Button Football (Gombfoci) - Magyar játék a marketen

2011.01.31. 16:47 Darkcomet

Az általam ismert első magyar fejlesztésű játékra bukkantam ma a marketen. Ez kérem egy gombfoci szimulátor, és ugyan vannak még hibái, de ígéretes próbálkozásnak tűnik. Egyelőre csak úgynevezett tízperces meccseket lehet játszani benne. A játék menete egyszerű, az adott gombra nyomva, majd az ujjunkat elhúzva tudunk irányt és lökési erőt adni a bábunak, majd a tapikijelzőt elengedve, a figura meglöki a "labdát". A játékot bizonyos Tormási Balázs fejleszti. 

 

 

 


Címkék: játék botton football gombfoci

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr862628251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darkcomet 2011.01.31. 18:37:49

Nos, kissé elhamarkodottan írtam, mert többféle játékmód is van a játékba, lehet többféle időhosszú meccseket is játszani, meg tisztán csak gólokra, viszont mentségemre legyen mondva, akárhogy tapiztam a kijelzőt, csak most jött először elő a menü.

bioLarzen 2011.01.31. 22:21:24

Akkor lenne 5 csillag, ha lehetne a Képes Sport csapatképeiből kivágott arcokat is belerakni - mint anno a valódi gombfociban :D :D :D

bio

bioLarzen 2011.01.31. 22:23:15

Ja, még vmi: a címet javítsátok sztem ("Botton").

bio

Darkcomet 2011.02.01. 07:12:19

@bioLarzen: Az a helyzet, hogy Button Footballként szerepel a marketben is, ezért lett ez a címe az írásnak.

bioLarzen 2011.02.01. 12:55:27

@Darkcomet: Öööö... igen, és? Bocs, de nem értem :(

bio

bioLarzen 2011.02.01. 12:57:02

Azt meg jól látom, hogy a zászlók (tehát valszín a választható csapatok) között nincs magyar zászló - viszont van két olasz is? :)

bio

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.02.01. 13:06:57

@bioLarzen: Ha az a címe valaminek, hogy Bója gója málya, akkor nem írhatod, ha akarod sem, hogy Bólya Gólya mája, mert a cím sosem arról szól, hogy helyesírnásnak megfelelően alakítják ki, hanem úgy, ahogy. A versekben is pl megengedett a helyesírási hiba, ezt költői szabadságnak hívják és ha 50 éve ő elírta és így látta jónak azt 100 év múlva is így illik majd leírni.

Úgyhogy ha hibás is a cím, mi akkor is kénytelen kötelesek vagyunk úgy feltüntetni, másrészt lehet, hogy meg sem találnák helyes címmel a marketen az emberek.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.02.01. 13:24:25

@bioLarzen: @Tomi from Space: szerintem ti most totál elbeszéltek egymás mellett. bioLarzen kommentjéből úgy vettem ki, hogy a címben botton football szerepelt (most vagy ő nézte el, vagy ti javítottátok) és erre mondta, hogy javítsátok button-re. Egyébként a játék elég kezdetleges, van benne fantázia, de még dolgozni kell rajta.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.02.01. 13:27:41

@pantomimes: Jaja, botton volt, én javítottam amikor megláttam, csak nem szóltam róla senkinek :)

readya 2011.02.01. 14:13:06

Én is suttyomban szoktam javítani az írásokat, legyen az bárkié :D

Darkcomet 2011.02.01. 17:03:50

@bioLarzen: Magyar zászló tényleg nincs, de hát ugye magyar foci sincsen. Egyébként nincs két olasz zászló a játékban, a másik az mexikó zászlaja.

bioLarzen 2011.02.01. 19:53:01

@pantomimes: Így van. Véletlenül félre volt gépelve a szó, majd javítva lett.

Kösz a tolmácsolást :)

bio

bioLarzen 2011.02.01. 19:54:06

@Darkcomet: Aha. Végül is, teljesen jogos a magyarázat - sajna :)

bio

bioLarzen 2011.02.01. 19:57:06

Egyébként, ha jól látom, a tavalyi foci-VB-re kijutott válogatottak szerepelnek a játékban.

Darkcomet 2011.02.02. 06:51:54

@bioLarzen: Na, ebben én teljesen analfabéta vagyok. Utoljára foci vb-t '98-ban néztem, tévét meg már vagy hat éve nem nézek egyáltalán. :-)

bioLarzen 2011.02.02. 13:06:44

@Darkcomet: Erre mondja a művelt francia, hogy "your loss" :P

bio

LaxYka 2011.02.02. 23:40:48

Sziasztok!

A fent említett kis programocskát nekem sikerült elkövetnem. :) Örülök, hogy írtatok róla, és köszönöm a hozzászólásokban olvasott építő jellegű kritikákat.

Mivel a játékot csak hobbiból, szabadidőmben fejlesztem, és ez az első próbálkozásom, így sajnos csak lassan haladok a fejlesztéssel. Szívesen veszek bármilyen ötletet és kritikát! :)

bioLarzen jól látta. Valahogy ki kellett választanom, hogy milyen csapatok kerüljenek be a játékba, és első körben a 2010-es világbajnokságra kijutó csapatokat választottam. Már csak azért is mert ehhez találtam szép kör alakú zászlókat, amik használhatók gombokként is. ;) A photoshop tudásom nincs a helyzet magaslatán. :)

29-én Új kiadást publikáltam a játékból, amelyben már nagyobbak a kapuk, és ami a legfontosabb. Tud magyarul. :) Sajnos a kép tartalmak lokalizálását még nem sikerült maradéktalanul megoldanom, de a következő kiadásban (kb. 2 hét múlva) Ígérem, hogy minden felirat meglesz magyarul is. :)

Nagyon szeretem a pozitív értékelést a marketban is, úgyhogy csak bátran. ;)

Balázs

Darkcomet 2011.02.03. 06:55:59

@LaxYka: Engem az érdekelne, hogy mért pont gombfocit csináltál így elsőre? Gombfoci rajongó vagy, vagy esetleg abba a korosztályban tartozol, akinek hozzám hasonló módon, szép emlékei fűződnek a gyerekkori nagy gombfoci csatákhoz?

LaxYka 2011.02.03. 12:34:44

@Darkcomet: Amikor elkezdtem ismerkedni az androiddal, az első próbálgatásokkal golyók ütköztetését készítettem el. És arra gondoltam, hogy ebből akár játékot is lehetne készíteni. Gondolkoztam a billiárdon is, de ott nagy a konkurencia. :) Így egy egyedi alkalmazást szerettem volna készíteni, lehetőleg Magyar vonatkozással, és akkor jött az ötlet, hogy Gombfoci. :)

Sajnos eredeti gombfocival még nem volt alkalmam játszani, így lehet nem sikerült jól átadnom a játékélményt, de remélem ez már csak javulni fog. :) Még az összes szabály sincs implementálva, mert elég összetett a szabályrendszer. Jelenleg egyszerűsített szabályokkal dolgozik a program. Természetesen a BETA verzió után az élesben minden szabály pontosan meglesz. :)

Darkcomet 2011.02.03. 13:59:08

@LaxYka: Billiard vonalon inkább közepes és a gyatra kategóriába van nagy versengés. Kb. végigpróbáltam az összeset, de a Pool Break Pro-t egyik sem tudja überelni. Na ennyi offolás mára bőven elég. Egyébként mennyi idő volt ennek a gombfocinak a fejlesztési ideje? Úgy értem, mennyi idő után mondtad azt, hogy ezt ebbe az állapotba már bátran ki merem tenni a marketre?

bioLarzen 2011.02.03. 16:13:30

@Darkcomet: Volt egy billiárdos játék, ami nekem nagyon bejött, de sajna az ingyenes verzió időkorlátos volt (tán 2 hét...) - de az nagyon jó volt. A nevére már nem emlékszem, de volt benne pool, snooker, carrom meg még egy pár fajta (mármint a játékban, nem a névben :D). Lehetett gép ellen, egymagadban és online mások ellen is játszani - és ez utóbbi estben ritkán kellett fél percnél többet várni ellenfélre.

bio

bioLarzen 2011.02.03. 16:16:12

Asszem, meg is van: Pool Break a neve, az ingyenesnek meg Pool Break Demo. 8 féle billiárd-játék összesen 12 féle változatban.

bio

Darkcomet 2011.02.04. 07:36:22

@bioLarzen: Ugyan arról a játékról beszélünk, Csak nekem a pro verzió van meg. Ezt a billiardot nehéz überelni. Ráadásul az utolsó frissitesekben megjelentek a hatoldalú asztalok.

LaxYka 2011.02.04. 13:07:52

@Darkcomet: Nehéz megmondani mennyi idő volt. Szeptemberben kezdtem el ismerkedni az androiddal, így gyakran elkalandoztam, kísérletezgettem, aztán a sok kis kísérletezésből, összeállta a kép, és a sok kis darabot gyúrtam össze. Az ötlet, hogy gombfoci lesz belőle az nov. derekán fogalmazódott meg. Végül 2011.1.11. 11:11 PM - kor publikáltam az első verziót :) Azóta volt egy biztonsági frissítés, mert a visszajelzések szerint nem működött néhány készüléken, ezt követően 29-én adtam ki egy másik változatot, ami fejlesztéseket tartalmazott.

bioLarzen 2011.02.04. 15:57:25

@Darkcomet: Ja, hopp, azt valahogy sikerült átugranom a kommented olvasása közben... Ne kérdezd, hogy sikerült...

Bocsi.

bio

Darkcomet 2011.02.04. 18:08:01

@bioLarzen: Sajnos ennél a játéknál is marad a warez, mert én nem találtam weboldalt, ahonnan legálisan meg tudnám venni.

Kiskaresz 2011.02.04. 20:54:17

utálom a focit nagyon de ez instant get :]

bioLarzen 2011.02.04. 23:40:51

@Darkcomet: Nyugi, 10 éven belül itt a fizetős Market :)

bio

Charles Eric Jambor 2014.03.25. 21:10:28

Olvassatok a konyvemet 'Tusks of Terror'
Charles Jambor 'enter if you dare'
1946 ota 'jatszom az aszal focit'

Google+
süti beállítások módosítása