Samsung Galaxy S I9000XXJPY

2010.12.21. 14:15 readya

Megjelent a legfrissebb 2.2.1 Samsung Galaxy S-re. (úgy néz ki, lassan 2 naponta lesz új FW), a Samsung belelendült. Az előző verzió pár hibáját javították illetve még gyorsult a szoftver. Hogy értsd, minden picit gyorsabb és most már a galéria is gyors. Az első boot természetesen lassú de utána a telefon is hamarabb áll használatra készen, mint korábban. Ismét van Samsung fiók regisztráció lehetőség és még néhány apróság a változások között.
A frissítést Odin-al is meg lehet tenni. A file-t innen tudjátok letölteni hozzá. A frissítés menete ugyanaz, mint a korábbi írásomban.
A KIES frissítés módja is ugyanaz. Az előző írásomban szerepel a hogyan. A legfrissebb KIES registry patchert innen lehet letölteni. Quadrant eredmények ugyanazok, de a felhasználói élmény ismét javult.

UPDATE: Többen jeleztétek, hogy mostanában eltolódott kicsit a Samsung Galaxy S felé a cikkek száma. Ez egyrészt annak köszönhető, hogy a saját telefonomról többet tudok írni, másrészt pedig annak, hogy a Samsung végre beindult szoftver ügyben. Hogy megértsétek a lelkesedést megmutatom, hogy eddig a Samsung milyen gyakorisággal frissítette a zászlóshajóját. Mennyi időnként jött ki javítás vagy bármi update.
Íme:
Model: GT-I9000 | Code: XEU | Version: I9000XXJPZ/I9000OXAJPZ/I9000XXJPZ | Date: 21.12.2010
Model: GT-I9000 | Code: XEU | Version: I9000XXJPY/I9000OXAJPY/I9000XXJPY | Date: 21.12.2010
Model: GT-I9000 | Code: XEU | Version: I9000XXJPX/I9000OXAJPX/I9000XXJPX | Date: 18.12.2010
Model: GT-I9000 | Code: XEU | Version: I9000XXJPU/I9000OXAJPU/I9000XXJPU | Date: 08.12.2010
Model: GT-I9000 | Code: XEU | Version: I9000XXJPO/I9000OXAJPO/I9000XXJPP | Date: 29.10.2010
Model: GT-I9000 | Code: XEU | Version: I9000XXJF7 - valami -                          | Date: ??.07.2010
Model: GT-I9000 | Code: XEU | Version: I9000XXJE7 - valami -                          | Date: ??.05.2010

Szavakban: májusban kijött a telefon az első szoftverrel (2.1), majd júliusban (2 hónap) jött egy frissítés (2.1), azután október (majd 4 hónap) utolsó napjaiban megjött végre a Froyo (2.2), most decemberben pedig jelenleg 3 elérhető frissítés van (2.2.1), ebből a JPU még "nem official", de a YPX és JPY az. A JPZ még nem elérhető de a Samsungnál a build elkészült. Természetesen ha megnézitek a samfirmwares-t, egy csomó verziót találtok, de azoknál ugyanaz az alapsáv, azaz csak finomítások, nem teljes release-ek. Decemberben pedig már a 4. alapsáv lesz a JPZ. Azt hiszem a frissítések között eltelt időkből pontosan lehet látni, hogy most végre beindult valami. Remélem ez így is marad.
A Magyarországi helyzetet most hagyjuk, az a Samsung Hungary sara, ez most az EU szoftverekről szól. Egyébként a Samsung idén nem lustálkodott, szerintem egyszerűen csak nem bírták szoftver fejlesztővel azt az iramot, amit hardver oldalon diktáltak. Nem nyitok tipp versenyt ezért elárulom, hogy idén eddig több, mint 4000(!) szoftvert adott ki a Koreai gyártó különböző készülékeire és régióira. De ez minket nyilván nem kell, hogy érdekeljen és remélem a mostani pozitív változás azt jelzi, hogy felnőttek a feladathoz amit maguknak csináltak.


Címkék: samsung galaxy s readya i9000xxjpy xxjpy

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr312530060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.12.21. 14:29:11

Még szerencse, hogy nem volt időm feltenni a XXJPU-t és XXJPX-et se, így rögtön elkezdhetem ezzel. Bár lehet, hogy mire tényleg nekiállok, addigra XXJPZ lesz... :)

readya 2010.12.21. 15:01:31

@Gery.Greyhound: annál is inkább mivel a JPZ-ről vannak pletykák. :)
Viszont én nagyon örülök. Végre a Samsung frissít folyamatosan és végre jó szoftvereket ír.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.12.21. 15:27:18

@readya: Igen, ez jó hír. Bár jobban értékelném, ha OTA frissítéssel elérhetőek lennének ezek az újabb és újabb csoda ROM-ok...

lemonkeyface (törölt) 2010.12.21. 15:50:11

én meg a 2.3-t várom. már csak kb fél év yeahh :(

readya 2010.12.21. 16:02:28

@Gery.Greyhound: az egyik amin dolgoztak ennek kapcsán az az OTA. JPU-ban jött, JPX-ben változott, JPY-ban ismét. Szóval OTA lesz ebből csak győzzük kivárni :)

@hfeeri: februárra meg lesz SGS-re a 2.3

bencsik1906 2010.12.21. 18:02:47

Na szuper akkor jövő ilyenkor már lehet erre frissíteni itthon :-)

Unimatrix03 2010.12.21. 18:47:24

Mondja meg nekem valaki, hogy SGS-en miért nem működik a Google backup. A Hero-mon, a Cyanogen mester munkája alatt tökéletesen működött. Új rom, ledózerol minden, feltesz, bejelentkezik gugliba, és nem győztem elég gyorsan belőni a wifi-t, hogy ne 3G-n kezdje letölteni majd telepíteni az alkalmazásaimat.

readya 2010.12.22. 21:49:58

@Gfx54b: én sosem használtam a Samsung billentyűzetet. Én slideIT keyboardot használok de a Marketen van egy csomó ingyenes keyboard, amihez van magyar szótár, T9 és teljes nyelvkészlet.

szabi113 2010.12.23. 02:11:21

Remélem azért egy kétsoros hír jön majd a JPZ-ről is :)

acsorama 2010.12.23. 08:06:25

pici gond: Feltettem a jpy frissitést, minden jónak tűnik,de a 3g eltünt. mit tegyek ??

chabusch 2010.12.23. 10:35:45

@acsorama: kapcsold be a data network mode-ot a bekapcs gomb lenyomásával felugró menüben.

readya 2010.12.23. 11:00:53

@acsorama: beállítások - vezeték nélküli és hálózati - mobilhálózatok - hozzáférési pontok neve és ott kell ezeket beállítani ha Telenoros vagy:
www.telenor.hu/android/mobil/beallitasok/magyar/

acsorama 2010.12.23. 11:42:40

@readya: van ilyen beállítás t-mobil-hoz is ? (én ui. oda tartozom :-(

acsorama 2010.12.23. 11:43:24

@chabusch: köszi, de ettöl nem lett jobb.

acsorama 2010.12.23. 13:30:37

@readya: köszönöm a segítséget. Az alábbi címről sikerült beállítanom a t-mobil-os 3g. most már múködik

acsorama 2010.12.23. 13:54:01

Lenne még egy kérdésem: a product code ellenőrzése során a vége "KOR" lett. Ha jól értettem a dolgot ettől "nem örülünk" ;-)

Természetesen az /efs-t nem mentettem el. és még nem is root-oltam a telefont.

Mit kell tenni, hogy "örűljünk" ??

acsorama 2010.12.23. 16:19:58

@acsorama: sőt ! A baj még nagyobb !! NEM lehet sms-t küldeni/fogadni.
Az sms központ szama ok, de az "Üzenetek alkalmazas (com.android.mms folyamat váratlanul leállt) üzenetet kapok

readya 2010.12.23. 16:51:22

@acsorama: természetesen nem mentetted le? Morcos vagyok amikor ezt olvasom mert a leírásom ezzel kezdődik, hogy de, tessék lementeni.
Ezzel vissza tudod állítani a Product code-ot illetve teljesen vissza nem, csak azokra amik a ROM-ban vannak, de ha nincs benne XEH (magyar független) vagy a szolgáltatóid (TMH = T-mobile, PAN = Telenor, vodát nem tudom) akkor is jobb ha beállítod, hogy Angol legyél azaz XEU. Legalább előbb kapsz minden frissítést :)
Így kell: *#272*???????????????#
A kérdőjelek helyére a telefonod IMEI számát kell beírnod. Ezt a telcsid hátoldalán is megtalálod, meg a garancia papíron, stb.

Ez csinál egy factory reset-et is, szóval utána minden törlődik a telefonról és lehet visszaállítani. Ha nincs mentésed, akkor a leírásom szerint rootold és a leírt módokon csinálj mentést. A factory reset után pedig a leírt módon rootold és állítsd vissza a mentéseket.

Az sms és mms gondot egyébként szerintem egyszerűen egy cache ürítéssel meg lehet oldani: beállítások - alkalmazások - alkalmazások kezelése - mind fül felül, keresd meg a listában azt, hogy üzenetek, rányomsz, adatok törlése, kényszerleállítás és utána próbáld ki. De ha ez nem segít a factory reset biztos fog amit a product code csere csinál.

Máskor tessék követni a leírásomat az elejétől a végéig, azért készült, hogy ezeket a problémákat elkerüljük.

acsorama 2010.12.23. 17:20:53

@readya: Tökéletesen igazad van :-((
Sajnos a cache törlés nem segített, Jön a factory reset.
De azt majd csak holnap, mert este még kell a telefon.
Addig is köszönöm a segítséget és elnézést ...

acsorama 2010.12.24. 15:05:35

@readya: Nahát, végre összejött a dolog ! Sok sok köszönöm újra !
Hár persze, ha az ember elolvassa a leirásokat akkor könnyű :-))
Először is megcsinaltam a rootolást, azutan a titanium backup-al mindent lementettem. Majd beirtam a factory reset-et, ahogy irtad. Minden rendben van, volt XEU.

Az sms rogton ment is. Azutan ujra root, majd titanium backup, és visszatöltöttem mindent. megvolt minden de az sms ujra megdoglott.

Ezutan ujra factory reset ( de mostmar recovery modban) es a legtobb alkalmazast ujra feltettem a market-rol.
eddig meg megy minden.

Nem találom viszont a market-en a root exporer programot

readya 2010.12.24. 16:47:53

@acsorama: az sms mástól döglött meg. Szerintem te lementetted a system appokat is. Csak azokat rakd vissza a Titanum backupal egyessével amiket külön te telepítettél. Akkor nem lesz gond az sms-ekkel.

acsorama 2010.12.24. 16:54:59

@readya: Igy van ! Mindent lementettem és vissza is töltöttem.
Mindegy, tul vagyok rajta. Csak azt szeretném tudni, hogy hogyan tudom lementeni az /efs mappát. Ui. van két áldozat akik szeretnék megcsinaltatni velem a 2.2.1 firmware-t, de amig ezt nem tudom addig nem merem megkockáztatni az Ő telefonjukkal.
A titanium tud ilyent ? vagy a mybackup ?? amint irtam a root explorer-t nem találom ...

acsorama 2010.12.25. 10:10:16

@readya: Ok, mukodik. Ujfent köszönom. Mostmár szinte tökéletes.
Bár kávét még nem főz ...

acsorama 2010.12.25. 17:32:46

@acsorama: "Szerénység, elvtarsak, szerénység..."
Már azt hittem, hogy mindent tudok, de ugy tünik, hogy talán még vannak hézagok...

Megprobáltam egy MÁSIK Samsung Galaxy S-t frissiteni 2.2.1 JPY-ra. Elsö körben (ahogy azt kell root-olni a gépet)
De NEM MENT !!

A SuperOneCLick -t akartam futtatni (az Írás szerint) ,de végtelen ciklusba esett - azt irta ki hogy kapcsoljam ki az USB debug-ot. Ki kapcsoltam, de nem lett jobb.

Vajon mi lehet az oka ??

Adminka5 2010.12.25. 17:37:19

Sziasztok!
Mi a különbség a XEH és XEU-s firmwarek között? A T9-et tudom. Magyar ékezetes billentyűzet van bennünk?

acsorama 2010.12.25. 18:30:31

@acsorama: Lehet attol, hogy nem vettem ki az sd kártyát a telefon-ból ??

czy 2010.12.25. 18:46:55

Nem hiszem, én sem vettem ki és ment a dolog.

szabi113 2010.12.25. 19:25:19

A JPU-nál még MD5/PIT fájlok voltak, ebben már RFS/LFS/BIN fájlok vannak. Mi a túrót kell ezekkel csinálni? Az Odin nem látja őket....

Ráadásul meg sincsenek nevezve. Gondolom a legnagyobb méretű lenne a PDA fáj, de a többi az melyik??

(biztos csak én bénázok, mert másnak nem volt gondja ezzel)

readya 2010.12.25. 21:23:53

@szabi113: Ha odinnal akarod feltenni, akkor egy JPY_JPY_JPY.tar file-t töltöttél le. Ezt nem kell kicsomagolni, nem kell szétszedni. Ezt a tar file-t betallózod PDA-nak és kész. Ez ugyanis most nem low level update, hanem mid level update azaz csak PDA. Nem nyúl a bootloaderhez, stb. Ezért ez egy file és PDA-ként kell feltenni. Ennyi. :)

szabi113 2010.12.29. 21:45:18

@readya: Köszönöm a segítséget. És a türelmedet. (mert most jöttem rá hogy ezt már leírtad, egy korábbi bejegyzésben :S)

kisbalko 2010.12.31. 23:04:03

Üdv!
3 napja van egy kártyafüggetlen samsung galaxy s mobilom.
Letöltöttem magyar nyelvű billentyűzetet az AnySoftKeyboard-ot, nem indult erre egy smart keyboardot is, de egyiket se bírom életre lehelni. Ráadásul a kies alkalmazás is csak dünnyög de nem akar csatlakozni a számítógép és a telefon.
Tud nekem valaki segíteni. Ez az első androidom és még nem tudom még mi az a root és a firmver stb, tehát ha lehet emberi nyelven :-))
Elnézést!
És ha valahol korábban ez szerepel akkor meg pláne elnézést!
És köszönöm!

czy 2011.01.01. 07:45:29

Letöltötted az alap AnySoftKeyboardot is? Kiválasztottad? (Hosszan tapizni a beviteli szövegmezőt és a beviteli módnál kiválasztani)

kisbalko 2011.01.01. 10:20:16

Kedves czy!
Köszönöm! Felraktam az alapot és működik!
Pedig oda van írva hogy kieg. program, csak azt hittem valamiért hogy az eredeti samsung billentyüzet kieg programja.
A kiessel való szinkronizációm vajon miért nem indul?
Kiirja hogy kapcsolódik és dünnyög ha hagyom akár egy órát is de nem történik semmi. Amúgy ha összejön, a bluetooth - on kersztül is létre lehet hozni, mert úgy is próbáltam de azonosítási hibát jelzett. És úgyse se sikerült :-(
Köszönöm!

czy 2011.01.01. 11:05:54

Az ki van választva? (beállítások, vezeték nélküli és hálózat, USB beállítása legyen KIES.)
Szívesen :-)

readya 2011.01.01. 14:07:43

Illetve ha ki van választva a KIES mód de úgy sem megy kábellel, akkor vedd ki az SD kártyát és próbáld úgy. Az szokott még gond lenni.

kisbalko 2011.01.01. 20:08:49

Hát kedves readya és czy!
Semmi!
Az usb beállítása kies és ha kiveszem az sd-t és összedugom akkor is csak türelmet kér az eszköz csatlakoztatásához hosszú perceken keresztül de nem történik semmi.
Ha bluetoothon próbálom(ami sokkal szimpatikusabb lenne) akkor felismeri a gép a telefont majd mikor csatlakoztatni akarom azt mondja hogy "nem jó a pin kód vagy letelt a pin kód megadására szabott idő" de pinkódót nem kér.
Leszedtem a kiest újra felraktam, tűzfal nélkül.
ÉS továbbra sem semmi.
Esetleg még tipp?
Köszönöm!

readya 2011.01.01. 20:26:00

@kisbalko: Drivereket felrakta amikor csatlakoztatta? Download modeban odin felismeri vagy az sem? Nem kell frissíteni azzal, csak tehetnél egy próbát. Mert ha az sem akkor driver gond van. Másik gépen próbáltad? Milyen windows?

kisbalko 2011.01.01. 21:30:05

@readya: Nem tudom milyen driverek, nagyon kezdő vagyok. Amikor csatlakoztattam a géphez a telefont, felismerte maga a gép, de nem a kies szoftver. Sőt azt sem tudom mi az az odin :-( Másik gép lesz a következő próba, ezen xp van. Köszönöm!

kisbalko 2011.01.01. 23:57:22

@readya: Megnéztem egy windows7-el futó gépen, ugyanúgy kuka.
Mit gondolsz?
Köszönöm!

czy 2011.01.02. 07:04:54

Ne most már felizgultam annyira, hogy rádugtam a Galaxymat a PC-re és nekem sem látja :-) Megpróbáltam a BT kapcsolatot, úgy sem :-) Mióta rátettem a Froyo 2.2.1-et, azóta nem próbáltam, mert nem kell.

XXJPX
2.6.32.9

2.1-el ment.

A Tiéden mi van?

kisbalko 2011.01.02. 10:58:17

@czy: Nekem nagyon kéne a szinkronizáció a munkámhoz :-(
Firmware: 2.2.1 Alapsáv: I9000XXJPK, Kernel: 2.6.32.9, Build: FROYO.XXJPU.
Köszönöm!

readya 2011.01.02. 13:16:05

@kisbalko: akkor te nem boltban vetted függetlenül, hanem használtan.
A JPU nem is fog csatlakozni a KIES-hez, mert az egy korai 2.2.1 és hibás benne ez.
Javaslom a leírás pontos használatával rakd fel a JPY-t, utána nem lesz gond. Azt olvasd el amiről ez a cikk szól illetve amire linkelek benne és ha mindent betartasz, gond nélkül fog menni.

readya 2011.01.02. 13:17:55

@kisbalko: Azzal nem is fog menni. Ezek szerint használtan vetted mert JPU-val hivatalosan nem került forgalomba. A cikkben leírt módon tedd fel a JPY-t, utána menni fog a KIES is. Mindent olvass el és tarts be, amire linkelek azt is és akkor nem lesz gond.

kisbalko 2011.01.02. 15:23:20

@readya: Köszönöm!
A javaslatokat köszönöm, ha nem adom vissza végigjátszom, ha akadok jelzem.
Az hogy használt biztos? Mert én újként és boltban vettem, direkt hálozatfüggetlenként, igaz nem Samsung márkakereskedésben. Viszont olyan ismerős a bolt tulajdonosa akinek a gyerekét tanítom. Nem szívesen kerülnék vele összetűzésbe, de ha ezekből az adatokból ez tuti... Én 28 án vettem át a terméket, a samsung gyári garancia jegyén pedig 23 van ez eddig fel sem tűnt. IMEI szám stimmel. Mit gondolsz?

kisbalko 2011.01.02. 15:28:26

@readya: És mindenkép köszönöm!

readya 2011.01.02. 16:13:21

@kisbalko: akkor lehet, hogy ő játszott vele előtte, de az biztos, hogy ezzel nem került forgalomba készülék: Build: FROYO.XXJPU
A JPU egy béta build volt, ami kikerült a netre és közel 50e ember töltötte le a samfirmwares-ről, mert az első gyors ROM volt SGS-re. De ezzel forgalomba nem került soha. 2.2.1-el ami hivatalosan boltba került, ezek a verziók: JPY, YPW. A JPX pedig pár napig volt kint KIES-en a JPY előtt, az is csak a Briteknek. Szóval JPU-val forgalomba nem került SGS, ez 100%.

czy 2011.01.02. 18:16:13

@kisbalko: Én is boltban vettem, nem szolgáltatónál és nem is Samsung márkakereskedőnél, és nálam is van pár nap eltérés. Gondolom valamelyik szolgáltatónál veszik valahogy olcsón, (az enyém a kódja szerint Telenor) aztán továbbadják. Én meg összevissza játszom magam :-) Kíváncsi vagyok szólsz-e.

czy 2011.01.02. 19:20:11

Letöltöttem a JPY-t, megy a KIES, de nem látja a betett SD kártyát, amit a 2.1 alatt látott. Újra kellett indítani még egyszer, és valami hibajelzést is adott a KIES, de aztán ment.

czy 2011.01.02. 19:31:37

Csak dróton megy, a BT-t nekem sem sikerült összehozni.

kisbalko 2011.01.19. 19:19:02

Kedves czy és readya!
Elnézést a hosszú ghallgatásért! Több hetes kisérletezési folyamaton vagyunk túl.
Szóltam. Nagyon segítőkész volt a tulaj, kaptam egy pár napra egy másik készüléket, arra végül ki is lett cserélve az első. Az újjal működik a kies. Sajnos csak dróton :-( A bt a kies sugója szerint létezik, de nincs ott a megfelelő menüpontban. Viszont a kiesen keresztül frissítettem a firmware-t és egész pöpec a dolog. Amihez viszont nokiásként hozzászoktam, hogy az sms-ek is menthetőek voltak a kies viszont erre nem ad lehetőséget. Esetleg erre tudtok vmi megoldást? Köszönöm!

czy 2011.01.19. 19:35:05

Nekem is csak dróton megy. Örülök, hogy megnyugtatóan sikerült rendezned a dolgot :-) Marketen nézz körül esetleg sms mentést illetően.

czy 2011.01.19. 19:37:14

@czy: @kisbalko: sms backup 93 results :-)

readya 2011.01.20. 11:14:35

@kisbalko: khm. Tessék olvasni ha írok cikkeket :)
androlib.blog.hu/tags/sms_backup

androlib.blog.hu/tags/mybackup_root

A többi találat pedig a Marketen :)

kisbalko 2011.01.26. 13:21:01

Köszönöm!
Elnézést, ugye csak akkor kezd az emberfia olvani, ha gondja van :-). Mint volt nokias aki pc suithez szokott ahol mindent alapból szinkronizált a rendszer, nekem nagyon új. Ma majdnem sírtam, hiába megy a kies attól még a naptárat nem úgy ahogy kéne jajajajaj.
E két ajánlatból melyiket javaslod backup +t, vagy a mybackup-ot.
Ha jól futottam át a cikket akkor a backup+ minden mást is szinkronizál és nem kell a kiessel harconom. Csak akkor az outlook naptáram kell hagyni a túróba és átszoknom a gmail-re?
Más: Biztos van cikk róla, de mit tehetek hogy ha elkezdek smms-t írni, ne váltson mms-re? És bocsánat :-) És köszönöm!

keresztesizoli 2011.02.24. 04:48:21

@readya: Szia! Elolvastam a leírásodat, annak alapján sikerült nekem is abba a helyzetbe ekrülnöm, mint az előttem szólónak, hogy nem tudtam SMS-t küldeni. A lényeg az, hogy ezen kívül minden jól sikerült, a telefonom nem KOR-os volt.

Ezek után - ismét - nekiugrottam, hogy a leírásod alapján akkor most már végre helyesen feltelepítem a SGS-em.

Most SMS is, minden van, de az istenért sem tudom ezt a 6efs mappát olyanra beállítani, mint amilyen volt. Hiába másoltam át, írtam felül, mindig KOR-os marad a SGS-em.

Le tudnád írni, hogy melyik fájlok és mappák vannak itt pontosan? Mit kell, hogy tartalmazzon ez a mappa? Anno kimentettem ezt a mappát, de a mostani állapotot már nem látom át. Hiába nevezem át a fájlokat, nem megy, nem sikerül. :-(

Ha ezt végre megoldom, akkor nagyon "örülünk" majd.

Még egy kérdés, hogy amíg a KOR van, addig nem is szinkronizálja a névjegyeket a gmail-emmel? Mert az első - bár hibás - frissítésnél ez is megvolt, de most még ez is hiányzik.

Várom válaszod :-)

Köszi,
Zoli

readya 2011.02.24. 07:59:16

@keresztesizoli: Szia! Root explorerrel mentetted le? Akkor ugye r/w-re nyomva írhatóvá teszi a system fájlrendszert és utána lehet felülcsapni. Ha nem megy, pontosan írd le mi történik. A fájlokat ne szerkeszd!

keresztesizoli 2011.02.24. 08:04:00

@readya: Szia!
A probléma az volt, hogy nem Root explorerrel mentettem le. Ennek ellenére "első" alkalommal vissza tudtam állítani, minden rendben volt. A "második" alkalommal nem tudtam. Feltettem a Root explorert, amit itt megtaláltam a hozzászólások között, és addig baszakodtam, amíg jó nem lett. :-) XEH-re is sikerült átállítanom, szerintem - VÉGRE - sikerült megoldanom minden problémámat.

Korábban nem szenvedtem sosem ennyit telefon újrahúzással, de egy biztos, hogy most ezt a rendszert is megtanultam, egy Életre!

köszönöm a segítségedet!

Zoli

Google+
süti beállítások módosítása