Defensoid

2011.05.17. 07:00 readya

Folytatom a kedvenc játékok bemutatását. Ismét egy tower defense játék van soron. Itt nincs annyira kidolgozva a grafika, bár ez így nem igaz. Inkább úgy mondanám, itt nem a grafika a lényeg, szándékosan kis "pixel harcosok" az ellenfelek, a zene és a játék hangjai pedig aranyosak. Négy különböző védelmi tornyot használhatunk fel, amelyeket természetesen fejleszteni is tudunk. A pályák változatosak és mindig a megfelelő taktikára van szükség a megoldáshoz. Nem lehet ugyanazt a sémát követni minden pályán. A játékból van egy 15 pályás, reklámokkal terhelt lite verzió kipróbálásra illetve a 25 szintes teljes játék, amely nevetséges 1 dollárért elvihető. Ahhoz képest, hogy mennyi szórakozást ad a játék illetve minden telefonunkra feltelepíthetjük egyetlen vásárlás után, azt hiszem az ára bagatel.


Címkék: játék readya defensoid

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr282906395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EvilHedgehog 2011.05.17. 09:46:47

Ez se rossz, de a HexDefense jobban bejön nekem...

readya 2011.05.17. 10:41:03

@EvilHedgehog: Nekem mind a kettő. Viszont a Hex csak az amazon appstore-ban látható (nekem onnan van ingyen), a paid marketen még nincs engedélyezve. Már írtam a fejlesztőnek. ha engedélyezi, írok arról is. A 3 pályás lite verzió miatt nem ragadtam tollat...

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.05.17. 11:13:39

@readya: én úgy látom, hogy már engedélyezve van, neten nekem engedi...

readya 2011.05.17. 16:08:58

@pantomimes: reggel még nem volt. A fejlesztő ugyan nem írt vissza, de most tényleg engedélyezve van. Írok is róla hamarosan, egyik nagy kedvencem. De előbb az Incredible S teszt jön majd :)

EvilHedgehog 2011.05.18. 11:09:17

Egyébként köszi a tippet! A GraveDefense HD 1 dollárt bőven megért... :)

readya 2011.05.18. 19:57:22

@EvilHedgehog: igen, én is megvettem :D

Google+
süti beállítások módosítása