Farm Frenzy

2011.03.28. 17:50 readya

A mai ingyen alkalmazás az Amazon Appstoreban a Farm Frenzy című játék. Viszonylag sokan szerették/szeretik nevelgetni a farmjukat Facebookon, most itt a lehetőség, hogy ezt Androidon is műveljék. Ráadásul még közel 12 órán keresztül ingyen. Ha még nem regisztráltál amerikainak mondva magad, itt az ideje. Minden nap egy ingyen app, talán valamelyik neked is tetszeni fog, számodra is hasznos lesz.

Íme egy videó a játékról:


Címkék: játék amazon appstore farm frenzy readya

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr682779398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.03.28. 18:00:55

Ezt én toltam egy időben és igen szórakoztató :)

harait 2011.03.28. 20:12:19

Előre is bocsánat:

Ez az amazon app store egy jónagy ratyi átláthatatlan bizbasz:D

Beregeltem online, usa címet adtam meg, számla címnek is azt adtam, beadtam neki a bankkártyámat mert rinyált, de így sem engedett tölteni..szal részemről ennyi volt az amazon üdvöskéje...

readya 2011.03.28. 21:39:07

@harait: magyar bankkártya szám nem játszik. Amcsi kell neki.

harait 2011.03.28. 22:30:27

ja hát olyanom nincs:D

szcsongor 2011.03.30. 14:28:32

Én meg inkább megvárom az androidos dosboxot, aztán felrakom a Sim Farmot :)
(Van már andro dosbox, de csak fizikai billentyűkkel működik. Már egy ideje ígérgetik a virtuális billentyűzet támogatást, nem tudom valaha el fog-e készülni...)

szcsongor 2011.03.30. 14:39:48

@szcsongor: Kis keregélés után kiderült, hogy már van jóféle dosbox verzió, itt a link ha esetleg valakit itt érdekelne a dolog (rajtam kívül :)): anddev.at.ua/load/emulators/dosbox_0_74/2-1-0-12

Google+
süti beállítások módosítása