Próbáld ki ingyen a Gameloft minőségi játékait!

A Gameloft régi versenyző a pályán, a legszebb okostelefonos játékok közül sok fűződik az ő nevéhez. Felsőkategóriás Androidos telefonokra elég meggyőző játékokat adtak ki eddig, erről viszont kevesen tudnak, hiszen azok különféle okok miatt nem találhatóak meg az Android Marketen.

Talán ezért is döntött úgy a cég, hogy a játékok promotálása céljából elindítja a "Try before buy" (próbáld ki, mielőtt megveszed) programot, melynek keretében 11 játék demóját töltheted le közvetlenül a weboldalról.* Miután kiválasztottad a játékot amelyet kipróbálnál, felül a jobb oldalon válaszd ki Magyarországot ha nem az lenne alapból, az alatta levő dobozban add meg szolgáltatód, készüléked típusát és mobilszámod (3670/3630/3620******* formátumban) és SMS-ben megkapod a letöltési linket. Érdemes ingyenes WiFi kapcsolatot használni a letöltés során, mert a játékok elég nagy méretűek is lehetnek.

*UPDATE: Ha Androidos telefonon nyitod meg a linket, ott egy kattintással, telefonszám megadása nélkül töltheted le a játékokat.

A támogatott készülékek - jellemzően az 1 GHz-es processzorral szerelt darabok: HTC Incredible, HTC Desire, HTC EVO 4G, Google Nexus One, Sony Ericsson Xperia X10, Samsung Vibrant, Samsung Galaxy S, Motorola Droid, Motorola Droid X, Motorola Motoroi, Motorola Milestone and coming soon to the Samsung Epic 4G and the Motorola Droid 2.

Egy kis kedvcsináló videó a végére:

[via Androinica]


Címkék: játék alkalmazások gameloft

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr442245628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.08.25. 09:33:16

Erre az Avatar gaméra nagyon kiváncsi vagyok :) Le is szedem :)

Szerencsére ahogy nézem egyre több olyan játék van, aminek jól eltalált a grafikája és nem nagy nevek, hanem csak egy-két fejlesztő áll mögötte, persze a jövő a 3D-s játékoké, oda meg már szép kis csapat kell a háttérbe, plusz a licenszek megvételéhez tőke. Remélem lesznek azért itt is nagy meglepetések, mint Facebookon a FarmVille pl és nem megy át az egész a konzolos "vegyélmegmindent" felállásba. Vagy mehet így is, max többet torrentezünk. :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.08.25. 09:40:01

Az Avatar még "coming soon" de a többi sem rossz, az Asphalt 5 egész kellemes (azt ajéndékba adták a Galaxy-hoz)

aDoayen@HWSW 2010.08.25. 10:16:34

azért fura h az sms nem megy

illetve az is h egy gameloftos játék miért tart engedélyt ahhoz h sms-t küldjön és szerkessze az üzeneteimet???

InTheGajd 2010.08.25. 10:30:05

Adja meg nekik a halal a telefonszamomat. Sajnos ujfent is csalodnom kellett, megsincs teljesen ingyen... Inkabb varok es beszerzem majd mashonnan.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.08.25. 10:44:32

@Tickitucku: Olvastad a frissítést? :)

*UPDATE: Ha Androidos telefonon nyitod meg a linket, ott egy kattintással, telefonszám megadása nélkül töltheted le a játékokat.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.08.25. 10:51:11

Megnyitottam a mobilomról, a Gameloft wapshop-ja jött be, fel is kínálta egyből, hogy 750 forintért vehetem meg az appokat. Nem tettem, mert elég para ez, hogy nem jó oldalra irányít, attól függetlenül, hogy látja, hogy milyen a telefonom.

Leszedtem a Gangstart (behazudtam a weben, hogy Motorlám van), raknám fel, jogosultságok amiket kér:
- Hozzáférés az SMS-ekhez, MMS-ekhez
- Tejes internet hozzáférés
- SD kártya hozzáférés
- Hozzáférés a hívásokhoz, callloghoz
- SMS küldés engedélyezése (Services that cost you money)
- System tools

Ezt ultra súlyos gáz szerintem. Nem értem, hogy egy programnak amiért én egyszer talán kifizetek 1000 forintot, miért kell full accest adnom a telefonomon. A Gameloft ezzel szerintem nagyon súlyos hibát vétett, most felrakom ezt a demót, kipróbálom, de utána le is fogom törölni és biztos, hogy ilyen "feltételekkel" nem veszek tőlük semmit. Ez a privacy tökéletes megsértésének esete és még fizetnünk is kell érte.

bioLarzen 2010.08.25. 11:00:19

@Tomi from Space: Szia,
én régebben már nem egyszer vettem játékot a Gamelofttól - persze, akkor még nem androidos telefonra - és soha semmi gondom nem volt velük.

Persze, az tény, hogy ez a lista, amit írtál, "szép"...

bio

bioLarzen 2010.08.25. 11:01:36

@bioLarzen: (Kimaradt: pölö soha egyetlen sms-t sem kaptam tőlük - még szülinapomra sem :D - pedig, mondom, ha 20 játékot nem vettem tőlük, akkor egyet sem.)

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.08.25. 11:09:31

@bioLarzen: Nekem is voltak Gameloftos játékaim Nokián, szerettem is őket, meg elégedett is voltam velük (igaz, hogy warezoltam, szóval egy szavam sem lehet :D), de ez a lista itt azért elég húzós... és tegyük hozzá, hogy Nokián is lehet, hogy hasonló jogokat kért, csak ott nem láttuk, mert az oprendszer nem mutatta. Nem akarok konspirációs elméletek gyártásába belemenni, de anno biztos volt az a pénz, amiért a Nokia nem szólt azért a usernek, ha drasztikusabb jogosultságot kért egy App, szerencsére az Androidnál más a helyzet :)

Megnéztem ezt a Gangstart, tiszta GTA, de sajnos mivel a textúrák fele nem jelent meg a kijelzőn uninstall lett belőle (remélem nem küldött szét sms-eket és szedte le a contact listám, bár ahhoz kivételesen nem kért hozzáférést). Ez is szomorú számomra, hogy ha Marketből leszedem Ics Ní Szan Sí szoftverét és nem megy a Liquidemen, akkor írok Neki és kijavítja a rizsföldeken ebédszünetben, egy Gameloft szintű cég meg kimondja, hogy a játékai ezekkel a készülékekkel kompatibilisek és részéről ez le van tudva.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.08.25. 11:10:14

@Tomi from Space: Ez azért mindenképp különös. Az is fura a részükről, hogy miért nem akarják feltenni az appokat a Marketre, míg az iOS játékaik fent vannak az iTunes Store-ban.

bioLarzen 2010.08.25. 11:20:28

@Tomi from Space: Persze, szerintem is érdekes a jogosultsági lista. De mit tesznek majd vele? Egy csomó cuccot "titokban" lenyomnak a telefonomra, majd kiszámlázzák? Ezt azért nem nagyon tudnák titokban tenni - mármint úgy értem, análkül, hogy ne jönnék rá gyorsan. Azt meg csak nem feltételezem róluk, hogy, teszem azt, olyan appokat telepítenének "rám", amiket aztán nem tudok letörölni... Átírnának bármit a telefonomon? Hát, lehet, hogy én vagyok túl naív, de ezt azrt csak nem feltételezem róluk... SMS-eket meg méleket küldözgetnének a telefonomról? Hát, ezt meg éppenséggel pont inkább Ics Ní Szan Síről feltételezném, mint egy, a szegmensben már - nem negatív értelemben - nevet szerzett cégről :)

Apropó, a letelepítésről jut eszembe... Bocs, ez off itt, de ha máér eszembe jutott: az ember a teflont úgy kapja, hogy eleve telepítve van ráé egy csomó alkalmazás, ugyebár. Namost, ebből a júzer köbö a háéromnegyedét sose használja és soha nem is fogja - minek akkor a telefonra? Csakhogy, minta azt, gondolom, már mindannyian tapasztaltátok, ezeket nem lehet - legalábbis a szokott módokon - törölni. Én pölö se Facebookot, se twittert nem használok, a Stock se kell, stb... Törölném le őket - ha hagyná a gép. De nem hagyja. Próübáltm ilyenolyan szuper uninstall appokat, amikoről azt írták/mondták, hogy még a koszt is letörli a nagyvasról - de nem. Nem tud valaki véletlenül valami módot/alkalmazást, ahogy ezek az eleve telepített, de csak helyet/erőforrást foglaló alkalmazások leszedhetők anélkül, hogy nagyon tweakelni kelljen a teflonnal? Nagyon hálás lennék.

bio

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.08.25. 11:29:05

@Gery.Greyhound: Szerintem érthető, hogy miért nem Marketeznek. Ha megnézed egy hanglemez bevételének eloszlását ott is jól látszik, hogy a szerzők kapják a legkevesebbet. Egy Gameloftnak nem éri meg Marketre menni, mert a Market vélhetően akkora százalékot vesz le a szoftvereik árából, ami bőven fedezi azt az összeget, amivel inkább marketingelik saját magukat. Meg gyanítom, hogy a Market sem örül ilyen policyknak, amiket a Gameloft megkövetel egy installnál. Érdekes dolog lenne most venni tőlük egy szoftvert aztán nem felrakni az igényelt jogok miatt, majd szépen indítani egy polgári peres ügyet, miszerint vettél egy porszívót, de csak akkor használhatod, ha a munkások beköltöznek a házadba és a kanapédról akarják nézni a TV-det :). Kár, hogy ilyenekhez fáradt vagyok, pedig kiváncsi lennék, hogy mi lenne a vége.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.08.25. 11:33:22

@bioLarzen: Nekem erre nincs tippem sajna, ilyen irányba sosem mentem el. A max amit megengedtem magamnak az a főzött rom volt (vannak egyébként olyan főzött romok, amikből gyalulva van néhány core app). Szerintem ha rootolod onnantól kezdve bármit leszedhetsz róla. Legrosszabb esetben egy mappa törléssel :)

Watt25 · http://sablonvalasz.blogspot.hu 2010.08.25. 11:36:19

@bioLarzen: Root-olni kell a telót és a /system/app könyvtárból (pl. Root Explorer-rel vagy EStrongs File Manager-rel) törlni az .apk file-t. (Ja, meg a /data/data könyvtárból is a programhoz tartozó könyvtárat. Esetleg a /data/Dalvik-Cache könyvtárban is leellenőrizheted, hogy letörölte-e a .dex file-t, de azt meg szokta megától tenni, amikor az apk-t törlöd.) Más megoldás szerintem nem igazán létezik.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.08.25. 11:46:57

@Tomi from Space: Szerintem nem lenne belőle semmi. Azt mondanák, hogy ha nem fogadod el a felhasználási feltételeket, akkor nem használhatod az alkalmazást. Ha használod, és leokéztad a telepítésnél, azzal hozzájárultál azokhoz, amik ott fel vannak sorolva.

bioLarzen 2010.08.25. 12:29:33

@Tomi from Space: Kösz a tippet.
Az a baj, hogy én a leghülyébb júzer-típus vagyok - az a fajta, aki szeret nem bütykölni a cuccal. A rootolást ezért kihagynám, ha lehet. Inkább maradjon fent a twitter meg a fácse, ha másként nem lehet legyalulni őket :(

Még egyszer köz a tippet.

bio

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.08.25. 12:32:11

@Gery.Greyhound: Igen ám, de mielőtt megveszed nem kapsz infót ezekről :) Érted. Megveszed a porszívót, de ha használni mered, jönnek az alkalmazottak a házba, ha meg nem fogadod el, akkor nem használhatod. Azért ez így nem kóser :). Biztos van vásárlásnál egy 30 ezer soros "I accept", de komolyan, ha erre felé halad az Androidos nagy szoftverfejlesztés, akkor az régen rossz és tényleg mindenki torrentezni fogja ezeket, mert senki nem fog fizetni azért, hogy rombadöntsék a privacy-ját.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.08.25. 12:34:26

@bioLarzen: Megértelek, én se rootolnám, ha nem muszáj. Amúgy ha felteszel egy Automatic Task killert és beállítod, hogy ezeket nyírbálja, akkor többet nem lesz gondod rájuk, azt a pár K-t meg ki lehet bírni, amit elfoglalnak a háttértáron.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.08.25. 12:35:36

@Tomi from Space: Ez mondjuk jogos. Meg kellene nézni, van-e valami EULA szerűség a Gameloft oldalán, ami vásárlás előtt is elolvasható.

Fabled 2010.08.25. 14:10:37

@Tomi from Space: És a processzor időt amivel felzabálják az akkut?

Mellesleg azt hittem azért ennél komolyabb grafikát ki lehet hozni ezekből cuccokból...

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.08.25. 15:36:39

@mir: Igen, az tuti, hogy 3 órát játszol és rakhatod töltőre :S

szerintem a Gangstar-nak nincs rossz grafikája :) Igazából itt a textúrákon múlik nagyon sok és mivel a méretre mennek ezeken spórolnak, mert az appokban két dolog foglal sok helyet: a hangok és a képek :\ Van néhány korrekt Androidos játékom, 150 megás mind a kettő saccper, a Pannonos mobilnetem 200 megát enged tölteni egy hónapban (szánalmas, ez a legnagyobb csomagjuk.... welcome to 2010, 2000 forint egy hónapra, a 80 megabites korlátlan netemért otthonra 3000 forintot fizetek a Diginek...), szóval 3G-n le se lehet tölteni egy valamire való játékot, csak WiFi-n. Gondolom ez is határt szab a fejlődésnek. Meg ha így haladnak, meg kell jelennie lassan a több száz megás játékoknak, ami részemről egyelőre nem gond, mert egy 8 gigás mikroSD van a telefonomban.

bioLarzen 2010.08.28. 09:39:52

@Tomi from Space: Van task killerem, már teljesen automatikussá vált, hogy bármit csinálok, a végén task killerrel fejezem be :)

Amúgy persze, nem zavarnak sok vizet az"abcúg" alkalmazások, csak nem értem, milyen jogon teszik fel úgy, hogy nem szedhetem le. Milyen jogon kötelező a Facebook vagy a twitter fent léte? Ez idegesít igazából, nem az, hogy foglalják a helyet.

Mondjuk, ezek legalább nem futnak állandóan a háttérben (vagy, ha igen, akkor jól rejtőzkdnek...), nemúgy, mint (jó)pár másik, nekem szintén tök useless crap. Az egyik ilyen "kedvencem" a Stock, ilyen tőzsde-figyelő alkalmazás... Nagyon nem ritkán látom, hogy fut a háttérben, pedig, hogy (legalábbis direkt) nem használom, az tuti...

bio

bioLarzen 2010.08.28. 09:42:25

Amúgy nem tudom, észrevettétek-e, hogy a cikkben linkelt bemutató-videóban, mikor azt taglalják, hogy kell telepíteni, és az a képernyő jön, ahol a jogosultsági lista van, a tag egy fél pillanat alatt nyomja az accept gombot, a narrátor pedig egy szót sem említ arról, mit kér épp az alklmazás... Fair...

bio

Google+
süti beállítások módosítása