Real Football 2011

2010.12.26. 14:00 readya

A Real Football 2011 (amerikában Real Soccer 2011, hogy az amerikai emberek is értsék mi is ez. :) ) már csak azért is az egyik kedvenc Gameloft játékom, mert David Villa (a kedvenc csapatom és válogatottam játékosa) a reklám arca. A játék első induláskor nem kevés adatot tölt le (390MB), ezért ennél is javasolt a Wi-Fi használata a letöltéshez. Megvásárolható a készítők honlapjáról. A játék természetesen a labdarúgásról szól és a minőségéről csak annyit, hogy pár éve a fél karját adta volna egy ilyen játékért a stílust szerető PC/konzol játékosok többsége. Lehetőségünk van egyedül játszani de Wi-Fi-n keresztül egymással is vívhatunk mérkőzéseket. 14 bajnokság 350 csapata közül választhatunk (plusz a válogatottak) és mivel a Gameloft rendesen licence-t (FIFPro license) vásárolt, valódi játékosokat irányíthatunk. Ugyanez igaz a stadionokra is. Az egyik screenshoton látható, hogy a Spanyol és a Magyar válogatott az FC Barcelona stadionjában, a Camp Nou-ban mérközik meg. Elképesztően hangulatos a játék, ahogy a kommentátor közvetít, ahogy bevonulnak a csapatok, a stadion hangok és még sorolhatnám. Nem is emlékszem mikor játszottam utoljára sport játékkal, de ezt nem tudom letenni. Az utolsó screenshoton Villa látható miután gólt rúgtam vele. :)




Tudom, hogy mostanában sok Gameloft játékot ajnároztam, de nézzétek csak meg a bemutató videót, azután döntsétek el, hogy vajon megéri az árát vagy sem. A warezt nem támogatom mivel a fejlesztő cég nem kevés pénzt ölt a játékba és ha megtérül nekik, akkor a kedvenc platforumnkra még sok csodálatos játék fog készülni.


Címkék: játék readya real football

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr772537702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darkcomet 2010.12.26. 14:40:37

Ezek a 3 eurós árak egyáltalán nem drágák ezekért játékokért. Viszont támogathatnák a paypalt, én speciel nem szívesen adom meg sehol sem a kártyaszamomat, számlaszámot, pinkódot és hasonlókat. Egyébként egy mobil kijelzőjén mennyit lelet látni a játékból? Mármint, hogy tényleg élvezhető is legyen? Azért pont a sportjátékok azok, amik igénylik a minnél nagyobb játékfelületet, igazán egy focis játék egy nagyképernyős tévén érzi jól magát.

readya 2010.12.26. 17:22:51

@Darkcomet: nekem tetszik telefonon is. Már több órát nyomtam vele. :) Viszont a vásárlást én netes virtuális kártyával csinálom. Azon mindig annyi pénz van, amennyit használni akarok és annak az adatait pötyögöm be. Ilyet szerintem bármelyik bankban lehet nyitni. Amúgy az a tervem, hogy veszek az SGS-hez kábelt és megnézem mit tud a játék egy lcd tv-n :D

Darkcomet 2010.12.26. 20:36:29

@readya: "Amúgy az a tervem, hogy veszek az SGS-hez kábelt és megnézem mit tud a játék egy lcd tv-n :D"

Ezzel vigyázni! Tényleg klasszul néznek ki, de a telefon aktuális kijelzőjének a felbontása fölé nem tudnak menni tévére kötve. Tehát ha túl nagy az elvárás, kissé csalódni fog az a felhasználó, aki egy full HD-s tévén egy 800x400-as felbontású játékot fog kapni a csatlakoztatás után.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.12.26. 20:38:05

@readya: Szólj légyszi ha találsz ilyen kábelt, mert én is vennék egyet. Néztem nyáron, hogy majd lesz, akkor a hivatalos oldalon az volt, hogy nincs készleten, aztán "not found" lett az oldal :(

androidspin.com/2010/07/28/samsungs-latest-accessory-will-allow-hdmi-out-on-galaxy-s/

readya 2010.12.26. 21:15:56

@Gery.Greyhound: Sima RCA kábel van ebay-en. HD kábelt még nem néztem de szerintem az is van.

bioLarzen 2010.12.26. 23:57:42

Szép.

A Gameloft amúgy még mindig azt az enyhén szólva is nehezen magyarázható jogosultság-csomagot kéri letöltéskor?

bio

bioLarzen 2010.12.26. 23:59:05

"Az utolsó screenshoton Villa látható miután gólt rúgtam vele. :)"

A magyarok ellen játszottál a Spanyolokkal? Az szép, amigo... :P

bio

readya 2010.12.27. 00:37:27

@bioLarzen: némelyik játékuk sokat kér, de leginkább azért mert tudni akarják melyik milyen célcsoportot érint meg. Szóval engem nem zavar. Ha tudják mi a jó nekem, legalább csinálnak még olyat. :)

Ühüm, de nézd a jó oldalát, a Magyar válogatott is a képen van. :)

bioLarzen 2010.12.27. 12:25:44

@readya: Csak azért kérdeztem, mert amikor először jelent meg itt a blogon a Gameloft (valami jó játékukhoz lehetett ingyen a honlapjukról hozzájutni) akkor írta valaki, hogy milyen ambíciózus a jogosultságkérés terén (ha jól emlékszem, még arra is engedélyt kért, hogy a telefonunkról sms-t küldjön ("service that costs you money") - ki tudja milyen gyakran, hova és milyen céllal). Persze, mindenki vessen magára, aki nem olvassa el a jogosultság-kéréseket a letöltéskor (ezzel magamnak is beszóltam, én sem sokszor nézem, tény...) :D

bio

readya 2010.12.28. 01:50:30

@bioLarzen: Na megnéztem. Ha jól látom egyetlen játék kér SMS küldés lehetőséget, de az a cikk még nem jelent meg. Az Oregon az. Ellenben SMS-t nem küld a tudtunk nélkül, csak a fejlesztők agyatlansága miatt kéri azt a jogot.

bioLarzen 2010.12.28. 02:39:10

@readya: Hát, akkor a fejlesztők agyatlansága miatt lesz kevesebb letöltésük, illetve ilyen hírük... Megérdemlik.

Mármint a fejlesztők - a Gamelofttal sosem volt gondm, amikor az ő játékaikkal játszottam (évekkel ezelőtt, még SE P900-ason) - de ez nem jelenti azt, hogy engedélyt adok nekik, hogy a pénzemet költsék - még, ha nem is valószínű, hogy valaha ezt akarnák tenni.

bio

Google+
süti beállítások módosítása