Vainworks: előlapi kamera mindenkinek!

Bár egyre több Androidos telefon érkezik két, videotelefonálásra is alkalmas kamerával, azért még a csúcsmodellek között is találni olyanokat (például HTC Desire, Motorola Droid) amelyekből az előlapi kimaradt.

Ha ezekkel a készülékekkel szeretne valaki videotelefonálni, egy kézenfekvő módszer juthat az eszébe: tükör elé állni a telefonnal. Ennél sokkal kevésbé körülményes és kifinomultabb megoldás a Vainworks 18 dolláros (4000 Ft) állványa, amely két tükör segítségével a telefon hátsó kamerájához juttatja a képet, így az használhatóvá válik a Skype, vagy bármely más hasonló alkalmazás segítségével videócsevegésre.

További infó, megrendelés itt.

[via Androidguys]

 


Címkék: kiegészítők vainworks

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr22560250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EvilHedgehog 2011.01.04. 17:51:05

FaceTime ide FaceTime oda, szerintem marginális réteget érdekel a videotelefonálás...

Mindenki addig jut el hogy kipróbálja..és többet eszébe sem jut...
Ugyan ez volt a 3G hálózat által támogatott videofonnal is...

Vagy csak én vagyok ezzel így....???

Darkcomet 2011.01.04. 18:27:17

Fene tudja. Ha nem lenne ilyen drága, én használnám, mivel a sima telefonálásba azt nem szeretem, hogy nem látom a másik arcát. Ebből következik, hogy nagyobb beszélgetéseket nem is szoktam lebonyolítani mobilról, csak ha nagyon muszály. Én már csak ilyen maradi vagyok, szeretem látni a beszélgető partnerem "pofáját". :-D

batip 2011.01.04. 20:04:18

nekem a T-pulse -on van előlapi kamera is mégsem lehet sem a skype-pal sem a fringgel videotelefonálni
úgyhogy szivesen veszek erre valami megoldást

köszi

judzsin 2011.01.04. 21:56:07

off

lehet valamit tudni a froyorol a T-s sgs-ekre?

Deino · http://play.blog.hu 2011.01.04. 22:24:54

@batip: Tango Video Calls elvileg ilyen app, de nem tudom támogatja-e a Pulse-t.

tanzen 2011.01.05. 18:03:59

@judzsin: Persze hogy lehet,a froyo köszöni szépen és jól működik T-s sgs-en.

Google+
süti beállítások módosítása