Eljött a Spica-sok nagy napja - Multitouch

Bár nem hivatalosan, hanem egy Gabriel-LG nevű kóder konyhájában, de létrejött az, amit a Spica tulajdonosok oly régóta vártak: elérhető már néhány olyan ROM, amiben lehetőség van a multitouch feature-re. Nagy öröm ez, én is repesve vártam, hogy az Acer Liquidem is fel legyen vértezve ezzel a funkcióval, bár hozzáteszem, hogy mióta elérhető, alig használtam.

 

 

Az ezzel kapcsolatos fórumot itt találjátok.


Címkék: samsung multitouch spica

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr522249964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emmet Ray 2010.08.26. 18:40:12

Nagyon jól működik, végre rendes telefon lett a Spicából! A Gallery 3D-ben, a böngészőben és a Mapsben is működik a kétujjas nagyítás/kicsinyítés. Gyakorlati haszna lehet, hogy nem nagyon van (szerintem a dupla kattintásos nagyítás többet ér), de már idegesített, hogy bárkinek képeket akartam mutatni, egyből multitouch-csal próbált zoomolni, és "ja ezzel nem lehet?" kérdésekkel idegesített. :D
Amúgy, nem sokat tépelődtem a garancián (ez elveszik az otthoni buherálás miatt), annyira nem drága telefon, így mindenkinek ajánlom, hogy flashelje/rootolja bátran a telefont, persze alapos dokumentálódás után!

Google+
süti beállítások módosítása