Tiki Towers

2011.05.21. 14:00 readya

UPDATE: Írtam a fejlesztőnek, így végre a Tiki Towers 1-2 is megvásárolható és természetesen az összes többi GameHouse játék is.

Pár napja döntöttem el, hogy minden alkalmazást és játékot bemutatok, ami a telefonomon található. Nem csak az újdonságokat, hiszen elkerülhette a figyelmeteket valami illetve szerencsére folyamatosan bővül az Android felhasználók száma és lehet, hogy ami nekünk "öregeknek" alap, nekik újdonság. Márpedig mindenki megérdemli hogy információhoz jusson. :) A Tiki Towers egy építgetős játék, hangulatos játékmenettel, kihívásokkal, változatos pályákkal és aranyos grafikával. Gondoltam bemutatom végre ezt is, hiszen az egyik kedvenc játékom. A cél: minden majomnak át kell jutnia a pálya egyik pontjából, a másikba és hozzá kell jutnia útközben a megérdemelt banánjához. Aki azt hiszi, hogy ez könnyű feladat, csak próbálja ki. :) Minden pályán először építünk (adott mennyiségű bambusz áll rendelkezésünkre minden pályán), majd indulhat a mozi, amikor kiderül, hogy vajon sikerült megfelelő felépítményeket létrehozni vagy sem. Ha minden pályát megcsinálunk hibátlanra, indulhat az ECO mód. Azaz minden pályát meg kell csinálnunk újra, de sokkal kevesebb bambusz segítségével. Ha elérjük a céljainkat, különböző jutalmakat kapunk, melyek egy a fejlesztő cég honlapjára mutató linket tartalmaznak (az egyiket láthatjátok is a screenshoton, de nem ér letölteni amíg nem csináljátok meg ECO módban hibátlanra :) ). A linkek másik végén háttérkép, hangok, stb. várnak ránk. Jól gondoljátok meg, hogy hova rakjátok le a bambuszt, mert lehet, hogy csak "le kell hozni a banánt", nem kell hozzá hidat építeni. A gravitáció természetesen itt is működik. A screenshotot sikerült elrontanom, a játék nem hibás.


A második rész (Tiki Towers 2: Monkey Republic) 2 napja jelent meg a Marketen, de én csak most vettem észre, amikor benéztem az appbrain.com-ra a link miatt. Természetesen ezt gyorsan orvosoltam és már kezdődhetett is a játék. :) Az első részhez képest nem változott a játékmenet, a pálya választó felület lett más (az első részben szigetek vannak, minden szigeten 9 pálya található) illetve új pályák (30db) állítanak kihívás elé minket. Újdonság, hogy most már vannak több kijárattal rendelkező pályák is, azaz még jobban át kell gondolnunk mit építünk és hova. Kalandra fel, adjuk meg a banánt a majmoknak!

Íme egy bemutató videó az első részről:

UPDATE: A lite verzióhoz nincs szép link, mert az Appbrain nem mutatja. A Market link íme. Itt ki tudjátok próbálni vásárlás előtt.


Címkék: játék readya tiki towers monkey republic

A bejegyzés trackback címe:

https://androlib.blog.hu/api/trackback/id/tr292605724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EvilHedgehog 2011.01.23. 09:39:04

Oooo..de jó hogy bemutattad! Ezt már windows mobile-on is toltam... Nem tudtam hogy kint van már Android is.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2011.01.23. 10:20:28

jó kis game, délután tesztelésre fogom. csak halkan jegyzem meg, mert off, de amilyen (szerntem) szar a yahoo mail webes felülete, annyira elképesztően jó az androios kliens. nekem leesett az állam...

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2011.01.23. 11:00:51

Nekem ezekkel még mindig az a bajom, hogy ha odateszem az ujjam, nem látom tőle, hogy mit csinálok :( Jó lenne ezekhez a gamékhoz egy cerka, bár az ezeken a kijelzőkön pont nem működne :\

Darkcomet 2011.01.24. 06:58:07

Zseniális játék, minden általam idáig használt platformon nyomtam ezt a játékot. Viszont tapi kijelzőn gyakran igencsak a véletlenen múlik, hogy oda tudom-e rakni az elemeket, ahová akarom. Amúgy egy idő után komoly késztetést érez az ember, hogy mindegyik pályát arany maszkosra csinálja meg.

--Behrooz-- · http://caffedream.blogspot.com/ 2011.01.24. 10:38:19

Hatalmas köszi a bemutatásért! Pont ilyesmi játékok valók nekem telefonra, nem mindenféle csicsa 3d.:D
Amúgy akit zavart az irányítás, nézzen be a beállítások közé mert lehet kurzorral is irányítani (kb 1 centivel a tapicskolás helyétől jelenik meg a kurzor, tehát nem takar ki semmit). ;)

Google+
süti beállítások módosítása