Samsung Galaxy S II teszt - Meghalt a király, éljen a király!

2011.05.11. 07:00 readya

Mit is mondhatnék kedves barátaim? Sajnos hosszabb időre nem lehet nálam a készülék, ezért nem tudok akku teljesítményről beszélni illetve nyilván a lehetséges szoftverhibákat sem én fogom észrevenni. De, hogy lelőjem a poént, nem is baj, hogy nincs nálam napokig a készülék, mert nem vagyok benne biztos, hogy bárki is el tudná tőlem venni, miután hosszabb ideig használtam... A képernyőképekért elnézést, de ha nagyobb méretben mutatom meg őket, napokig lehetne lapozgatni az oldalt.

Sokan tudjátok, hogy Samsung Galaxy S tulajdonos vagyok. Itt és most szeretném leszögezni, hogy szeretem a saját készülékemet és nem vagyok elfogulatlan, de kíméletes sem leszek. Ezért mindjárt itt az elején leírom, hogy a HexDefense játék bár szebben mutat ezen a készüléken, de 3 alkalommal ki is fagyott, míg a sajátomon egyszer sem. Illetve a vektorokat szebben rajzolja az enyém, szóval lehet, hogy van még mit dolgozni a szoftveren. Ezt azonban kezeljük a helyén. Nálam nem a végleges eszköz járt, hanem egy szép nagy, fehér dobozos bemutató telefon (I9100XXKDC az alapsáv és XWKD7 a Build, tehát nem végleges verzió, azoknál ugyanis nem szám van a végén. A Samfirmware.com-on pedig elérhető az I9000XXKDD illetve egy Májusi build is, szóval ez egy teszt szoftver). Az SGS 2.1-el használható volt, 2.2-vel szörnyű, mert nagyon elrontotta a Samsung, de aztán megérkezett a 2.2.1, amivel egy teljesen jó készülékünk lett. Lassan érkezik a Gingerbread is (mármint azoknak, akik nem rakták fel alternatív módon). Az SGS igazán jó telefon, csak az ext4 fájlrendszer konverzió után lett, amit a vállalkozó kedvű felhasználók érnek el (itt jegyzem meg, hogy gyárilag frissített telefonon is érdemes egy kernel cserével felgyorsítani a telefont). Most, hogy ezt leírtam, mindenki tisztában lehet vele, hogy bár rajongó vagyok, pontosan tudom mik a hibái az SGS-nek. Nézzük az utódját.

Külsőre nem kell sokat mondani a telefonról, picivel nagyobb, mint az elődje (közel 3 mm hosszában és 2 mm széltében). Viszont 1,5 mm-el vékonyabb és 2-3 grammal még könnyebb. Ha elfér a tenyeredben, szeretni fogod. Ezt mindenki tesztelje le a vásárlás előtt, mert az SGS sem kis készülék és ez azért nagyobb. Több órás használat után rájöttem, hogy az a 2mm oldalra, igenis számít. Illetve az SGS jobban le volt kerekítve, szerintem azt kényelmesebb két kézzel fogni, mondjuk játék közben. Az a vicc, hogy bár szélesebb és magasabb a készülék, a vékonysága miatt mégis kisebbnek tűnik. A recés hátlapot én szeretem, mert az SGS csúszkál pl. izzadt kézben, ez viszont nem. De tudok mondani kapásból 2 kollégát, akinek nem jött be a recés hátlap.

Nézzük a teljesítményt. Először is, semmiféle lagfix és egyéb okosításra nincs szükség, a telefon alatt egy elképesztően gyors flash drive dolgozik, amin a remek ext4 teljesít szolgálatot. Értsd, kicsomagolod, bekapcsolod és gyors. Nem kicsit, nagyon. Az SGS 1GHz-es Hummingbird processzorához képest, itt a 2x1,2GHz-es Exynos teljesít szolgálatot. Az SGS-ben nagyszerűen teljesítő PowerVR SG540 helyett pedig a még erősebb MALI-400MP-t találjuk a telefonban. A RAM is duplájára nőtt, 512MB helyett 1GB. Az 5 megapixeles kamera helyett 8 megapixelest kapunk, LED vakuval. Az SGS-ben teljesítő Super AMOLED kijelző helyett pedig a Super AMOLED+ gyönyörű színeit nézhetjük, ugyanazon a felbontáson, de immár 4,3 hüvelyken, 4 helyett.

/dev/block/mmcblk0p9 /system ext4 ro,relatime,barrier=1,data=ordered 0 0
/dev/block/mmcblk0p7 /cache ext4 rw,nosuid,nodev,noatime,barrier=1,data=ordered 0 0
/dev/block/mmcblk0p1 /efs ext4 rw,nosuid,nodev,noatime,barrier=1,data=ordered 0 0..
/dev/block/mmcblk0p10 /data ext4 rw,nosuid,nodev,noatime,barrier=1,data=ordered,..
 

Azt hiszem a fenti adatok tükrében felesleges mondanom, hogy amíg egy SGS normál esetben 1200 körül teljesít a Quadrant tesztben, ext4 fájlrendszerrel pedig 1600-1700 között, addig az SGS2 csípőből 2700 felett mozog. A teljesítményről azt hiszem el is mondtam mindent. Nem ugyanaz a liga, de nem is várta senki, hogy a Samsung egy gyenge ráncfelvarrással érkezzen. Volt nálam tesztelésre az Optimus 2X (a jelenlegi egyetlen két magos készülék), de hiába kéritek, nem fogom őket összehasonlítani. Az egyik még vár a Gingerre, a másikon pedig az fut.

A kijelzőről csak jókat tudok mondani. A fényerő elképesztően nagy, a színek élnek és 3 profil közül választhatunk ízlés szerint (változtatni tudjuk, ha túl élénk lenne a SAMOLED+ színvilága). Valamennyi raszteresség maradt, de ezt már csak nagyítóval vagy nagyon közelről vehetjük észre (nem normál használat...). A magam részéről azt mondom, soha ennél rosszabb kijelzőt nem kérek. Az alanyi jogon sör mellé, az alanyi jogon SAMOLED+-t is vegyük bele az Alkotmányba.

A Samsung ismét szépen megdolgozta a gyári Android rendszert, de Galaxy S tulajdonosoknak nem lesz újdonság a színvilág illetve az extrák egy része. Azt viszont ki kell jelenteni, hogy az SGS2 kapott néhány aranyos új funkciót és az alapfelszereltség is bővült (hogy egy autós példát hozzak :-) ). A Lock screen annyiban változott az elődhöz képest, hogy már nem egy puzzle darabkát kell a helyére húznunk ha nem fogadott hívásunk vagy üzenetünk van, hanem jobbra illetve balra kell elhúzni az ikonokat. Egyébként pedig a teljes képernyő oldalra mozgatásával lehet feloldani a készüléket, ahogy SGS-en is.

A tárcsázó illetve névjegyeket nem igen változott vagy csak apróságokban. Az üzenetkezelőnél viszont különböző témákat állíthatunk be, ami szerintem kedves ötlet, hiszen ehhez eddig a Marketről kellett sms kezelő programokat letölteni.

Kaptunk HUBokat is. Az egyik a game hub. Itt játékokat tudunk letölteni és kipróbálni (többek között a Gameloft HD játékait), majd meg is tudjuk vásárolni őket. Ezeken kívül kapunk néhány ingyenes, közösségi játékot. A music hubon zenéket tudunk meghallgatni, majd megvásárolni. A readers hubon híreket, könyveket illetve magazinokat tudunk vásárolni. A social hub pedig összegyűjti és egy helyen mutatja az SNS üzeneteket (Facebook, twitter stb.).

Engem a Samsung féle gyári launcher sosem érdekelt, mert az iPhone-t sem szeretem és annak a buta launchernek a másolata. De mivel ez egy teszt, nem hagyhatom ki. A TouchWIZ 4 bizony fejlődött az elődjéhez képest. Átlátszó az alkalmazások menü, látszik mögötte a háttérképünk (akár a Live Wallpaper is), tisztább, szárazabb érzés. Szép a megoldás is, ahogyan feladja a lehetőségeket, ha rajta tartjuk az ujjunkat (widget, háttérkép stb.) illetve kezeli a mappákat. Viszont még mindig nem lehet lefele görgetni, csak oldalra. Nem lehet az appokat névsorrendbe rendezni, csak a kis kezünkkel rendezhetjük egyesével az alkalmazásokat és így tovább. Szóval olyan gyári, használja aki lusta letölteni a launcherpro, Go launcher, adw.launcher és társai home felületeket. Én nem vagyok lusta, így a launcherpro-t be is üzemeltem hamar. A képen launcherpro Plus - Fancy Widget kombináció látható, az egyik új live wallpaperrel (időjárás függvényében változik a táj illetve a napszakok változását is követi).

Azok is örülhetnek, akik a magyar nyelvű swype-ra vártak, immáron elérhető (ahogyan a magyar SGS Gingerbread verzióban is az lesz). Nekem nem lett kedvencem, szerintem a slideIT keyboard gyorsabb, pontosabb, okosabb és használhatóbb. De azt meg kell vásárolni, ez meg jár a telefonhoz. Kapunk még egy fénykép szerkesztő alkalmazást is. Nagy dolgokat ne várjatok tőle, de a Marketről letöltött programok szintjét simán hozza, szóval a használható kategóriába sorolom. Amit pedig majdnem kifelejtettem, az a videó szerkesztő. Egy egyszerű darab ebből is jár a készülékhez.

Ami nagyon tetszett a telefonban, az Optimus 2X is fel lett turbózva néhány extra funkcióval és ezt a ziccert a Samsung sem hagyta ki. Mire is gondolok? Pl. két ujjal rátapicskolsz a kijelzőre és ahogy döntögeted a telefont, úgy nagyít bele a böngészőbe vagy a galériába. Ha a telefont lefordítja az ember, akkor elnémítja a bejövő hívást. Illetve két érintésre a telefon hangfelismerő rendszere lép életbe. Hopp, ezt majdnem el is felejtettem. Van hangvezérlés a telefonban és még működik is. A mellékelt képen látható, ahogy a Bumbi név kimondása után már tárcsázza is Bumbit a készülék. A menüben pedig van egy energiatakarékos mód, ami arra jó, hogy ha egy általunk beállított szintet elér az akku töltöttségi szintje, akkor automatikusan kikapcsol néhány általunk meghatározott funkciót (GPS, Wi-Fi stb.) illetve lejjebb veszi a fényerőt és így tovább.

Most kellene összefoglalnom az elmondottakat és levonni a következtetéseket. A telefon természetesen Full HD felbontásban vesz fel videókat és micro USB - HDMI kábellel össze lehet kötni a kedvenc lapos tévénkkel és már mehet is a videózás vagy az Angry Birds. A TouchWIZ 4 még mindig nem az álom home felület, de szerintem rendben van. Mások beszámoltak arról, hogy a TW4 néha újraindul, nálam ez nem jelentkezett, de el tudom hinni. A telefon viszont szoftveresen nagyon erős, jól össze van rakva, elképesztően gyors, gyönyörű a kijelzője és akinek nem túl nagy, annak remek társa lehet. Hardveresen mit kellene mondanom a telefonról, amelynél erősebb jelenleg nincs a piacon? Igen, ez a legerősebb és a leggyorsabb is. Úgy is viselkedik. Nézzétek meg a videót. A minőségért elnézést kérek. Nem volt sok időm elkészíteni, de mindenképpen meg szerettem volna mutatni, hogy mindenre azonnal reagál a készülék. A háttérben nem véletlenül az szól, ami.


Címkék: teszt readya sgs2 samsung galaxy s ii

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr342894261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.05.11. 08:19:01

A cím nagyon jó :)Nagyot nőtt a samsung a szememben pár év alatt. Kétszer is volt samsung telefonom, persze az olcsóbb fajtából, maga a készülék jól össze volt rakva, viszont a szoftver borzalmas volt, megfogadtam sosem veszek samsungot többé. Aztán múlt héten vettem egy ACE-t és teljesen lenyűgözött. Nagyon szépen össze van rakva, figyeltek a kis apró részletekre (USB ajtócska)és ez még csak a középligás telefonjuk. A Touchwiztől paráztam, de nekem bejön, az egész telefont gyári állapotban használom, egyelőre nem érzem, hogy lassú lenne (igaz, nagyon gyenge készülékről váltottam)

Az SGS2-t vártam nagyon, kíváncsi voltam mivel rukkolnak elő, örülök, hogy nem akartak más irányba elmenni, hanem az első generáció továbbfejlesztése lett. Az nagyon jó jel, hogy szerinted a telefon tökéletes a gyári állapotában is, sokan biztos vagyok benne, hogy így használják. Lehet moddolni, nem arról van szó, de ennyi pénzért, amit ezekért a telefonokért kifizetünk minimális elvárás, hogy moddolás nélkül is tökéletes legyen.

Bozdurgán 2011.05.11. 08:43:53

Szerintem az az 0.5 mp amikor elfordult az index gáz, laggol a telefon sosem kellene:))) ehehe..:)

A viccet félretéve a elmúlt 10 évben elvoltam azzal az elvvel , hogy 50e fölött nem veszek telefont, lehet hogy most feladom az elveimet...:)

readya 2011.05.11. 08:45:27

@Bozdurgán: Az Android féle forgatás ilyen, nem lag :)

Bozdurgán 2011.05.11. 08:45:30

@Bozdurgán: ja igen, és látszik hogy flash tartalommal együtt sem röccent meg...akarom:)

eznemfoglaltnick 2011.05.11. 08:49:43

"még nagyobb lett" csak ez bánt. Csak a mérete zavar, ezért lett Desire Z-m, és nem arcozni akartam. A Desire HD is nagy. Le a kalappal, már SGS I is kajak volt.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.05.11. 08:50:08

@readya: tényleg és akkor hogy döntöttél? Lesz csere SGS-ről 2-re?

readya 2011.05.11. 08:51:25

@pantomimes: Amint meg lehet vásárolni itthon. :-) Engem meggyőzött.

chabusch 2011.05.11. 09:13:24

azt mondja meg valaki, hogy az SGS-re miért nem kerül ext4 gyárilag? Látható, hogy nem veszélyeztetné az SGS2-t, hiszen az fényévekkel gyorsabb.

Randalf 2011.05.11. 09:26:54

Már vártam egy tesztet az SGS2-ről. Részemről igencsak meggyőző a telefon. Bár kíváncsi lennék egy tartóssági tesztre is, de így az eddigiek alapján hamarosan lesz egy eladó SGS-em azt hiszem. :)

readya 2011.05.11. 09:30:46

@chabusch: SZia. Szerintem egyértelmű. A Samsung nem meri vállalni az rfs - ext4 konverziót, hiszen nem mindig megy elsőre. Nekem is volt ismerősöm, akinek újra kellett töltenie a szoftvert, majd ismét megpróbálni a kernel-t, mert elsőre nem indult el a telefon. A vállalkozó kedvű emberek nem ijednek meg, tudják, hogy amíg van download mode addig minden van. De ha ez az arány mondjuk 20ból 1, akkor az azt jelenti, hogy a 14 millió Galaxy S tulajdonosból mondjuk 700e panasz jöhetne be és mivel ilyenkor a telefon nem bootol, csak download mode-ig, így ezt mind szerviz lenne, hiszen KIES-el nem tud kommunikálni.

Ők azt szúrták el, hogy az elején RFS-t raktak rá. Hogy a gyári konverziót nem vállalják be, én megértem őket...

Leni 2011.05.11. 09:52:47

Nyilvánosságra került a Samsung i9100 Galaxy S II ára, Svájcban előrendelési áron 699 CHF-ért – 150 ezer forintért – elvihető hamarosan a tizenhat gigabájtos változat. A kétmagos processzorral felszerelt készülék ára az Egyesült Államokban 200 dollár körül várható kétéves hűségszerződéssel.
Nagy-Britanniában az ára lényegesen magasabb, áfával együtt 715 euróba kerül a 16 gigás változat – 200 ezer forint – , míg a 32 gigabájtos verzió 828 eurót – 225 ezer forintot – kóstál. Elég kemény árat kell fizetni, ha valaki a legelsők között szeretne hozzájutni az új csúcsmobilhoz.
via telefonguru.hu

chabusch 2011.05.11. 09:56:46

@readya: pedig emlékszem, a telefonom (buherálás nélküli) első frissítése csak szervizben volt lehetséges. Ugyanígy meg lehetne oldani a problémát, aki szervizben frissít, az ext4-et kap.

lemonkeyface (törölt) 2011.05.11. 10:03:30

Nagyon szuper az SGSII, egyetlen hibája van, mégpedig a kijelző felbontása. Szerintem ez ma már nem versenyképes, ennek a telefonnak már az iPhone 5-tel is versenyeznie kell ! Egyelőre marad a Galaxy S, nincs még semmi a két magra, ill. még kapjuk a Gingert is. :) Várjuk az SGS III-at! :D

readya 2011.05.11. 10:23:01

@hfeeri: nem értek egyet. Ez a telefon legalább távolabbról is olvasható. Én is szeretem a magas felbontást, de a túl apró betűket és rajzokat nem. Az iphone5 felbontása meg ugyanaz lesz, mint a 4nek. A programok miatt nem fogják emelni. Az sem véletlen, hogy a 3gshez képest mind a két irányba duplázódott a 4es felbontása. Könnyebb felskálázni a programokat. Ezen meg legalább nem ablakban fut a Market 90%a, mint mondjuk a Motorola Atrix 960x540én

readya 2011.05.11. 10:24:59

A két mag ügyében is sok vitám volt már. Aki szerint nem használja a telefon, fogjon egyet kézbe. Nagyon jó, hogy amíg az egyik magon fut valami, a másiknak köszönhetően minden egyből indul :-)

borisz 2011.05.11. 11:22:43

hm, engem az érdekelt volna, hogy az usb eszközök közvetlen rácsatlakoztatása mennyire működik a valóságban, mert olvasva nagyon szimpatikus fícsör, de ez a döntve zoomolás is kewl :)
valószínű mire én lecserélem az sgs-m addigra már kinn lesz a harmadik generáció belőle, de tetszik ez az irány, ha így folytatják a srácok maradok a típusnál

elpvblizlhuor@mailinator.com 2011.05.11. 11:46:28

Most, hogy így kipróbáltad: ez vagy az optimus 2?

readya 2011.05.11. 11:55:36

@borisz: nincs eszközöm, amit rá tudnék dugni. De ha ma tudok szerezni kölcsön, ki fogom próbálni. Ígérni nem tudom.

@elpvblizlhuor@mailinator.com: én SGS2-őt fogok venni, amint megjelenik. Remélem egyértelmű ez a válasz :-)

Bacchpapucsban Balatonfüredre 2011.05.11. 12:03:10

szép meg jó de mennyibe is fog kerülni várhatóan? 120-150-200 eFt?
lehet most jött el az én időm, hogy olcsó(bba)n megtudom venni az SGS-t?

readya 2011.05.11. 12:08:35

@Bacchpapucsban Balatonfüredre: @Leni:

Hja. De azért Angliában prepaid-el el lehet hozni 400 fontért. 15 font a hivatalos függetlenítés. Azaz 415 font egy garis, független SGS2 UK-ből.

Szerintem itthon is hozzá lehet majd jutni 130e körül. Ami az SGS nyitóára is volt...

robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2011.05.11. 12:15:08

@Leni: azért van más lehetőség is,legalábbis angliában. ha már előfizető vagy, tudsz újítani szerződést, ha ezt a szolgáltató lehetővé teszi, és akár ingyen is kaphatsz SII-t, mint én. :-)

readya 2011.05.11. 12:17:56

@robertdani: igen. De új ügyfeleknek is. Ha jól olvastam a Three-nél havi 40 fontos tarifacsomag mellé ingyen van az SGS2...

ChPh 2011.05.11. 12:25:49

Kár, hogy nincs hdmi kimenet, addig jó az SGS is....

ChPh 2011.05.11. 12:26:32

@readya: jól olvastad.... és mellé lebeszélhetőség, ingyen sms, stb. stb.

readya 2011.05.11. 12:33:14

@ChPh: Micro usb - HDMI kábellel ki lehet tolni TV-re. Ennek a micro usb kimenete a hdmi out is egyben... Szóval nem értem hol a probléma :)

Viktor H 2011.05.11. 12:40:34

hmmm.... én még az SGS-t sem tudtam teljesen kihasználni , kell a f...nak az sgs2 :-)

think different 2011.05.11. 12:43:19

Ha nem lennék tele rogyásig iOS app-okkal, akkor kellene.
Annyit nem ér, hogy eldobjak érte egy programgyűjteményt, de ha 0-ról kellene választanom, akkor most Apple-userként is véresre harapdálnám a szám szélét, hogy most mit vegyek, mert tetszik.
És ez tőlem nagy szó!:D

Enrico Palazzo 2011.05.11. 12:56:55

Végre egy Android készülék, ami nem recseg-ropog szoftveresen. Eltartott egy ideig, mire kiizzadták.

Grigorij 2011.05.11. 13:18:41

Szerintem AZONNAL DOBJÁTOK EL!!!
Tegnap írta Tóth Balázs, hogy az androidos telefonok semmire sem jók, szoftvert nem lehet hozzá vásárolni, nincs legális, csak másol+lopott hozájuk!!! Nincs iStore-féle neofasiszta-szcientológus amerikai pénzlehúzós áruház sem hozzájuk!
Keserget is szegény, hogy nem talál hozzá semmi pénzeset...

Ja és azt is írta, hogy VEGYETEK iPhone IV-et!!!!

Én elhiszem neki, mert szavahihető, tárgyilagos és független szakíró, akinek fejében évtizedes tapasztalatok gyűltek össze.
Én korábban is elóhitem már neki, hogy pár Apple iPod miatt a világ kibassza a százmilliónyi munkára használt számítógépét és az is bizonyítást nyert, hogy a Windows vagy a PC mára kihalt.
Szóval hinni kell neki!
Ezért tessék iPhone-t venni, nem szarakodni holmi androidos marhaságokkal!
Mert ahhoz majd VÁSÁROLHATSZ drágán felesleges szoftver, hogy a másik debil ostobának mutogathasd, hogy "bebe nekem ez is van!", míg ezekhez csak a százezres nagyságrendű FREE programokat tölthettek le!!!

Hallgassatok rá!

zolika78 2011.05.11. 13:20:01

"Megérkezett a Samsung új zászlóshajója és várja kihívóit a ringben."
Az LG Optimus 2x már régebb óta kapható. Tehát kihívó van. Illetve igazából a samsung a kihívó, ha az időrendet vesszük...

Tetroá 2011.05.11. 13:38:40

Május 5.-én érkezett meg a retail SGS2-m, azóta használom.
Akku eleinte nagyon gyatra volt, igaz egész nap nyomkodtam a készüléket, 6-7 óra alatt le is merítettem...
Mára ez a helyzet lényegesen javult, pár töltés cyclen túl vagyok, 26 órája töltöttem és jelenleg 45%-on áll az akkuszint, ez betudható a normalizálódott használatnak (ugye már nem akkora újdonság, mint első nap) és annak, hogy a samsung hubokat a titanium backuppal freezeltem, állandóan szinkronizálgattak a háttérben...
Quadrant scorem 3300-3500 között mozog gyári rommal, amelyet első napon rootoltam is :)
Telefon felbontása véleményem szerint bőven elég, ebben a SAMOLED kijelzőben jóval több pixel van, így gyönyörű a képe minden helyzetben.
Ami nekem nem tetszik, az a gyári lockscreen, de már főzik a custom romokat, így hamarosan ez is javítva lesz :) (vagy lehet használni widgetlockert, de azt én inkább kihagyom...)
HTC Desire volt az előző telefonom, ahhoz képest hatalmas lépés.
A kamerával félelmetes FullHD videókat lehet felvenni, tűéles, gyönyörű színek, a hangszóró és mikrofon pedig külön fejezetet érdemelne...
Gyakorlatilag kétszer olyan hangosan tud csörögni, mint a Desirem anno, és háromszor tisztább beszélgetés közben a hangom a vonal túloldalán állítólag :)
Csak ajánlani tudom a telefont.
Én a clove.co.uk -tól rendeltem, átszámítva 148e Ft volt case mate barely there tokkal (melyben a fólia is bennevan), szállítással (amely szintén kész csoda volt, szerdán délután 1-kor feladták és csütörtökön délelőtt 11-kor már bontogattam a dobozt :))

Sátán meg a Jocó 2011.05.11. 13:43:33

az audiodrivere ennek már nem hulladék, vagy továbbra is őszüljenek a SIP/VoIP-fejlesztők?

Kuruttya 2011.05.11. 14:22:23

@Tetroá: "ebben a SAMOLED kijelzőben jóval több pixel van"

Pixel az ugyanannyi van benne. Subpixelből van 30%-al több.

readya 2011.05.11. 14:23:42

@zolika78: Az Optimus 2X nem ellenfél. Ennek a kijelzője sokkal jobb, könnyebb, vékonyabb és erősebb is. Illetve ezen Ginger van, a 2X-en meg majd lesz. Nyáron. Szóval úgy értettem, itt az új király, várja a kihívókat. A HTC Sensation, a Motorola Atrix és az Optimus 2X lehet ellenfél, de utóbbi kettőnek előbb Gingert kellene kapnia.

readya 2011.05.11. 14:24:56

@Álmos: 50%-al. Eddig 2 subpixel / pixel (pentile matrix) volt, most pedig 3 subpixel / pixel (RGB).

Kuruttya 2011.05.11. 14:31:06

@readya: jó, akkor úgy mondom, a régiben 33%-al kevesebb volt, mint az újban. :)

Tetroá 2011.05.11. 14:42:27

Valóban rosszul fogalmaztam, de azért a többség értette, mire gondoltam :)

ChPh 2011.05.11. 15:04:05

@readya: jó, akkor nincs usb-m, ne keverjük a szezont a fazonnal, pls... most vagy megcsinálunk vmit jól, vagy sehogy...
meg ugye egy 1.0-s HDMI szabvány adatátviteli igény 4.9GB/s, hol van ez az usb 2.0 elvi 480 MB/s értékétől?

persze ezek mind elvi dolgok, de akkor sem szeretem a nem szabványos megoldásokat...

readya 2011.05.11. 15:47:42

@ChPh: Te el vagy tévedve. Ez teljesen jól van megcsinálva, feleslegesen nem kell több csatlakozás.
Ráadásul standard. Olvasgass.

"Mobile High-Definition Link (MHL) standard, that is rolled into the existing microUSB port on the phone. "

Forrás:
www.engadget.com/2011/02/23/samsung-galaxy-s-ii-first-with-mhl-port-for-dual-purpose-usb-or/#disqus_thread

Yarner · http://androlib.blog.hu 2011.05.11. 16:03:13

Lahhan dolgozik a Samsung, és menet közben minden lépésnél kiad egy késznek mondott terméket...
Mindenesetre úgy tűnik, most tényleg összeszedték magukat és megcsinálták *AZ* androidos csúcstelefont. Legalábbis minden teszt ezt mutatja...

Sajna egy jó darabig nem lesz rá pénzem, de azért az SGS sem megy még a süllyesztőbe, jó darabig versenyképes marad

(Amúgy a sima SGS-em is egész vállalható már a 2.2.1-gyel, kiváncsi vagyok mit hoz majd a Ginger-frissítés...)

báró Csekonics 2011.05.11. 16:11:24

nagyon szépen hangzik, kár hogy nálam a Galaxy Ace és a Tab után leírta magát a Samsung...

2011.05.11. 16:23:00

dual core-os lagkirály :Đ

readya 2011.05.11. 16:29:09

@•: Aham. Kár, hogy nálam 2 nap alatt egyetlen egyszer sem lagolt. Az egyetlen telefon eddig, amit bárki kezébe odaadtam, el volt hűlve. Én pedig úgy adtam oda, hogy egy fél szót nem kellett sem előtte, sem utána magyarázkodni. Érdekes. :D Ezt csak azért írtam le, hogy mindenki tisztában legyen vele, se lag, se rezzenés. Bár kedves kolléganőm szerint a PDF-et nem annyira gyorsan nyitja meg. De még így is gyorsabban, mint ahogy olvasni tudná :D

A trollokat pedig tiltani fogom, szólok előre. :-)

báró Csekonics 2011.05.11. 16:29:57

Igazából a saját HTC Desire-emhez képest éreztem nagyon gyengének a kijelzőjét és jópárszor 'beszaggatott'
(Persze értem én, hogy nem egy kategória szóval a kijelző olyan, amilyen - de a szaggatás nagyon durván levesz szerintem a 'felhasználói élményből'.)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.05.11. 16:36:06

@báró Csekonics: ez ugye mindig attól függ mihez hasonlítjuk :) Nekem előtte vodafone 845 volt, szóval én most nagyon örülök, mert nem számítottam ilyen gyorsaságra. A kijelzője nekem megfelel, a desire kijelzője azért jobb nyilván, de ez az árában is megmutatkozik a két telefonnak. A felhasználói élmény egy gyenge, lassú, csupasz android után nekem 10 pont :)Minden telefont a helyén kell kezelni, ez a teló (ACE) megkapható 500 ftos havidíjas előfizuban 30ért, a desire nem. Van akinek, többek között nekem is, a 30e ft a lélektani határ telefon vásárlásnál.

borisz 2011.05.11. 16:38:39

@readya: jaj, tényleg egy fentebbi kommentről ugrott be, hogy a videókészítés közben tapasztalható őrült hangosság megszűnt-e ebben a verzióban, vagy továbbra is brutál, szabályozhatatlan a gyári gain

báró Csekonics 2011.05.11. 16:39:16

@pantomimes: ja, igen ezt ki is felejtettem, de az viszont ugye szubjektív, hogy kinek tetszik a csupasz Android, kinek nem - na, nekem a Sense után a csupaszság sem tetszett a két említett Samun.

borisz 2011.05.11. 16:40:14

a kérdőjel a végéről lemaradt

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.05.11. 16:43:48

@báró Csekonics: a Touchwiz azért ott van a samsungokon, azért nem annyira csupasz az :) A Sense persze nekem is nagyon tetszik, de a HTC-nek nincs olyan készüléke, ami az ACE kategóriájában lenne (nem csak teljesítményben, árban is). A wildfire szerintem gyengébb, ellenben ugyanannyiba kerül (legalábbis abban a csomagban amiben az ACE-t vettem). Nem állítom, hogy az ACE a legjobb telefon, de a maga árkategóriájában szerintem nagyon jó vétel.

readya 2011.05.11. 16:49:18

@báró Csekonics:
Nem kellene osztanod az Ace-t amikor nem egy kategória. A Desire AMOLED kijelzővel kezdett és SLCDvel folytatódott, nem mellesleg az 1GHz-es Snapdragon procival a felső kategóriában.
Az Ace pedig 800MHz-en ketyeg, sima LCD-vel és kisebb felbontással és a középkategóriában. Nem mellesleg a Desire nyitó ára, az Ace nyitóárának a duplája. Szóval na :)

A Samu pedig sok minden, csak nem csupasz. Nézz meg egy gyári N1-et, Nexus S-t vagy Blade-et. Na azok a csupaszok :)

@borisz: nem próbáltam, de megnézem

Tetroá 2011.05.11. 16:50:05

@•: Az égvilágon semmi lag nem tapasztalható... Minden instant, semmi akadás sehol.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.05.11. 16:54:45

@readya: egyébként a screenshoton látható fancy widget-en milyen skin van? Pont most raktam fel én is és valami hasonló kinézetet szerettem volna, de nem jön össze :S

atila68 (törölt) 2011.05.11. 16:57:58

No és milyen vele telefonálni?
-
Ennél sokkal több kell, hogy az 's8000 Jet', éa az 'Omnia I-II' fantázia nevű merényleteket meg tudjam bocsátani.

borisz 2011.05.11. 17:12:31

@readya: köszi
@atila68: kit érdekel ;) én arra használom a legkevésbé

readya 2011.05.11. 17:24:14

@pantomimes: Silver Glass 3D a Clock skin. Az időjár vagy a default vagy a H7C Weather vagy a MIUI Weather volt. Most más idő van, nem tudom megnézni :D De a clock az tuti

--Behrooz-- · http://caffedream.blogspot.com/ 2011.05.11. 20:18:32

Bocs az off-ért, de a nagy tesztelgetések után kattintsatok ide kicsit játszadozni ;)

chrome.angrybirds.com/

--Behrooz-- · http://caffedream.blogspot.com/ 2011.05.11. 21:26:22

Az előbb offoltam, most duplázok és offolok is, de megéri, ugyanis elérhető a FIZETŐS MARKET Magyarországról! :D:D

kn2009 2011.05.11. 22:03:07

Panaszkodtatok az SGS mikrofonjára, hogy szoftveres javítás kell hozzá, különben torz hangfelvételeket készít. Az SGS2 mit tud ilyen szempontból?

readya 2011.05.11. 23:17:19

@kn2009: Most próbáltam ki. Hibátlan.

ChPh 2011.05.12. 10:11:19

@readya: sry, bár nem mondom, hogy nem tudtam jól, de eltévedve nem vagyok. A probléma még mindig ott gyökerezik, bár legalább van rá új szabvány és pár év múlva lesz vmi :)

GErYDEviL 2011.05.13. 15:11:43

SGS2-es felhasználóktól kérdezném, hogy zenehallgatásnál milyen a hang minősége és hangereje, mert ugye az alap SGS-en max Voodoo Controllal megfelelő a hangszín+mély+hangerő stb :)
Emlékeim szerint Mr. Supercurio okossága nélkül Metrón+vonaton max hangerőnél alig hallottam a zenét, pedig elég jó fülessel rendelkezem és nem vagyok halláskárosult sem :P

Google+
süti beállítások módosítása