VLC media player, ahogy még nem irányítottad

Sokat böngészem a marketet és vadászok az innovatívabbnál innovatívabb alkalmazások között. Valamelyik nap videólejátszót kerestem, és kiváncsi voltam, hogy a méltán népszerű VLC Media Playernek van e Androidos portja, de nem találtam, ellenben ráakadtam egy igen érdekes alkalmazásra: VLC Remote. Igaz még béta stádiumban van mégis izgatottan szedtem le, hogy megnézzem, hogy ez mégis micsoda. (Most csekkoltam, vannak más remote-ok is, de mindenki ezt írja a legjobbnak). Nem más mint egy távirányító a VLC media playerhez. A használatához nem kell mást tennünk, mint beállítanunk a  PC-nken a VLC Media Player webes interface-ét, rákapcsolódni a telefonnal és már tekerhetünk, betölthetünk, teljes képernyőbe rakhatunk, válthatunk a playlistben és szabályozhatjuk a hangerőt! Nagyon menő! Az egész Wifi-n keresztül történik, úgyhogy az nem árt ha van otthon. Aki nem tudná, hogy hogyan kell besetupolni a VLC webes interface-ét, ebből a videóból erőt meríthet:

 

 

A VLC Remote-ban az a szép, hogy a vincseszterünkön is enged tallózni, úgyhogy ha vége a filmnek, nem kell felállnunk és a PC-hez slattyogni, elég a telefonon böngészve kiválasztani a következő remeket a vinyóról és már folytatódhat is a moziélmény :)

 

 


Címkék: média filmek alkalmazások

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr741799273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SH4RK 2010.07.14. 11:41:35

Khhm, az SE telefonok 5 éve tudnak hasonlót Bluetoothon keresztül. Igaz, tallózni nem tud, de a joy használható egérként.

magas les 2010.07.25. 18:06:26

én nem használok VLC-t éppen, nekem a Gmote szoftver volt a nyerő.
Gépre felmegy a szerver, telre a kliens. A szerverben hozzáadhatunk mappákat a böngészési listához. Amit kiválasztunk, a default programmal fullscreenben elindítja. South park esetében nem kell 20 percenként felkelni :)
Van hangerő, tekerés, pause, ami kell.
Van tapipad funkciója is, akkor az egeret vezérelhetjük touchpadon át.
Media Player Classiccal hibátlanul megy.

Google+
süti beállítások módosítása