Továbbra sem tölthetünk a Marketről fizetős tartalmakat

2010.10.01. 11:19 pacska

Már hivatalos, hogy nem kerültünk be az 20 országot tartalmazó kalapba, tehát itthonról továbbra sem lehet elérni a fizetős tartalmakat az Android Market-en. Ez van, használjátok továbbra is a Marketenabler-t - én is ezt teszem - ami ingyenes, de rootolni kell hozzá.

A Market-be újonnan belépő országok: Argentína, Ausztrália, Belgium, Brazília, Dánia, Dél-Korea, Finnország, Hongkong, Írország, Izrael, Kanada, Mexikó, Norvégia, Portugália, Oroszország, Szingapúr, Svédország, Svájc, Tajvan, Új-Zéland.

Én úgy gondolom ez várható volt, mi nagyon kis piacot jelentünk sajnos, bár továbbra sem értem, hogy miért nem lehet engedélyezni mindenhol az elérést.


Címkék: google hírek market android

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr52336677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.10.01. 12:27:10

Emiatt nem nekünk kell szerintem szomorkodni, hanem a fejlesztőknek :) Torrent rulz!

Krinyo 2010.10.01. 13:18:10

Marketenablerrel siman kikerulheto. Ket kattintas es mar tudok is vasarolni. Nem is ertem minek ez a benazas...

szcsongor 2010.10.02. 10:02:09

Nem tudom melyik az egyszerűbb, rootolni és marketenablerezni vagy torrentről szedni a fizetős appokat... Én utóbbit választom, mert nagyon nem vágyom rá, hogy bele kelljen buherálnom rendszerbe, és szerintem sokkal többen vannak így. Már csak azért is, mert így költségkímélőbb a dolog :) Persze tudom, a fejlesztőknek (meg hosszú távon az egész Androidnak) ez a rosszabb...

Google+
süti beállítások módosítása