A formabontó zenelejátszó n7player

2012.02.23. 09:43 Való

Kicsit kétkedve telepítettem fel, ezt a zenelejátszót, egy barátom ajánlásra.  Mivel egy ideje PowerAmp-t használok, nem számítottam arra, hogy megszoríthatja.  Csalódtam is egy nagyot, de kellemesen.

 

Az N7 nagyon jól összerakott kis médialejátszó még így béta változatban is. Amint megnyitjuk és átugorjuk a bevezetést, (ahol érdemes letölteni az album borítókat) egy interaktív médiafal tárul elénk. Itt megtalálhatjuk az összes előadót ábécé sorrendben. A nevek nagysága attól függ hány albumunk van az adott előadótól. Közelítéssel már az album borítókat láthatjuk egymás mellett. Előadóra bökve külön kis ablakban bejönnek az albumok. Ez az egész olyan, mint egy galéria, nagyon impozáns és átgondolt felület.
 


 

Érezhetően ez viszi a hátán az egészet, mert a többi rész elvárható „semmi különös” kategóriába esik. Megtalálható még egy médiatár ahol dalok, előadók, albumok, könyvtárak stb. csoportosításokkal találkozunk. Ez a rész már nem túl interaktív, elég kommersz felület. A keresést viszont jól tették, hogy a jobb felső sarokba helyezték és mindenhonnan elérhető. Van még itt nekünk egy egész korrekt equlaizer pár mintával és beállítással, és egy 1x4-es widget valamint lockscreen felület. Nem rossz, de semmi különleges.
 

A legjobb az egészben talán az, hogy nagyon letisztult és nincs benne semmi felesleges dizájnelem. Teljesen beleillik az ICS felületébe. Látványos ugyan, de itt tényleg mindennek funkciója van, tehát bátran ajánlom mindenkinek.
Az alkalmazás egyelőre ingyenes, de mivel még csak béta változatról van szó nem biztos, hogy sokáig marad így. Nem, mondom, hogy innentől csak ezt fogom, használni a PowerAmp helyett, viszont nem fogom letörölni, mert engem meggyőzött.  Kíváncsi vagyok mit fognak még kihozni belőle.



 


A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr424183619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

no mail, no problem 2012.02.23. 12:32:55

ha nem avatkozol bele, akkor milyen sorrendben játsza le az album számait? last.fm támogatás (scrobbling) van-e?

a winamp, a songbird (ez rengeteget fagy is) abc sorrendben, hiába vannak tagelve. a mortplayer felveszi a helyes sorrendet, de azzal több bajom is van. a gyári volt, hogy ugyannak az albumnak a számait részben az albumhoz tartozónak, részben ismeretlen albumhoz tartozónak vélte. ezt az albumot én rippeltem/tageltem cédéről, ugyanazokkal a programokkal.

ugyanazokról az albumokról van szó, ugyanazokból a folderekből.

ps: nem akarlak bántani, de írhattán volna érdemi infókat is. az, hogy szerinted jól néz ki (számomra már fotótól is rettenetes) az kissé karcsú. de ha tudom, hogy hozza az elvárásaimat kipróbálom, aztán legfeljebb kiírtom, ha nagyon hányok az interfésztől.

eznemfoglaltnick 2012.02.23. 14:13:36

Ide is vág, de kicsit off, de ki lehet azt küszöbölni valahogy, hogy ne scannelje be pl. a navihangjaimat és más nem kellő .wav-okat, hangfelvételeket a player?
(ezért szeretem a folderes lejátszókat, eddig pl. a zimly-t)

Drusantia 2012.02.23. 16:45:18

Abba a mappába ahol vannak ezek a hangfájlok, tegyél egy ".nomedia" fájlt. (név nincs, pont, kiterjesztés nomedia). tartalma nem kell hogy legyen, ezzel csak jelölöd az androidnak, hogy ott ne keressen médiafájlokat (kép, hang). Vagy másold át valahonnan ahol már van, de mivel ponttal kezdődik, rejtett fájl.

Való 2012.02.23. 18:16:39

@no mail, no problem: Minden fontosabb funkcióról írtam ami megtalálható benne. Ez egy ilyen program. Nem olyanoknak való akik mindenféle plusz elvárásokat támasztanak. Egyszerűen csak zenét játszik le és albumborítókat tölt le. Az teljesen szubjektív , hogy tetszik a kinézete. :) Éppen arra céloztam, hogy ennek az egyszerűségében van a varázsa, hiszen ilyen is kell.

Darkcomet 2012.02.23. 21:05:30

@Való: Egyszerűségbe a DeadBeef verhetetlen. Letisztult felület, semmi sallang, modulokat is lejátszik, saját kodekjeivel szuper hangminőség. PC. -n is ezt használom.

Brrrrrrrrrrrrr 2012.02.24. 00:21:55

Vakker sracok.Ha mar egy zenelejatszorol irunk legalabb azt meg lehetne emliteni milyen formatumokat kezel ill.,hogy szol.Hamar music player.....

Való 2012.02.24. 00:28:53

@kabirjedi: Mivel csak Mp3 formátumot használok ezért erre nem akartam kitérni, őszintén szólva nem is foglalkoztam vele. Nem tart sokból kipróbálni, Neked sem. :)

Való 2012.02.24. 00:36:09

@kabirjedi: Egyébként megnéztem a Market leírást, még a KÉSZÍTŐK SEM tértek ki erre, pedig a SAJÁT "Music player"-ükről van szó. Viszont arra gondoltam, írok majd egy külön cikket amiben tesztelem rajta a 125 ezer féle zenei fájlformátumot. ;) 2013-ban(ha addig nem ér véget a világ) pontos információkkal tudok majd szolgálni ebben a tekintetben is.

Darkcomet 2012.02.24. 06:43:51

@Való: Nem kel 125ezer, csak a legfontosabbak. Nálam egy külön könyvtárban mindig ott virít a legfontosabb formátumokból egy-egy darab, plusz néhány midi és modul, hogy egyből lássam, mit is tud egy lejátszó. Ugyan így vagyok a videó lejátszókkal is. Fontos még nálam, hogy tudjon közvetlen mappában is lejátszani, ne csak egy bizonyos könyvtárból, illetve ne nézze át helyettem a készüléket, összeshányva minden szart. Tudja értelmezi csak a fajlneveket is, ne kelljen neki playlist, és ne álljon meg a tudománya, ha éppen nincsen betaggelve egy zenefájl.

decoati 2012.02.24. 08:50:21

hogy szól, hogy szól... hát hogy szólna. A .jpg képek is ugyanúgy néznek ki minden képnézegetőben.
mp3, flac, aac (alias Nero mp4). A cuccaim 99%-a ebben van, 1% dts, azt meg úgysem viszi semmi. :)

Ocel0t 2012.02.24. 15:35:42

Off: nincs olyan program amivel a headset funkciógombját lehet konfigurálni? Hogy ne on/off legyen, hanem szám léptetése, mint a nokiákon.

On

Darkcomet 2012.02.24. 15:51:38

@decoati: A fene tudja... Lehet, csak bemagyarázom magamnak, de szerintem egy normális fülessel bizony nagy különbségek vannak a lejátszók között. A formátumok között nekem fontos még az ogg ismerete is, egész sok zeném van elrakva ebbe a formátumban.

decoati 2012.02.24. 17:10:55

@Darkcomet: ezek végülis szabvány, vagy kvázi-szabvány formátumok, ráadásul (a deadbeef kivételével) sztem a teló gyári kodek pakkját használják. Onnantól meg nincs más csak az alsa, a driver, meg a hw. Persze az eq az mindig saját implementáció, az meg tudja kavarni a dolgokat. Ezért gondolom hogy (eq nélkül) nem szabad különbségnek lenni közöttük. Ha meg van, az elég nagy baj. :) (én nem is hallok, bár alig féltucat lejátszót próbáltam/használtam, sgs + voodoo + sennheiser hd-480II kombón. De ha neked feltűnt valahol lejátszók között masszív különbség, akkor kíváncsi vagyok rá hogy melyek azok, érdekel a téma. Az oggban valahogy nem bíztam, talán mert párszor megszívattam magam konténer vs. kodek vs. oprendszer témában, de ez persze nem a formátum hibája :))

Gordy 2012.02.25. 01:35:20

Egy kicsit off, de idevágó probléma a torzítás. Valahogy nem elégszem meg "alap" hangzással, így nekiálltam a lejátszók beépített eq-jával szórakozni, nem is rossz, csak kár, hogy egy tisztességes hangszínbeállításnál már torzít a teló, rengeteg készüléknél, de még mp3-mp4 lejátszóüknál is tapasztaltam ezt. A PowerAmp-ban ezt nagyon jól megoldották egy limiterrel... Egész véletlen nincs külön ilyesmi jellegű ingyenes alkalmazás droid alá vagy eq, ami tartalmazza ezt a funkciót?

decoati 2012.02.25. 13:27:46

pl. az AnEq Equalizer rendszerszintű,és limiteres

Darkcomet 2012.02.25. 14:04:24

@decoati: Nos, valahogy így vettem észre magam is. Azok a lejátszók (nem csak zenelejátszóról beszélek), amiknek saját kodekjük van, jobban teljesítenek. A többi player csak egy skin, ilyen-olyan plusz szolgáltatásokkal, semmit több. A DeadBeef egyértelműen jobban szól, mint a gyári cucc, nálam ez az abszolút befutó. a BS player is jól szól a saját kodekjeivel, de ez inkább egy mindenes. A Moboplayer szintén zenész, ha a saját cucca fel van rakva. A PowerAMP nálam rezgeti a lécet, szerintem ez is saját cuccal dolgozik, csak nem köti az orrunkra, viszont szerintem nagyon klassz a hangzása, úgyszintén a WinAMP-nak is.

Google+
süti beállítások módosítása