Mától így zenélsz

10 perce találtam ez az appot a melóhely egyik elszeparált részén és egyből végzetes szerelembe estem.Az Ethereal Dialpad nem más, mint egy szoftverszinti. A PDA-t vízszintes irányba forgatva lehet használni, lent vannak a mély hangok, fent a magasak. Az ujjunkat ide-oda húzva tudunk az ambient hangzású szintivel dallamokat kreálni. A pontos hangokat nehéz eltalálni, de a választható hangskáláknak hála szinte teljesen mindegy mit csinálunk, a zene élvezhető lesz (legalábbis számunkra). 5 perc játék után tisztára úgy éreztem magam, mintha a zenei világ egyik legmeghatározóbb fusion zenésze lennék. A válaszható hangskálák mellett (pentaton, oktáv, chromatic, minor, major, stb.) különböző effekteket is pakolhatunk a szintire (delay, flange, soft envelope, soft timbre, duet), amik ugyan megfogják a procit, de nagyon élvezhető hangzást biztosítanak. A szintihez háttereket is választhatunk (4 darab közül) így nem csak zenei, hanem vizuális interakcióba is léphetünk a készülékkel. Nem lennék meglepve, ha idővel a kicsit felnőttesebb verziók után az ambient zenekarok egyik kiegészítő elemévé válnának ezek a szoftverek és nem csak a megszokott hangszerekkel találkozhatnánk a színpadokon hanem Androidos tabletekkel is. Ez minden esetre egy must have application. :) Jó alkotást :)

  


Címkék: midi alkalmazások szoftverszinti

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr272251426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.08.27. 12:31:48

Hááát... Én maradok a FL Studio-nál :)

Ez viszont jópofaság: www.youtube.com/watch?v=Z6zyoe8B4QE

vabatahtlik · http://bajszos.freeblog.hu 2010.08.27. 16:06:07

Hát én behasaltam tőle! Király! :) Azt mondja egy kollega, hogy létezik ilyen chaos pad néven, mint zenészeknek használható kütyü, vagy valami olyasmi.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.08.27. 16:34:33

@bajszos: Nekem is nagyon bejött :) Azóta is nyomkodom, most hazaértem, szerintem rákötöm a házimozira :D Munkatársaknak is bedobtam, fél óra után úgy kellett visszakönyörögnöm a telefonom :(

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.08.27. 23:49:41

@bajszos: Igen, megnézegettem a Korg Kaoss padját, elég jó kis cucc, ha valaki megtanulja, akkor egész szépen lehet vele dolgozni és annyira nem is drága. Van egy elektromos dobom, ha azt sikerül eladni, akkor lehet, hogy veszek egy ilyet :)

Helótageci 2010.08.28. 11:26:06

Ok egy kis segítség. Van egy X10 minim ami tökéletesek kielégíti minden igényemet. Van pár app - mint pl ez is - amit kipróbálnék de a merketben azt az üzenetet kapom, hogy nincsen ilyen app. Szopóágas a telefonom?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.08.28. 11:42:35

@Helótageci: Nem, sajnos Magyarországról egyelőre nem érhető el teljesen a Market. A fizetős alkalmazások egyáltalán nem, de az ingyenesek között is akad pár (pl én az ingyenes Google Earth-et is warezoldalról voltam kénytelen letölteni, mert a Marketen nem volt elérhető.)

Nem a te telefonod szopó, hanem itthon egyelőre az egész Android platform. Amíg nem változik a helyzet, addig marad a root+marketenabler, vagy a warez - a Desirén próbáltam a Marketenablert, de azt mondta hogy invalid a bankkártyám (pedig neten simán vásárolok vele) úgyhogy nálam egyelőre marad a mobilism.

Nyilván ezzel a fejlesztőkkel cseszek ki, de ne nálam reklamáljanak, mert én 2-5 dollárt minden további nélkül kifizetnék a minőségi appokért, ha a Google lehetővé tenné ezt számomra.

Serio (törölt) 2011.05.04. 14:53:06

minor, major - Ha már a többit magyarítottad, akkor ez moll és dúr. :P

Google+
süti beállítások módosítása