The Oregon Trail

2011.01.04. 14:00 readya

Egy kis "road movie" a Gameloft műhelyből: The Oregon Trail. 1850 környékén járunk és a helyszín Amerika. Választhatunk foglalkozást, megfelelő szekeret majd neki is vághatunk a nagy útnak keletről nyugatra egy kis arany vagy prém reményében. A játék tulajdonképpen az utazásról szól, de közben állandóan van mit csinálni. Hol vadásznunk kell, hiszen a sült galamb nem hullik az ölünkbe, a tavak mentén vadászni állunk meg és így tovább. Ne felejtsetek el néha megállni pihenni sem, főleg ha az egyik igavonó állat megsérül. Az úton folyamatosan történik valami, ezeken mini játékok formájában tudunk túljutni. Természetesen üldöz minket egy banda is - hiszen ami a miénk, az nekik is kell - és az időjárás viszontagságairól sem szabad megfeledkezni.




 

Szerintem aranyos játék és mivel rengeteg lehetőségünk van, többször is kellemes szórakozást nyújt a végigjátszása. Első indításkor 200MB felett tölt le valamivel, szóval itt is érdemes Wi-Fi közelben lenni. Megvásárolni a Gameloft honlapon keresztül lehet. Bemutató videó:


Címkék: játék readya the oregon trail

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr352537687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

waccamár 2011.01.04. 15:59:08

Szia!

Nagyon szeretem ezeket az ajánlásokat, viszont egy valamit hiányzok: milyen telón teszteltétek a játékot, illetve milyen kategóriás telefonnal lehet nekiállni. Nekem SG3-am van, de feleslegesen nem akarom ezeket letölteni, ezért lenne jó valami támpont.

readya 2011.01.04. 16:38:06

Szia,

Az összes általam tesztelt játékot Galaxy S-en teszteltem, nekem az van. Ha van információ egy játékról, akkor le szoktam írni (Dungeon Defenders pl.) de a Gameloftnál nincs így megadva. A vásárló oldalon kell kiválasztani a telefont és megmondja, hogy arra van elérhető verzió vagy nincs.

waccamár 2011.01.04. 16:52:50

Rendben, ezt nem tudtam, köszönöm a választ :)

kisPocok dolgozik 2011.01.05. 01:27:10

Ezzel a játékkal még október körül találkoztam (lehet régebbi verzió volt), de fél óra játék után monotonná és unalmassá vált. :( Ja és folyamatosan döglődött a család! :)

Mondjuk az jó, hogy sok féle mini játék van benne, de mint mondtam hamar ráuntam.

AM.

Google+
süti beállítások módosítása