Vatera Vs. Google Play fail - Itt már nem tudják befogni a pofádat

A Vatera nevű ügyfélkezelésből negatív iskolapélda régóta jelen van kicsiny országunk piacán és amellett, hogy az egyik leglátogatottabb honi aukciós portál (mert csak ez van ugye) méltán híres arról is, hogy az ügyfeleivel úgy bánik, mint a kutyával, vagy éppen nem bánik sehogy és hagyja őket a problémáikkal a levegőben lógni. A Homár tele van a róluk szóló sztorikkal, volt, akinek simán átírta a nevét, aztán miután az reklamált kivágta, mint macskát székletet üríteni, de mostanság divatba jött nála az is, hogy az el nem adott termékek után is kiszámlázza a jutalékot és nem csak a termékfeltöltési díjat, ergo ha eladtál ott ha nem, szépen be fognak rajtad vasalni minden fillért, amit csak lehet. Nem is olyan régen én is így jártam és hiába bizonyítottam egy email thread-del, hogy tőlem ugyan át nem vették a terméket, az egyik hóhér alkalmazott pedig diplomatikusan megírta email-ben, hogy Ő ugyan leszarja, hogy nem adtam el, fizessem be a jutalékot. Az accountomat azóta zárolták, mert a pénzt hülye lettem volna kifizetni, úgyhogy gondolom a vezérigazgató azóta az én behajtási papírjaimra onanizál, amihez innen a kis fotelemből ülve is jó szórakozást kívánok. Üzenném, hogy nyugodj meg, megkapod a 3.000 forintodat és nesze, itt van mellé egy ingyen promócikk is.

vatera_mekkora_szar_ez.jpg

A másik igen hírhedt szokása az Allegroup-nak az, hogy égen-földön moderál és ahonnan csak tudja kiírtja az őket fikázó, - bár valójában csak a szomorú valóságot vázoló -  felhasználókat, úgyhogy Te kedves olvasó jobb, ha kétszer meggondolod, hogy a Facebook-jukra panaszkodni, vagy segget nyalni mész, mert hamar tiltólistán találhatod magad. Az ügyfélszolgálat persze ehhez mérten van felépítve: van az oldalon egy form, amin beküldheted a panaszod, aztán vagy történik valami, vagy nem. Általában semmi reakció nincs, max csak akkor, ha tartozol és a szádba rágják, hogy azt ugyan bármi is lesz, ki fogod fizetni. Aham.

A Vatera persze tele van húsz píécsdís szakemberekkel és gondolom az egyik bullshit meetingen felkerült a Don Corleone Nagyfőnök elé, hogy ideje lenne mobilappot is csinálni ehhez a meseszép és csodasite-hoz, ahol még több deal, még több konverzió és még több AV meg CT lesz és persze bevétel és ez milyen jó lesz mindenkinek. Persze ezek az agyasok egy dologgal nem számoltak, mégpedig azzal, hogy a Google Play sajnos nem az övék és ott nem fognak tudni moderálni. A marketing persze ment, hogy töltsétek az appot, ami akkora szar lett annyi hibával van tele, hogy bár jó ideje kint van, még mostanság is sokan használhatatlannak minősítik. A kommentek szépen gyűlnek, nagyon nagy részük magyar virtus szerinti savazással van tele és a Vateránál feltehetően kapkodja a fejét a sok végtelenül korrekt és lelkiismeretes szakember, mert ebbe a folyóba Ők már gátat rakni nem tudnak.

vatera_kommentek.jpg

Hatalmas ötletként bevezettek végre egy publikus email címet, bízva abban, hogy nem a Play-be kerülnek a dorgáló kommentek, de ugyan ki használná azt és különben is, mi ez a hozzáállás? A normális, emberi és üzleti panaszaidnak nincs egy email cím, de ha nyílt fikázás kezdődik, egyből előkerül egy a fiókból?  Tisztel Allegroup: Legyetek már reálisak. Úgy bántok a felhasználóitokkal, mint utolsó szemétláda mocskos alja néppel, akit tudtok lehúztok, nem segítetek semmiben és ha egy ember bebukja az accountját 3.000 forint miatt, akkor simán kitörlitek és arra nem gondoltok, hogy az még behozna 100-200e forintot is a jövőben. Ezek után meg csodálkoztok, hogy ha amúgy is egy még bétának sem nevezhető valamit feltöltötök a Play-be, mindenki szét fogja savazni?

Adnék szívesen egy jó tanácsot Nektek, de nem teszem, mert ha 10 év alatt üzletileg, szakmailag és emberileg eddig sikerült eljutnotok, akkor teljesen fölösleges és magammal szemben is megalázó lenne, ha még segíteni próbálnék rajtatok. Inkább azt mondom, hogy amit főzetetek azt egyétek is meg. Jó étvágyat.

A Kedves Olvasóinkat pedig arra buzdítanám, hogy szedjék le ezt a kiválóan sikerült alkalmazást, próbálják ki, használják élvezettel, aztán értékeljék szívük szerint. És őszintén. Mert itt végre annak lehet lenni, éljen hát, a Google Play! A posztba pedig várjuk a gondolataitokat a témával kapcsolatban. Figyelem! A Vaterát éltető, támogató és magasztaló kommenteket töröljük, a kommentelőt pedig örökre kitiltjuk! Azt tanultuk tőlünk okosabb emberektől, hogy ezt így kell csinálni.


A csodavateraprealfa verzióját innen tudjátok letölteni:

google_play_icon.png


A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr45798683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyalógép 2014.02.05. 02:47:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Vatera főként az eladókat szívatja, a vevőket probléma esetén egyszerűen csak leszarja.
Mivel még nem volt problémás ügyed, ebből következően a véleményed sem releváns.

agostonl 2014.02.05. 03:22:18

A zsibvasar.hu senkinek sincs meg?
Nemigen terjedt el, pedig lenne benne fantázia.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.02.05. 03:36:06

@nyalógép:

"Mivel még nem volt problémás ügyed, ebből következően a véleményed sem releváns."

Már csak azért sem releváns, mivel nem nyilvánítottam véleményt. Tudom, hogy két eset nem alap a véleményalkotásra.

Csak tesztelni akartam a posztolót, vajon tényleg kitilt-e. :D

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2014.02.05. 04:25:55

volt egy idő fenn volt vagy 50-60 termékem adtam vettem fizettem mint a katonatiszt.Szinte minden vásárlásomat ott intéztem.Történt egy hónapban valami 900 forint tartozás miatt felfüggesztették a fiókomat, leszedték az összes termékemet és fenyegettek. 3 hónap alatt tudtam törölni magam, Megkapták a 900 forintjukat és azóta nagyon ügyelek rá, hogy még a környékét is elkerüljem a vaterának. Mocskos undorító retek banda.Az ügyfélszolgálat meg olyan mintha egy mesterséges intelligencia kísérlet lenne, és robotokkal levelezne az ember.

Morgan kapitány (törölt) 2014.02.05. 06:26:40

@butter-k: A robotokban sokkal több az empátia :)

Kilencágú Faszkorbács 2014.02.05. 06:28:24

Szerencsére sosem volt közöm hozzájuk, és azt hiszem, ezután sem lesz.

Pipas 2014.02.05. 06:31:20

Annó egy antik könyvre licitáltam, az ár elszállt 2 ezer forintról 60 ezer forintig egy pillanat alatt. Aztán rájöttem, hogy az antikvár egy másik loginnal a saját árucikkére licitál.

Írtam egy levelet a vaterának, semmi válasz. Nézegetem az antikvár értékeléseit, ott egy szöveg, ahol egy velem hasonló cipőben járó ember azt írja, hogy a vatera hivatalos válasza szerint "az önlicit kivételes esetben megengedett".

Hát ez a vatera ilyen cég, simán különmegállapodást köt a csalókkal a vevők átverésére!

Amúgy a vaterán kizárólag magyar nyelvű könyvet szabad venni, minden másra ebay. Ma már a vámolást is elintézik az ebayesek, úgyhogy én behozatali vámot is németországban fizetek, annak ellenére, hogy Magyarországon lakom...

Biyadhoo 2014.02.05. 06:38:03

A vakera egy ősi román cég. NEM ÜZLETELÜNK OTT. Pont.

kpityu2 2014.02.05. 06:43:31

Érdekes, mert az Aprod elég jó kis app (azt leszámítva, hogy hajlamos a fagyásra, és csak a Clean Master tartja életben), de a vatera app agy rakás kaki.

teknoc erno 2014.02.05. 06:44:06

szerintem a Vatera Magyarország tükörképe, aki tud csal rajta, maga a cég gagyi, mindenki mindenkit átver, aztán ha véletlenül őt verik át, akkor idejön mocskolódni... de azért ha nyereség van, esetleg mások átveréséből, akkor azért jó! Hát ezért él és virul a vatera a sok fikázás ellenére és ezért piacvezető... szal nem ősi román cég, hanem ősi magyar...

EXLEXMAN 2014.02.05. 06:46:51

Ez a cikk QVA jooooo! A VATERA meg az ostoba menedzserritol lett ilyen mert azt gondoljak Istenek. Koszonom a cikket:indulhat egy mukodo es emberseges mas fele modell!!!!

Pipas 2014.02.05. 06:53:45

LMV: lehet más a vatera... :D

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.02.05. 06:55:48

Én sosem fizettem ki nekik a jutalékot, miután másfélmillió értékben adtam el 2007-ben rajtuk keresztül.

Algopirin 2014.02.05. 07:23:50

azóta szar mióta a geci zsidók felvásárolták. ahelyett hogy hazamennének izraelbe a köcsög biboldók. pfejjjj mocskosgecik

Szilv Eszter 2014.02.05. 07:24:18

@teknoc erno: nálad a pont. Úgy hisztizik itt mindenki, mintha legalábbis kötelező lenne vaterázni...

Szűcslaci 2014.02.05. 07:27:58

Nem szeretem a Vaterát - de használom. Főleg vásárlásra. De eladóként is megjelentem rajta, húsz-huszonöt cuccot toltam ki ott. Egy dologban azért megvédeném őket: létezik egy felhasználói szerződés, szabály, stb. az eladók részére. Magyar ember persze kijátssza, ahol csak tudja. Hirdetsz pl. 8-as csavart, tíz forint / db áron. Vevőnek kell 100 db, de nem üt le, csak egy darabot. Megkapja az elérhetőségedet a Vaterától, Te kifizeted neki az egy db csavar után járó jutalékot, eladod a 100 db csavart. Egy hét múlva megint kell 100 csavar az embernek, de akkor már egyenesen hozzád megy - a Vatera már kiesik onnan, hiába hirdeted a csavarokat továbbra is. Másik: felteszed az autód két milláért, megjön a licit, lezárod, megegyeztek, majd közösen "sikertelen" tranzakciónak minősítitek: a Vatera szopjon. A kamu regekről meg ne is beszéljünk, ahol nincs cím, az árut közterületen adja át, vagy postázza, van egy freemail meg egy feltöltős mobil. Új cuccokat árul, nagy forgalmat generál, milliókkal lép le a Vaterától - illetve csinál egy új reget. És ilyenből nagyon sok van.

Shopping 2014.02.05. 07:36:57

Tényleg géczi egy társaság.

Csak ha muszály!

2014.02.05. 07:49:20

Közel 10 éve vagyok Vaterás. Sajnos, ha valamit el akarok adni, vagy venni, nincs nagyon más alternatíva. A többi oldalon egyszerűen nincs sem érdeklődés, sem semmi kínálat. Jutalékban 200e-ret ott hagytam már, de ha segítség kellett, mert átvertek, akkor abszolút magadra hagynak. Az el nem adott dolgok után is már beszedik a jutalékot és apelláta nincs. Undorító egy cég!

Retekbácsi 2014.02.05. 07:49:45

Azert az arnyaltabb kephez hozzatartozik, hogy a google play ertekeles elegge egy trollszakadek.
Jelen esetben lehet, hogy valoban van alapja, de igen szorakoztato, amikor eroforras igenyesebb cuccok azert kapnak egy csillagot, mert nem futnak a hulladek 50 forintos mobilon. Vagy mert nincsenek magyarul. Vagy mert tul nehez a jatek. Vagy mert nem zold. Vagy mert zold.

Infomaker 2014.02.05. 08:06:03

Ruhákat árulunk ott, havi 60ezret fizetünk jutalékot, egyelőre ez van, nagyon sok a vevő ott. Máshol nem lehetne hirdetni, egyszerűen nem jönne vevő.

Csokáv 2014.02.05. 08:29:00

@Szűcslaci: Egyetértek. A balkáni ügyfeleknek balkáni szolgáltatója. Viszont ezt egy szolgáltató nem tehetné meg, hiába rossz neki, mert mint látható, a 3000Ft-on való b*szakodás miatt bármikor jöhet egy néhány ezer főt elérő negatív cikk. Röhögök. :)

2014.02.05. 08:30:27

Állati ostoba hozzáállásuk van a felhasználóikhoz és ahogy írták feljebb is,egyes számú közellenségként kezelik az eladókat.
Miután még a levegővételt is kiszámlázzák jogtalanul (még egy bankot is kenterbe vernek a semmiért való számlázás terén)-így már én sem szoktam használni.Fel nem fogják ésszel azt sem,hogy ha nincs eladás mert le van rohadva a gazdaság,akkor bevétel sincs.Nem hajlandóak tudomásul venni azt sem,hogy őket is sújtja a válság és a pénztelenség.
Inkább kimegyek a bakancsos piacra,vagy az antikoshoz ha valami érdekes régiségre vágyom, a vatera meg szopogasson ragacsos lófaszt kínjában.

2014.02.05. 08:38:59

@badogosmester: A tény az,hogy rohadt sokba kerülnek vaterának a szerverek és a gigantikussá nőtt cég sok kis buzi moderátora meg kockafejű programozónak kikiáltott balfaszkája (akik gondolom hogy baromira ki tudnak bontakozni az elnyomó román főnökség alatt)+ a többi szerencsétlen akik még ezeknek dolgoznak+ a behajtó bázis.
Túl nagy a gépezet és nincs ami kitermelje a milliárdos bevételt.Hát sok nagy birodalom bukását okozta már az,hogy túl nagy volt és irányíthatatlan.
Ezekkel is kb ugyan ez a helyzet mindamellett hogy ostobák is.
Azt hinné az ember,hogy magánvállalkozás és profitorientált,de nem.Csak a rövidtávú profit ami érdekli őket ,tehát a menedzsereik is szarok.Ez az igazság.A marketinges tré,egy szóval igazi ökrök irányítják az egészet,aminek lassan de biztosan meg lesz a negatív eredménye.De ezt én már akkor borítékoltam nekik,amikor a használt cikk piactér jelleget megszüntették és tele nyomták új kínai vackokkal.

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2014.02.05. 08:41:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Eladóként nem vagyok jelen, de eddig kétszer vásároltam a Vaterán. Simán ment, nem volt semmi gond. "

Ennyit azért még ne írj bele az önéletrajzodba.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2014.02.05. 08:44:54

@Jóképességű Takarítónő: Ez a Vatera Beta bevezetés is elég viccesre sikerül, mert látszik ezerrel, hogy senkit nem érdekel az új felület. Ha átáll akkor lesz még szép háborgás majd, ezt sem így kellett volna és nem is így szokás megoldani...

Mérges 1234 2014.02.05. 08:47:05

Összesen ha 60 ezer Forint értékben adtam el ott dolgokat 5 év alatt, és engem is többször rommá szívattak, indokolatlan számlázásokkal, stb.... Behajtót is küldtek egy 120 Ft-os tétel miatt, amit én ráadásul nem is ismertem el.....

Vevőként az embernek nem esik bántodása az igaz. De az eladókat tényleg szopatják.

2014.02.05. 08:47:57

Tízmillió forintért, helyre tenném náluk a dolgokat,mind az optimalizálás terén,mind a menedzsment terén és kapnának pár használható tanácsot.

2014.02.05. 08:48:06

@badogosmester:

1. attól, hogy nem tudok tojást tojni, még meg tudom állapítani, hogy egy tojás záp.

2. az androidot normál rendszerre cserélni, hja :DDD hülyegyerek! (amúgy te mit fikázod, amíg nem tudsz jobbat alkotni, a saját érveddel?)

3. annyi pozitív értékelés van, mint negatív, tehát nem ennyire rossz a helyzet... Te jártál már a google play-en, aranyapám? Ha egy app átlaga mondjuk 4,2 alatt van, akkor igencsak gondolkodós, hogy egyáltalán kipróbálja-e az ember. De egy 3,1-es átlag egy köpésre van a "tönreteszi a géped, ne tedd fel"-től.

ennyire sötét nyilván nem lehetsz, max érdekből, úgyhogy üdv a többi vatera-alkalmazottnak is :)

2014.02.05. 08:49:48

@Tomi from Space: Ezt is lehetett borítékolni már előre.
Fogjuk fel úgy,hogy a dél afrikai román foglalkoztatott pár kockafejet és itt hagyott az országunkban egy kis pénzt.
Különben megbolondulsz a gondolattól,hogy mekkora baromságokat csinálnak:)

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.02.05. 08:57:26

@milliliteratura:

Leszarom. Amikor kereskedtem náluk, Mo-n éltem egyébként.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2014.02.05. 08:57:31

Van még aki beírja a böngészőbe a Vatera címét?
2009 óta azt sem tudom élnek-e, halnak-e...

KCB 2014.02.05. 08:57:39

Ha egy kisboltba ott hagyok 5000 forintot, már hálásak, ha minden hónapban ott vásárolok, már előre köszönnek.
A vaterának több mint egymillió forintot fizettem jutalékba, de mindig úgy kezeltek mint egy kivert kutyát. Kaptam 3 figyelmeztetést, az utolsó az volt hogy megemlítettem egy kapcsolódó termékemet a hírdetésben. Kitiltottak érte. Írtam nekik hogy miért jó hogy havi 20-30 ezret fizetek és kitiltanak egy ilyenért. Le se szarták. Valószínűleg az agyahalott robotmajmuk nem tudta értelmezni a kérdést.
Szóval többet nem mentem vissza. (mivel legálisan kereskedtem, nem kell azon rugózni adóztam-e)
És ez még csak az ügyfélszolgálat volt! Azt a 2000 évek középiskolás szintű alkalmazásukról nem is beszélve, valszeg 20 ember talicskázza a pénzt napi 12 órában, ha van fél embernyi befektetni való pénzük akkor felfogadnak egy középiskolást hogy hegesszen rajta egy kicsit, de amint ismét ki tudnak fizetni egy talicskást, felveszik és megint leáll a fejlesztés. 5-10 perces melókkal csodát lehetne tenni a rendszerükkel de 10 éve nem képesek megcsinálni.
Helyette inkább a szabályzatot nyüstölik hogy még inkább a feketézők paradicsoma legyen.

MiKeyRuLeS 2014.02.05. 08:57:43

Pár műszaki cikket adtam el (és próbáltam eladni) náluk, de valóban erősen szívatnak. A legérthetetlenebb ügy nálam az volt, hogy (gondolom) stróman nevű, frissen regisztrált "vevők" egyből leütötték a portékámat, majd mindenféle hazugsággal húzták az időt és soha nem fizettek. Ráadásul a negatív feedback-jeimre olyan hazugságáradatot kaptam, hogy csak néztem. És ilyen többször is előfordult egy (1!) termék értékesítésekor.
Később rutinos lettem, az első ilyen eset inkább az angol/francia/német ebay-re mentem, ahol talán alacsonyabb áron, de biztonsággal megvették.

Borbély Tibor 2014.02.05. 08:58:29

Az én 350 Ft-os Vatera ügyem a Budapesti Békéltető Testület-nél van, tárgyalási szakaszban. Itt is azonos tételeket kétszer is számláztak, és nem ismerték el a hibát bármennyi levelet is írtam nekik.

2014.02.05. 09:02:48

@Borbély Tibor: DDDDDDDDDD bocsi de nagyon jókat nevetek ezeken a kommenteken.
350 forint kemény összeg és egy egy bliccelőt is simán lenyom érte 3 közterület felügyelő.D

teotwawki 2014.02.05. 09:13:49

Nem akarom mentegetni a Vaterát. Nem is tudnám, mert nem volt még hozzájuk semmi közöm. Viszont annál több a Google Play-hez, mind fejlesztőként, mind csalódott felhasználóként egyaránt. Egyrészt a felhasználók iszonyat sötétek és bunkó parasztok tudnak lenni. Fogalmuk sincs mekkora meló van egy viszonylag egyszerű Android alkalmazással is. Másrészt meg az android alkalmazások 99% olyan übergagyi minőségűre van megcsinálva vagy csak direkt rosszra tervezve, hogy a felhasználnak nem is nagyon van más lehetősége, mint a világba kiáltani csalódottságát.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2014.02.05. 09:15:28

A vateránál én is ezzel a fajta reklamáció kezeléssel találkoztam. A reklamálás automatikusan felhasználó kitiltásba torkollott. Azóta kétszer próbáltam regisztrálni, kétszer nyelték be a 100 Ft-ot. Harmadszor nem fogok, találtam jobb, ingyenes felületet.

2014.02.05. 09:15:30

@teotwawki: A tervezett elévülés egyik gyorsabb verziója az android.:)

teotwawki 2014.02.05. 09:15:54

ja, és még annyit, hogy a magyar Play felhasználók messze kiemelkednek a nemzetközi mezőnyből, ha bunkó parasztságról van szó, pedig a Play-en aztán már tényleg elég nagy a verseny

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2014.02.05. 09:16:41

@teotwawki: Most azt írtad le: Direkt szartunk az asztalra. Bár nehéz volt kinyomni, mert kemény volt....

Mérges 1234 2014.02.05. 09:26:05

@teotwawki:

"Fogalmuk sincs mekkora meló van egy viszonylag egyszerű Android alkalmazással is."

Hát egy egyszerű alkalmazssal azért nincs akkora meló, mivel az android api, és sdk tényleg kurvára fejlesztőbarát, még a leghülyébbek is össz tudnak benne kattintgatni egy app-ot. Ez útóbbi, ami látszik a minőségen......

Andie 2014.02.05. 09:38:02

Hobbi szintű vaterás vagyok, szerintem a kezdetek óta, mikor még épp csak pár user volt. Néhány dolgot adtam el, mobiltelót, elnyűtt autógumit, ilyesmiket. Ezekkel nem is volt bajom, köszönhetően a korrekt vevőknek, gondolom :)
Viszont idén nyáron a főoldalon egy hirdetés fogadott: Oakley napszemcsi 1ft-ról, NMÁ! No, mondom bepróbálkozok, úgyis kell már, a régi Polaroidom el van erősen kopva. Sajna nem voltam elég rutinos, csak azt néztem, hogy az eladó már többezer eladáson van túl, de az értékeléseit nem néztem meg tételesen. Licitáltam a napszemüvegre, voltunk páran versenyben, gondoltam 10ezerig felmegyek, annyiért szoktam venni ilyesmit. No, valami 6000-nél elfogytak a versenytársak, nyertem.
Kb 1 hét alatt az eladó postázta is a cuccot, de persze utánvét nem játszott, csak előreutalás! Belementem. Aztán jött postán egy műanyag hulladék, kinai 100 ftos szarkupac, ami 10 méterről tényleg Oakley Oilrignek tűnt, de kézbe fogva a fent említett minőségű hamisítvány volt.
Jeleztem ezt a csajnak mailben, nem reagált. Elolvasva az értékeléseit, láttam már, hogy sokan panaszkodnak, mindenféle hamis cuccot árul, nemcsak napszemüveget, de tableteket, gps-eket, telefonokat. Mind arra panaszkodott, hogy bár külsőleg minőséginek tűnik, belül kacat bóvli.

Jeleztem ezt a Vaterának, hogy tán fel kéne lépni az ilyenek ellen, mert látszólag fék nélkül garázdálkodik a user. A vatera válasza: nincs módjuk kivizsgálni az ilyesmit, próbavásárlást sem csinálhatnak, ennyi, így jártam, sajna a vatera nem tudja garantálni a cuccok eredetiségét, valódiságát, működését, stb...
Az csak hab a tortán, hogy én jóhiszeműen "semlegest" adtam a hüje picsának, kommentben leírtam, hogy egy 100 ftos gagyi szart adott el "eredeti OAKLEY!" megnevezés alatt, sehol nem írta, hogy ez egy másolat, egy replika, vagy akármi, de én oly jószivü vagyok, hogy nem húzom le. Erre ő kőkemény NEGATÍV-ot adott rám, és lehordott mindennek, mert ilyeneket merek írni, hogy ő hamisítványt árul.
Ennyi.
Az már csak extra, hogy ugye nemrég önkényesen átírták mindenki nevét, mert ők épp fuzionáltak egyéb, nemzetközi adatbázisukkal, így a 10 éve használt és őrzött nevek mentek a kukába, azt kaptam Andie_12A5cxyz -t. Köszönöm szépen.
Na nemtom azóta voltam-e az oldalukon, de ha igen, nyilván csak tévedésből...
Ebay, apród, express, tinydeal, stb. Hajrá!

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2014.02.05. 09:42:11

@Andie: Megyjegyzendő, hogy az Apród is az övék :)

Fausto(tm) 2014.02.05. 09:44:23

Becsületes, kis forgalmú eladó voltam a Vaterán, aztán jött egy szabály váltás (nem tudom érvényben van-e még), miszerint akkor vagyok jogosult kérni az eladási jutalék törlését, ha a vevő értékeli sikertelennek az eladást. Ezzel az a baj, hogy ha a paraszt, 0 pontos felhasználó megveszi a terméket, majd nem veszi át, nem fog sietni, hogy korrektül lezárja az adásvételt, hanem leszarja és többet be sem lép. Én meg hiába bizonygattam, hogy nem vették át a cuccot, nem foglalkoztak vele. Úgyhogy befizettem, azóta amit eladási jutalékra költenék, inkább megbeszélem a vevőkkel, hogy zárjuk sikertelenként és annyival olcsóbban adom.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.05. 09:45:18

Az egyik kollégám mesélte, hogy jelezte a csodás és informatív Vatera-fórumon, hogy a leendő új oldalon a személyes adatok kezelése enyhén szólva is problémás (mivel egy eladás után simán kiadják a másik félnek eladó/vevő regisztrációkor megadott lakcímét és minden elérhetőségét - holott egy e-mail cím és egy tel.szám épp elég lenne a kapcsolatfelvételhez). Ezt akkor többen is kifogásolták, minden ezzel kapcsolatos hozzászólás eltűnt.
Egy percen belül kapott egy e-mailt, hogy törölték a hozzászólását mivel "nem megengedett a Vaterával kapcsolatos félre vezető és valótlan információk megjelenítése", és hogy ezentúl a hozzászólásai előzetes moderáció után jelennek meg.
Ott is hagyta őket a picsába'.

2014.02.05. 09:49:33

@Szűcslaci: igen igen, pont az ilyen csalók miatt válik ÉLHETETLENNÉ ez az ország. A bkv blicceléstől kezdve mindenhol átverünk mindenkit. Az állam meg minket szopat cserébe. Ez egy oda vissza csaló háború és tök élhetetlen ez a rendszer. Nyilván a vatera is bekeményít amikor sorozatban verik át a fejüket. És ezt leginkább a becsületesek szívják meg. Azok meg idejönnek fikázni a vaterát.
De a másik oldalt te írtad le jól.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2014.02.05. 09:52:14

@Fausto(tm): A szabály perpill az, hogy ha 21 napig nem értékeled az adásvételt, mint eladó, akkor ha nem is adtad el és később úgy értékelitek, hogy az adásvétel nem jött létre, akkor is ki kell fizetned a jutalékot.

Na most a szar dolog az, hogy, ha nem veszi át a vevő, Te negatívot adnál, de tudod, hogy akkor negatívot kapsz vissza, ezért várod, hogy a "vevő" értékeljen semlegessel, hogy utána be tudd negatívozni. Ilyen persze nem lesz, a vatera kikényszeríti belőled a semlegeset így gyakorlatilag normálisan jelezni sem tudod majd másoknak, hogy az adott vevő egy szemétláda. Engem a farmavik nevű felhasználó szopatott meg így és miatta buktam 3000 forintot, aztán még azzal is fenyegetett, hogy meg akar verni, szóval innen üzenném neked Viktor, hogy a kurva anyádat azt!

JohnHenry 2014.02.05. 09:57:15

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: tehát nem elég, hogy trollkodsz minden poszt alatt, még csalsz is?

oldkarak 2014.02.05. 10:01:25

@somewhat damaged: az azért ne zavarjon, hogy több a pozitív értékelés, mint a negatív! Én kifogásoltam, hogy az áru tulajdonságai iránt érdeklődőnek csak e-mailben tudok válaszoln, tehát vagy kiszolgáltatom a címemet bárkinek, vagy nem válaszolok. Az e-mail cím kiszolgáltatását meg a törvényesség szempontjából megkérdőjeleztem. Nos, a bejegyzésemet TÖRÖLTÉK. Tehát így csak a pozitívumok maradnak benn.

Andie 2014.02.05. 10:03:09

@Tomi from Space: Hoppá :) Mindig tanul az ember...

R9naldo 2014.02.05. 10:06:30

aprod, jofogas, zsibvasar, ebay...van itt alternatíva kérem! Szerencsére hamar rájöttem mekkora egy trágya, lenyúlós banda a vatera és váltottam ezekre. Azóta boldog és kiegyensúlyozott az életem! :)

dr kíváncsivagyok 2014.02.05. 10:17:47

Ritka egy mocskos tarsaság ! A tesz-vesz is az volt még az osszeolvadás elott is !

Lady Ann 2014.02.05. 10:19:10

Valaki elmagyarázná a vatera béta koncepcióját? Egyszer rendeltem rajta valamit, amit óvatosságból személyesen akartam átvenni, erre a vb előre ki akarta fizettetni velem az árát (?!?), nem lehetett másképp továbblépni, úgy hogy becsuktam az oldalt. Addig megérkezett az eladó elérhetősége. Ennek mi értelme?
A másik, hogy a meglévő értékeléseket miért nem viszi át? És miért lehet mostmár 3, egymástól független helyen terméket hirdetni? A béta miért nem lát rá a sima oldalra? És mi szükség van a teszveszre?
Ja és se vevőként, se eladóként semmi segítséget nem kaptam az ügyfélszolgálattól...

2014.02.05. 10:24:39

"Amennyiben az új béta állapotban lévő oldalunkra (beta.vatera.hu) is feltölti a terméket, úgy ha az egyik oldalon érkezik rá licit vagy megvásárolják azt, akkor a másik oldalról azonnal távolítsa el az aukciót, mivel ellenkező esetben akár ketten is megvásárolhatják ugyanazt a terméket."
Tehát fizessek a vaterának, a bétának, a teszvseznek lassan, ha egy kibaszott terméket fel akarok tölteni. Nem beszélve a fent belinkelt faszságról. Mi a tetves kurva anyjuknak béta? Vagy ne legyen, vagy ne rajtam tesztelje, vagy ne kelljen már NEKEM arra figyelnem, hogy véletlenül éjjel 3 óra 40 perckor két licit esetén az én krva anyámat a két vevőnek én magyarázzam el, hogy nem én vagyok a fasz hanem a vatera.
Ekkora egy szarrágó bandát én még nem értem. Ha licit van a cuccomra, de a "kedves", gyökér nem kéri a terméket, miután leütötte (a vatera SEMMIT nem tesz azért, hogy behajtható legyen ez, áthárítja a jogot rám) és ugrik az összes kiemelésért kifizetett pénzem, mert azt bizony a vatera sikertelen aukció esetén is kiszámlázza, és nem terheli át a GYÖKÉRRE, ezáltal ki is a GYÖKÉR? Buktam a kiemelést, feltehetem újra, buktam 3 hetet, és fizethetek a kiemelésért újra és egyáltalán nem biztos, hogy nem lesz a második nyertes is egy GYÖKÉR, aki miatt megszívom, mert a vatera nem véd meg az ilyenektől. Ha írsz a supportnak, az kb annyi, mintha az ablakon kívül ugráló cinkéknek mondanám a bajom, olyan szinten leszarnak. Fasznak van felhasználók korlátozása opció, ha a "teljes jogú tag"-okat nem lehet szűrni vele. Teljes jogú tag a vaterának az olyan tag is, akinek 80 aukciója után 9 negatív és 13 semleges van (valószínűleg az is negatív, csak kijátszotta a köcsög). Elbaszott egy béna banda. Ha van valakinek fake fészbúkja, nyugodtan bemásolhatja nekik ezt a hsz-t.

dr kíváncsivagyok 2014.02.05. 10:29:31

Engem kétszer is felfuggesztettek 10 - 15 ft - szerintuk - szándékos jutalékelkerulés miatt , holott csak elnéztem valamit...
Reklamálni , korrekt ugyéntézést kérni nem lehet , szabályosan csalónak titulálják a tévedot...
Olyan veluk szemben érvelni , mintha a Niagarán akarnék felúszni...
Mocskos banda, sok bosszúságot okoztak már !

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.02.05. 10:31:52

@JohnHenry:

Nem tetszett a Vatera, így úgy döntöttem nem fizetek nekik. Ennyi.

dr kíváncsivagyok 2014.02.05. 10:35:27

@Brandon Frazer:
" Ha írsz a supportnak, az kb annyi, mintha az ablakon kívül ugráló cinkéknek mondanám a bajom, olyan szinten leszarnak. "

Ez jó....de igaz !

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.02.05. 10:42:44

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: korrekt, legyél büszke rá. gondolom, a kenyérért sem fizetsz, ha nem tetszik a bolt.
(és ezzel nem a vaterát akarom védeni)

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2014.02.05. 10:43:48

Kb 8 éve Vaterázok, de az újra (béta-béna) egyszerűen nem vagyok hajlandó átmenni. Eddig még beletördőtem, de azokkal a feltételekkel soha.
Vevőként valóban elmegy a vatera, eladóként én is tudnék mesélni, de minek, elég jól le lett írva előttem. :-)

"Resistance is futile." Ez tetszik.
Egy módszer mégis van. Menekülj, vagy a közelébe se menj. Aztán majd eszmélnek. Remélem, minél később. ;-)

A zsibvásár amúgy tényleg nem rossz, csak az a baj, hogy a sok eladó csak szidja a vaterát, de mégis ott ad el, mert ott van vevő. Vagyis a zsibvásáron nincs. Meg kell hozni a döntést, lelépni a vateráról, a vevő majd megy az eladó/termékkínálat után, nem kell félni (persze némi időbe belekerülhet).

s_t_r_i_n_g 2014.02.05. 10:52:24

Nem kell a sírás!!! Nyomás vissza vaterázni balfaszok!

dr kíváncsivagyok 2014.02.05. 10:52:28

A vatera egy tipikus "lehúzós" oldal...
A tagnak semmi joga , minden jogot maguknak vindikálnak...
Minden elemuk onkényesen , csak a saját érdekuket nézve mukodik...
Semmiért semmi felelosséget nem vállalnak , minden felelosség a partnereké...
Ha alakul egy másik hasonló és veszélyezteti a profitjukat,..megveszik és gátlástalanul folytatják az uzelmeiket...

dr kíváncsivagyok 2014.02.05. 10:53:59

@bonifac:
"A zsibvásár amúgy tényleg nem rossz, csak az a baj, hogy a sok eladó csak szidja a vaterát, de mégis ott ad el, mert ott van vevő. Vagyis a zsibvásáron nincs. Meg kell hozni a döntést, lelépni a vateráról, a vevő majd megy az eladó/termékkínálat után, nem kell félni (persze némi időbe belekerülhet). "

Majd megveszik azt is...

2014.02.05. 10:55:48

Azt ugye tudjátok, hogy igazából kik a tulajdonosai? Nem, nem a lengyelek.:D

Yarner · http://androlib.blog.hu 2014.02.05. 11:06:18

@Brandon Frazer: Dél-Afrikai hollandok? A Naspers most a Tradus tulajdonosa. A Tradus meg angol. Ők vették meg az Allegrót a lengyelektől.
De attól még a magyar menedzsment a faszkalap...

s_t_r_i_n_g 2014.02.05. 11:09:42

Gratulálok a cikkhez, minőségi kontent. Legközelebb valami cigányozós kéne, hogy gyűljön a nép!

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2014.02.05. 11:16:56

Ezt a stringszóközökkel nevű vateramoderátor trollt nem lehetne kitiltani témarombolásért? :-DDD

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.02.05. 11:19:39

@Nelson.:

Ilyen a piacgazdaság. Ha nem tetszik a termék, csökken a fizetési hajlandóság.

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2014.02.05. 11:33:02

Loll... Kéjes élvezet a vatera fikázásokat olvasni. MIután kb 6 éve, 3-4 hónapon belül befizettem nekik úgy 150 ezer forintot jutalék címszóval, (=kurvasok pénzt és forgalmat hoztam az oldaluknak), valami apróság miatt (Nem, nem tartozás) kivágtak, mint macskát szarni. Azt értem én, hogy valaki paraszt. De hogy azzal legyen paraszt, aki az S Mercijét finanszírozza, az simán hülyeség.
Én csak aztnemértem csókolom, hogy miért nincs egy nyominger startup sem, aki létrehozna egy másik vaterát, ami TÉNYLEG működik, aminek KEDVES ügyfélszolija van (és egyáltalán, van). 2014-es szintű, tehát van egy rendes mobil app is, megoldva a mikropayment, és az ügyfelek nem egymás közt bankszámláznak, védve is vannak ha tégla érkezne a telefon helyett, satöbbi. Olyan nehéz lenne ez? Tudom, Magyarország kis piac, node... akkor tessék legalább régiós szinten gondolkozni. Akár egy saját futárszolgálatot is eltartana a dolog, persze olcsóbban, mint a MagyarPosta.

halaloszto 2014.02.05. 11:34:22

@Szűcslaci: es tudod miert mukodik igy a csavar vasarlas? Mert a vevonek semmi elonye nem szarmazik abbol hogy a vateran keresztulmegy az uzlet. Ha az elado a masodik adag csavar(amit mar a vaterat megkerulve rendeltem) helyett egy nemnyert kartyat tesz a boritekbe, pont annyi eselyem van mintha az elso adag helyett(amit a vateran utottem le) tette volna.

Az uzlet lenyege a bizalom, bizni meg nehez valakiben, akinek a szemelyazonossaga definicio szerint titok. Ez csak a csaloknak jo.

Az ebayen a masodik adag csavart is rendesen leutve vettem, es beirtam a 100 darabot is, mert tudom hogy ha a manusz nem jol teljesit, akkor az ebay segit a vitaban.

Vajk

paxverde 2014.02.05. 11:41:46

Régebben sokat vateráztam, már akkor is undorítónak találtam az egészet, de rá voltam kényszerülve. Amikor már nagyon pörgött az üzlet, megkerestek, és ajánlottak a főoldalra egy időszakos promociót, na azzal is jól lehúztak. Azóta feléjük se nézek.
Egy undorító gerinctelen banda, senkinek sem ajánlom, negatívra értékelem!
Egyébként akinek, otthoni cuccai vannak, annak miért nem alternatíva a jófogás, meg az apród(bár az apród is a Allegro tulajdonában van, ha jól tudom), mi a faszért etetjük még ezt a tetű társaságot?
Gratulálok ehhez a cikkhez, annak idején amikor én voltam rájuk nagyon bekattanva, én is terveztem egy hasonlót, meg szerintem sok mindenki más is akit lehúztak ezek a patkányok.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.02.05. 12:47:04

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: a piacgazdaság nem arról szól, hogy megeszem a csokit a boltban, aztán a pénztárnál majd eldöntöm, hogy fizetek-e.

paxverde 2014.02.05. 12:55:36

@Nelson.: Írj már még légy szíves pár ilyen idióta hasonlatot, mert nem értjük! Ja, és lehetőleg foglald bele a P I A C G A Z D A S Á G szót is, úgy erőteljesebb a hatás.

Phteven 2014.02.05. 12:59:13

A nagy vatera/teszvesz összevonási hercehurcában valahogy törölték az accountomat. Egy darabig nem tudtam belépni, de amikor napok múlva sem, akkor jeleztem feléjük a dolgot. -Aham, törlődött véletlenül. Elnézést kérnek, de technikailag nincs lehetőség a törlés leállítására. (valami 60 nap, amíg véglegesen törlődik.) Jelentkeznek, ha sikerült megoldani. Közeledett a végső határidő, kérdeztem, hogy WTF!? -Elnézést kérnek, technikailag nem lehetséges. Ismét WTF?! A Skynet átvette az uralmat a rendszer fölött, vagy elfelejtették a rendszergazda jelszavakat? Szó sincs ilyenről, remek informatikusaik vannak, de értsem meg, nem lehet visszaállítani! Kérdeztem, akkor ennyi?! -Ennyi! Ha akarom használni, akkor regisztáljak újból. Az eddigi 100+ pozitív, 0 negatív értékelésemmel mi lesz? Az elveszik. Hát, akkor az anyátok retkes picsáját!

nagyzee 2014.02.05. 13:10:55

2002-ben regisztráltam a Vaterára eladóként. Jelenlegi állás szerint 1,1M Ft-ot fizettem eddig nekik jutalékként. A fórumról mégis képesek voltak kitiltani, mert véletlenül őket is azok közé soroltam, akiknek nem érdekül a Vaterán a fekete kereskedelmet leállítani... Legálisan, vállalkozóként értékesítek cuccokat (kínai gagyik persze) a Vaterán, és egyszerűen lehetetlen lépést tartani a feketézőkkel. Olyan eladók vannak fenn, akik számla és minden nélkül százasával adnak el szemetet azoknak a szerencsétleneknek, akik nem tudnak feleannyiért közvetlenül a kínai oldalról rendelni, mert nem tudnak angolul. Namost én ugyanezt próbálom eladni csak persze legálisan, és nyilván még duplaannyiért, mint a feketézők. Persze, hisz én kifizetem a 27% ÁFA-t, vámot, környezetvédelm termékdíjat, a telefonoknál az Artisjus díját, és mindezek után még a Vatera 6% jutalékát is és adózom a nyereség után. Szóval tele van a hócipőm nekem is a Vaterával, de mindez a vevők miatt van. Azok miatt, akik csak az árat nézik, megveszik a cuccot valakitől, előre fizetnek neki, számlát nem kérnek, aztán 2 hét mulva, amikor megkapják az árut, csak néznek. Aztán jönnek hozzám üzenetben, hogy tudnék-e magyar leirást küldeni, mert pont ugyanolyant árulok,mint amit ő vettek valakitől nemrég csak ő nem elérhető. És még néha az is eszükbe jut, hogy nem tudnám-e a garanciát intézni nekik, mert látják, hogy én ugyanazt árulom, csak garanciával... Kényszer a Vatera. Hatalmas a forgalom a Vaterán, és ha az adócsalókat kiszűrnék, akkkor ez megcsappanna. Nos, ez az, ami nekik nem érdekük.
Ja és nekem a legszebb mondat a mai napig a Vatera ÁSZF 6/3:
"A Vatera fenntartja továbbá jogát bármely felhasználó kizárására, vagy bármely tranzakció vagy más tartalom, információ törlésére, amely a Vatera értelmezése szerint ellenkezik az online piactér megfelelő használatával"

Értitek, ugye? " A Vatera értelmezése szerint". TEhát ami nem úgy van, ahogy ők értelmezik, akkor bebuktad... Nos, ezt az ÁSZF_et fogadja el minden eladó és vevő a Vaterán, tehát úgy gondolom, nincs miért reklamálnunk.

Ezt tudomásul vettem, árulok, amennyi elmegy és pár éve megcsináltam a saját webshopomat közben.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.02.05. 13:11:56

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: a balkánon biztos.

@paxverde: az a baj, hogy te tényleg nem érted. különben nem én kezdtem piacgazdaságozni, de annyi baj :)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.02.05. 13:27:04

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: ha nem tetszik egy szolgáltatás, nem veszed igénybe. ennyi, ezzel semmi gond nincs. de hogy használod, élvezed az előnyeit, aztán nem fizetsz, az marhára nincs rendben.
és itt nem csak a vateráról van szó, amit egyébként én sem bírok.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.02.05. 13:38:40

@Nelson.:

Ez a piac törvénye. Ha egy szolgáltatás nem jó, olyan sokan fognak kibújni a fizetés alól, hogy a cég legyint rájuk és meg sem kísérli beszedni tőlük a fizetséget.

paxverde 2014.02.05. 13:39:15

@Nelson.: Tényleg nem értem, azért mondtam, hogy írj még ilyeneket, erre meg most besértődsz.
Gyere igyál egy sört!

ekat 2014.02.05. 13:47:22

@teknoc erno: Feltettem egy 100% replica és ekként is leírt Vuitton-táskát, hát törölték, és írtak, hogy ezt nem szabad, csak eredeti terméket lehet hirdetni. :) Hát hogy ne vágj át így valakit? Mondhatnám, hogy ki az a hülye, aki nem tudja az igaziként feltettről, hogy hamis, csak éppen akartam volna már megszabadulni ténylegesen designercucctól is, de így fel sem tettem, senki nem hitte volna el....

ekat 2014.02.05. 13:48:43

@ekat: Hozzáteszem, persze értem, és aláírom, hogy miért nem lehetett a replicát feltenni, csak hát azért furcsa így az egész, mivel az árakból úgyis mindenki tudja, hogy hamisítványok...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.02.05. 13:58:23

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: és mi nem tetszett? mert erről nem írtál. a kommentedből annyi derült ki, hogy kötöttél egy üzletet, ami után nem fizetted meg a megállapodott jutalékot. mi köze ennek így a piacgazdasághoz?

@paxverde: elég régen kommentelek, ilyeneket már nem sértődök be. na hol az a sör?

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.02.05. 14:00:39

@Nelson.:

Ilyen a piac. Ha egy utólagosan pénzt számlázó tevékenység sokaknak nem tetszik, sokan kibújnak a fizetés alól.

loopketa 2014.02.05. 14:42:25

@Nem Penny hajója: eBay... de a buta magyar csak vaterat hasznal.

paxverde 2014.02.05. 14:55:33

@Nelson.: Én nemrég kezdtem a kommentelést, igazából még most tanulgatom, lesem a technikát a többiektől, de a P I A C G A Z D A S Á G szót már feljegyeztem a kockás füzetembe, mert úgy látom ezt sok mindenre lehet használni. Na jól van többet nem OFF-olok(ezt is nemrég tanultam) este 20:00-ra gyere, az ózdi resti sörözőbe, megdumáljuk!

Szakyster 2014.02.05. 14:57:58

Ha megveszek egy kenyeret, és miután kifizettem azt, és a pék azt mondja, fizesd ki megint, én meg nem fizetem ki, deviszont orrbavágom és otthagyom, az bizony P I A C G A Z D A S Á G!

VT Man 2014.02.05. 14:58:05

Nagyon szemét társaság, de ügyesen kvázi letarolta a piacot.

Hasonló, vagy nagyobb a jutalék, mint az eBay-en, cserébe semmi felelősséget nem vállalnak a követítésért, mindenhol lehúznak.

A leütésig viszik a dolgot, utána a te bajod bármi.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.02.05. 15:25:43

@Szakyster: jogos, ezzel nincs is semmi gond. kb én is így csináltam. nem megyek többet a vatera közelébe sem, és ennyi.
arra próbáltam rájönni @maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: esetében, hogy mi visz rá valakit, hogy egy igénybe vett szolgáltatásért, a létrejött üzlet után ne fizesse ki a megállapodott jutalékot. mert erre szerintem nem mentség az, hogy a vatera amúgy szar.

OftF 2014.02.05. 15:59:55

Na akkor már ezt is tudom, kössz, épp gondolkodtam rajta, hogy regisztrálok.

paxverde 2014.02.05. 16:07:17

@OftF: Remélem a blog írója, jól kitömi ezt a cikket releváns meta-adatokkal, hogy akinek eszébe jutna regisztrálni a vaterára az idetaláljon és elmenjen a kedve tőle.

WildBear 2014.02.05. 19:36:38

"Hasonló, vagy nagyobb a jutalék, mint az eBay-en, cserébe semmi felelősséget nem vállalnak a követítésért, mindenhol lehúznak."

VATERA = ÁTBASZODA

Lovigallery Antiquities 2016.02.19. 08:57:54

@butter-k: Hasonló a szitu. 50 termékemet 9.-Ft -os tartózásért törölték! Befizettem, (én hülye)visszatettem a termékeket,utána egy hét múlva kaptam egy 17 ezres számlát, hogy termékfeltöltési díj, meg kiemelések! Azokat a termékeket számlázták el, amit feltöltés után egy nappal töröltek 9.-Ft -os tartozásért!

Google+
süti beállítások módosítása