Shift Lite

2011.01.29. 12:31 Darkcomet

A héten jelent meg a marketen ez a játék, amire szinte azonnal rákattantam. És játék közben tettem fel magamnak a kérdést, hogy az ilyen egyszerű, de mégis zseniális megoldások mi a fenéért nem nekem jutnak eszembe?

A játék grafikája nagyon egyszerű, fekete-fehérben kell a kis emberkével aktiválni kulcsokat, majd az aktiválás után, a kijáraton keresztül elhagyni a játék területét. Hogy mi a zseniális ebben a játékban? Nos, amikor első látásra teljesíthetetlennek tűnik egy-egy feladat, nyomjuk meg a shift gombot. A pálya abban a pillanatban átfordul a negatív oldalára, ami addig egy mélyedés volt, rögtön egy magaslat lesz, és fordítva, ahova nem tudtunk fölugrani, oda egyből sikerülni fog. De pl. az elérhetetlen kulcsokba is ilyen egyszerűen lehet mintegy belepotyogni. 

Ime egy videó, hogy miről is van szó: 

Hát ez ilyen. Nálam függőség lett a vége, és azok a pályák az igazán nehezek, ahol különböző mozgó csapdákat is el kell kerülni a játék folyamán. 


Címkék: játék shift lite

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr592622791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Co2 2011.01.29. 12:39:59

flash-ben pc-n már régóta megvan anno sokat szenvedtem vele tényleg jó!

readya 2011.01.29. 15:40:46

Nagyon rendben van. Office rush feeling, de ami itt az inverz, ott a puzzle tologatás. Királyság.

tschyllagh 2011.01.30. 10:15:24

Tegnap este leszedtem, kábé fél óra alatt végigvittem a liteot :( jó lenne a teljes...

Google+
süti beállítások módosítása