Kommuna

Olvasói levél, ellopott SGS2:

"Sziasztok!

Tudom nem szokványos amivel megkereslek benneteket,de mivel tudom köztetek is van nagyon sok telefon guru ezért kérlek bennetek,hogy segítsetek nekem.

Egy hónapja kaptam a férjemtől egy samsung gs 2-őt a szülinapomra,sajnos a tegnapi napon Debrecenben az Aquatikum előtt feltörték a céges autónkat,és kiraboltak belőle mindent,többek között a sg2-met is.

A rendőrség kiadott körözést az Imei száma alapján de sajnos tudom (mivel egy kicsit értek én is” játékokhoz”)ezért tudom nem nagy szám átírni az imei számot aki erre szakosodott.

De arra gondoltam leírnám nektek is hátha esetleg tudnátok nekem segíteni ebben ,hogy figyelnétek ti is ill.ha felajánlana valaki esetleg eladásra egy gs2-őt akár a fórumban is, jeleznétek ezt nekem.

IMEI:358150/04/492962/9"

 

Aki találkozott vele, jelezze nekünk az androlib.blog.hu kukac gmail.com címen, köszönjük!



 

 

A mai nap útjára indítunk egy rendhagyó posztot: A kommunát. Ennek a posztnak a lényegét Ti határozzátok meg: Kérdéseket tehettek fel itt, vagy válaszolhattok mások kérdéseire, hirdethetitek az eladósorba került Android-os kütyüjeiteket vagy akár megoszthatjátok egyik posztba sem illő gondolataitokat. A kommuna poszt nem tűnik csak úgy el, fent a fejlécben mindig el fogjátok tudni érni :)

Gyerünk Srácok irány kovácsolódni, irány a kommuna :)

Chabush ötlete alapján összedobunk egy ilyen készletre (65 dollár + posta Hong Kongból = 89 dolcsi = 1550 forint / darab). Ha valaki szeretne beszállni, akkor írjon egy kommentet megjelölve, hogy melyik darabot szeretné :) Foglalás érkezési sorrendben :)

A fokozott érdeklődés miatt 2 csomagot rendelünk :)

UPDATE 3 - 2011. március 5: Kaptam egy postai értesítőt, feltehetően Kínából. Hétfőn kiderül, mi van a csomagban :)

UPDATE 2 - 2011. február 1: Sajnos az ebay-en elfogytak a robotok, de szerencsére találtunk alternatív beszerzési forrást, így sikerült megrendelni a két csomagot. Érkezésük - a kínai újévi szünet miatt - 2-3 héten belül várható.

Itt néhány dolcsival olcsóbb a cucc, mint ahol eredetileg néztük, így most már én lógok egy sörrel azoknak, akik a PayPal-en bepipálták az "átvállalom a tranzakció költségeit" opciót, a többiek pedig pont egálban vannak :)

UPDATE: mint kiderült, a csomagban van még egy fekete-zöld droid, pixeles motívumokkal, illetve egy ismeretlen (zsákbamacska) - a pixelesre keresünk még jelentkezőt, a zsákbamacskát elviszem én :)

 

 

RENDELÉS MENETE

Mivel egy komplett pakk ára postával 18.000 forint ezért lehetőség szerint mindenki utalja át PayPal-on a vételi árat Gery-nek, aki a befizetések beérkezése után megrendeli a pakkokat. A PayPal-os befizetési címe: gerygrey@gmail.com. A befizetés megtörténte után dobjatok Neki egy e-mailt is pls, hogy melyik mélről melyik nickkel melyik "babára" követtétek el az átutalást. Ha minden simán megy, akkor 3 héten belül itt is lehetnek a droidok :)

ÁTVÉTEL

A blog szerkesztői javarészt budapestiek, remélhetőleg Ti is, akik kértetek droidokat. A legjobb átvételi mód az lenne, ha összeülnénk egy blogtalira egy sörözés keretében, így tudnánk egy kicsit beszélgetni is és Gery-nek sem kellene átmennie raktáráruházba :D Légyszi írjátok le kommentbe, hogy a rendelés illetve az átvétel megfelelő-e Nektek és ha blogtalira kerülne a sor, az szerintetek hol lenne a legmegfelelőbb :)


A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr252562315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panyika · http://www.magyaritasok.hu/ 2011.01.10. 11:11:17

@Gery.Greyhound:
Akkor igen, elvinném azt a sárgakéket:)

Panyika · http://www.magyaritasok.hu/ 2011.01.10. 11:13:41

@Gery.Greyhound: Köszi :)

S akkor már lehet fizetni? Vagy mik azok az adatok egyeztetése?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.01.10. 11:17:20

@Panyika: Az kb annyit tesz, hogy megbeszéljük a fizetés módját... Paypal a preferrált, de ha nagyon problémás, akkor tudok adni mailben bankszámlaszámot.

Panyika · http://www.magyaritasok.hu/ 2011.01.10. 11:22:29

@Gery.Greyhound: Emailt pedig már küldtem neked nem ezzel kapcsolatban hanem a figurával még.

chabusch 2011.01.10. 11:22:48

A paypalom éppen töltődik, kb. 2 nap és utalok.

A blogtali is megfelelő, a hely kapcsán meg egoista módon a Caledonia-t javaslom, de csak azért mert sör helyett inkább whisky-fan vagyok :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.01.10. 11:24:06

@Panyika: Nekem meg azért (is) jó, mert úgyis arról lesz kifizetve eBay-en a cucc. gerygrey@gmail.com a cím amire jöhet, aztán már zöldítelek is :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.01.10. 11:24:56

@chabusch: Rendben. Annyit még megteszel nekem, hogy adsz egy e-mail címet? (az enyém publikus a nevemre kattintva)

Panyika · http://www.magyaritasok.hu/ 2011.01.10. 11:38:06

@Gery.Greyhound: Ment a pénz. Emailt küldtem, melyik accountról ment, mert a gyors fizetésben elfelejtettem megadni kommentet az utaláshoz.

Randalf 2011.01.10. 11:44:46

Üdv! A fizetést én is PayPal-on oldanám meg. Jelenleg az új bankártyámmal való linkelésre várok. Elvileg 1-2 nap. Utána jelzek ha elment az utalás.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.01.10. 12:44:19

@matroznaklenni: Garanciának legyen elég annyi, hogy ha már ennyi szabadidőnket beleöltünk abba, hogy csináljuk és népszerűvé tegyük ezt a blogot, akkor nem akarjuk azzal tönkrevágni hogy pitiáner összegeket beszedünk a látogatóinktól és zsebre tesszük :) (ha mondjuk 25-30 darab Galaxy Tab lenne a rendelés tárgya, akkor esetleg már elgondolkodnék hogy lelépjek a befizetett pénzekkel, de kéthavi BKV bérlet áráért nem tenném kockára a blog hírnevét :)))

bossplayer 2011.01.10. 13:10:41

@Gery.Greyhound: Amit megbeszéltünk mail-ben. Elutaltam a pénzt. A többit folyamatosan.

tanzen 2011.01.10. 17:44:24

@Gery.Greyhound: nekem elküldenéd emailben a bankszámlaszámodat?Írtam hogy nem tudom megoldani a paypal-os fizetést csak nem reagált rá senki.
A címem gtanzen/kukac/gmail.com

Rebel Inside 2011.01.11. 09:10:36

Elküldtem a pénzt PayPal-on.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.01.11. 09:20:57

@Rebel Inside: Megjött, köszi. Jól alakul a dolog, lassan lehet rendelni...

gp 2011.01.11. 15:13:16

@Gery.Greyhound: Esetleg kiderült már valahonnan, hogy a zsákbamacska mit rejt?

harait 2011.01.11. 21:47:13

A héten én is elküldöm a pénzt csak éppen várom az uj bankkártyámat....amint megvan, utalok.

Randalf 2011.01.12. 07:55:06

@Gery.Greyhound: Hali! Ment a PayPal-os utalás.

bossplayer 2011.01.17. 12:34:02

Üdv..

Valami infó a rendeléssel kapcsolatban? Melyik folyamatnál áll a projekt?

gp 2011.01.18. 08:16:46

Srácok mi hír? Látom még mindig van sárga, piros user :(

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.01.18. 08:35:22

@bossplayer: @gp: Amint mindenki zöldre vált, megy a rendelés.

Sajnos a banki átutalás kicsit lassabb mint a paypal, és sokan vannak akik azt választották...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.01.18. 08:47:49

@bossplayer: @gp: @Gery.Greyhound: Most nézem, elsiklottam Matroznaklenni kommentje felett, hogy ő kiszáll a történetből. Így - hogy meggyorsítsam a dolgot - az ő robotját fizetem és elviszem én, a maradék két emberkénél pedig rákérdeztem. Amint van infó, jelentkezem :)

Bagameri_ 2011.01.18. 13:48:59

Jó hírek!
A két csomagot egyszerre rendeled, vagy az első már megy?

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.01.24. 09:09:23

Meg tudja mondani vki, hogy hol tart ez a project?:)

chabusch 2011.01.24. 10:06:23

@Judge: Igen, most hogy már mindenki zöld, jó lenne tudni, hogy áll a rendelés...

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.01.24. 10:11:13

@chabusch: Két ember még nem annyira zöld, amennyire annak kellene lennie sajnos :( Megpróbáljuk őket is bevárni, mert történt annyi probléma, hogy a PayPal leveszi a saját kis jussát az utalásokból. Mivel két ember kivételével (én és még valaki) vállalta csak azt, hogy az utalási költséget állja, ezért a maradék x ember jutalékát Geryre terhelte a PayPal, ami fejenként 144 forint, így kicsit ráfizetéses lett a projekt, ezért várjuk, hogy a maradék két ember is fizessen és megtudjuk egyben rendelni a két pakkot, ezzel faragva a postaköltségen.

Randalf 2011.01.24. 10:17:09

@Tomi from Space: Lehet hogy elsiklottam az utalási költség felett, mert én is vállaltam volna. De ha ez gond, akkor még most is rendezhetem.

tschyllagh 2011.01.24. 16:43:22

Nem tudom sajnos, miért nem vagyok még olyan zöld, mint ti, srácok :( pedig már több mint hat napja elment a pénz.

harait 2011.01.24. 18:42:08

Namost akko a paypal-os utalásnál a címzettől vonja az utalás költségét??(én bevallom most használtam először a paypalomat) mert ha így van akkor Gery vendégem egy sörre a talin!:D:D

Joseph_ 2011.01.25. 16:24:15

Volna egy kérdésem: Tés SGS-re van már Froyo?

readya 2011.01.25. 18:21:53

@Joseph_: T-Mobile-on még nincs. Kérdezd őket miért :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.01.27. 10:28:24

@tschyllagh: A netbankot ritkábban nézem, a paypal e-mailt küld ha jön rá pénz, sajnos a banki utalásról nem kapok értesítőt.

A mai nap során megrendelésre kerülnek a robotkák, mindkét csomag :)

chabusch 2011.01.27. 11:23:08

@Tomi from Space: hopp, ezt nem tudtam. Akkor majd valahogy rendezzük a különbözetet.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.01.27. 11:25:10

@chabusch: Majd mindenki vesz Gerynek egy sört :)

És itt ragadnám meg az alkalmat, hogy szerezzek egy önkéntest, aki majd hazaviszi :D

readya 2011.01.27. 11:55:39

van maradék robot?

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.01.27. 12:01:29

@readya: A fenti listában ami Gery nevével jelzett, az gyakorlatilag az, meg a két joker is, de van amit meg akar tartani belőle, úgyhogy ezen majd a blogtalin személyesen kellene vele egyezkedni :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.01.27. 12:12:23

@Tomi from Space: Nincs az a sörmennyiség ami után ne tudnék hazabringázni, még ha a járással problémák is akadnak :))

readya 2011.01.27. 12:34:30

@Gery.Greyhound: @Tomi from Space: Akkor a talira hozzátok el a maradékot. Ha valamelyik kell, cash-ben fizetek :)

Viszont ilyenem van, bi-bi-biiii :))
kepfeltoltes.hu/110127/droid_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

bossplayer 2011.01.27. 16:10:38

@readya: Hol lehet ilyet venni?

A csomag elindult?

Boss

readya 2011.01.27. 21:58:02

@bossplayer: én egy tündértől kaptam, szóval nem tudom. De megkérdezem neked. A csomagot Gery intézi.

Gery?

bossplayer 2011.01.28. 11:02:48

@readya: Jó tündér lehetett.

Ha megtudod akkor írj.
THX

tschyllagh 2011.02.01. 17:17:14

Nem tudom ki milyen gyakran szokott Mobilarenát nézegetni, nekem első számú hírforrás :)
A MWC után szerveznek megint egy úgymond nyílt napot, előadásokkal, tesztekkel. Ha úgyis még 2-3 hét mire a droidok megérkeznek, tarthatnánk a blogtalit azzal együtt is. Persze ez csak egy ötlet volt.
Infó itt: mobilarena.hu/hir/mobile_meeting_2011_lesz.html

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.02.01. 19:02:11

@bossplayer: A csomag reggel elindult hosszu utjara a tavoli Kinabol, remeljuk hogy mielobb es egyben ideer. :))

bossplayer 2011.02.01. 22:58:47

@Gery.Greyhound: Szuper. Jó utat kívánok a kis droidoknak. Reméljük februárban még ideérnek. Köszike.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.02.02. 06:46:11

Nekem HK-ból 3-4 nap volt mire ideért ebayes cucc.:)))

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.02.02. 07:06:34

@Judge: En is rendeltem mar onnan tobbszor is, altalaban 2 het a realis. Vicces, volt olyan csomag amit nyomon lehetett kovetni, egy het alatt ert HK-bol az Orczy terre, es onnan 2 hetbe telt mig a dragalatos magyar posta kikuldte az ertesitot a 8. kerulet masik vegebe. Es hiaba hivtam oket telefonon (mondvan tudom hogy ott a csomag, ugyan adjak mar oda) azt mondtak hogy az ertesitot meg kell varni, anelkul nem adjak. Szarjanak sunt. :)))

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.02.02. 08:57:04

@Gery.Greyhound: Jah, ne is mondd. Egyszer jött UK-ból tracking number nélkül, postával. El is tűnt. Egy mocskos tolvaj banda mind.

Té.eS · http://szubjektivblog.blog.hu 2011.02.02. 16:35:03

Egy kicsit más jellegű kérdésem lenne, mint a robotok, de ha lesz új kör szívesen beszállnék majd.

Olyan appot keresek Androidra mint iphonera az instagram. Próbáltam a picplz-t ileltve a fxcamerát de egyik sem fogott meg igazán.. Van valami bevált app amit esetleg használtok? Igazából a filterezés része érdekelne, a megosztási funkció másodlagos.. Gugliztam utána de tucatnyi van belőle..

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.02.02. 17:21:37

@Té.eS: Camera 360 pro? (sajnos az altalad emlitett iphone appot nem ismerem, ez viszont tud tiltshifttol kezdve mindenfele erdekes effektet)

harait 2011.02.14. 14:27:59

Hali emberek, mi a helyzet a csomaggal, lehet tudni h merre jár?? Gondolom már a magyarok csücsülnek rajta ahogy lenni szokott...

bossplayer 2011.02.21. 20:59:42

De nagy a csönd... 20 napja úton vannak a kis robotok... biztos beugrottak barcába, nyomkodták az S2-őt.

Na ha van vmi hír szívesen olvasom.

Boss

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.02.21. 22:56:18

@Rum-cájsz: @Rebel Inside: @bossplayer: Annyit lehet tudni, hogy február 1-én megrendelődtek és kifizetődtek, aztán február 13-án (valószínűleg a kínai újév miatti szünet okán tartott ilyen sokáig) jött a mail, hogy ténylegesen el is indultak - remélhetőleg a héten, vagy legkésőbb a jövő héten megjönnek. Azonnal tájékoztatni foglak titeket, ha hírt kapok róluk :)

gp 2011.03.04. 09:17:46

Sziasztok,

Mi hír a csomagról?

readya 2011.03.05. 22:30:56

Ha valaki nem olvasta volna Facebookon:
"Valószínűleg a robotkák érkezését jelzi az a postai értesítő, amit ma találtam a postaládában... Stay tuned :)"

Mcfly13 2011.03.07. 12:50:43

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy van e tervezve következő rendelés, hogy én is hozzájuthassak egy ilyen kicsikéhez?

ez tetszene 2011.03.08. 16:50:01

Engem is érdekelne (2 db)! :)

bossplayer 2011.03.09. 12:42:54

Még nem jött levél az átvétellel kapcsolatban!! Reménykedtem h az ünnepek előtt meglesznek...

harait 2011.03.10. 12:25:48

Én is reméltem h gyorsabban megy, már nem vagyok Budapesten így egy haver fogja átvenni a robotkámat...(hacsak nem 26-ára terveznék, mert akkor megyek fel Tuning Showra)

eszement · http://jateknaplo.blog.hu 2011.03.13. 01:31:41

Tomi vakondok néven küldtem neked egy privátot a blog.hu-n keresztül.

gp 2011.03.16. 11:22:48

@readya: Halihó. Azóta megvolt a postai átvétel vagy a kettes csomag még nem jött be?

gp 2011.03.16. 11:24:08

@readya: Halihó. Azóta megvolt a postai átvétel vagy a kettes csomag még nem jött be?

gp 2011.03.16. 11:24:54

Nafene, kétszer ment. Delete Please

Bagameri_ 2011.03.16. 23:21:53

Kicsit meg vagyok zavarodva. Én is az egyes csomagban vagyok, de levelet nem kaptam. Kellett volna?

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.03.17. 00:08:14

Én sem kaptam... Írtam Gery-nek, hogy adja tudtunkra, hogy mi lesz, egyelőre nem kaptam Tőle választ. Elnézést kérek emiatt Tőletek, megpróbálunk minél hamarabb tájékoztatni Titeket az átvételi lehetőségekről.

bossplayer 2011.03.17. 10:20:26

@Tomi from Space: Köszi a tájékoztatást. Várjuk a levelet.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.03.18. 07:54:34

@Tomi from Space: Te Tomi, én küldtem neked mailt tegnap, nem kaptad meg?

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.03.19. 18:28:31

Öööööö, szóval én asszem elég türelmes emberke vagyok, de van ami nekem is felb@ssza az agyam. Jelesül: 7-én megjött a csomag, rá pár nappal írtam Gerynek, utána - pár napja -írtam a nap képe-hez. Az illetékesek, ahogy elnézem, tesznek rá magasról. FYI: ma 19-e van. Roppantmód szeretném megkapni a robotkámat. Ugyan írtam, de leírom még1X: van autóm, pesten belül, bármikor, bárhova.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.03.19. 20:02:00

@Judge: Teljesen jogos és osztom az érzéseid... reméljük hamarosan megoldódik és átkerülnek hozzám, aztán szétszórom gyorsan.

bossplayer 2011.03.20. 11:50:04

Most hol akadt el a történet??. valami baj van??? Az ember már csak a rosszra gondol. Se kép se hang az ügyben..

harait 2011.03.20. 12:16:06

Mondjuk engem tuti frusztrálna ha a szobámban lenne egy doboz bármilyen cucc amiről tudom h mások már kifizették...
Ahogy elnézem a blogtalit senki sem erőlteti, miből áll kiszabni egy időpontot meg helyszínt hétvégén ahol át lehet venni, azt kész...

Randalf 2011.03.20. 12:40:17

Ha valami gáz is van, azért lehetne csepegtetni némi infót...

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.03.20. 12:50:57

=================================================================
SZÓVAL
=================================================================

A felháborodásotok teljesen jogos, szeretnék mindenkitől elnézést kérni, hogy ilyen hülyén alakult ez a robotos dolog. A robotok megérkeztek, Gerynél vannak, de jelzése alapján nincs ideje átadni, kiszórni, szétdealerkedni. Nem akarok senkire rákenni semmit, de lényeg, hogy próbáltam átvenni Tőle, nem sikerült...

Akinek nagyon kell a droidja, azt kérném, hogy keresse meg Gery-t direktbe, vagy itt a blogon keresztül a nevére kattintva és privát üzenetet küldve Neki, vagy Facebookon keresztül (Tomanovics Gergely) üzenve Neki és ott meg tudja beszélni a módját, hogy át tudja venni.

A többieknek: Én továbbra is kitartok amellett, hogy legyen egy blogtali és megismerhessük egymást. Ezt megpróbáljuk jövő hét végére összeszervezni (bár teljesen esélytelen, leszünk vagy 3-an szerintem :D). Addigra remélhetőleg a droidok is átkerülnek hozzám és mindenkit megkapja azt amit megérdemelt...

Köszönöm a türelmeteket és a megértéseteket és még egyszer elnézést kérek mindenkitől, hogy a vége ennyire szervezetlen és kiábrándító lett. Ígérem a jövőben többet ilyen nem fog előfordulni...

=================================================================
:(
=================================================================

bossplayer 2011.03.20. 17:37:57

Ha te nem tudtad megszerezni tőle, szerinted van értelme írni neki? Sztem nincs! Én megvárom míg nálad lesznek a robotok! Nekem a posta lenne a megoldás az utalásom a postaköltséget is tartalmazta!!! Zéró esélyt látok arra(jelen esetben)hogy tisztelt Tomanovics Gergely befáradjon a postahivatalba és feladja a csomagomat!

Azért írok neki egy ajánlottat!!!!

BOSS

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.03.21. 08:38:43

Nos, én azt hiszem, várok mondjuk holnapig még, utána nyitok egy discuss-t a Paypalon, és visszaszedem a pénzem. Nem mintha kenyérre kellene, de 1800 Ft is pénz, és borzasztó módon utálom, amikor én első szóra teljesítem a kötelezettségemet, a másik fél meg hülyére vesz.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.03.21. 08:42:14

A mai napon, a következő üzenetet juttattam el Gerynek:
Szia,

Amint leírtam a blogban is, holnap nyitok a paypalon egy discuss-t. DE! Előtte felajánlom Neked, hogy kimegyek Hozzád, az általad megjelölt időpontban a mai napon, átveszem a robotokat, és gondoskodok azok szétosztásáról. Én itthon dolgozok, bármikor autóba tudok ülni, és ki tudok menni, akár kerepestarcsára is. kb. 15 perc nekem innen.

Üdv:

Judge

bossplayer 2011.03.21. 11:07:01

@Judge:
De jó lenne ha ez összejönne!! Várom a fejleményeket.

Randalf 2011.03.21. 13:37:20

Azért várjuk meg Gery válaszát. Könnyen lehet, hogy valami havária van és csak ezért nagy a csend. De ha valaki kézbe venné helyette a terítést, az lenne a legjobb megoldás. Bár én nem BP-i vagyok, de minden megoldásra nyitott lennék...

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.03.21. 13:42:51

Sziasztok, kaptam választ Gerytől.:)

Szia!

Jogos amit írsz, elnézést kérek, elég zűrzavaros az életem mostanában. Ezért a mai nap folyamán Tominak adom a robotokat, ő pedig intézi a többit... Remélhetőleg nálam hatékonyabban.

Mégegyszer bocs
GG

Randalf 2011.03.21. 13:48:36

@Judge: Köszi Judge! Akkor innen Tomi intézi.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.03.21. 13:49:13

@Judge: Megelőztél :)

Tényleg elnézést mindenkitől, én sem így terveztem ezt az egészet...

Randalf 2011.03.21. 14:06:23

@Gery.Greyhound: Nincs probléma. Megoldódott, az a lényeg. ;)

tschyllagh 2011.03.28. 21:09:31

Na, az enyémek már itt vannak a kezemben, gyönyörűek :) köszönöm srácok az egész rendelést :)

Randalf 2011.03.30. 19:46:31

Én is köszönöm! Hozzám is szerencsésen elértek.
Dánke mindenkinek!

gp 2011.04.14. 21:08:09

Így utólag én is szeretném megköszönni! Frankón ellenállnak a pornak az asztalomon :)

Unimatrix03 2011.05.26. 11:59:28

Eladó sorba került Telenor függő SGS-em. 65 000 magyar forintot kérnék érte, doboz, töltő egyéb kellék hozzácsomagolva. Nincs semmi baja, csak ma reggel elcsábultam és vettem egy WP7-es telefont ugyanennyiért. Akit érdekel dobjon egy választ.

Üdv,

Zöldeper.

Fikk a Nick 2013.05.22. 13:59:26

Azt meg lehet tudni esetleg, hogy mi a beszerzési forrás?
Köszi

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2013.05.22. 14:00:34

@Fikk a Nick: Anno Ebay volt. Most már nem lehet rajtunk keresztül ilyet rendelni.

Fikk a Nick 2013.05.22. 14:08:39

@Tomi from Space:
köszi, de ez kiderült a fenti szövegből is. De ott van, hogy van/volt egy másik forrás, ahonnan lettek a bábuk, erre lennék kíváncsi. Nem is rajtatok keresztül gondoltam a rendelést, megoldom magam.

kozmamisi 2013.06.22. 19:05:54

sziasztok segítséget kérnék!
GOCLEVER TAB R83.2-sem van a minap csinált olyat hogy használat után leraktam magától kikapcsolt és nem tudom vissza kapcsolni. A töltö reagál rá és a USB kábel is, a képernyőn megjelenik ikon és nem reagál semmire se. A bal alsó sarokban vannak ikonok(négy) azok mükődnek.

Google+
süti beállítások módosítása