Hülyeség a köbön- Face Fighter

2011.02.26. 15:12 Darkcomet

 Na kérem! Erre mondom én, hogy poénnak jó, játéknak gyenge, viszont irtó muris.

 
Virtuális kung-fu, ill. karate (mindenki ossza be magának), ahol a poént az adja, hogy az ellenfele arcát szabadon szerkesztheti. Tehát lehet akár a főnöke is.
 
Játékot letölt, elindítít, új profilt létrehoz, képet megkeres, beilleszt, harcot elindít. Itt még egy speciális fegyvert is ki lehet választani, amivel igazán le tudjuk zúzni az ellenfelet (pl. légycsapó, hal, pingpong ütő), és mehet is a küzdelem. Előre szólok, hogy mindig mi fogunk nyerni. Amikor a kijelző alján teljesen sárgára válik a kis gömb, akkor használható a speciális fegyver.
 

 
 
 
 
A végeredményt pedig meg lehet osztani másokkal. Így nézek ki én, miután jól 
mevertem magamat. :-D
 
 
 

Címkék: játék face fighter

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr872692629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

--Behrooz-- · http://caffedream.blogspot.com/ 2011.02.27. 08:36:34

Jajj, én is nemrég találtam rá, nagyon beteg :D:D

Google+
süti beállítások módosítása