PhotoEditor és VideoEditor Samsung Apps

2011.02.06. 12:41 readya

A Samsung még mindig odafigyel a zászlóshajójára, csak Magyarországról nem látszik. Azaz XEU (és gondolom egyéb) Product Code-os telefonokon a Samsung Apps-ban megjelent két igen jópofa alkalmazás. Az egyik a PhotoEditor, a másik a VideoEditor. Előbbivel képeket szerkeszthetünk alap fokon, utóbbival pedig videókat.

A PhotoEditorban pl. megváltoztathatjuk a színek telítettségét, a fényerőt, stb. Elég alap dolgokat, de még így is hozza a Marketen elérhető legtöbb editor szintjét, ráadásul ingyen.

A VideoEditorban pedig videókat tudunk szerkeszteni. Vághatjuk őket, témákat tehetünk rájuk, effektezhetünk, stb.


Egyik alkalmazás sem érhető el ha magyar Product Code-os telefonunk van, de ez nem probléma, innen le tudjátok tölteni mind a kettőt (feltöltöttem őket, mire nem jó az App Saver... ha a try again later hibaüzenet jön, akkor tényleg próbáljátok később). A Galaxy S-en található Samsung Apps-ból van a két alkalmazás, ezért csak ezen a telefonon garantált a működésük, de tegyetek egy próbát, nem kizárt, hogy más készülékeken is futnak.


Címkék: samsung alkalmazások readya photoeditor videoeditor

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr12641913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-szp- 2011.02.06. 13:58:09

A photo wditorban az intelligend kijeloles utan a torles gomb nem feher foltot hagy maga utan, hanem a kornyezo szinekbol tobbe kevesbe intelligens modon helyettesit be, kismeretu kepeknel vagy aprobb javitasokra baromi hasznos

EvilHedgehog 2011.02.06. 15:17:57

Nekem elérhető szolgáltatós Galaxy-ról..gond nélkül...

kBeni95 2011.02.06. 17:01:51

desirén nem jó :(

EvilHedgehog 2011.02.06. 17:58:28

@EvilHedgehog: De csak a képszerkesztő van fent, videót én sem látom.

readya 2011.02.06. 18:58:38

@EvilHedgehog: De most már látod, mert feltöltöttem :)

upperclass 2011.02.06. 23:12:34

Nekem csak a photo editort mutatja a samsung apps, persze a videós kéne... azt letöltöttem innen és installáltam - indítás után gondolkodik picit, aztán force close. :(

szabi113 2011.02.07. 02:15:23

Én most néztem (JPY rom) és KOR volt a product kódom vége (8 cuccal a samung appsba). Úgy emlékszek hogy romfrissítés után visszatettem az eredeti efs mappát.

Most visszamásoltam az eredetit, és visszaállt a product kódom XEH-ra. Telefont újraindítottam. Továbbra is csak 8 cucc van a Samsung Apps-ban. Ez normális?

És hogyan lehetne átállni XEU-ra?

Darkcomet 2011.02.07. 07:40:24

Telenoros készülékről a photo editor elérhető, viszont a marketen vannak ennél ezerszer jobb alkalmazások. A video editornak meg olyan, számomra elrettentő hozzáférési igényei vannak, hogy inkább letettem a használatáról.

readya 2011.02.07. 13:58:22

@Darkcomet: nekem a videóvágó bejön. A Photoeditornál biztos vannak jobbak, de a legtöbb ingyenes egy kalap kaki. Nem egyet próbáltam. Pl. az Adobe féle cucc közli, hogy nincs kép a telefonon. Így azzal alapból nem tudtam mit kezdeni.

Darkcomet 2011.02.07. 14:53:56

@readya: Nem az a bajom a videovágóval, hogy nem jó, hanem az, hogy pofátlanúl és ezzel együtt indokolatlanul sokmindenhez kér hozzáférést a telefonon. Nézd csak meg, kilométeres listája van. Fotószerkesztőbe még tudom ajánlani a Picsayt.

tarz 2011.02.07. 15:56:08

Nekem 1-2 hete megjelent már az Samsung Apps között.
Sőt már egy Mobile Print is megjelent.

Adminka5 2011.02.08. 12:34:43

Sziasztok!

Nekem XEU-os a firmwarem, de nincs benne csak 9 alkalmazás. Mi lehet a probléma?

Google+
süti beállítások módosítása