A Pac-Droid almát eszik

2010.10.12. 13:14 pacska

Haha, jómagam nem szeretem az Apple-Android háborút, nem szeretem a fanboy-okat egyik oldalon sem - mindkét fél nagyon elvakult tud lenni - és szerintem élhetnénk akár békében is egymás mellett (oké, azért szívatom az iPhone-os haverjaimat, de tényleg csak poén szinten)... ez viszont bevallom őszintén megmosolyogtatott. Láttam már sok Android-Apple pólót, stb, de eddig ez tetszik a legjobban. Szerintem vicces:

 

A Cafepress oldaláról rendelhető, ha valaki esetleg ilyesmire vetemedne.


Címkék: apple humor póló android

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr182365151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ezek137 2010.10.12. 16:40:25

Bár az én szívem egy hiányos alma formáért dobban meg jobban, de az a póló tetszik :)

Watt25 · http://sablonvalasz.blogspot.hu 2010.10.12. 19:06:28

Most hogy mondod, nem hiányzik az almából, ha jól látom...

vasiii 2010.10.13. 10:43:58

nemide tartozik, de az oldalnak nincs rssfeedje?
a bejegyzeseknek kulon latom h van, de az oldalet sehol sem talalom.

Google+
süti beállítások módosítása