SPB Mobile Shell 5.0: új, háromdimenziós felhasználói élmény

A magamfajta öreg motoros okostelefon-felhasználók - akik Windows Mobile-ról, vagy Symbianról tértek át Androidra - bizonyára hallottak már az SPB Mobile termékeiről, például a méltán népszerű Mobile Shell nevű launcherről. Ez a felület nagyságrendekkel használhatóbbá, fehasználó- és ujjbaráttá teszi ezeket a régebbi eszközöket. Én a Shell 2-es, majd a 3-as verzióját használtam WinMo alatt, és ez nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a WinMo jól ismert gyengeségei ellenére is kitartsak a platform mellett, és ellen tudjak állni az iPhone csábításának - persze, a HTC Desire megjelenésekor már nem volt ilyen egyszerű a dolog :) De addig viszonylag jól elvontam a WinMo-val.

A legújabb, 5.0-s verzió már Androidra is elkészül (a Windows Phone és a Symbian mellett), egy teljesen új, látványos, háromdimenziós kezelőfelületettel igyekszik fokozni az Android rendszer használhatóságát. A szavak helyett álljon itt egy rövid bemutató:

Ha a videó alapján kedvet kapnál hozzá, ide kattintva jelentkezhetsz a bétatesztre.

[via Androidspin]


· 1 trackback Címkék: alkalmazások spb mobile shell

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr472529771

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: SPB Mobile Shell 5 hamarosan androidon 2010.12.21. 14:27:22

Háromdimenziós kezelőfelület érkezik hamarosan Androidra. Nagyon látványos az biztos, használhatóságáról azonban nem vagyok meggyőzve. Jelenleg még béta fázisban van az alkalmazás, aki megjelenés előtt szeretné tesztelni, jelentkezhet a zárt bétára itt...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.12.21. 10:53:45

Nagyon tetszetős, de úgy érzem, ha felraknék egy ilyet 5 percig nyomkodnám és utána megunnám. Nem tudom mennyire felhasználóbarát az egész, szépnek szép az biztos, de én jobban szeretem a minimalistább dolgokat, 3-4 képernyő max, bár nem vagyok egy power user az tuti :)

bioLarzen 2010.12.21. 12:07:44

@pantomimes: Nagyjából pontosan hasonlóképp vagyok a dologgal - viszont szívesen tennék vele egy rövid próbát, úgyhogy gondolkodom rajta. Én is max 3 képernyőt használok, úgyhogy többet nyújt, mint ami nekem kell, de néha az ember félrerakja a gyakorlatiasságát, nem? :)

Bár ódzkodom a béták használatától - igen, az a genya, extra-túlbiztosítós fajta vagyok :) - nomeg, mióta javíttatni kellett a mobo hibája miatt a telefonom, még jobban kímélem - de - és itt röhögjetek ki nyugodtan - ha jól látom, orosz fejlesztés - legalábbis a videón beszélő tag neve orosz - és én fura mód megbízom az orosz fejlesztésekben. Valahogy mindig (na jó, nagyon sokszor :D) megbízható, jó és praktikus megoldásokkal jönnek elő... Valahogy sokkal jobban megbízom az orosz fejlesztőkben, mint mondjuk az amerikaiakban. Nem "csak úgy", hanem a tapasztalataim alapján.

Szóval elgondolkodom a dolgon. Ha valakinek van már first-hand infója, ne habozzon, kommentbe vele :)

Kösz a cikket.

bio

Darkcomet 2010.12.21. 13:38:10

Ezzel én kb. úgy vagyok, mint linux alatt a compizzal. Szépnek szép, de hosszú távon baromi idegesítő tud lenni számomra az ilyen jellegű csicsa. Amellett,hogy biztosan megkönnyíti egyes felhasználók életét, az enyémet bonyolultabbá tenné. Wines mobilokon anno kissé más volt a helyzet, mert a natúr windowsos felület annyira használhatatlan volt, hogy nem véletlenül pakoltak saját grafikus felületet a gyári fölé a nagyobb gyártók, gyakorlatilag a default wines felületnél minden jobb volt.

bioLarzen 2010.12.21. 21:13:41

Közben gondolkodtam, és arra jutottam, hogy azért nem lenne rossz kicsit többet tudni róla, mielőtt az ember felengedi a teflonjára... Mennyi helyet foglal, lehet-e kártyára telepíteni, mennyi az CPU-igénye, stb...

bio

B.i.L 2011.04.24. 20:05:30

Nekem : s60v5-ön van spb!röviden : gyorsabb - barátságosabb - átláthatóbb
Kifejtve : 10-15 mega és az 5800-as szoftverét úgy lepipálja,hogy leestem a székről - látványban és egyszerű magyarnyelvű felhasználása konkrétan megnyerte a bizalmamat,eggyenlőre bétát használok ami ingyenesen letölthető symbianra : spb.com
cpu-t nemterheli,akkor ha 1-2 alkalmazás fut - ha több akkor nehezen emészti - belassítja a gépet - bár nekem tiszta a gépem,előfordulhat hackelt gépekkel gyorsabban reagál.(Ram)Most 2x-es Lg-t fogok venni - ott más lessz a helyzet.
B.i.L

Google+
süti beállítások módosítása