Happy Birthday Androlib.blog.hu

Happy Birthday tooo Youuuu, Happy birthdaaaaay toooo Youuuuu, Happy Birthdaaaaaay Androlib.blog.hu, Happpy biiiirrthdaaaay tooo Yoouuuuu.

És igen, ezt is megéltük, 1 éves a blog! Kereken egy évvel ezelőtt írtam meg az első posztot és indítottam útjára az azóta, az Általatok egyik "legjobb és leginformatívabb magyar Androidos blog"-nak titulált oldalt és személy szerint nem gondoltam volna, hogy ennyi ideig húzza, azt meg pláne nem, hogy tényleg az egyik legolvasottabb, Androiddal foglalkozó blogok közé fog emelkedni és az Index.hu és a blog.hu-s közösség leglátogatottabb, ezáltal legnagyobb Androidos blogja lesz. Ez persze nagyban köszönhető azoknak akik szerkesztették / szerkesztik a blogot és nap mint nap ellátnak Titeket hírekkel és információkkal.

Nézzük az elmúlt egy évet számokban, mert a statisztikák mindig jók :)

Az elmúlt egy év alatt összesen:

  • 331 post született (+1 ami ez)
  • össszesen nyolc ember írt cikket (ebből jelenleg 4 aktív: Gery, Pacska, Readya, én)
  • A blog indulása óta 423.824 oldalletöltés volt
  • A leglátogatottabb napunk 2010. augusztus 31-én volt 6985 látogatóval
  • Havi szinten kb. 40.000 egyedi látogató nézi az oldalt
  • Havi szinten az oldalletöltés meghaladja a 100.000-et
  • Legtöbben a Google segítségével találnak ránk
  • Olvasóink 81%-a Windows-t, 14%-a Linuxot, 3%-a OSX-et, 2%-a pedig egyéb operációs rendszert használ
  • Olvasóink 41%-a Firefoxon, 26%-a Chrome-on,11%-a Safarin, 9%-a Operán, 8%-a Internet Exploreren, 1%-a Opera Minin, 4%-a pedig egyéb böngészőn követ minket nyomon
  • A Facebook oldalunkat eddig 650-en like-olták (augusztus eleje óta). A Like-ok 11%-a lányoktól származik. A legtöbb like-oló a 25-34 éves korosztályból került ki (50%-a a like-olóknak)
  • Összesen 587 ember törölte magát Facebookról, aki előzőleg like-olt minket (nem miattunk)
  • Steve Jobs egyszer hívott fel minket az elmúlt 1 év során, de akkor is leraktuk, mert azt hittük, hogy valaki viccelődik
  • Az aktív szerkesztők PDA megoszlása: Samsung Galaxy S, Acer Liquid, HTC Desire
  • A nem aktív szerkesztők PDA megoszlása: Samsung Galaxy Spica, iPhone 3GS
  • összesen 3490 kommentetet írtatok
  • összesen 7 ember lett kitiltva örökre a blogról
  • ideiglenesen kb. 10 embert kellett szankcionálni, általában 1 hetes pihenővel
  • A blogot olvasók kb. 5%-ának iPhone-ja van, vagy van otthon Mac-je
  • Az olvasók kb. 70%-a asztali gépről olvas minket
  • Az olvasók nem szeretik az Apple-s vicceket
  • Mi nem szeretjük az Android-os vicceket
  • A legrosszabb látogatottságú nap 2010. február 23-án volt, amikor csak én olvastam a blogot

Mindenkinek köszönjük, aki az elmúlt 1 évben olvasott minket :) Reméljük a következő évben is hasonló mennyiségű és minőségű információval tudunk ellátni Titeket, beszámolhatunk majd az Android további térhódításairól és tündökléséről, tesztelhetünk jobbnál jobb készülékeket és Veletek ujjonghatunk az újdonságok miatt.

Ha esetleg van valamilyen észrevételetek, javaslatotok, ami jobbá teheti a blogot, azt nyugodtan kommenteljétek és lehetőség szerint megpróbálunk változtatni rajta / bevezetni azt. :)

 


A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr992678943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Randalf 2011.02.22. 10:28:06

Gratula nektek! :) Csak így tovább! ;)

Kree 2011.02.22. 10:29:35

Gratulálok az első születésnapotokhoz! Látom Tomi jó hangulatban ébredtél erre a napra :)
Én csak néhány hónapja olvaslak titeket, mióta az SGS megvan, nem is bánom, hogy sokat foglalkoztok ezzel a készülékkel.
Remélem továbbra is megtartjátok az elfogulatlan posztok írását, mert szinte semelyik almás blogra annyira nem igaz ez, hogy már az iPhone-ról is szívesebben olvasok nálatok :)

nyuzella. 2011.02.22. 11:02:14

Nagyon ügyesek vagytok!
Csak így tovább!

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.02.22. 11:09:29

Boldog szülinapot!! Nekem tegnap volt :) Sok hasznos infóval lettem gazdagabb általatok, csak így tovább, az utóbbi időben mind a minőség mind a mennyiség rengeteget javult.

Bagameri_ 2011.02.22. 11:56:11

Boldog szülinapot! (Nekem is tegnap volt :) )

gp 2011.02.22. 12:30:17

Boldog szülinapot! (Nekem nem tegnap volt :D )

readya 2011.02.22. 13:12:37

Nekem meg a Tab teszt volt a 100. posztom. Jesszoké :)

--Behrooz-- · http://caffedream.blogspot.com/ 2011.02.22. 13:16:34

Gratula srácok, csak így tovább!!! ;)

Drizzt Do`Urden 2011.02.22. 16:22:03

Hajrá, nagyon szinvonalas blog-ot csináltok, csak igy tovább. Naponta olvaslak benneteket és öröm olvasni az app-okról szóló cikkeket és a telefon / PDA teszteket is.
Bár még nem vettem android-os telót, de nagyon sokat segietek abban, hogy majd jót, nekem valót tudjak választani és azt személyre tudjam szabni.
Boldog szülinapot és sok erőt és kitartást kivánok. A cél az első X elérése, és utána a következő...
:)

tsaabi 2011.02.22. 17:35:35

Csatlakozom az elöttem szólókhoz....KIRÁLYOK vagytok,én külön köszönetet szeretnék mondani Readya kollegának és Atinak is!!
Nélkülük már féltégla lenne az SGS-em....:)
Tsak így tovább és ezer köszönet a sok segítségért és jó ötletekért!!!
Mégegyszer GRATULA és HEPPIBÖRZDÉJ!!!!

Napi látogatótok:Tsaabi
Android Forever;)

lemonkeyface (törölt) 2011.02.22. 20:41:55

Éljen éljen! Isten Éltesse a blogot! Egyszerre fejlődtök (fejlődünk) az androiddal! Hajrá :)

GentleSpecter 2011.02.22. 22:08:10

Majdnem a kezdetektől itt vagyok, köszönöm a fáradozásaitokat és az információkat. Még sok-sok szülinapot! Köszönöm Nektek! :)

GentleSpecter 2011.02.22. 22:21:27

"A legrosszabb látogatottságú nap 2010. február 23-án volt, amikor csak én olvastam a blogot"

Ezt nehéz elképzelni, mert aznap tévedtem erre a blogra, még kommenteltem is itt: androlib.blog.hu/2010/02/22/elem_nelkul_nem_megy_1

AvgDvl 2011.02.22. 22:25:03

Heppi B-day, Androlib Blog,
hálás köszönet, amiért megtanítottatok Galaxy firmware-t flashelni.
Azóta frissítettem az SGH-G800-at is, pusztán sportból. ( meg főleg azért, mert fagyott)

Köszi a sok-sok cikket, infót, érdemes itt kezdeni a kutakodást.

LaxYka 2011.02.23. 08:58:22

Nohát egy napra esik a szülinapunk. :D

Még sokszor ennyit! ;)

Google+
süti beállítások módosítása