Screen Filter: ha túl vakító a kijelző

Hiánypótló appra bukkantam az imént az AppBrain toplistáját böngészve: néha előfordul, hogy nem tudok elaludni, ilyenkor egy kis netezéssel, vagy Angry Birds-szel próbálom álomba ringatni magam. A Galaxy S Super Amoled kijelzőjének képe gyönyörűen néz ki sötétben, viszont teljes sötétségben legalacsonyabb fényerővel is úgy vakít, hogy bevilágítja a hálószobát, és egy idő után igen zavaró tud lenni a szemnek.

Ezen probléma orvoslására született meg az ingyenes Screen Filter alkalmazás, amely segítségével jóval alacsonyabbra is állíthatod a kijelző fényerejét, mint a gyárilag elérhető minimum. Túl alacsony érték beállítása esetén figyelmeztet, és jóváhagyást kér tőled, így ha véletlenül teljesen lesötétíted a kijelzőt, ne ess pánikba - 10 másodperc múlva visszaáll az eredeti beállítás.

 

 


Címkék: alkalmazások screen filter

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr752532328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skorozsi 2010.12.22. 17:31:28

Nagyon köszi! El sem tudom mondani, mennyire örülök ennek az app-nak! :)

lemonkeyface (törölt) 2010.12.23. 22:12:51

nektek is be vannak égve a galaxys-en a notification bar állando szereplői a kijelzőbe? aksi óra... ?

readya 2010.12.24. 02:45:46

@hfeeri: én nem vettem észre

bioLarzen 2010.12.24. 18:21:31

Én is gyakran játszom este alvás előtt sötétben, és nekem is zavaró tud lenni a túl éles fény - úgyhogy ez lehet, hogy nekem is nagyon hasznos lesz!

Koszi.

bio

bioLarzen 2011.01.06. 13:52:12

A Quick Settings ezt is tudja - meg egy csomó más hasznos dolgot. Sztem mindenképp jobban megéri azt feltenni/használni, mint egy, kizárólag ezt az egy funkciót kínáló alkalmazást.

Tényleg, van egyáltalán bárki, aki nem használja a Quick Settingst? :D

bio

bioLarzen 2011.01.06. 13:54:07

@bioLarzen: (Tapasztalatból beszélek: telepítettem ezt, kipróbáltam, jó volt, de aztán eszembe jutott, hogy mintha a QS-ben is láttam volna valami hasonlót... És Tleg :) Úgyhogy, ha már úgyis fent volt a QS, miért tartanék fönt még egy ilyet? Szal, az alkalmazás remekül nyújtja azt, amit ígér, nincs vele gond - csak épp QS mellé felesleges)

Google+
süti beállítások módosítása