthon még csak tőled hallottam, hogy lenne bármi gond. Szóval te honnan kaptad az információt? Megkérdezem a Samsung szervizes ismerőst, hogy tud-e valamit erről.

readya 2011.01.03. 17:32:15

Utánajártam. Szóval igen, a 2.2 nem lett jó, de ezt eddig is tudtuk. Hivatalos Samsung féle állásfoglalás viszont nincs.

Reméljük hamarosan megjön a 2.2.1, mert az egy villám.

ZiDi 2011.01.11. 10:01:36

Sziasztok,
Kis segítséget szeretnék kérni.Vodás sgs-el rendelkezem, nem túl régóta. Több helyen olvastam, hogy a 2.2 nem lett eltalálva. Ez igaz? Ha igen, miben nyilvánul meg? Lesz-e hivatalosan 2.2.1-es,mert én "főzni" tuti nem fogok:)

Előre is köszönöm a segítséget!

Randalf 2011.01.11. 10:11:34

@ZiDi: Szia! Anno én magam is feltettem a hivatalos frissítést, hogy saját káromon tanuljak. Hát tanultam is. Bár a rendszer stabil volt, de a sebesség valahogy iszonyatos. A 2.1-hez képest is visszalépés. Bekapcs után, ha intenzíven használtam egy idő után iszonyatosan belassult. Úgyhogy fél napon belül ment a kukába és a Darky's Gingerbread Edition v8.0 van fent ami szép, gyors és kellemes.

ZiDi 2011.01.11. 10:38:26

@Randalf: SZia,
nagyon köszi az infot, akkor egyenlőre marad a 2.1 (nem mintha Vodánál lenne 2.2:))
2.2.1-ről valami infotok? Itt is azt olvastam, hogy az lesz über állat:)

Frk 2011.01.27. 17:34:52

Kétszer vittem be a Samsung szervizbe a Galaxy-t,mivel elment a térerő a 2.2-vel.Először helyben újrarakták,mondván,hogy ők másképp rakják fel.Hazavittem ugyanúgy sza*r volt.Másnap vissza.Mondták beküldik a nagy szervizbe 1hét.Kicseréltem 1 antenna kábelt amit kb nem is kellett volna,mivel hazahoztam és még mindig rossz.Valszeg a 2.2 lesz a gond.Ennyit erről.Szerintem visszaviszem és megmondom tegyék vissza 2.1et azt kész.

Google+
süti beállítások módosítása