Samsung Galaxy S2

2011.04.12. 21:26 readya

Május 1-én jelenik meg az Egyesült Királyságban a Samsung Galaxy S2. Elvileg hozzánk is Május hónapban érkezik. Ennyit szerettem volna elmondani. Na jó, hogy valami plusz is legyen, azok számára, akik nem olvassák a Facebook oldalunkat. Szóval ez itt egy Quadrant eredmény, a még nem forgalomban lévő - tehát vagy végleges vagy nem szoftverrel rendelkező - SGS2-ről:


Címkék: readya sgs2 samsung galaxy s2

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr152821408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GentleSpecter 2011.04.12. 22:27:46

Teljesen OFF vagyok, meg nyelvtannáci, meg elmondhattok mindennek, de! Srácok! Annyian nem tudják helyesen leírni a dátumokat, hogy hihetetlen. Rengeteg blogot olvasok, és naponta 5-6 alkalommal látok helytelenül leírt dátumokat. A blog jó, emelkedjetek ki azzal is, hogy helyesen írjátok le, hogy: május 1-jén! :)

readya 2011.04.13. 07:46:36

Javítva. A Barca meccs szünetében, sebtiben írtam. Nem igen foglalkoztam a dátummal :)

szcsongor 2011.04.13. 15:11:48

Nem elvitatva az SGS2 erejét, azért szerintem majd a tényleges használat alatt fog eldőlni, mennyivel is gyorsabb a cucc. A quadrant olyan mint a 3dmark, szép hajszolni a magasabb pontszámokat, de azért ez nem minden. Kihasználja egyáltalán a teszt a több magot? Mondjuk a pontszámból ítélve valószínűleg igen, de akkor meg ez a sebesség is csak olyan alkalmazások alatt fog kijönni, amik ugyanúgy több magon pörögnek.
Tényleg, az lehet tudni, hogy az iPhone-ok kb. mennyi pontot teljesítenének ezen a teszten? Van ennek iOS verziója?

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.04.13. 15:51:58

@szcsongor: szerintem totál baromság ez a Quadrant cucc :) Látszik is, hogy az előre beállított értékek (Desire, SGS) nem tükrözik a valóságot.

readya 2011.04.13. 15:54:54

Igazából nem annyira baromság, csak már nem tükrözi a valóságot, mivel egy ideje nem frissült benne az előre beállított érték.

Egyébként nincs felkészítve a 2 magra sem. Szóval itt 1 mag munkája látható, a gyors fájlrendszer illetve a GPU.

pacska · http://twitter.com/_pacska_ 2011.04.13. 18:58:19

@readya: lehet, de én az ilyen tesztekre nem adok. Megfogom, nyomkodom aztán döntök :D Jut eszembe májusban Queens koncertre mész?

Google+
süti beállítások módosítása