Guns'n'Glory

2011.05.15. 20:21 readya

Tegnap végre eljutottam oda, hogy elkezdtem megvásárolni a kedvenc játékaimat a Marketen. Ezek közül ajánlanám a Guns 'n' Glory-t, ami egy jópofa western tower defense játék. Kellemes grafika, vicces hangok, western hangulat, gondolkodni is kell. Különböző karaktereket használhatunk és azok mozogni is tudnak, tehát a "tornyok" helye nem fix. Van itt egyszerű western hős, mexikói haramia TNT-vel, indián tüzes nyilakkal, katonai ágyú és így tovább. A karakterekkel nem véletlenül mozoghatunk, ugyanis némely pályán különböző kiegészítőket találhatunk. Ezektől erősebbek, gyorsabbak stb. lehetnek az egységeink adott időre, illetve pénzes ládákat is fellelhetünk, amik anyagilag támogatják harcunkat. Fontos elmondani, hogy nem csak a pénzünk mennyisége szab határt a fegyveresek vásárlásának, de a mennyiségük is korlátozott. A pályán alszik az összes felhasználható egység, őket tudjuk felkelteni. Tehát van benne egy kis gazdálkodj okosan rész is. :)

A játék elérhető a Marketen teljes verzióban, ingyenesen, reklámokkal terhelve illetve valamivel több, mint 200Ft-ért reklámok nélkül... Szerintem ennyit bőven megér, de ezt döntse el mindenki maga, a videó megtekintése után. Valamiért 250e felett jár az ingyenes és 10e felett a fizetős verzió letöltése. A véletlenekben pedig nem hiszek.
Plusz információ, hogy a mai napon az Amazon Android Appstore-ból ingyenesen letölthető (azok számára, akik megcsinálták a kamu amerikai regisztrációt, én mondjuk tegnap megvettem, szóval mindegy :-) ).


Címkék: játék readya guns n glory

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr622906337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szcsongor 2011.05.15. 21:15:23

Nekem is kedvencem, de asszem maradok a free verziónál, mert az adfree-vel pont olyan mint a fizetős :)) Lényeg, hogy csak azért hogy ne legyen reklámcsík, nem szívesen adok ki még 200ft-ot sem. Bár ennyiért egy korsó sört se nagyon kapok, az is igaz... :)

readya 2011.05.15. 21:18:34

@szcsongor: igen, egy mekis hamburger se jön ki ennyiből. Én azért adtam ki - adfree - nekem is van, mert örülnék ha még jönnének hasonló jóságok. :)

devDavid · http://blog.hu 2011.05.16. 10:47:47

272 ft! :)

üdv,
kisPocok

devDavid · http://blog.hu 2011.05.16. 10:49:13

@szcsongor: így is lehet látni, meg úgy is, hogy ha senki nem adna ki érte 200ft-ot a fejlesztő cég csődbe menne és jövőre nem lenne második része. 200 forint, ne adfreevel szarakodjunk már!

üdv,
kisPocok

szcsongor 2011.05.16. 12:47:28

@devDavid: Egyszerűen arról van szó, hogy nekem megfelel a free verzió is. Amúgy rosszul emlékeztem, az adfree nem reklámmentesíti, szal ott a csík, de engem nem zavar. Vagy érezzem rosszul magam, mert a fejlesztő kiadta a free verziót is és én meg vagyok olyan, hogy leszarom a reklámot és nem kattintok rá soha? Remélem nem miattam fog csődbe menni a fejlesztő :S
Amúgy PC-n pl. évekig nagy warezoló voltam, de egy ideje már csak Steamen szerzem be a cuccokat, és tényleg mindent megveszek, ahelyett hogy torrentboltba mennék :). Azt hiszem, egy hatszámjegyű összeget már biztos otthagytam, egy rakat játékért. Itt Androidra is meg fogom venni ami kell, jobban mondva amiből az ingyenes verzió nem elégíti ki az igényeimet.

devDavid · http://blog.hu 2011.05.16. 13:37:43

@szcsongor: nem-nem, nem erről van szó! Azt írtad, hogy "adfree"-vel "kitakarod", ezért mondtam hogy pl nekem megérne 272 ft-ot az, hogy ne legyen ott (ha zavarna) plusz ezzel segítsem elő a következő rész elkészültét. Plusz nem kell szórakoznom a blokker frissítésével, vagy új warez verzió letöltésével, stb. No offense! Mindenki maga dönti el, mit csinál, költ-e rá vagy megteheti-e, hogy költsön.

Persze ha van free verzió és nem zavar a banner, akkor meg nincs miről beszélni, ingyen játék! :)

üdv,
kisPocok

butcher__ 2011.05.16. 16:04:16

250k downloados a free verzió. Simán többet keresnek a reklámokból mint a fizetős verzióból, senki ne féltse a fejlesztő céget hogy ez miatt csődbe menne. Nem raknák ki ha nem érné meg :D

Burwor · http://loot.blog.hu 2011.05.18. 10:45:02

andygames-től a Cyberlords-ot játszom épp és nagyon tetszik. A Shadowrun című játékra emlékeztet SNES-ről

szcsongor 2011.05.18. 15:13:41

@devDavid: Az adfree-t sem használtam sokáig, aztán amikor egy custom ROM-mal alapból felkerült, egyszer csak észrevettem, hogy eltűntek a korábban megszokott bannerek. :)
Amúgy alapból nem kattintok ilyenekre, szóval nem érzem hogy meglopnám a fejlesztőket azzal, hogy adfree-vel reklámmentesítek. Egyáltalán van aki ilyeneken keresztül jut el odáig hogy megvegyen egy terméket? Jó nyilván van, hiszen tudjuk mekkora üzlet van ebben, de akkor is furcsa. Lehet, nem magamból kéne kiindulnom :)

Google+
süti beállítások módosítása