Galaxy S-re megérkezett a Froyo a Telenor brandelt készülékekre

2010.12.22. 11:07 readya

Olvasói kommentben érkezett a hír, hogy a Telenoros telefonokra a KIES feladja a Froyo (2.2) frissítést. Nem az eredetileg várt JPA érkezett, hanem a JPF nevű alverzió, de az alapsávot jól tudtuk: I9000XXJPP. Jelentem a hír igaz, megnéztem KIES-en a hazai brandelt illetve független verziókra is. Akinek Telenortól vásárolt Samsung Galaxy S készüléke van, az mindenféle megkerülő út nélkül frissítheti a készülékét hivatalosan. A frissítés menete: a készüléket össze kell kötni a kapott USB kábelen keresztül a számítógéppel, KIES (legfrissebb verzió) elindít, szoftverfrissítés gomb, majd egy OK és már kezdődik is a frissítés. A mentésre én mindig nemet szoktam mondani mert egyrészt nem töröl semmit a KIES frissítés, de ha mégis, akkor a névjegyeket a Google szinkronnal hozom vissza.
Eddig a jó hír. A rossz hír pedig az, hogy sem a független, sem a T-mobile, sem a Vodafone telefonokra nem érkezett meg a hivatalos frissítés, így ezen készülékek tulajdonosai kénytelenek továbbra is várni. Reméljük hamarosan érkezik számukra is a Froyo.

A ROM pontos adatai:
Model: GT-I9000 | Code: PAN | Version: I9000XWJPF/I9000PANJP4/I9000XXJPP/I9000XWJPF | Date: 22.12.2010 10:19 | Size: 177,35 MB | ID: 827878


Címkék: sgs froyo samsung galaxy s kies readya

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr972532058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Unimatrix03 2010.12.22. 12:22:42

Meg kellett patchelnem a registry-t de feltette. Van rendes magyar T9. hurrá.

Darkcomet 2010.12.22. 12:24:06

B.ssza meg, elveimmel szöges ellentétbe, fel kell tennem egy warez XP-t.

Darkcomet 2010.12.22. 12:27:28

@Unimatrix03: Ez a megpatchelést mit takar egész pontosan? Mi Cak volt idáig a t9-el?

Darkcomet 2010.12.22. 12:28:21

Helyesen, mi baj volt idáig a t9-el?

Lescol 2010.12.22. 12:37:42

nanéda.. ideje volt.
akkor megvan az esti játékom :D

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.12.22. 12:51:18

A Telenor nagyon tolja mostanában az Androidot, külön oldalt is szenteltek neki. Szimpatikus.

Darkcomet 2010.12.22. 13:02:48

@Gery.Greyhound: Kénytelenek rá, mivel a telenor az egyedüli szolgáltató, ahol idén nem fog megjelenni a kínálatban az iphone4, csak jövőre. Ez pedig tetszik, nem tetszik, igen csak nagy forgalom és kvázi presztízs veszteség nekik. Persze én azon a véleményen vagyok, hogy azok a szolgáltatók, akik szépen lassan az androidra helyezik át az okos telefon portfóliójukat, hosszú távon csak nyerni fognak vele.

Unimatrix03 2010.12.22. 13:09:07

@Darkcomet: JPX rom volt eddig rajta, ezért a KIES nem volt hajlandó upgradelni. Ezért a KIES Registry Patcherrel (ha jól emlékszem volt már itt szó erről is), azt hazudtam a kies-nek, hogy még régi pannon rom van a telefonon. Megette és feltette az újat.

DE, nem javaslom senkinek sem. Az, hogy a Quadrant teszten csak 984 pontot ért el a gép ez esetben nagyon jól mutatja, hogy lassúúúúúúú a rendszer.

Pár szóban megemlékeznék róla, hogy nektek ne kelljen kipróbálni.

1. pont a T9 magyarul is megy, de ez csak a jó oldala a dolognak, mert amúgy a billentyűzet olyan lassa vált kisbetűről nagy betűre, hogy azt hiszi az ember nem müxik rendesen az érintő képernyő. Értsd mondod neki (érinted neki), hogy nagy betű kellene, megmerevedik és kb. 2-3 másodperc múlva telejesíti a kérést.

2. Nem csak a billentyűzet, az egész rendszer olyan mintha valami fogná, nehogy futni tudjon.

3. A Telenor egy Telenor Contacts nevű levelezőt telepített a romba. Először örültem, mert tudja a Hotmail-t is, de:
- ez aztán még lassabb mint maga a rendszer.
- valahogy saját mail adaptert alkottak, mert hiába kapcsolódnék a markethez, az azt kéri tőle, hogy ugyan már mondjam meg mi a gmail címem.
- a levelek megjelenítése kb. 3 másodperc.

Ezek után nem volt türelmem tovább tesztelni, hagytam a francba a magyar T9-et, majd Sztupy Úr varázsol és meglex JPX-re is, és tettem vissza a JPY-t.

Szóval, ha egy GSG-n az android lassabb mint a Heromon volt az 1.5, akkor kapja be a Telenor, a Samsung és mindenki, akinek köze volt ehhez a sz.rkupachoz, adja vissza a diplomáját és menjen el aluljáróba kéregetni. Ezeket számítógéphez engedni még egyszer legalább akkora bűn mint .... (ide mindenki gondolja oda amit akar).

darkz 2010.12.22. 13:15:58

nekem nem csatlakozik a kieshez:S
Szntetek mi lehet a baj?

R!ch!3 2010.12.22. 13:27:03

Nekem csak addig jut a frissítés, hogy letölti, amit le kell, de aztán a kitömörítésnél meghal. Járt így valaki? Ha igen mi erre a megoldás?

Unimatrix03 2010.12.22. 13:51:41

Látom nem szerettek más kárából tanulni. Na mindegy, ti tudjátok.

Darkcomet 2010.12.22. 14:35:10

@Unimatrix03: Köszi a választ, akkor egyelőre még maradok a 2.1 rev 1.-nél, és megvárom, miket irkálnak más hazai oldalakon erről a telenoros frissítélsről.

Darkcomet 2010.12.22. 14:48:52

@Unimatrix03: Ja igen. Nem tudom, hogy a független SGS-ekkel mi a helyzet, de az én telenorosomon eleve lassú a mailkiliens. A levelek letöltése még csak-csak elmenne, de pl. ha 70-100 levelet törölni akarok, akkor gyakorlatilag hosszú percekig olyan a telefon, mint ha lefagyott volna. Ezért én inkább a Maildroidod használom, mondjuk az csak törlésnél fürgébb. Az a vicc az egészbe, hogy a három éve SE p990i-m gyári kliense lazán kiröhögi sebességben az SGS kliensét.

Unimatrix03 2010.12.22. 14:59:30

@Darkcomet: Meg nem maradj. Toljad fel a JPY-t. Az rendben van és az egyetlen hiányossága a magyar t9 hiánya.

Ami pedig p990i-t érinti, ne feledjük, hogy az (ha jól emlékszem WM alapú) natív MS cuccot használt az Exchange eléréséhez. Azzal pedig senki nem fog vetekedni gyorsaságban.

readya 2010.12.22. 15:49:01

@Darkcomet: vagy jövőre sem fog, mert nem éri meg...

@Unimatrix03: a Szoftvert a Samsung írja, a Telenor csak a Telenoros CSC-t adja hozzá. Azt eddig is tudtuk, hogy a Froyo lassú. Elmondtuk, megírtuk, megírtam, szóltam.
Nem hivatalosan van 2.2.1, ennyi.

Az a Samsung hibája, hogy az első értelmes szoftver a 2.2.1 lett. Reméljük a 2.2.1 is érkezik hamarosan hivatalos úton. Sajnos az az első amitől a telefon gyors, amilyennek mindig lennie kellett volna.

A hír azoknak szólt, akik nem akarnak matatni a telefonon, nem akarnak érteni hozzá, csak rádugják a KIES-re és örülünk Vincent.

A stílussal viszont finomabban légy szíves.

Unimatrix03 2010.12.22. 15:56:27

@readya: Igyekeztem. Hidd el, az hangosan kimondott és a leírtak között van némi eltérés.

Amúgy amit írsz az tény, de a Telenor is a nevét adta egy olyan dologhoz, ami használhatatlan és csak arra jó, hogy azt kommunikálja, mi élen járunk a frissítésekben, frissítsetek. Aztán, hogy jól hasra esik a felhasználó, az már nem fontos.

chabusch 2010.12.22. 16:34:08

@readya: azt esetleg meg lehetne tudni, hogy a 2.1-hez képest ez a 2.2 hoz-e valami gyorsulást?

Ezt azért kérdem, mert okés, hogy a 2.2 lassú, de csak a 2.2.1-hez viszonyítva, vagy még a 2.1-hez képest is?

Darkcomet 2010.12.22. 16:51:57

@Unimatrix03: A p990i UIQ3-as telefon volt, ez egy symbianon alapuló érintő kijelzős platform volt, amit elsősorban a sony ericsson és a motorola preferált, habár a nokiának is volt egy, az az egy darab ilyen készüléke. Az exchange elérése valóban gyors volt, de én most mint natúr kliensről beszélek, és jelenleg gyorsabban muzsikál, mint az SGS saját mailkliense.

S.Z.I. 2010.12.22. 18:53:10

nekem azt írja ki, hogy nincs elegendő hely a frissítéshez, legalább 1000 mb kell.

Namármost a telefonon van hely, kb 5G

az alapértelmezett c meghajtót átállítottam d-re, így a számítógépen olyan 240G

most ilyenkor mi a .. van?

misterX 2010.12.22. 21:40:34

Üdv !!
Nekem fölment viszonylag simán, bár az újrainduláskor kicsit gondolkodott, engem meg a frász kerülgetett, hogy mi van. Sebességben és az itt említett kisbetűről nagybetűre ügyben nekem nincs panasz. Inkább a Névjegyek rendezésénél van olyan bajom ,hogy kijelölöm a megjelenítés beállítása menüpont alatt, hogy rendezés vezetéknév szerint és névjegy megjelenítése vezetéknév majd az utónév és a rendezés után a vezetéknév mögé odabiggyeszt egy vesszőt. Tudja valaki, hogy ezt hogyan lehet leradirozni onnan? Vagy csak a régi módszer marad, hogy a vezetéknév a teljes nevet tartalmazza?

readya 2010.12.22. 21:47:56

@Unimatrix03: inkább az a baj, hogy a Samsung így adta ki. Ha a 2.2.1-et adták volna ki most akkor mindenki boldog lehetne :(

bigbazsa 2010.12.22. 21:50:43

Üdv!

Frissítettem én is de szörnyen lassú lett a rendszer, megkavarta az ikonokat, a névjegyek után -,- vagy -- karaktereket tett, Gmail is lassabb rajta meg úgy minden de érezhetően. Ahogy Unimatrix03 is leírta, tényleg olyan mintha valami fogná az egész rendszert.
A 2.1 ehhez képest nekem sebes volt. Eddig vártam, hogy na mégis hivatalos frissítés legyen rajta de ez tuti nem marad, inkább nekiállok "házilag"

lasabrom 2010.12.23. 10:04:15

@Unimatrix03: frissítés után kell egy factory reset és hasitani fog. ;)

chabusch 2010.12.23. 10:31:34

Megpróbáltam frissíteni, de a KIES szerint nem lehetett. Mondjuk azt tudni kell, hogy a telómra időközben felkerült a 2.1 egy frissített, brandelt, fenetudjamilyenszámú változata még pár hónapja a szerviz jóvoltából. Lehet, hogy ez volt az oka.

De most már nem érdekel, a fene se fog várni a hivatalos cuccokra, ha nem működnek (rendesen).

Unimatrix03 2010.12.23. 20:24:34

@lasabrom: Kizárólag a kedvedért újra feltettem. Volt factory reset, de ez nem változtat semmit a dolgon. Ugyanúgy lassú az egész. Ha már felraktam, akkor megpróbálkozom valami másik kernellel, hátha bejön a dolog mégis. Majd tájékoztatom a nagyérdeműt, hogy mire jutottam.

Unimatrix03 2010.12.23. 22:33:03

@lasabrom: Nem bírtam ki, és visszatettem a JPY-t. Egyszerűen nem összehasonlítható a kettő.

lasabrom 2010.12.23. 22:35:28

Erendben, ez furi, nekem megy rendesen.

Burwor · http://loot.blog.hu 2010.12.23. 23:34:29

Azt mondjátok inkább meg, hogy Telenoros frissítés elött root-ot és lagfixet vissza kell csinálni?

readya 2010.12.24. 02:50:34

@Unimatrix03: ugye? A hír azoknak szól, akik hivatalosan akarnak frissíteni, de sajnos a 2.2 egy hulladék lett. Remélem a 2.2.1 is kijön hivatalosan hamarosan mert nem egy ligában játszanak, így van :)

@lasabrom: használat kérdése. Akinek kevés widget/app frissül a netről annak viszonylag használható, akinek egyfolytában frissül valami, annak pokol.

@Burwor: vissza bizony. Mivel a lagfix ext4-et vagy más fájlrendszert használ és ahhoz való kerneled is van fent. A gyári 2.2 és 2.2.1 pedig csak az rfs-t ismeri. Szóval disable lagfix frissítés előtt, különben Odin vagy szerviz lesz belőle.

zadir · http://ulloi129.wordpress.com 2010.12.24. 10:21:33

Megőrülök, 12 óra alatt nem töltötte le a bináris fájlokat, pedig próbáltam szélessávú internettel, és mobil internettel is, egyikkel sem halad az a kék csík, tiszta ideg vagyok már.

GErYDEviL 2010.12.24. 20:17:15

Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem, remélem tudtok segíteni. VIP-Phone-nál vettem a Galaxymat függetlenként, a csóka ott bontotta ki először a készüléket előttem. Ö mondta nekem, hogy a telo a Telenortól van, mert nekik nagy készleteik vannak. A garjegyen is Telenor pecsét van. Kérdésem a következő, számomra is elérhető a frissités KIES által, szerintetek, ha frissitem ugrott a függetlenítés? A telon semmiféle telenor logo vagy szoftver nincs, elképzelhető, hogy alapból adnak el független készülékeket kiskereknek?

readya 2010.12.24. 20:55:11

@GErYDEviL: Nem tudom a választ arra, hogy eladnak másoknak vagy sem. Szerintem dugd fel a telefont és nézd meg. Ha a KIES feladja, akkor neked is elérhető. A garanciádra nincs hatással, hivatalos frissítés. A telefon függetlenségére sincs hatással a frissítés.

GErYDEviL 2010.12.25. 12:11:52

Köszönöm a helpet, sikerült a frissítés működik minden. Sokkal gyorsabb lett a telefon, legalábbis eddig. Kellemes ünnepeket mindenkinek!

ciri73 2010.12.26. 10:51:36

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Telenoros sgs-et frissitettem a kiessel azota nem megy fel a marketra! Ezt irja: an error has ocurred. A segitséget elöre is köszönöm!

readya 2010.12.26. 17:15:18

@ciri73: nincs a telefonoddal gond. A Market ma szórakozik. Nyomj retry-re akár többször is és menni fog előbb-utóbb. Ma nekem is hol megy, hol nem. Biztos alkotnak valamit.

ScrnSvr 2010.12.27. 14:03:25

Az én, Kiesen keresztül letöltött Froyomon nincs magyar nyelv (Orange, Románia). Ez még nem is akkora gond, de a hangutasításokat is csak angolul érti, és hát elég nehéz pl. a magyar kontaktokat angolul kerestetni. Kérdésem, hogy a magyar froyón működik-e ez a funkció, vagy létezik-e valamilyen app, amellyel a névjegyzékben szereplő nevekhez hangot lehet társítani? Kösz.

RateszMage 2010.12.27. 21:32:15

@Unimatrix03: Hát nekem is jönnek az általad leírtak. :( Mindent vazze jól körbejárok, erre meg rácsaptam, mint gyöngytyúk a takonyra és belassult a masina, mint atom... Nézegetem a CPU usage-ot és úgy áll 98% időnként, mint a cövek. Föleg a yahoo mail, a beépített mail, de még a gmail kliens is öli mint atom az erőforrásokat. De ha csak indítok egy mezei internet böngészőt, az is csak gondolkodik, a bill. néha csak áll mint a ... Szóval kicsit feszült lettem. Nincs valami rollback funkció? (Nem vagyok valami nagy pro, így mentést se csináltam előtte...)

readya 2010.12.27. 22:01:31

@RateszMage: Na ja. A 2.2 a Samsung szégyene. Viszont aki gyorsat akar, az a JPY-os cikket olvassa el. KIES átveréssel fel lehet tenni a 2.2.1-et és akkor szárnyalni fog a telefon.

RateszMage 2010.12.27. 22:15:32

@readya: Aha. Igazából cimbik mondták, hogy nem lenne gond feltenni a 2.2.1-et, de én a gari miatt zizegek. Viszont javasolták a lagfixet, az sokat segít 2.2-n. Valami ryanza a neve.

Unimatrix03 2010.12.28. 00:27:54

@RateszMage: igen de a lagfixhez root kell. A root pedig ugyanugy garancia vesztes. Na most unrootolni is lehet, a hivatalos 2.2-t is vissza lehet rakni,szoval ragd fel a2.2.1-et es vegre hasznalhato lesz ez az ekszer.

Unimatrix03 2010.12.28. 00:31:38

@RateszMage: 2.1re nekem nem sikerult visszaternem. Nem talaltam olyan romot ami mukidott volna telenirosan. Neked is javaslom az elore menekulest a 2.2.1-re. Ugrik a magyar t9 de a magyat nyelv marad. Ja es persze gyorsul a telefon. Igaz, hogy nem kesz hosszu ô-d sem a gyari billentyuzeten.

RateszMage 2010.12.28. 09:37:36

@Unimatrix03: Ertem, szoval ugyanugy garveszteses a rootolas (nem tudtam). Akkor nincs mas hatra, mint ki-dumpolni a jelenlegit es feltenni a 2.2.1-et. Azt tenyleg mindenki dicseri!

Egyebkent toltam factory resetet es jobb lett, de nem tettem meg fel minden applikaciomat, amit szeretnek hasznalni - gondolom utana jon majd megint a fekete leves.

Koszi a segitseget meg1x - akkor jojjon, aminek jonnie kell! :)))

Unimatrix03 2010.12.28. 09:40:37

@RateszMage: Biztos én vagyok elfogult, de nekem a factory reset után sem az volt a véleményem, hogy jobb. De, ha már feltetted a 2.2-t én kipróbálnék egy lag fixet. Csak úgy, a tapasztalat kedvéért :D. Ja és kérlek oszd meg az eredményt.

RateszMage 2010.12.28. 09:43:48

@Unimatrix03: Okes, akkor dump utan azzal kezdek, de csak este tudom intezni(remelhetoleg).

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.12.28. 10:52:16

@RateszMage: A root nem jár garanciavesztéssel, ajánlom Readya egyik korábbi posztját a témáról:

androlib.blog.hu/2010/11/01/android_root_custom_firmware_mentes

indexhozzaszolas 2010.12.28. 23:26:46

Sziasztok!

Van nekem egy SGS telom szerda 22-e ota. azota fozott Gingerbread fut rajta, nagyon jo szep meg minden:) DE, szeretnem ha lenne egy gyari 2.1 v 2.2 romom, amit vissza tudok rakni a telora ha megnyekkenne, hogy be tudjam vinni gariba, mert azt a 24+2 honapot nem szeretnem kikukazni :(

Szoval akinek van GYARI TELENOROS SAMSUNG GALAXY S Rom-ja, dumpja, legyen kedves irjon egy letoltesi linket!

Koszonom, Zoltan

readya 2010.12.29. 00:22:53

@indexhozzaszolas: andro-id.info/forum Galaxy S topic, első hozzászólásban a gyári ROM-ok.

indexhozzaszolas 2010.12.29. 10:33:35

@indexhozzaszolas:
letoltes eleresehez regisztracio kell, amit meg is tettem, de meg mindig nem aktivaltak:(
megneztem a Product Code ellenőrzése (nem kell hozzá root): *2767*4387264636# -t h tudjam melyik verzio kell nekem, de mivel mar fozott gingerbread van fent, igy nekem ezt dobta a telo:
PCode:GT-I9000HKDKOR
ilyen meg naluk nincs, de gondolom mivel telenoros vagyok ezert a legalso

Telenor, plusz a hozzá való CSC (Android 2.1, eredeti ROM) Vendégként nem láthatod ezt a linket. Regisztrálj vagy Lépj be, Vendégként nem láthatod ezt a linket. Regisztrálj vagy Lépj be

Kell nekem, esetleg ha te be tudsz lepni, megadnat az ottani linket amit vendegkent nem latok?

Koszi

indexhozzaszolas 2010.12.29. 10:34:15

@readya:
elozo neked ment:) meg aki be tud oda lepni.

indexhozzaszolas 2010.12.29. 19:55:03

Nos, sikerult patcherrel frissitenem pan-as Telenoros romra a galaxy S-emet (Froyora) Kies-en keresztul, igy rajta van a "gyari" rom
VISZONT
amiota ez felkerult (reggel) azotan keptelen vagyok rootolni, se oneclick root-al se egy root update zip felmasolasaval recovery menubol, valami SIGN problemaba utkozik, erre tud valaki valami okossagot?

Nagyon koszonom elore is:)

readya 2010.12.29. 20:14:03

@indexhozzaszolas: Pontos hibaüzenetet, légy szíves. Ha az van, akkor talán tudunk is segíteni.

indexhozzaszolas 2010.12.29. 20:41:53

@readya:
Ok leirom lepesrol lepesre

Mst tizsta uj 2.2 rom van fent kiesbol
Ha beiromh *#1234#. Akkor ezt kapom:
PDA: I9000XWJPF
PHONE: I9000XXJPP
CSC: I9000PANJP4
Build: 2010 11
Marketbol superuser fel, ami szol h van frissites, elso inditasnal, prress ok to try to attempt to install it

OK

Termeszetesen erre errort ad mivel nincs rootolvw, igy nincs su, nincs jog telepiteni...
Kiirja hogy letolt egy zipet su-2.3.1-bin-signed.zip
Es megker h recoveryben telepitsem azt.
Ez pedig 0 byte... Ezert felmasolom a telora a oneclickrootbol a root.zip -et mint update.zip

Inditom a telot hang fel power home kombovsl, kivalsztom hogy
apply sdcard:update.zip

Update media please waitUpdat media finished

#manual mode #
-- appling multi-scs...
Install multi-csc

Install default apk-files, please wait
Install default apk-files, finished

-- install from sdcard..
Finding udpade package...
Opening updat package...
Verifying update package...
(es innentol ket piros sor)
E:signature verification failed
Installation aborted.

indexhozzaszolas 2010.12.29. 23:33:32

@indexhozzaszolas:
az a baj h root nelkul nem tudom feltenni a clockworkmodositast amivel a korabbi Darkys_v6.0_Gingerbread_Edition_Voodoo_signed fozott romom backupjat vissza tudnam allitani :(

indexhozzaszolas 2010.12.29. 23:49:29

ha pedig clockwork-ot akarok feltolni update.zipbol akkor ez az error jon:

....
-- install from sdcard..
Finding udpade package...
Opening updat package...
Verifying update package...
(es innentol ket piros sor)
E:failed to verify whole-file signature
E:signature verification failed
Installation aborted.

uj romba raktak valami ellenorzest ami nem enged boot szinten telepiteni?
hogyan tudnam vissza rakni a korabbit? vagy mar mindegy mert felulirta?
(na most bocs ha hulyeseget irok, de eddig iphoneom volt:) (de megtertem)
szoval most az androidnal is kezdodik az a jatek ami az i.nel van a basebanddel?
Installation aborted.

readya 2010.12.30. 01:04:36

@indexhozzaszolas: aham. Nos, én nem látom, hogy próbáltad volna azt amit én leírtam és ajánlottam. Rootolni egyszerűen és gyorsan ezzel kell:
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682

Ahogy írtam itt:
androlib.blog.hu/2010/12/18/samsung_galaxy_s_i9000xxjpx

"5, rootold újra mert az jó nekünk. SuperOneClick működik."

Szóval az XDA-ról töltsd le a SuperOneClick-et, azzal egy gombnyomás és ott a root, utána jók vagyunk.
Az update-et pedig azért nem engedi feltenni mert szerintem a Telenoros ROM-ban zárolva van a bootloader.

indexhozzaszolas 2010.12.30. 01:21:21

@readya:

koszi, ez a superoneclick sikeresen feleroszakolta a telenoros romra magat :)

amugy a fent linkelt xxjpx miben jobb mint a hivatalos rom?

Koszi meg egyszer a rootot!!!!

readya 2010.12.30. 02:25:04

@indexhozzaszolas: kb. 3x gyorsabb és sose akad meg. :D De már van JPY is, arról is írtam. Az felmegy KIES-el, csak okosan kell. A cikkben olvashatod:
androlib.blog.hu/2010/12/21/samsung_galaxy_s_i9000xxjpy

indexhozzaszolas 2010.12.30. 11:10:09

@readya:
garancia ugyileg van tapasztalatod a nem gyari romokkal?
pl ha feltolom a gingerbread takolmanyt, amivel 1242 pontot kaptam, es azzal adnam be szervizbe, mi tortenne?

amugy meg mindig a gyari telenoros 2.2 van rajta superoneclickkel rootolva, de most a clockwork menut nem tudom ugy feltolni hogy hangeroFel home power inditasra ne a gyari jojjon elo hanem az amivel lehet restoreolni es backupolni. Erre van otleted?

indexhozzaszolas 2010.12.30. 12:19:43

@readya: odinba betalloztam a jpy-t csak azt, es felkuldtem ra,

most *#1234# :
PDA: I9000XXJPY
PHONE: I9000XXJPY
CSC: I9000OXAJPY
Build: 2010 12

"A product code ellenőrzése (ha azt írja ki ami eddig volt, nem KOR a vége, akkor örülünk, a /efs-hez se kell nyúlni): *2767*4387264636# "

nos itt pedig

SELLOUT SMS
1 Sellout sms: Off
2 PCode:GT-i9000HKDKOR
3 Mode: Prod

ez a kor vegu dolog miert bibi?

de a legfontosabb:

Rootolni ezt is tudtam a superoneclickel, DE meg mindig a gyari recovyer jon be a hangerofel home powerre, igy nem tudom a regi backupjaimat restoreolni.

Hogyan tudnam vegre raeroszakolni a clockworkot?

indexhozzaszolas 2010.12.30. 13:33:07

@indexhozzaszolas:
felraktam valami bulgar 2.1-es romot SFR halozate lehet... erre fel tudtam eroszakolni a clockwork 2.5.1.2-t

ha esetleg neked lenne egy tiszta 2.1es pannon mentes, azt nagyon megkoszonnem !!!

vagy innen melyik 2.1 et rakhatom fel ?
www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm

(fontos a 2.1 mert arra fel tudom tenni a sajat cuccaimat)

readya 2010.12.30. 13:40:56

@indexhozzaszolas: ezt:
I9000XWJM2 ## 512.PIT Version 2.1 2010 July DOWNLOAD 1 file select NO .PIT

indexhozzaszolas 2010.12.30. 13:41:51

@readya:
koszonom, toltom, nezem, probalom :)

indexhozzaszolas 2010.12.30. 14:34:10

recovery menuben most azt irja hogy
multicsc: src : /system/csc/KOR/system
szoval minden KOR nem PAN
ezt lehet orvosolni? (ezert lenne jo telenoros 2.1)

amugy a superoneclick ezen amit ajanlottal nem mukodik, loopol...(I9000XWJM2)
igy kezzel felmasoltam egy rootolos update.zip-et majd egy cw update.zip-et, ezeket telepitettem a gyari recovery menubol...
majd bootoltam az uj cw-recoverybe es onnan telepitettem a custom romomat, ami egy zip es CW recovery 2.5.1.3 van bele integralva (Darkys_v6.0_Gingerbread_Edition_Voodoo_signed)
es miutan ez a custom felment, a regi backupomat vissza tudtam allitani (819mb)....

eleg nagy kort kellett futnom a kies altal kinalt gyari PAN (telenoros) 2.2-es frissites miatt, ami boot szinten nem engedte se a CW-recoveryt se a Rootot, update.zip -kent telepiteni...

Koszi az eddigieket es turelmedet, mar tenyleg csak egy igazi PAN-os 2.1-re vagyom (h szepen el tudjam rakni ha valami tortenne...) :)

tanulsag, amig nem hasal meg a telefon hagyom ezt a Darkys_v6.0_Gingerbread_Edition_Voodoo_signed -romot ami 1242 pontot kapott...

annyi hianyossagom van meg h nem tudom mit takar az ha a csc KOR es nem PAN. errol irtal mar h melyik mire mert jo?

Koszi

readya 2010.12.30. 15:08:42

@indexhozzaszolas: A PAN az a product code-od és a leírásom azzal kezdődött, hogy mentsd le a /efs mappát. Ha azt nem mentetted le, akkor nem lesz PAN-os product code-od többé, max ha szervizben rakatsz fel szoftvert.

indexhozzaszolas 2010.12.30. 15:12:17

@readya:
mivel meg korabban szoszoltem a teloval mint h ide talalatam, igy nem mentettem semmi /efs-t

ha kiesbol feltolom (atveressel) ujra a 2.2-t az PAN codeot rak fel?

illetve, miert baj ha nem PAN hanem KOR ?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.12.30. 15:14:38

@indexhozzaszolas: Ezt már én is akartam kérdezni, mert sok kommentben láttam hogy KOR lehet a product code, de azt eddig senki nem mondta el, hogy ennek mik lehetnek a következményei.

readya 2010.12.30. 17:58:29

@Gery.Greyhound: A Product code akkor érdekes, ha hivatalosan akarod frissíteni a szoftvert, mert ez régiókat/szolgáltatókat jelöl. A KOR = korea független. XEH = magyar független, XEU = UK független és így tovább. Tehát Product Code-ra adja fel a frissítéseket a KIES is pl. illetve a Samsung Apps is az alapján szelektál. XEU-ra pl. 22 progit ad fel :)

Engem nem érdekel a Product code, ezért én nem a magyart hanem a XEU-t használom. Ha egyszer beindul az OTA, akkor is biztos lehetünk benne, hogy XEU-ra jó 1-2 hónappal korábban fel fogja adni a frissítéseket, mint a XEH vagy PAN-ra. :D

Ezzel lehet megnézni a Product code-ot:
*2767*4387264636#

És ezzel lehet cserélni azokra, amiket a CSC tartalmaz. (amúgy most így belegondolva, elvileg ha a Telenor szolgáltatói ROM-ot felrakja, akkor válthat PAN Product code-re, de én még nem próbáltam mivel a független telcsimre nem kérek szolgáltatói ROM-ot :D )

Szóval csere:
*#272*IMEI#

ahol az IMEI helyére, a telefon IMEI számát írd be.
Itt jegyzem meg, hogy ezután factory reset-et csinál a telefon, szóval előtte mentsetek :)

indexhozzaszolas 2010.12.30. 19:06:01

@readya:
Ok, igazabol az egesz ceco kizarolag a garancia miatt erdekel, tudom irtad valaki h szabadszoftver stb stb, de a szervizben bele kotnek az emberbe, es ha mondjuk cserelni kell egy hangszorot akkor azt mondjak h nincs gar. mert mas a szoftvre, ami persze tok hulyeseg mivel a szoftver nem ront el egy hangszorot....

viszont ha kell a gyari frissites akkor eleg atverni a kiest a patchelos progival

nekem most amugy KOR-os
es az alapsav: XXJPX
a kernel pedig: 2.6.32.9 root@sep-60 1
Buildszam pedig Darky's v6.0 JPX Gingerbread Edition.

eleg gyorsnak tunik es gordulekenynek, semmi lag.... akkor gondolom folosleges lenne feleroltetnem egy 2.2(1) XXJPY-t ?

(azt nem ertem h miert jo a telenornak az h az o uj 2.2-es romajt nem lehet siman rootolni, es clockworkot pedig EGYALTALAN nem lehet ra rakni...

beirtam a kodot hogy *#272*SAJAT IMEI#, kiadott egy listat:
XEU, XEO, KOR, DBT, CPW
ezekbol a kor vilagos es a xeu vilagos, pan az nincs:) a telo fuggo, melyiket valasszam, xeu.-t? :)
koszi :)

indexhozzaszolas 2010.12.30. 19:41:13

@readya:
benyomtam xeu-ra
szepen legyalult mindent ahogy irtad majd reboot, a samsung apps rogton szolt h van 33 cucc...
nem raktam fel semmit...
vissza raktam a backupomat
a telo maradt XEU viszont a samsung apps ujra cask 6 db cuccot kinal.
ez hogy lehet a fenti logika utan?
*2767*4387264636# erre
GT-I9000HKDXEU

Frk 2011.01.04. 11:33:04

Helló ! Feltettem amikor kijött a Telenoros 2.2-t,de borzalom,egyre borzalmasabb.Eljutottam oda,hogy vissza akarom rakni a 2.1-et.Tudja valaki,hogy hogyan tudnám visszarakni ?

readya 2011.01.04. 13:00:17

@Frk: Szerintem inkább előre menekülj, rakd fel KIES átveréssel a JPY-t. A cikket az oldalon megtalálod. De ha mindenképpen a Telenor brandelt 2.1 kell, akkor az andro-id.info/forum Gaalxy S, ROM-ok topic első hozzászólásában megtalálod. Nem tudom linkelni mert nem vagyok ott regisztrálva és nem is leszek :D

Frk 2011.01.04. 14:15:09

Ahha,meg van az oldalon,de azt nem írja,hogy hogyan kell feltenni vagy ilyenek.Én teljesen LOW vagyok ilyen téren.JA meg 2 link is van a telenoros cucchoz.Azt a JPY-t se tudom hogy hogyan kell meg nem is találom :D . Sorry,mondom kezdő vagyok,szal kéne help.

readya 2011.01.04. 14:34:52

@Frk: Lapozz vissza a blogon, 3 írásom is van az oldalon erről.

Frk 2011.01.04. 14:59:48

ÉS a Telenoros cuccnál miért van 2 file ? ÉS azokat hogyan kell rárakni ? (2.1). Előre is köszi.

Frk 2011.01.04. 15:21:07

Meg kb nem tudom hova lapozhatnék kb..., ha esetleg tudnál 1 linket,külön-külön a 2.1 re meg a JPY-re azt megköszönném,még mindig nem találom.

readya 2011.01.04. 15:41:52

@Frk: Szerintem jobban jársz ha beviszed szervizbe és ott kéred rá a 2.1-et. Komolyan mondom.

Frk 2011.01.04. 16:05:35

:D PF...,akkor inkább szenvedek ezzel.

Frk 2011.01.04. 16:17:56

NA akkor utolsó kérdésként csak annyit,hogy ebben a telenoros borzalom 2.2-ben a flash-t hol kell kikapcsolni,hogy ne legyen a honlapokon ?

readya 2011.01.04. 16:36:18

pl. a böngészőben amit használsz. Ha a gyárit használod, akkor beállítások gomb (bal oldali érintő), feljövő menüben egyebek, aztán beállítások, majd bővítmények engedélyezése. Én itt nem kapcsolnám ki, hanem az igény szerintet állítanám be. Nekem így van. Így mutatja ha valahol flash van, de nem tölti be, csak ha rákattintva kérem.

Frk 2011.01.04. 16:59:32

Érdekes.Én is erre gondoltam,ki is nyomtam de volt még flash.Most meg müxik.Köszi!Lehet ez is ez a remek 2.2 alkotása volt múltkor :D.

Frk 2011.01.05. 09:09:08

Tudtok olyanrol esetleg aki vallal rom telepitest akar penzert is?

Imoticalis 2011.01.18. 04:10:25

Ez engem is erdekelne. Szivesen fizetek érte kisebb összeget. Sajna nincs időm belemászni a témába. Utoljára w.m6.1 főzőtt romot raktam fel, még annak idején a pda korszakban:D Ez az android nekem nem olyan átlátható a root/lag..izék miatt..Telenoros. Kiesel frissitet 2.2 telom van...semilyen 3 gombos nem müxik, annak mikor utánnaolvastam kiderült már a recovery müködésre birásától is ment tönkre telo...hmm..mindenesetre ha valaki tudna segiteni megköszönném. Egy alapos leirás is jól jönne..csak azok meg olyanok h mire olvassa az ember már 45ujabb verzi kijött a rombol amikről megint lehet olvasgatni...nem látom a végét:)Köszi

Imoticalis 2011.01.18. 04:10:39

Ez engem is erdekelne. Szivesen fizetek érte kisebb összeget. Sajna nincs időm belemászni a témába. Utoljára w.m6.1 főzőtt romot raktam fel, még annak idején a pda korszakban:D Ez az android nekem nem olyan átlátható a root/lag..izék miatt..Telenoros. Kiesel frissitet 2.2 telom van...semilyen 3 gombos nem müxik, annak mikor utánnaolvastam kiderült már a recovery müködésre birásától is ment tönkre telo...hmm..mindenesetre ha valaki tudna segiteni megköszönném. Egy alapos leirás is jól jönne..csak azok meg olyanok h mire olvassa az ember már 45ujabb verzi kijött a rombol amikről megint lehet olvasgatni...nem látom a végét:)Köszi

Frk 2011.01.27. 17:34:17

Kétszer vittem be a Samsung szervizbe a Galaxy-t,mivel elment a térerő a 2.2-vel.Először helyben újrarakták,mondván,hogy ők másképp rakják fel.Hazavittem ugyanúgy sza*r volt.Másnap vissza.Mondták beküldik a nagy szervizbe 1hét.Kicseréltem 1 antenna kábelt amit kb nem is kellett volna,mivel hazahoztam és még mindig rossz.Valszeg a 2.2 lesz a gond.Ennyit erről.Szerintem visszaviszem és megmondom tegyék vissza 2.1et azt kész.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2011.03.04. 09:31:05

Üdv mindenkinek. Egy SGS gazdája lettem. Viszont. Nekem is független. (VIP-Phone) De Telenoros. A kérdés, hogy a Telenor Contact-ot miképpen tudom róla levarázsolni?
Előre is kösz a segítséget.

readya 2011.03.04. 10:01:39

@Noname Cowboy: rootolás után, system app remover

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2011.03.04. 10:10:44

@readya: Hálám örökké üldöz :) Köszönöm.

Google+
süti beállítások módosítása