Jet Car Stunts

2010.12.24. 15:53 readya

Elkészült az iphone/ipad játék: Jet Car Stunts Androidos portja. A játék közel 1 éves és az Androidos verziót sem javították fel. Szóval a grafika nem egy nagy durranás és engem a játékmenet sem győzött meg, de pl. a Marketen elég jó pontszámokat kap a játék. (egyébként sem vagyok autóversenyzős játék fan, az egyetlen ami meg tudott fogni az NFS sorozat) Egy autó és repülőgép szimulátor (ez azért így erős túlzás :-) ) keverékéről van szó. Ugratunk, driftelünk, pörgünk, forgunk és leginkább próbálunk a pályán maradni.


Íme egy hosszabb bemutató videó az iphone (nem iphone4) verzióról:

A következő két hétben, minden nap bemutatunk egy játékot. A legtöbbet azért mert kedvencem, a maradékot pedig azért mert bár nem az én stílusom, de nagyon jó minőségű játékokról van szó. Érdemes lesz tehát minden nap benézni az újdonságok miatt.


Címkék: játék readya jet car stunts

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr252537061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darkcomet 2010.12.24. 22:15:22

Izé... Appleneten fent van. 19 MiB a játék.

Darkcomet 2010.12.24. 22:46:58

Hát nem egy szépségdíjas játék, olyan kilencvenes évek eleje-közepe vektorgrafikus jellege van, viszont piszok nagy hangulata van, és nagyon nehéz.

SpeeDy 2010.12.25. 00:57:49

"sem jaították fel"

Szerintem jaítsd ki ;)

btw Zoldborso vagyok, és nem kritizálok, csak észrevettem...

--Behrooz-- · http://caffedream.blogspot.com/ 2010.12.25. 02:24:49

Off: A Telenor IT/Tech bloggegereknek ad tesztkészülékeket(HTC Desire HD, Galaxy S, Windows Phone 7-es darabokat), szívesen olvasnék nálatok ilyen tesztet.Azt hiszem erre a mail címre kell írni nekik ha érdekel a dolog: socialmedia@telenor.hu

readya 2010.12.25. 03:48:35

@SpeeDy: köszi, javítva. Itt kritizálni is lehet, attól csak jobb lesz a blog, ha tanulunk a hibákból. :)

@---Behrooz---: köszi, utánanézünk.

readya 2010.12.25. 03:51:24

@---Behrooz---: amúgy Galaxy S vs Omnia 7 tesztet tudnék írni. Előbbi nekem van, utóbbi pedig van nálunk teszt készülék. Azért nem írtam eddig mert nem vagyok elájulva a win phone 7-től. De még lehet, hogy sort kerítek rá.

Darkcomet 2010.12.25. 15:32:13

Applanet akart lenni. A t9-em néha bohóckodik, sorry.

jubilleum 2010.12.26. 17:33:22

@Darkcomet: Én applaneten nem találtam :(
érdekes...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.12.26. 20:47:05

@jubilleum: Én se, a Mobilism meg halott. Kár, szeretem az ilyen játékokat.

Darkcomet 2010.12.27. 12:47:29

@jubilleum: Egybe írjad be neki jetcarstusnst, vagy csak simán keress rá a stunst szóra.

Google+
süti beállítások módosítása