Letölthető a Mozilla böngészője Androidra

2010.10.09. 07:57 pacska

Igaz csak a Fennec béta 1 verziója, ám ez is több, mint az eddigi alfa.

Lássuk mit tud:
- Addonokat telepíthetünk akárcsak az asztali klienshez
- Személyre szabható nyitóoldal
- Firefox sync-el szinkronizálhatjuk az asztali gépünkön futó böngészőnket a mobil böngészővel
- Link, bookmark, history, képek megosztása Twitteren, Facebookon, Google Readeren
- Pinch to zoom nagyítás
- Jelszó menedzser
- több lapos böngészés (Tabok használata)

Aki kíváncsi rá, az kattintson és telepítse, nekem teljesen szétfagyott a rendszer telepítés után, úgyhogy még nem tudtam tesztelni :)


Címkék: firefox béta hírek mozilla fennec

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr942357535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grafithuszar 2010.10.09. 08:23:32

Háát kiindulva a múltkori skype-os tapasztalatokból, és abból hogy ez csak béta, én fel sem rakom. 99%-ig biztos vagyok ebnne, hogy nem jobb mint a default böngésző a desire-ön

MR.E 2010.10.09. 12:18:57

nekem nem akar elindulni... felrakom és amikor rámegyek bumm vissza a főképernyőmre

vagodeszka 2010.10.11. 18:50:24

@MR.E: Detto, nem indul... valszeg kell neki a snapdragon meg 512 MB belső memória

Krinyo 2010.10.13. 09:10:22

Itt sem indul, hulladek...

Google+
süti beállítások módosítása