Jön a Rage Androidra is?

2010.09.14. 08:48 pacska

Nem is olyan régen a minden évben megrendezésre kerülő QuakeCon-on - a világ egyik legnagyobb LAN Party-ján - John Carmack a cég atyaúristene bemutatta az ID Software legújabb játékát a Rage-t iPhone-on. A játék amellett, hogy gyönyörű, meglepően jól fut az Apple telefonján. Aki nem tudná, az ID olyan korszakalkotó játékokat tett le az asztalra mint a Doom, Quake, Wolfeinstein, stb.

Ezek után az Apple Special Music Event-jén bemutattak egy remek techdemót az Epic Games jóvoltából, ez volt az Epic Citadel (videó itt), ami valóban szemet gyönyörködtető grafikát vázol fel Unreal Engine segítségével. Na, itt kicsit kinyílt a bicska a zsebemben, hiszen az újabb Androidos készülékek simán felérnek az iPhone hardverével, tehát a fejlesztés ezekre a PDA-kra is lehetséges.

Most felcsillant némi reménysugár, az ID ugyanis álláshirdetést adott fel, amiben Androidos fejlesztőket toboroznak. Reméljük a legjobbakat, végezetül pedig álljon itt egy videó a fentebb említett Rage-ből.

 


Címkék: software hírek játék android id

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr592294812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.09.14. 09:23:42

Tegyük hozzá, hogy a Rage-dzsel igen durván elkéstek Carmack-ék, hiszen több mint egy-másfél éve jelent meg a Borderlands (ami azóta 3 kiegészítőt is kapott) és a Rage egy az egyben annak a koppincsa. A gamerek is már csak Borderlands remake-ként emlegetik és ha nem sikerül durván jobbra mint amilyen a BL volt (megjegyzendő, hogy az a játék iszonyatosan jó lett), akkor csúnya nagy faceplant lesz a Rage-ből. Mindenesetre a Rage lekéste, hogy korszakalkotó legyen. Ez nem is baj mert a BL tökéletesen adta elő azt a színdarabot, amit most a Rage akar. :)

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2010.09.14. 09:39:58

Azért ezzel kicsit vitatkoznék, egyrészt a Borderlands nem egy komoly játék (értem ezalatt, hogy poénosra vették a figurát), inkább a multira mentek abban rá (persze a single is kiváló), szerintem ebből nem lesz konkurenciaharc és a Rage tuti, hogy ütős lesz és a maga nemében korszakalkotó. Ha már itt tartunk akkor ne felejtsük el a Fallout-ot sem, ami mindkét játék előtt létezett már :)

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.09.14. 09:43:30

@pacska: Jó, de, hogy az iD nem csak a fejlődést de még az environmentet is lekoppintota (feeling, kinézet, környezet), azért lássuk be elég durva :) A Fallout tök más világban játszódott, a Rage meg szinte a BL világában. :) (legalábbis képileg)

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2010.09.14. 09:48:57

Arról sajnos nem tudok nyilatkozni, hogy a Rage a BL világában játszódik-e, mivel a játék még nem jött ki :) Majd akkor állást foglalok ez ügyben.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.09.14. 09:54:16

@pacska: Mindegy, én a Gothic 4-et várom, de irgalmatlanul :D

Egyéves Önkéntes 2010.09.14. 15:37:43

én egy ájgós posztot kérnék magamnak, anyukámnak és mindenkinek aki szereti

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.09.14. 15:50:14

@EÖ: Azzal kapcsolatban az a ciki, hogy a Nav 'N Go-tól nem kértünk, ezáltal nem is kaptunk tesztpéldányt, ha meg leszednénk a tudodhonnan és írnánk egy ízig, végig menő tesztet róla, akkor megüthetnénk a bokánkat.

Annyi tudok segíteni, hogy én "láttam" ( ;) ) működni iGo-t Androidon. Hero-n tökéletesen ment, de Liquid-en a full screen-t se tudta és úgy szaggatott rajta, min a háborodás. Ahogy néztem a tudodhol már van fent újabb My Way, esetleg érdemes lenne leszedni és megnézni, de hivatalosan mi ehhez, mivel nincspénzünkrá nem nagyon tudunk hozzászólni :$

Egyéves Önkéntes 2010.09.14. 15:56:03

@Tomi from Space: nekem természetesen nincs a telefonomon tudjukhonnan letöltött ájgó, így nem mondhatom azt, hogy szerintem nagyon klasszul működik.
sőt, nincs is Legendem!

amúgy miért ütnéd meg a bokádat? nem írhatsz mondjuk a sógorod szomszédjának egyik ismerősének az ájgójáról?

na, ezt is megbeszéltük :)

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2010.09.14. 16:10:41

@EÖ: Anno lesegettem a navigációkat Desire-re, az iGo állítólag nem támogatja a nagyobb felbontású kijelzőket, ezért nálam az szóba sem jöhetett. Most Sygic-et használok és tökéletesen elégedett vagyok vele.

Egyéves Önkéntes 2010.09.14. 16:13:43

@pacska: én kaptam a telefonhoz egy Sygic-et, nem indult az istennek se, hívtam őket, leráztak
nagynehezen elindult (és elég jó volt, bár manapság elég fapados az a szoftver, amiből nem lehet kilpéni)
utána kártyát cseréltem nagyobbra, azon már nem ment
két kód is volt hozzá, egyikkel sem mentem semmire
legyalultam és azóta ájgózok

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.09.14. 16:31:20

@EÖ: És mi lenne ha Te írnál róla egy cikket, ha már úgyis ekkora pro vagy benne? :) Meg Neked kölcsönadta a tudodki :D

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2010.09.14. 16:32:41

@EÖ: Én simán khm feltettem, nem volt semmi gondom vele :)
Akkor viszont te meg tudod mondani, hogy az igo tényleg nem támogatja a nagy felbontást vagy azóta frissítettek a szoftveren?

Egyéves Önkéntes 2010.09.15. 07:47:30

@Tomi from Space: nem vagyok egy grafomán típus, de ha tényleg komolyan gondoltad, akkor összehegesztek egy sukár kis posztot! :D
sokat használom és nekem nagyon bejött, előtte nüvim volt és pont a navigáció miatt vettem okostelefont, mert a nüvi már haldoklott

@pacska: nem tudom mit kell érteni nagy felbontás alatt, de hero-n szépen néz ki, szerintem

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2010.09.15. 08:17:15

@EÖ: nagyfelbontás alatt pl. a Desire-t értem (480×800), ugye a Hero kisebb felbontású (320×480), tehát ami kis felbontásra van optimalizálva az pl. a Desire-n nem fut tökéletesen (nem tölti ki a teljes képernyőt pl.)

Egyéves Önkéntes 2010.09.15. 08:37:28

@pacska: vágom, nekem az első verzió, amit felte., izé megvettem az túl nagy volt, lelógott a képernyőről (úgy valszeg az jó lenne neked). utána tett., izé vásároltam meg a jelenlegit.

Watt25 · http://sablonvalasz.blogspot.hu 2010.09.15. 10:50:47

H fenn akarjátok tartani a jogszerűség látszatát, akkor vigyázzatok, hogy mit hazudtok! :)
navigyurci.hu/2010/09/04/jon-e-dobozos-vagy-letolheto-uj-igo-androidra-windows-mobile-ra/

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.09.15. 15:44:26

@Watt25: Hát, EÖ majd csak hazudik valamit, kreatív gyerek :D

szcsongor 2010.09.16. 19:32:02

@pacska: haverom bátyjának Desire-én láttam hogy a hivatalos androidos iGo tényleg csak a képernyő sarkában fut, de rá lehet telepíteni a Motonavot, ami az iGo Motorolás konverziója és WVGA(480*854) felbontásra íródott. na az állítólag tökéletesen működik...
de én még nem próbáltam, nekem mobilom sincs :)

Google+
süti beállítások módosítása