Grave Defense HD

2011.05.19. 18:32 readya

Tudom, most egy kicsit megint sok a játék ajánló, de ha már egyszer van végre fizetős Android Market, akkor gondoltam megmutatom miket érdemes szerintem megvásárolni. Ma ismét egy tower defense játékról van szó (gondolom már észrevettétek, hogy ez a játék típus nálam bejövős), ez pedig a Grave Defense HD, ami jelenleg 1 dollár alatti áron megvásárolható. Hogy úgy mondjam a hülyének is megéri ennyiért. Klasszikus tower defense-ről van szó és ami még szebb, csak Androidon elérhető.

A játék története szerint - ó igen, itt sztori is van - egy nukleáris háború után Zombi hordák szomjaznak emberi vérre. Természetesen mivel meséről van szó, nem hiányozhatnak az olyan kultikus figurák sem, mint Dracula és Frankenstein. Mi a feladatunk? Az utolsó emberig védeni az állasainkat és lehetőleg minden egyes sírból előmászott zombit le kell zúznunk. A pályákon vannak extrák, azaz néha egy kis pénz, életerő vagy használati tárgy leesik a halott zombikról, ezekre érdemes rátapicskolni, hiszen cserébe segítik harcunkat a gaz támadók ellen.

Miért a HD? Mert az összes pályáját tartalmazza amit a Gold, plusz van benne olyan pálya, amit csak ebben a verzióban kapunk meg és a következő héten, elvileg frissítésben érkeznek a Silver verzió pályái is. Nem beszélve a nagy felbontású grafikáról és a remek hangokról/zenéről. Mit is tehetnék még hozzá? Nézd meg a képeket, a videót, próbáld ki az ingyenes verziót, aztán döntsd el magad, hogy megéri kevesebb, mint 200Ft-al támogatni a fejlesztőt, hátha készít még számunkra ilyen nagyszerű játékot. Megismétlem. 200Ft-ról beszélünk, egy mekis burger nem jön ki ennyiből, a játék pedig minimum 10-12 óra szórakozás, ha csak alap szinten visszük végig és mondjuk elsőre... Ha pedig érkeznek az újabb pályák... Szóval igen, ajánlom, vedd meg, jó lesz. :)


Címkék: játék readya grave defense hd

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr702917338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagroth 2011.05.19. 19:55:36

basszus, én csak a Gold létezéséről tudtam, nem is tudtam, hogy többfajta verzió van.. azzal rengeteget játszottam, imádom a TD játékokat, úgyhogy jöhetnek még ajánlók.. :) :) asszem a hexdefens-t is innen hallottam.. :)

Nagroth 2011.05.19. 20:24:06

na, meg is vettem, első pálya lenyomva.. :) köszi!

Pistooli 2011.05.19. 20:55:49

Megvettem. Tényleg jó.

readya 2011.05.20. 19:29:38

@Nagroth: Hát. Volt pár. Ami szerintem jó: hexdefense, defensoid, guns n glory és ez a Grave Defense. A többivel mind volt valami kínom, bár biztosan nem láttam még az összeset

devDavid · http://blog.hu 2011.05.30. 00:57:54

@readya: 4. palyan 180(!) hullamot jatszottam vegig es nincs meg a kovetkezo palya. Ilyenkor mivan?

Google+
süti beállítások módosítása