Megerősítették a Nexus S és a Gingerbread érkezését.

2010.11.16. 09:25 pacska

Méghozzá a tegnap kezdődő Web 2.0 konferencián, ahol maga Eric Schmidt mondta el, hogy igen, a készülék létezik és köszöni jól van, azonban ennél többet nem volt hajlandó elárulni róla. Elmondta még, hogy a Gingerbread (Android 2.3) az elkövetkező hetekben érkezhet. Ezzel kapcsolatban nagyon kíváncsi vagyok, hogy melyik készülékek kapják meg az új oprendszert.

Az Engadget oldalán több képet is láthattok a készülékről.


Címkék: google hírek s nexus gingerbread

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr992451829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.11.16. 09:52:39

Sajnos sokkal több infót nem kaptunk a telefonról, de legalább tudjuk, hogy van/lesz :)

OFF

Néztétek már a Pulse nevű hírolvasó appot? Ilyen szépen kidolgozott és átlátható appot még nem láttam a marketban.

ON

szcsongor 2010.11.16. 21:19:08

tehát akkor a 2.3-at még idén megkap(hat)ja a Nexus, szóval Desire-re talán február-március körül kint is lesz :)

aszpirin 2010.11.17. 17:09:34

Sziasztok!
Van egy független wildfire-em. Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet fizetős apps-t letölteni? A számítógép megtalálja, de a bar code olvasóval már a htc nem találja a címet (a leolvasás, azonosítás megy.). Szóval ez a tünet, és ha valaki tud segíteni, azt előre is kösz:
aszpirin

aszpirin 2010.11.17. 17:14:38

Bocsánat, valszeg rossz helyen kérdeztem.

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2010.11.17. 17:48:40

@aszpirin: semmi gond. Töltsd le a marketenabler programot a marketről, ezzel be tudod lőni, hogy lásd a fizetős appokat is.

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2010.11.17. 17:50:13

Elfelejtettem, hogy rootolt készülék kell hozzá.

aszpirin 2010.11.17. 18:10:50

Köszi. Lehet, hogy naiv vagyok, vagy mi, de én egy négydolcsis progit szeretnék megvenni (!) egy kb. hatvanezres telefonhoz. Eladni nem akarják droidék? A rootolás meg valami csúnya dolog (:-)), ha jók az infóim.

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2010.11.17. 18:17:39

@aszpirin: a rootolás nézőpont kérdése, hogy csúnya-e :) én ránéznék a gyártó honlapjára, hátha paypalon keresztül, megkerülve a marketet megvásárolhatod a progit.

aszpirin 2010.11.17. 18:27:54

Oké, köszi, megpróbálom a hivatalos utat. A rootolásról meg nekem is árnyaltabb lett a véleményem, kicsit utánanéztem...Megnézem a gyártót, jó tipp! Kösz!

Google+
süti beállítások módosítása