Samsung Galaxy Pro

2011.03.07. 15:03 readya

A Samsung ma Szingapúrban bemutatta a Galaxy család legújabb tagját, a Pro-t. Leginkább a korábbi BlackBerry készülékekre hajaz. A teljes QWERTY billentyűzet felett a standard Android gombok is megtalálhatóak a készüléken.

A készülék először az angliai Three szolgáltatónál lesz kapható és a következő információkkal rendelkezünk róla:
- Android 2.2
- 800MHz processzor
- 2.8" érintőképernyő
- 3Mpx kamera
- Wi-Fi, GPS, stb. (az alap Android követelmények)

Ez a kis bemutató videó:


Címkék: hírek readya samsung galaxy pro

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr882718545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.03.08. 08:59:21

Nemrég kipróbáltam egy hasonló felépítésű, de nem érintőképernyős QWERTY-s telefont, hát, én nem látom mitől kényelmesebb ezen gépelni. Megszokást igényelt az érintőképernyő is, pláne, hogy az enyémet nehéz kalibrálni és még lassú is, de szerintem egy felsőbb kategóriás telefonon hamar meg lehet szokni a gépelést, így meg a billentyűzet elviszi a készülék felét.

tschyllagh 2011.03.08. 10:30:02

"ma Szingapúrban bemutatta ma"
Ha tudod még, javítsd légyszi :)

readya 2011.03.08. 10:57:27

@pantomimes: szerintem sem jó semmire, sose akartam ilyen telefont, de van akinek bejön.

@tschyllagh: köszi, javítva

Darkcomet 2011.03.08. 13:02:50

Semmi új sincs ebben. Évekkel ezelőtt már volt egy ilyen telefonja a samsungnak, azon Win futott, ha jól emlékszem. Amúgy az ilyen elrendezés nekem sem jön be, a billentyűzet vagy legyen csúszkás, vagy kagyló, de semmi kép se ilyen, mert ormótlan lesz tőle a mobil, meg borzasztó csúnya is.

readya 2011.03.08. 15:58:00

@Darkcomet: 30+ like szerintem azt jelenti, hogy van akinek bejön. :)

Darkcomet 2011.03.08. 19:16:26

@readya: Persze, hogy bejön, különben nem csinálták volna meg annak idején az i600-at, meg az utódját, a C6625. Csak annyit írtam, hogy igen kényelmetlen volt ezeket használni, mert a kijelző és a billentyűzet miatt extrém módon széles volt a telefon.

szabi113 2011.03.09. 13:46:47

OFF: A két új 2.2.1-es Galaxy S firmware-ről készül valami iromány?

readya 2011.03.09. 18:28:22

@szabi113: mind a kettő JPY alapú, szóval nem kell velük foglalkozni. Ha lesz egy kis időm írok is. Egyelőre a melómmal havazok :(

Darkcomet 2011.03.10. 18:05:37

Állítólag márciusban gyün a Gingerbread SGS-re hivatalosan

readya 2011.03.11. 17:44:07

@Darkcomet: Igen, de szerintem csak a nagyvilágba. Mindenesetre az elég jó hír, hogy a 2.2.1-et elkezdték szórni. Németország, Olaszország, Skandináv országok... Szóval úgy néz ki a 2.2.1 lefrissül Márciusban egész Európában. A 2.3.2-re nem vennék mérget, de nekem elég ha tőlünk nyugatabbra kijön belőle egy nem béta verzió és azt én úgyis felteszem :D

Darkcomet 2011.03.11. 18:54:05

@readya: Na Ja... Előbb-utóbb én is rászánom magam a rootolásra és egyebekre, ha ez így megy tovább. Viszont lenne egy kérésem. Erről a cucról hallottál már valamit?
www.glassechidna.com.au/products/heimdall/
Ez egy cross platform Odin klón, tehát Linux alatt is működik. Ezzel meg lenne oldva minden gondom, fel tudnám tenni a recovery és download modot, tudnék ROM-ot rakni a telefonra. Egyébként majd megüt a guta, mert feleségem sgs-e, ami szintén Telenoros mint az enyém, csont nélkül tudja, viszont nem hajlandó cserélni velem.

readya 2011.03.11. 19:38:38

@Darkcomet: Igen, hallottam és azt hallom teljesen jó. Az XDA-s srácok közül sokan linuxoznak, ezért is készült el ez. Ők csak ezt használják.

Google+
süti beállítások módosítása