Hölgyek és az Android #2

2011.02.28. 08:00 readya

Ma Fuchs Mercedesel ismerkedhettek meg.

A Droidom nélkül nem megyek sehova!

Merci lakberendezéssel és online marketinggel foglalkozik, bár ebből az utóbbi a dominánsabb, az időbeosztása miatt. Főleg weboldalak tartalmi szerkesztése a feladata és a SEO (lehet, hogy a mi lapunkkal is foglalkoznia kellene, hogy többször kerüljünk a találati lista élére :) ). Emellett szabadidejében blogol lakberendezés és design témakörben illetve megfertőzte a 140 karakteres online megjelenés is.

readya: Milyen készüléket használsz és milyet szeretnél használni?
Merci: T-Mobile Pulse (HUAWEI HB4F1) telefonom van, amit egy webshopos akcióban igen kedvező áron tudtam megvásárolni. Neve is van: "Droidnak" hívom. Egyelőre még meg vagyok vele elégedve, ugyan tisztában vagyok vele, hogy ennél lényegesen jobb képességű készülékeket lehet már kapni. Viszont ha vásárolok, Tablet-et fogok venni. Telefonálásra ezt is tudom még használni.

readya: Mikor és hogyan ismerkedtél meg az Androiddal? Miért pont Android?
Merci: Hallani hallottam már róla korábban, hiszen közvetve érint az Android téma is. Mindenképpen olyan telefont szerettem volna, amin Android operációs rendszer fut. Egyrészt a költségek miatt, hiszen a Market számtalan ingyenesen letölthető applikációt tartalmaz. A másik dolog, hogy azt előre lehetett tudni, hogy el fog terjedni. Ami pedig elterjed, azt fejlesztik stb. stb. Tehát egy Android-os telefon hosszú távon jó befektetés. Nekem nem az az elsődleges szempont, hogy a legjobb, legújabb legyen. Hanem az, hogy amim van az kiszolgáljon, megbízható legyen.

readya: Van valami kedves történeted Androiddal kapcsolatban?
Merci: Amióta kijött az első iPhone tudtam, hogy nekem okostelefonra van szükségem! Míg korábban az épületek homlokzatát, a tetőtereket bámultam, most a Droidom nyomkodom. Az a fajta ember vagyok aki, ha valami eszébe jut egyből szeretne választ kapni a kérdésére, további ötletet szeretni, biztos információhoz jutni stb. Korábban sok-sok dolgot elfelejtettem, amit meg akartam nézni a Google-ban, ez ma már nincs így. néhány alkalommal fent felejtettem már magam a villamoson, majdnem elestem, nekimentem oszlopnak ilyesmik. :)
Munkám kapcsán esküvők dekorációjával is foglalkozom. A jegyes párral éppen helyszíni szemlét tartottunk, azaz éppen jártuk a lehetséges helyeket. Igen ám, de a párnak egyik hely sem tetszett igazán, és még szerettek volna nézni további helyszíneket. Ekkor beültünk az autóba - ők minket követtek-, elővettem a Droidot, kikerestem mi jöhet még szóba, egy másik telefonról felhívtam őket. Megbeszéltem, hogy most megyünk, megnéztük a térképet, és ez még így ment további 2 órán keresztül. Szóval Droiddal megoldottuk a dolgot.

readya: Melyik a kedvenc Android alkalmazásod és mi az amit nem találsz a Marketen, de örülnél neki?
Merci: A My Tracks a kedvencem. Ez az egyik első applikáció, ami használok mióta meg van a telefon. Mindent 'trackingeltem' egy időben, a kutyasétáltatástól kezdve, ha biciklivel mentem dolgozni, mindent. Jelenleg a téli szezonban a rendszertelen futásom adatait figyelem. Persze van számos olyan applikáció, ami az alapvető működéshez kell, és szintén kedvelem pl.: Advanced Task Killer, 3G Watchdog, Antivirus, SwitchPro Widget stb. Pillanatnyilag minden applikációm meg van, amit szerettem volna.

readya: Miért jó egy designer hölgynek Androidos telefont használni?
Merci: Szerintem a gyors minőségi információ szerzés miatt fontos egy Androidos telefon. Eljön majd az idő, hogy tényleg minden nagyobb gyártó készít Android applikációt, mint azt az IKEA már megtette, és akkor azt hiszem teljesül végre az álmom, ami sajnos még hagyományos internet szinten sem mindig jellemző. Tehát, ha egy bútor méretére vagy hirtelenjében kíváncsi, akkor azt ott egyből meg tudod nézni, ha nem megy fejből, vagy van e készleten stb. Valami ilyesmi az én Androidos jövőbe vetett hitem.

readya: Mit vársz egy Android blogtól?
Merci: Mivel szeretek új applikációkat kipróbálni, így szeretek értesülni a várható frissítésekről. Az esetleges változásokról, újabb lehetőségekről. De ezt úgy tapasztalom, hogy az androlib.blog.hu-n így is van. :)

Remélem érdekesnek találtátok a riportot. Hölgyeim, kalandra fel! Ha van kedvetek válaszolni pár kérdésre és nem bánjátok, ha megjelenik az oldalon, írjatok a blog címére (androlib.blog.hu(@)gmail.com), kommentben vagy akár a Facebook oldalunkon. Csak két feltételünk van: Android készüléket használjatok és válaszoljatok a kérdésekre. :)


Címkék: readya holgyek es az android

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr232692900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liquidos 2011.02.28. 14:32:11

(lehet, hogy a mi lapunkkal is foglalkoznia kellene, hogy többször kerüljünk a találati lista élére :) )

Nem vagyok webszakértő, de a 2407-es alexa rank nem tűnik rosszank

readya 2011.02.28. 14:50:33

@Liquidos: "de a 2407-es alexa rank". Ez mi is ez? :)

Darkcomet 2011.02.28. 14:53:51

Szerintem sem rossz eredmény. Ha a magyar google-ba bírom az android keresőszót, az első öt találat között ott van. Ezt az egész SEO-s keresőoptimálizálást meg finoman fogalmazva nem tartom tisztességes eszköznek. Ne azért nyomja a képembe a google ennek vagy annak az oldalnak a linkjét, mert jó pénzért ilyen-olyan módszerekkel előrébb tolták a találati listán, hanem mert ténylegesen is használható és népszerű tartalommal vagy szolgáltatással rendelkezik.

readya 2011.02.28. 16:11:09

@Darkcomet: Két dolog.
Az egyik, hogy amit neked kiad a Google, az nagyjából mindegy, mert te sokat látogatsz ide. Azért adja előre a találatot.
A másik, hogy mások SEOznak és azt hiszem mi érdekes, releváns és jó tartalmat adunk. Tehát találjanak csak ide a népek és olvassák. Mert attól nekik jó lesz, meg nekünk is.

Google+
süti beállítások módosítása