Update! Pénteken érkezhet a Cut the Rope Androidra

2011.06.24. 07:10 pacska

Viszont azt még nem tudjuk, hogy melyik marketbe. A twitteren posztolták ki ezt a képet a fejlesztők, némi misztikumot csempészve a megjelenés köré. A kép szerint pénteken érkezik a játék a ....... (Amazon?) app store-ba.

A Cut the Rope egy igencsak nagy népszerűségnek örvendő iPhone-iPad játék, viszonylag egyszerű játékmenettel. A hajtás után videó a játékról, hogy tudjátok miről van szó.

Update: a Getjar marketbe érkezett meg a játék, ez annyival jobb mint az Amazon, hogy nem szükséges regisztrálni, simán a telefon böngészőjéből menjetek az m.getjar.com címre, keressétek ki a játékot és töltsétek le az .apk-t. A letöltött .apk-ra bökve tudjátok installálni a játékot.

 

 


Címkék: hírek játék the android rope cut

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr273002177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

denyboy 2011.06.21. 18:22:22

Szia, én már lassan 4 hónapja játszom ezzel a játékkal, Galaxy S-en. Szóval már létezik andoridra.

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.06.21. 20:04:45

@denyboy: az nem valami klón lesz? Hivatalos még nincs androidra.

denyboy 2011.06.21. 20:25:23

Cut the rope a neve. Pontosan ugyan így néz ki és már jò messzire eljutottam vele. Adsz egy mail címet elküldöm az apk-t. Szerintem nem klón. Tök ugyan ez. 2 hónapja megvan

Pica 2011.06.21. 22:17:44

Hát én sem értem. 4.0.0-ás verzióval tolom én is hónapok óta egy Galaxy Gio-n. A videóban lévő összes pályát kitoltam már. Utolsó doboznál tartok.

szabi113 2011.06.21. 22:53:59

Van egy klón, annak "rope cut" a neve. De egy pár hónapja kint van már ez is.

De ezek szerint akkor az valami béta változat volt (mondjuk nem is működött a multouch benne).

szabi113 2011.06.21. 22:56:59

De addgis itt van a burn the rope. Szintén nagyon elmés és nagyon népszerű iOS-en. Ez is kb. egy-két hete érhető el androidon.

market.android.com/details?id=com.bbb.btr

Darkcomet 2011.06.22. 06:50:05

Az csak egy kínai klón. Nem hivatalos. Ugyan ez a kínai cég klónozta a Cover Orangét is. Megszólalásig olyan, mint az eredeti, de nem a hivatalos cég fejlesztése.

readya 2011.06.24. 11:11:29

Amivel hónapok óta játszotok, az az iOS játék kínai portolása, ami pontatlan, nem működik benne a multi touch és főleg nem az eredeti játék. A hivatalos most jött meg. ennek legalább rendben van a fizikája.

Alte 2011.06.24. 13:52:24

Letöltöttem a Getjar-ról, ki is próbáltam. Tetszik a játék, de hat-nyolc perc játék után már forró a telefonom (X10). Nektek volt ilyen?

Pica 2011.06.25. 09:23:53

Rendben van a fizikája, ami miatt sokkal gyorsabb a cukor mozgása, sokszor nem lehet reagálni, mert össze-vissza pattog. Multitáccs ebbe a játékba felesleges, anélkül is meg lehetett csinálni a pályákat. Másik, hogy szaggat 800-as procin. Az van, hogy a kínai tákolmány nekem jobban tetszett. Akik játszottak a régivel, azoknak milyen az új?

Darkcomet 2011.06.25. 11:04:28

A hivatalosnak jobb szerintem a fizikája, viszont jóban is eszi a procit. Nálam SGS 1-en lassabban is indul el. A kínai hasít, mint az olajozott villám, és kevésbé melegszik a telefon. Viszont kevesebb benne a pálya, meg néha igen bután viselkednek benne a cuccok.

tsaabi 2011.06.25. 20:08:15

@Pica: Szia.
Én végignyomtam a kínait is,de az eredetihez(amit 1 délután alatt kivégeztem):)képest szerintem nem ér egy forintot sem!Én úgy éreztem a gyári sokkal pontosabb és játszhatóbb!! SGS-sel nyomom nekem nem melegszik,legalábbis nem extrém módon!!!
Üdv.Tsabi
U.i:a multitaccccsal:)pedig egyszerűbb szerintem.

readya 2011.06.26. 00:08:50

Nekem 2.3.4-el fut az SGS és egyáltalán nem melegszik. Vagy a telefonnak vagy a Cut The Rope-nak tesz jót a Ginger, de frankón jól viseli az órákig nyúzást. Én még nem végeztem ki, de pl pont most a 6-14-en nagoyn jól jött a multi touch, hogy egyszerre tudtam két pumpát is nyomni. Biztos meg lehet oldani anélkül is, de szenvedjen vele, akinek nem az eredeti van meg. Ja, abban ez a box benne sincs.

Darkcomet 2011.06.26. 08:49:06

Ezek után jöhetne már végre a Cut the Rope eredetije is.

Google+
süti beállítások módosítása