Google Goggles

2011.01.21. 09:00 readya

Nem azt mondom, hogy ne tanulj, sőt. Nem azt mondom, hogy ne legyél művelt, de legyél az. Csak azt mondom, ha ennek ellenére valami kimarad, esetleg nem beszélsz 5 nyelven, akkor Goggles a barátod. Persze nem mai találmány, de a blogon még nem volt róla szó, talán nem mindenki ismeri és a sudoku (na erre nem fogom használni, ahhoz túlzottan szeretem ezt a játékot) kapcsán van aktualitása is ennek a remek eszköznek. Szóval ki ez a srác, honnan jött és mit is akar? Ha valamit nem tudsz, nem ismersz, nem értesz akkor csak fényképezd le vagy a lementett képet importáld az alkalmazásba és kérdezd meg. Nem megy a német, de az angolod rendben van? A probléma nincs. Fényképezd le a szöveget és kérdezd meg Goggles barátodat, majd ő lefordítja neked. Nem ismersz egy épületet? Segond, kamerával katt és Goggles válaszol. Természetesen nem mindent tud, tehát nem a legjobb barátod, mert Goggles néha cserben hagyhat, de azért egy próbát érdemes vele tenni mert lehet, hogy remekül össze fogtok kovácsolódni. A Marketen elérhető pár napja az 1.3-as verzió, amely már a sudoku feladványt is megoldja helyetted. Ráadásul a sudoku bajnokot lepipálja sebességben. Én azért maradok az önálló megoldásnál, ha nem is ilyen gyors, de legalább a saját buksimból érkezik. Goggles viszont nekem barátom. (A segondért elnézést, de muszáj voltam sebaj helyett. :-) )


Címkék: google alkalmazások goggles readya

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr722601145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2011.01.21. 12:45:49

Aha! Már régóta látom a Gogglest a market "címlapján" mikor megnyitom, most végre tudom, mit csinál... Poén, de én az ikonja alapján mindig azt hittem, valamifél 3D-vel kapcsolatos alkalmazás - férfiembör nem olvasgat app-leírásokat a Markecen... :) - az meg nekem nem kellett...

Kösz hogy felhomályosítottál a valóságot illetően :)

bio

UI: Egyetértek: a sudokut állati baromság ezzel elrontani...

Watt25 · http://sablonvalasz.blogspot.hu 2011.01.21. 15:20:29

Lehet, hogy újragondolandó az az elv, hogy nem olvasol leírást? :)

bioLarzen 2011.01.21. 16:44:34

@Watt25: Lehet :D

(Amúgy azt sokkal inkább öniróniaként írtam, mint pozitívumként :D)

bio

Google+
süti beállítások módosítása