Facebook for Android

2010.12.15. 09:42 readya

Egy külföldi blogon olvastam és annyira megtesztett, hogy idézem szó szerint fordítva. Mi volt a legnagyobb probléma a Facebook for Android alkalmazással? A Facebook for Android maga. Nagyon sokáig el volt hanyagolva az alkalmazás, majd az előző frissítés során végre használhatóvá tették. Nos, tegnap este megjelent az alkalmazás 1.5-ös verziója és két nagyon fontos újítást hozott. Nézzük mik is ezek:
- chat. Igen, mostantól a Facebook chat is működik az alkalmazásból. Ráadásul background módban is. (chatelsz valakivel, közben zenét váltasz, elolvasod az üzeneteidet, amikor válaszol kapsz notification-t és válaszolhatsz)
- push notification. Android 2.2 és újabb verziókon mostantól azonnal, úgymond push módon megkapjuk az értesítéseket, nem csak a beállított frissítések alkalmával.

Ezen felül természetesen hibajívítások is érkeztek, ezeket viszont nem részletezték a bejelentésben. Nálam jelenleg erős 4 csillag az app, a korábbi gyenge 3 helyett. Nektek hogy tetszik? Marketre és Facebookra fel!



 


· 1 trackback Címkék: chat facebook readya

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr662517014

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Facebook for Android frissítés 2010.12.15. 12:22:46

Megérkezett a hivatalos Facebook alkalmazás legújabb, 1.5-s verziója droidjainkra. Végre integrálták a chat funkciót. Kimaradt azonban a beállítások menü, így nem lehet szabályozni melyik csoportnak szeretnénk elérhetőek maradni ill. offline lenni. Ezt...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.12.15. 10:13:01

Szerintem újragondolhatnák az egészet, nekem elég fura az egész, ha megnyitom az appot, akkor a news feed jön be rögtön, de ott a notification-ök nem látszanak, tehát vissza kell lépnem. Az újítások sokat nekem nem jelentenek, nem tudom ki hogy van vele, de a facebook chat-et még életemben nem használtam.

bioLarzen 2010.12.15. 15:05:37

Greg Tothnak gratulálok a humor-ízléséhez - a legjobbat választotta (Jeff Dunham)! :)

bio

saabi 2010.12.15. 16:37:13

@pantomimes: ha a címzett elérhető Facebook chaten, akkor olcsóbb ezt használni SMS helyett.

readya 2010.12.15. 21:49:22

@bioLarzen: Greg csak a chatre lett kiválasztva, a Jeff Dunham miattam van ott, nagy kedvencem :)

Appdroid Hungary 2010.12.16. 09:41:09

A Push notification nálam speciel egyáltalán nem megy. Kikapcsoltam a sima notificationt, hátha majd akkor, de úgy se. Van akinél megy?

MR.E 2010.12.16. 15:33:31

úgytudom csak 2.2-n megy a push

szcsongor 2010.12.16. 20:24:36

@pantomimes: pedig ha van 200+ ismerősöd, akkor van úgy, hogy valaki nem használja a skype-ot pl., de a facebookon így ugyanúgy el lehet érni. szerintem nagyon hasznos

Appdroid Hungary 2010.12.16. 21:01:35

@MR.E: Igen, nekem stock 2.2 Sense ment (akkor még, most raktam fel mást), szóval ezért is értetlenkedtem, hogy miért nem megy a push.

Google+
süti beállítások módosítása