Itt az index.hu mobil tender - fejlesztő partnereket keresnek

2010.10.20. 09:02 pacska

Bizony, méghozzá mobil alkalmazásokhoz.

"Az Index.hu Zrt. nyílt pályázatot hirdet a cégcsoportjába tartozó kiadványok és szolgáltatások mobil alkalmazásainak fejlesztésére."

Nem egy nagy hír mondjuk, de én általában az index-et olvasom napi hírforrásként és sokszor bosszankodtam már azon, hogy egy ilyen volumenű portálnak miért nincs mobilos oldala. Remélhetőleg most már minél előbb orvosolják ezt a problémát.

A következő oprendszerekhez keresnek fejlesztőket: Android, iOS, Symbian, Windows mobile

A teljes pályázati kiírást itt találjátok.

 


Címkék: index hír

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr352385352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyárfás 2010.10.20. 10:38:39

Hát nem tudom, az Origónak van, meg a CNN-nek is, de egyiket sem szeretem. Én Webes élményt akarok:)
Az opera Mininél úgysem lesz gyorsabb:)

magas les 2010.10.20. 10:55:56

Dejó. Kb 2 hete írtam nekik, hogy jó lenne valami mobilos app a fórumhoz, legalább a kedvenceimet elolvashassam mobilböngészős ökörködés nélkül :)

Darkcomet 2010.10.31. 19:14:48

Pl. egy indavideos kliens sem ártana.

Google+
süti beállítások módosítása