Home Switcher

2010.10.28. 20:39 readya

Ez a bejegyzés nem lesz hosszú, csak azokon szeretnék segíteni, akik nem tudják egyszerűen váltogatni a home replacement-eket. Tehát ha csak a gyári felületet használod, akkor erre nincs szükséged. Ellenben ha különböző home-okat szeretnél kipróbálni, mint pl. a nemrég említett Zeam vagy a népszerű LauncherPro, esetleg az adw.launcher akkor ez még jól jöhet.

Az alkalmazás neve Home Switcher (Android 2.2-vel nem működik jelenleg, változott az API). Pont azt csinálja amit a neve is mond, se többet, se kevesebbet. Elindítod és kiválaszthatod melyik felületet szeretnéd használni illetve melyik legyen a default telefon induláskor illetve a home gomb megnyomásakor. Legközelebb bemutatom a LauncherPro nevű Home replacement-et, amit én is használok és szerintem jelenleg a legjobb.

 


Címkék: hírek home replacement home switcher readya

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr332406302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.10.29. 08:34:51

Szerintem is a launcherpro a legjobb, bár annyi megjegyzéssel, hogy az ADW dock-ja jobban tetszik (és lehet témákat is telepíteni ikonokkal), viszont a Launcherpro drawere sokkal gyorsabb.

Arra viszont figyelni kell, hogy ha nem a plus-t használjuk és nincs más home app a telefonon könnyn bajban lehetünk :)

Gyárfás 2010.10.29. 10:54:35

Engem az érdekelne, hogy Tomanovics Úr téglává vált Galaxy S-e hol tart, lehetett e valamit csinálni vele, vagy rituális keretek között lement vele a dunapartra kacsázni?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.10.29. 11:27:13

@Gyárfás: Na ezt a tomanovicsurazást itt nemkéne szerintem :)

A Galaxy jelenleg féltégla állapotban van, múltkor egy egész éjszaka szenvedés árán ráraktam valami rakás szar romot, ami legalább működik, de laggol és a GPS továbbra is fos. De legalább rendesen felismeri a Kies meg az Odin (ez utóbbi jelentett nagy gondot, meg persze az, hogy bekapcsolni se lehetett a Galaxy-t), elvileg most már bármilyen másik romot rá tudok majd tenni, kiszemeltem kettőt amelyeket a hétvégén kipróbálok majd.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.10.29. 11:43:29

@Gery.Greyhound: hajrá !!

Akkor mondhatjuk, hogy Desire : Galaxy S 1-0?

A samsungnak maradnia kellene a hardvernél és szépen a googlere bízni a többit.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.10.29. 15:04:39

Csúcsszomorúság az, hogy a sima csájníz kvájgondzsinn cég fogja, csinál egy tabletet oszt ír rá, egy használható OS portot, olyat, ami támogat egy unique felbontást, meg még sorolhatnám, hogy milyen hardwarespecifikus dolgot, a Samsung meg nem bír összehozni egy használható gyári ROM-ot, úgy hogy a Google minden infóval ellátja a kvájgondzsinn céggel ellentétben. Fail.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.10.29. 15:05:44

@pantomimes: Még mindig várom, hogy legyen egy normális Froyo ROM rajta, szerintem sokkal többet ki lehetne még hozni ebből a cuccból.

Azt nem mondanám, hogy a Samsung hagyja ezt abba... Pár órája idekerült, azóta kézről-kézre jár egy Galaxy Tab itt a munkahelyen, mindenki meg van veszve érte, többek között én is :) Elég meggyőzőnek tűnik a cucc, a Super AMOLED kijelző hiányát leszámítva már-már must have kategória. Hétfőn talán lesz egy kicsivel több időm nyúzni, meg videókat készíteni a működéséről.

readya 2010.10.29. 21:33:07

@Gery

Ha tudok valamiben segíteni az SGS-el kapcsolatban akkor szólj. Amúgy ha engem kérdezel rakd fel a gyári 2.2-őt a samfirmware-ről. Ami ott kint van JPM, az jött a KIES-el amíg elérhető volt. Nekem a KIES verzió van fent.

GPS-el nem tudom másoknak mi a gondja, mindenki szidja. Az én SGS-emre azt mondta kolléga, hogy király.
Telefon restart, indulás után GPS bekapcs., 30 secen belül 10 műholdat látott, majd 9-re fel is kapaszkodott egy pillanat alatt. Ráadásul nekem azt mutatja, hogy hol vagyok, nem téved többet 1-2 méternél.

@pantomimes

Kollégának Desire van. Megmondom őszintén nem adnám oda érte az SGS-t, akkor se ha ráfizetne. Egy N1-re talán elcserélném de csak a szoftver miatt. 3D-ben az SGS közelében sincsenek. SGS-n úgy fut egy Need For Speed Shift, mint 2-3 éve az itthoni gamer PC-men. Csak a lagot oldanák már meg.

Mondjuk várom a november 8-at. Ha tényleg Samsung gyártja majd a következő Nexus-t, legyen bármi a neve, akkor amint kapható arra cserélem az SGS-t. Samsung hozza a kőkemény hardvert és google a szoftvert. Gyönyörű lenne.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.10.30. 12:31:29

@readya: Ok, köszi, megpróbálom azt.

A Doc_Kalpik Froyo JP6/JPM V6 (27/10/10) ROM-ot szemeltem ki, de nekem is szimpatikusabb a hivatalos úgyhogy teszek vele egy próbát.

Ha csak annyira lesz gördülékeny és jól használható a telefon, mint a Tab a stock froyo-val, akkor elégedett leszek.

A GPS nekem konkrétan 1-2 utcákat téved, és a lag miatt sokszor csak azután mutatja hogy kanyarodjak, miután elhagytam a kereszteződést ahol kellett volna. Mostanában elég sűrűn járok az ország legkülönbözőbb pontjain ismeretlen városokban, és borzasztóan dühítő hogy csak manuálisan, útvonaltervezőként tudom használni a Google Maps-et, piroslámpáknál megnézve hogy hol is vagyok és merre kell menni. A Desire-vel soha ilyen probléma nem volt, mindig számíthattam a GPS-re.

szcsongor 2010.10.31. 00:37:02

@readya: "Kollégának Desire van. Megmondom őszintén nem adnám oda érte az SGS-t, akkor se ha ráfizetne."

Nekem Desire van. De látva, olvasva, hogy az SGS-sel mennyi szopás van szoftver téren és még mindig nincs hivatalos froyo rá, nem cserélném el a dezirét érte, akkor sem ha fizetnének :)
Kinek az összehagolt hardver-szoftver kombó és a stabilitás az elsődleges, kinek meg hogy az NFS Shift gyorsabban fusson :))

readya 2010.10.31. 10:52:15

@szcsongor: Azért ezt indokolnod is kellene, mert én semmivel nem láttam stabilabbnak a telefonját. Az összehangolt szoftver kombót sem nagyon értem. Amit a Sense tud social network-ben, azt tudja a launcher pro is. De érveket szívesen fogadok.

A HTC Desire szoftvere meg kb addig lesz up-to-date-ebb a többinél amíg a google el nem kezd fejleszteni a Nexus Two-n. Azaz kb. a Froyo volt az utolsó ami HTC-re jött először.

szcsongor 2010.10.31. 14:57:06

@readya: őszinte leszek, SGS soha nem volt a kezemben. minden amit "tudok" a gondjairól azt innen-onnan olvasom, hallom. a szoftvergondokról meg az egyéb hülyeségeiről sztem Gery sokat tudna mesélni, talán egy posztban is kisírta magát a múltkor...

a nexus igen, az a google "kísérleti" telója, persze hogy arra tol ki mindent először. nem vagyok fanatikus HTC fan egyébként, majd meglátom a legközelebbi telefoncserénél melyik nyújtja majd a legjobb ár/érték-arányt, de az nem most lesz, tekintve hogy most ruháztam be a dezirére. majd amikor kijön a nexus three android 4.0-val :D

tegnap egyébk. felraktam az NFS Shiftet, elég gyorsnak tűnt, nem szaggatott vagy ilyesmi. :P

readya 2010.10.31. 17:20:31

@szcsongor: Én pedig nem vagyok Samsung fan :D Sőt az, hogy még mindig nincs Froyo (bár ugye az első szórás meg volt és bug javításra hívták vissza illetve kész a javított verzió, csak még nem adták ki - gondolom tesztelik) engem is idegesített de Gery - ahogy én olvastam - magának csinálta a bajt azzal, hogy elkezdett úgy FW-t frissíteni, hogy nem volt teljesen képben.

Én mondjuk telefont fogok cserélni, ha november 8-án azt jelentik be, hogy a Samsung csinálja a Nexus 2-őt :) Ugye a Samsung hozza a brutális HW-t, valami SGS utódon és a google írja majd a szoftvert. Azért az gyönyörű lesz. Bár az SGS-m egy hónapos, de akkor cserélni fogom az fix :D Aztán egy jó darabig utána biztosan nem.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.10.31. 21:51:52

@readya: Lehet, bár azt tegyük hozzá, hogy eszembe nem jutott volna ROM-ot buzerálni, ha használható a gyári 2.1 (a Desirét is csak az app2sd miatt rootoltam anno, amúgy tökéletesen elvoltam a gyári rommal)

szcsongor 2010.11.01. 00:02:48

@Gery.Greyhound: én is úgy voltam, hogy rootolok, hogy áttolhassak mindent SD-re, de aztán szerencsére ráakadtam egy root nélküli megoldásra. úgyhogy nem nyúlok a gyári rendszerhez, jó az ahogy van :)

readya 2010.11.01. 23:47:33

@Gery.Greyhound: És milyen az SGS a Desire-hez képest? Neked van összehasonlítási alapod és nem csak megnézted a Desire-t, mint én.

@szcsongor: SGS-en meg app2sd az amire nincs szükség :D

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.11.02. 08:23:53

@readya: Amíg 2.1 volt a SGS-en, visszasírtam Dézit... Az XXJPM ROM + Voodoo lagfix óta viszont megtáltosodott a cucc :) Most már csak a jó tulajdonságaiban különbözik (720p videó, divx és mkv lejátszás, stb) úgyhogy a Desire egyetlen előnye számomra az maradt, hogy szebb.

Egyébként lesz majd egy hosszabb poszt a Galaxy-ról, mert ugye azt mondtam hogy Froyo-val akarok adni neki egy esélyt... Érdemes volt. Csak most előbb a Galaxy Tab-ról akarok írni, ami nálam volt a hosszúhétvégén.

readya 2010.11.03. 21:35:03

@Gery.Greyhound: Igen, látom :D Mármint a vázlatot :)
Én majd a végleges Froyo után írnék az SGS-ről. Lagfix nélkül. Amúgy ha külsőre nézem akkor nálam a Nexus One... De szerettem volna egy olyat. Csak ugye itthon, garanciával...

Kiskaresz 2010.11.04. 21:24:14

@readya: nálam is a nexus one volt az ami felkeltette a vágyat de hasonló okok miatt elvetettem és lett inkább desire

Google+
süti beállítások módosítása