Angry Birds Seasons - Easter Eggs

2011.04.18. 14:55 readya

Itt a nyuszi, hol a nyuszi. Akarom mondani Marketre fel, Seasons frissít és jöhetnek az álmatlan éjszakák. 15 pálya + 3 twitter bónusz pálya (ha másért nem, legalább emiatt fognak páran regisztrálni a Twitter nevű mikroblogra) + az Easter Eggs Easter Eggjei :D
Nem is nyújtom tovább az írást, mert minek ugye? Na kinek lesz előbb 3 csillagos? (nekem :-) )

UPDATE: Azt hiszem fekete öves lettem... :-)


Címkék: hírek easter eggs readya angry birds seasons

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr512836819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szcsongor 2011.04.20. 21:00:25

Nem kicsit vagy AB addict :)
Ma én is végigvittem a húsvéti pályákat másfél órás hivatali sorbanülés alatt. Van amit sikerült 3 csillagra megcsinálni :)

readya 2011.04.23. 20:53:32

@szcsongor: teljesen addikt vagyok :D

Google+
süti beállítások módosítása